Hele Slechte Moppen Die Daardoor Geniaal Zijn-Topic Deel 1quote:Daarnaast zijn er buitengewoon slechte moppen. Niemand lacht erom. Een voorbeeld: Het is geel en het rijdt achter een auto... Een banaanhangwagen. Als een mop al eens gehoord is, is het verrassingseffect weg. Sommige mensen doen dan alsof ze lachen, om de mopverteller niet teleur te willen stellen.
quote:koe staat rustig in de wei
duif vliegt over de wei , roekoe .. roekoe
waarop die koe teruggroet .. roeduif.. roeduif
quote:zeg ken jij dat gehucht?
welk gehucht?
CITRUSVRUCHT!!!
quote:Het is groen en vrolijk?!
Nou nou nou?!!! Hihihihihihi ik moet nu al lachen!
Weet je het al nou nou nou nou nou?!!! Hahahihi hou me vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.quote:Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
[ Bericht 47% gewijzigd door NT-T.BartMan op 14-02-2006 10:02:19 ]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef Lieke_K het volgende:
Deze is echt ernstig slecht:
Een man heeft in een restaurant soep besteld.
Toen de ober de soep op tafel had gezet, zei de man:
"Er drijft een hoorapparaatje in mijn soep."
Zei de ober: "Wat zegt u?"
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef MI55ILLE het volgende:
een dove van de trap af duwen en roepen 'wie niet horen wil moet maar voelen'
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Komt een paardenfokker in Engeland. In de trein blijkt er iemand geinteresseerd in de man te zijn en vraagt dan ook aan deze:
"Sir, if i may ask, what do you do for a job?"
"I fok horses!"
"Pardon?"
"Ja, paarden!"
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef L.Mo het volgende:
Wat is een moslim zonder linker arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef LedZep het volgende:
Wat eet een Turkse huisarts bij het avondeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Shreyas het volgende:
Jantje komt de keuken in gerend en gilt: ,,Mama, mama, papa is vanaf het dak in de achtertuin gevallen!"
Moeder rent naar de achtertuin en ziet niets en zegt: ,,Hè Jantje, wil je me nooit meer zo laten schrikken!''
Zegt Jantje: ,,Ha ha, 1 april, hij ligt namelijk in de voortuin...!''quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef VASND het volgende:
Zo'n boer he, zit op een kar, voortgetrokken door een paard.
naast hem zit zijn hondje.
Opeens begint het keihard te regenen, dat paard zo: "wat een kutweer"
zegt het hondje verbaast: boer, boer, het paard kan praten!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:28 schreef LedZep het volgende:
Komt zo een Marokkaan bij de bakker, zegt ie: heeft u ook een bruin brood?
Zegt de bakker: nee, alleen witte
Marokkaan: maar ik wil een bruine
Bakker: maar ik heb alleen witte
Komt een gabber ook de winkel binnen, vraagt ie: heeft u ook een bruin brood?
Bakker: Ja hoor, alstublieft, een bruin broodje
Hee hee hee swa bla bla bla!!!!?!1!![]()
![]()
![]()
zegt die Marokkaan, u zei tegen mij dat u geen bruin brood had!!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Komt een Marokkaan bij de wapenwinkel
Vraagt hij: verkoopt u geweren?
Verkoper: NEE!
Vraagt: verkoopt u messen?
Verkoper: NEE!
Vraagt: verkoopt u traangas?
Verkoper: NEE!OPTIEFTEN!
Vraagt de Marokkaan: Heeft u iets tegen Marokkanen??
Verkoper: Ja hoor! Geweren, messen, traangas...
Hé, Hele Slechte Moppen toch??quote:Op zondag 12 februari 2006 10:54 schreef steeg het volgende:
een vietnam soldaat wordt wakker in een ziekenhuis, gelijk begint hij te schreeuwen "dokter dokter ik kan mijn benen niet meer voelen" de dokter zegt: "dat klopt, we hebben je armen geamputeerd"
[ Bericht 22% gewijzigd door NT-T.BartMan op 14-02-2006 09:55:03 ]![]()
snap jij die codes wel?
Je doet het ook steeds fout
ok;
Het is groen en komt van de berg af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
snap jij die codes wel?
Je doet het ook steeds fout
Ik moest even snel een paar reacties maken om te voorkomen dat een of andere luser er tussendoorkomt. Is het DeTolk tóch nog weer gelukt...
[/offtopic]![]()
Ah okquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik moest even snel een paar reacties maken om te voorkomen dat een of andere luser er tussendoorkomt. Is het DeTolk tóch nog weer gelukt...
[/offtopic]
* WalkingDisaster NT-T.BartMan vergeeft
jij bent stoer,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1111!!!!1Onetwothree!!!1!!!
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
Een man vraagt aan zijn vriendin "wil je met me trouwen? "
Nee, zegt ze bot.
De man leefde nog lang en gelukkig.
Mij mag je er voor wakker maken.![]()
Meer iets voor [TRU] of [R&P] lijkt me...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:04 schreef minkuukel het volgende:
Een man vraagt aan zijn vriendin "wil je met me trouwen? "
Nee, zegt ze bot.
De man leefde nog lang en gelukkig.![]()
[ontopic]
Saar en Moos zijn 50 jaar getrouwd. Zegt Saar: "Laten we een kip slachten om het te vieren!", waarop Moos zegt: "Ach, wat kan dat beest er nou aan doen..."![]()
Sam en Moossie zaten in een doossie,
Moossie liet een scheet, zegt sam wat word dit doosje toch heet
echt slechter kunne ze niet![]()
jij bent stoer,![]()
Éch wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
Sam en Moossie zaten in een doossie,
Moossie liet een scheet, zegt sam wat word dit doosje toch heet
echt slechter kunne ze niet![]()
"WAT??" "Steek je vinger in je gat! Dan heb je een draaistoel!"
![]()
ok die slaat ook wel alles
Wat een stormloop topique!waar is iedereen?
jij bent stoer,![]()
sta ik vanmorgen op de tramhalte, staat er zo'n hele lelijke vrouw naast me met een papegaai op dr schouder.
Waarop ik tegen die vrouw zeg: wat is dat nou ?
zegt die vrouw: Als jij raad wat dat is mag je met mij naar bed.
dus ik wacht ff en zeg: euh... een olifant.
zegt: nou dat reken ik ook goed hoor
What's the matter guys? You got some sand in your vagina?![]()
Het is groen en het zit op 'n hekje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door J.K. op 14-02-2006 12:40:34 ]GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL![]()
De cursus rietdekken ging laatst niet door....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wat gaat er het laatst door het hoofd van een vlieg, als hij tegen een autoruit van een rijdende auto vliegt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef donroyco het volgende:
De cursus rietdekken ging laatst niet door....Riet, dat is toch de zus van To?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Er loopt een man op straat te schreeuwen "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht"
Affijn, de ME slaat de man eerst grondig in elkaar en voert hem daarna af naar het gesticht. Tovernaars op straat daar heeft immers niemand wat aan.
Komt er even later een vrouw op het politieburo, en die zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door NT-T.BartMan op 14-02-2006 12:48:54 (tags weer eens verkeerd gedaan...) ]![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:42 schreef J.K. het volgende:
Wat gaat er het laatst door het hoofd van een vlieg, als hij tegen een autoruit van een rijdende auto vliegt?whehehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt er een maneastcoast-rapper geinterviewd: "En wat ging er door u heen toen u neergeschoten werd?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat krijg je als je een Pool met een octopus kruist..?
...
ik weet het ook niet, maar het kan wel verrekte goed aardbeien plukken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: