Hoezo geen leuke titel? Is toch duidelijk zo!quote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik was ze net op je site aan het bespiekenIk vind hem wel stoer met dat harde licht, mooi!
Ik vind deze ook leuk, laat die eens in kleur zien
En nu Auticia toch meeleest: Een heeeeeele tijd geleden heb je ooit eens in de FOT SC een linkje geplaatst naar een documentaire over een vrouw die zwanger was van een kindje met een helehoop complicaties (open ruggetje ofzoiets?), maar ervanuit ging dat God alles wel op zou lossen en niets van medische ingrepen/oplossingen wilde weten. Ik kan dat linkje nergens meer vinden
Heb jij die toevallig nog ergens binnen handbereik?
![]()
Neequote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik was ze net op je site aan het bespiekenIk vind hem wel stoer met dat harde licht, mooi!
Ik vind deze ook leuk, laat die eens in kleur zien
Tiesje leest niet mee volgens mijquote:En nu Auticia toch meeleest: Een heeeeeele tijd geleden heb je ooit eens in de FOT SC een linkje geplaatst naar een documentaire over een vrouw die zwanger was van een kindje met een helehoop complicaties (open ruggetje ofzoiets?), maar ervanuit ging dat God alles wel op zou lossen en niets van medische ingrepen/oplossingen wilde weten. Ik kan dat linkje nergens meer vinden
Heb jij die toevallig nog ergens binnen handbereik?
![]()
Da's niet om de minuut, maar bij elke refreshquote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
P, waarom wijzig jij je usericon om de minuut
quote:
quote:Tiesje leest niet mee volgens mijIk heb de vraag ff over de MSN heen gegooid
Voelde goed zegquote:Op zondag 16 april 2006 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
OffyWat doe je nu
Zomaar slotjes zetten zonder dat dat mag van Sub of Ronald
Sorryquote:
Neem me niet kwalijk hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
SorryIk vind het echter niet leuk als men dat soort dingen vraagt
Ik post hem niet voor niets zo
Als ik hem in kleur leuk had gevonden, had ik hem in kleur gepost
Hey DWB! Welkom!quote:Op zondag 16 april 2006 12:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
P, waarom wijzig jij je usericon om de minuut
Je bent niet de enige die graag kleur zietquote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Offy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk hoor![]()
Was gewoon benieuwd, maar als de fotograaf zwart/wit mooier vind dat zal dat ook wel zo zijn
Zeer graag!quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey DWB! Welkom!
Alles goed?
Ga je nog eens mee fotograferen?
quote:Op zondag 16 april 2006 12:46 schreef Subhuman het volgende:
Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien.
Je bent wel streng hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent niet de enige die graag kleur zietIedereen begint altijd gelijk naar kleurenversies te vragen
Overigens is het geen zwartwit, maar een hele flauwe duotone
Mag het ook NA je examenquote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Zeer graag!
Ik ga van 28 apr tot 6 mij naarTurkije
, waar ik van plan ben in ieder geval een paar mooie foto's te schieten, en daarna heb ik drie weken de tijd om voor mijn examen te leren. Oftewijl: ik stel een kleine meeting voor in die drie weken!
Valt toch wel meequote:
Natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag het ook NA je examen![]()
Ik heb iig geen tijd in die drie weken
Toch aardig van jequote:
quote:Op zondag 16 april 2006 12:56 schreef Xilantof het volgende:
Tof!
Hernieuwd avond rondje in delft doen?
Ze bestaan wel volgens mij, maar de resultaten zijn niet denderendquote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef Tape het volgende:
Ik las zojuist iets over 'groothoek converters', dus (denk ik) kleine lenzen om bovenop het normale objectief te schroeven (ik heb een Nikon D70). Maar ik dacht dat dat alleen met videocamera's mogelijk was, en dat voor spiegelreflex camera's een heel nieuw objectief nodig was... Of bestaan er ook voorzetlenzen voor dit soort fotocamera's?
ook stukken duurderquote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze bestaan wel volgens mij, maar de resultaten zijn niet denderendEen nieuw objectief is vaak stukken beter van kwaliteit
Zeer goed plan inderdaad! en inderdaad dit keer gaan voordat het helemaal donker isquote:Op zondag 16 april 2006 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goed plan
En laten we dan ook wat eerder op de avond gaan
Dan heb je een mooie schemering-lucht
Zoekterm zou zijn 'teleconverter'? Daar zou ik juist eerder aan een kleinere hoek denken..quote:Op zondag 16 april 2006 13:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
ook stukken duurder
teleconverters zijn wel redelijk sommige. alleen veel verlies.
maar staat wel op mijn verlanglijstje
Mogguhquote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef Tape het volgende:
Ahja.. Neem nu iets als dit. Een vriend van me heeft volgens mij een dergelijke voorzetlens voor zijn Sony VX1000 videocamera. Daarop werkt dat prima, maar volgens mij hebben we eens geprobeerd dat ding op een fotocamera te schroeven en kregen we toen een helemaal onscherp beeld. Het was ook een Raynox, maar misschien niet voor de camera/objectief waarop we het probeerden (een Canon, analoog). Echter deze website lijkt wel voornamelijk (of alleen maar) fotoartikelen te verkopen...
Zelf heb ik dus een Nikon D70 met AF-S Nikkor-zoom (?) 18-70mm objectief. Een groothoek objectief lijkt me natuurlijk ontzettend vet, alleen dat laat mijn budget als "gelegenheids-hobbyfotograaf met pa's camera" dat niet echt toe.Ik vraag me wel af hoe de resultaten met zo'n voorzetlens zijn, misschien dat het het geld (85 euro is natuurlijk niet veel) wel waard is.
ok ik en topic killenquote:Op zondag 16 april 2006 14:55 schreef Xilantof het volgende:
Re de topickiller
Volgens mij heb je niet echt iets gemistmaar zelf mis ik ook wel eens wat
dus ik wee't niet
ja joh, al weer lekker thuis, gedoucht en alquote:
hehe 't was zeer leukquote:
er zat zeker goed fotomatriaal tussenquote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht meer aan cupmaten en beschikbaarheid en zo ja
nou geef op die naaktfoto'squote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
er zat zeker goed fotomatriaal tussen, beschikbaarheid...
whehe, zit je denk ik toch in het verkeerde cultuurtje aldaar hoorquote:
ohquote:Op zondag 16 april 2006 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
whehe, zit je denk ik toch in het verkeerde cultuurtje aldaar hoor
Ja, dat is hemquote:Op zondag 16 april 2006 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
@Offy:
Dit moest het zijn volgens Tiesje: http://www.eo.nl/portals/programs/article.jsp?article=6302753&season=5386558
groot gelijk, heel goed van jequote:Op zondag 16 april 2006 19:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Nah daar ben ik vrij strikt in voor mezelf geen alcohol als ik auto moet rijden.
maar ik ga blijkbaar fietsen dus het is rennen naar de koelkast.
Wordt het niet tijd voor een werkplaats handboek en een greedschaps setje?quote:Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
groot gelijk, heel goed van je![]()
Ik ben er voor mezelf ook heel streng in, als ik nog moet rijden dan geen bier. Mijn vriend is zijn rijbewijs een behoorlijke tijd kwijt geweest door een stomme actie, en dat gaat dus niet in herhaling he?
maar ik zit lekker thuis, hoef nergens meer naartoe. Kevertje staat wel weer ergens langs een weg omdat de remmen weer eens geblokkeerd zijn (GVD GISTEREN opgehaald van de monteur ze zou goed zijn)
slapen is 14.gifquote:Op zondag 16 april 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal nog eens "ff" gaan slapen
brak nu, en geen bier meer
Stel je vraag eens op http://shoptalkforums.com/ , even aanmelden, zitten veel behulpzame mensen tussen, heb er veel gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 16 april 2006 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
die hebben we wel, maar dit is echt een vaag probleem. heb het in een vorige SC al eens uitgelegd. Vorige zomer nieuwe remmen in gekomen, hele winter probleemloos gereden, en nu inees blokkeren de remmen na een kwartiertje rijden
Ah....meneer Requote:
Ah...was het gezelligquote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
De visite is net weg.
Dus ik ben er weer
Nee. Ze is ook niet op de MSN, dus ik denk dat ze haar vriendje aan het vermaken isquote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Toeps daar?
quote:
ja lekkerquote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ze is ook niet op de MSN, dus ik denk dat ze haar vriendje aan het vermaken is
Wat wil jij met 't vriendje van Toeps?quote:Op zondag 16 april 2006 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker
Juist dat vriendje moest ik ff hebben dus
De vraag is meer: Wat wil het vriendje van Toeps met mijquote:Op zondag 16 april 2006 23:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat wil jij met 't vriendje van Toeps?
quote:Op zondag 16 april 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[Treinen]Fles en Jerruh doen de 100 - Aanmeldtopic
hehe hmmmm ja kan ff niet uploadenquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....meneer ReU ook nog hier
Lekker gegeten
![]()
Kom maar op met die foto's van die bruidsmeisjes
quote:
quote:zien er goed uit hoor
he-he dat doe ik wel met meer foto'squote:Op zondag 16 april 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]![]()
Zo jammer
Al die mooie foto's en dan helemaal voor jezelf houden
![]()
thxquote:
ikkuh?, zou niet durvenquote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zit die jongen nou toch niet zo te pesten
neeeeeeequote:Op zondag 16 april 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
en weer doot
nou ja, ik ga pitten
doeiekes allemaal
noodlequote:Op maandag 17 april 2006 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ff geen koffie
ff bakkie instant noodles voor de energie
Om 10.00 uur 's ochtendsquote:Op maandag 17 april 2006 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ff bakkie instant noodles voor de energie
Denk aan die 200%quote:Op maandag 17 april 2006 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen. Ik moet straks werken. Jeeeeh
.
* PdeHoog schuift een kop warm water en een theezakje richting D.quote:Iemand thee voor mij? Ik ben te lui om naar beneden te lopen...
Leukquote:Op maandag 17 april 2006 10:04 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!
Zometeen naar de boekenmarkt...
Boekenquote:Op maandag 17 april 2006 10:04 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!
Zometeen naar de boekenmarkt...
Even kijken of er leuke foto boeken zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LeukAl ideeen wat je wil gaan "scoren"
En leuk om uit de kast te halen en te lezenquote:
Cultuurbarbaarquote:
daar hebben we toch geen tijd voor johquote:Op maandag 17 april 2006 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En leuk om uit de kast te halen en te lezen.
quote:Op maandag 17 april 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CultuurbarbaarBoeken lees je hoor
Dat zal je ongetwijfeld ook wel gedaan hebben tijdens je studie
quote:Op maandag 17 april 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
en leuk om in de kast te laten staan, en over 10 jaar naar De Slegte te brengen voor een paar stuivers
Ik heb tosti's voor jequote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef Re het volgende:
honger
iemand wat te eten, vergeten boodschappen te doen
Ik weet niet in wat voor pakhuis jij woont, maar ik bewaar ze dus NIET. Enneh... kleinkinderen?quote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:Nog zo'n cultuurbarbaar
Boeken verkoop je niet
Die bewaar je
En dan krijgen je kleinkinderen die later
![]()
Ik koop dan ook alleen die boeken die ik wil bewarenquote:Op maandag 17 april 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor pakhuis jij woont, maar ik bewaar ze dus NIET. Enneh... kleinkinderen?![]()
huiswerk op een terasjequote:Op maandag 17 april 2006 10:46 schreef Xilantof het volgende:
goedemorgen![]()
Net wakker
beetje duf dus nog.
Eens zien hoelang het duurt voordat ik actief wordt. Jammer dat het zulk mooi weer is, want ik moet huiswerk maken
Heb geen laptop enzoquote:
Ah joh, gewoon met de hand, potloden en papier mee, lekker op het terras zitten!quote:Op maandag 17 april 2006 10:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb geen laptop enzo
Dus dat maakt het wel wat lastiger als je verslagen moet typen en AutoCad tekeningen moet maken
Mijn apparatuur is 125 km van mij verwijderd nu.quote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat er nog iemand foto's maken vandaag?
Graag gedaanquote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef Offy het volgende:
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om de persoon die het vanochtend nodig vond om in de trein van Eindhoven naar Utrecht aan de noodrem te trekken vriendelijk te bedanken
Wel posten dan hequote:Gelukkig schijnt het zonnetje weerEn heb ik vandaag wél mijn camera meegenomen, eens kijken wat voor leuks ik tegenkom op de terugweg.
Misschien lag er wel iemand op het spoor en is die nu gered door de actie van deze oplettende en behulpzame passagier!quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef Offy het volgende:
Ik wil graag even van deze gelegenheid gebruik maken om de persoon die het vanochtend nodig vond om in de trein van Eindhoven naar Utrecht aan de noodrem te trekken vriendelijk te bedanken
had ie een geldige smoes? Of hebben ze hem gevierendeeld en het lijk met pek en veren door de stad gejaagd?quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef Offy het volgende:
De passagier heeft natuurlijk het slachtoffer gered en gelijk meegenomen naar het ziekenhuis!quote:Op maandag 17 april 2006 12:35 schreef Offy het volgende:
Als het een oplettende en behulpzame passagier was die iemand op het spoor heeft gered dat is het wel op zijn minst heeel apart dat zowel de passagier als het slachtoffer nergens meer te bekennen waren
Herkenbaarquote:Op maandag 17 april 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Het is mooi weerIk wil naar buiten
Ik zit hier stomme bolletjes en pijltjes te tekenen
Ga buiten zoekenquote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik ben driftig op zoek naar de vierkante meter prijs van een staalplaatbetonvloer, maar kan 't niet vinden!
en buiten schijnt de zon
Misschen rij jij wel in van die trienen waar iedereen vooraan zit, maar in de rest van Nederland zijn de treinen niet zo breed en kan men over het algemeen veilig stellen dat alleen de machinist ziet wat er op het spoor voor de trein gebeurt.quote:Op maandag 17 april 2006 12:16 schreef Subhuman het volgende:
Misschien lag er wel iemand op het spoor en is die nu gered door de actie van deze oplettende en behulpzame passagier!
Maar misschien ook niet.
Aha.. Is het voor een idee voor een foto shoot?quote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben driftig op zoek naar de vierkante meter prijs van een staalplaatbetonvloer, maar kan 't niet vinden!
Niet direct neequote:Op maandag 17 april 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. Is het voor een idee voor een foto shoot?
Zou je eens de fullsize afbeelding kunnen posten (linkje)? Ik ben toch erg benieuwd naar de kwaliteit (ja, eigenwijsquote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Plaatje genomen met raynox voorzetlens....(dcr-FE180pro) op een 18-55 kitlens (DX)
[afbeelding]
Baggerkwaliteit, zwaar(met zón ding wil je echt niet langer dan een kwartier rondlopen), autofucus is helemaal geen optie omdat die lens veel te zwaar is voor je af-motortje in je objectief...
Ik zou mijn centen stoppen in een groothoek of fish-eye objectief....die dingen klinken leuk maar zijn in de praktijk(althans, in de mijne) echt ondingen...
Er zijn diverse mogelijkhedenquote:Op maandag 17 april 2006 15:41 schreef Tape het volgende:
[..]
Zou je eens de fullsize afbeelding kunnen posten (linkje)? Ik ben toch erg benieuwd naar de kwaliteit (ja, eigenwijs). Verder zal ik in het lenzen-topic wel ff verder vragen naar een betaalbaar 10mm objectief.
Ga zelf in een trien rijenquote:Op maandag 17 april 2006 14:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschen rij jij wel in van die trienen
net een uurtje op scheveningen gebanjerdquote:Op maandag 17 april 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Het is mooi weerIk wil naar buiten
Ik zit hier stomme bolletjes en pijltjes te tekenen
Nou, van foto's maken is niet erg veel meer gekomen vanmiddagquote:
Sorry, heb origineel weggepleurd....en sta op het punt om voor een week of 3 te vertrekkenquote:Op maandag 17 april 2006 15:41 schreef Tape het volgende:
[..]
Zou je eens de fullsize afbeelding kunnen posten (linkje)? Ik ben toch erg benieuwd naar de kwaliteit (ja, eigenwijs). Verder zal ik in het lenzen-topic wel ff verder vragen naar een betaalbaar 10mm objectief.
Fijn voor jouquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
net een uurtje op scheveningen gebanjerd
Zeg...kijken we een beetje uit jaquote:werken jij en niet fokken
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 16:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, van foto's maken is niet erg veel meer gekomen vanmiddagMaar ik heb er nog wel snel eentje kunnen maken op het station, voordat de trein kwam
[afbeelding]
Wel een mooie!quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Subhuman het volgende:
Grappig wat voor oude foto's ik allemaal nog op de computer bij m'n ouders had staan.
[afbeelding]
Borgerswold, 14 november 2004.
Als de verkoper dat zelfs zegt kan het inderdaad niet veel voorstellen..quote:Op maandag 17 april 2006 16:26 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Mocht je belangstelling hebben voor die voorzetlens, ik wil er graag vanaf...hoewel je echt veel beter naar een "echt" objectief kan zoeken....
studeren jijquote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
hiero ook een flut avond
Weer pc problemen een geen motivatie voor studiewerk
Somebody shoot me
quote:
en je eigen pc?quote:Op maandag 17 april 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ben blij dat ik alleen online letterlijk wordt genoten
nouja, nu maar ff de pc van mijn pa ingepikt.
Welkom bij het volwassen wordenquote:Op maandag 17 april 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil gewoon leuke dingen doen
ik wil gewoon met rust gelaten worden
ik wil gewoon niet meer allerlei dingen doen die iemand anders vindt dat ik moet doen
Jezus
Dat heb ik juist vrijdag gedaanquote:Op maandag 17 april 2006 20:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
en je eigen pc?
die ga je opnieuw inrichten?
ahaquote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat heb ik juist vrijdag gedaan![]()
En nu zijn mijn onboard USB poorten er ineens me opgehouden
Heb er nog wel een PCI ding in zitten, maar dat zijn net ff wat poorten te weinig.
ja die heb ik ook nog ergens liggenquote:
tenzij je onderaan begint, dan is het de bovenste.quote:Op maandag 17 april 2006 20:57 schreef blackbully het volgende:
de onderste doos. (mocht je gaan zoeken)
De laatste doos dus....quote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tenzij je onderaan begint, dan is het de bovenste.
denk dat als je de dozen doorzoekt hij in een tas ofzo zou zittenquote:
Of in een emmer. Zo ben ik eens maanden iets kwijt geweest na een verhuizing.quote:Op maandag 17 april 2006 21:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk dat als je de dozen doorzoekt hij in een tas ofzo zou zitten![]()
Opa verteltquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sorry fles, dat was drie verhuizingen geleden. En ik verhuis niet zo gek vaak.
Weet je wat ook altijd zo frusti kan zijn.. Als je een keer echt grondig gaat ruimen in huis en daarbij gooi je een aantal dingen weg (want die heb je toch al niet meer gebruikt de afgelopen jaren) dat je dan altijd binnen 2 maanden net dat ding nodig hebt!!!quote:
Opaquote:
Ja, ik ken datquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Weet je wat ook altijd zo frusti kan zijn.. Als je een keer echt grondig gaat ruimen in huis en daarbij gooi je een aantal dingen weg (want die heb je toch al niet meer gebruikt de afgelopen jaren) dat je dan altijd binnen 2 maanden net dat ding nodig hebt!!!![]()
Héé die Péé .....Alive and kicking !quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Héé die Péé .....Alive and kicking !![]()
We houden de moed er in,nog 14 maandenquote:
En danquote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
We houden de moed er in,nog 14 maanden![]()
Zekerzzz,dan heb ik weer pecunia!quote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En danKom je weer gezellig meefotograferen
![]()
quote:
Ron kan ik wel hebben,die is niet zo grootquote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En euro's ook hoop ik voor je
Maar nu moeten we uit gaan kijken, want anders beginnen ome Ron en ome Sub te brullen dat we dit over MSN moeten doen
Wel best,en met jouw persoontje?quote:
Weet u nog? Achttien zeventig...quote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zat net te rekenen wanneer dat was met die frituurpan. Schrok er zelf van![]()
![]()
Mwoa, geweldig is andersquote:
Dat heb ik nou ook,voel me uitgeblust,geen zin meer......quote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, geweldig is anders![]()
heb het een beetje gehad qua werk.
waarom moet je het dan -nu- al melden?quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
Mededelinkje tussendoor:
Na middernacht (exacte tijd nog niet bekend) zal er op http://games.fok.nl een foto van een Zeer Bekende Nederlander worden gebruikt die ik gemaakt heb. Raden van wie heeft geen zin, ik mag er geen mededelingen over doen tot de foto on line staat.
ja preciesquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waarom moet je het dan -nu- al melden?
gotsiequote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef fotoloog het volgende:
Mja,mijn situatie ligt iets anders,zoals je weet....Maarals ik een bijstandsuitkering aanvraag ,krijg ik 20 euro meer als dat ik werk !
Wegens trots en zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waarom moet je het dan -nu- al melden?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, geweldig is anders![]()
heb het een beetje gehad qua werk.
Daar heb ik nou ook last van, maar ik als student mag zeker niet klagen?quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook,voel me uitgeblust,geen zin meer......
En terecht natuurlijkquote:
Laat dan eerst maar eens zien wat een ontzettend beste foto het isquote:
Die twee uurtjes geduld heb je toch wel?quote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht natuurlijkMaar goed...wij zijn FOT dus vertel nou maar gewoon wie het was
Nou...ik weet niet of dat lukt hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die twee uurtjes geduld heb je toch wel?
ik weet zelf net pas dat hij straks on line komt![]()
Geen EUR 1000 iigquote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef blackbully het volgende:
iemand verstand van prijzen ?
mijn foto als boekcover, wat mag ik vragen?
wat vraag je daar nu voor?
is dat niet erg afhankelijk van de schrijver van zo'n boek?quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen EUR 1000 iigZe mag blij zijn met een EUR of 100. Fotografen die foto's in kranten krijgen, krijgen ook vaak maar een EUR 250 of zo.
Duh. Dan noem je ook wel een kaskraker ook hequote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
is dat niet erg afhankelijk van de schrijver van zo'n boek?
denk dat als de foto op bv. de nieuwe harry potter gaat komen je makkelijk 1000 euro of meer mag vragen.
maar is er bv. een staffel voor wat te vragen bij welke oplage?quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duh. Dan noem je ook wel een kaskraker ook heMaar het is NL-literatuur
Die oplage kan nooit hoog zijn en de prijs van zo'n boek ook niet
nog 1 uur en 10 minutenquote:
Volgens mij niet. Ik zou daar persoonlijk ook nooit aan beginnen. Laten we heel eerlijk zijn: we zijn amateurfotografen. Ik vind het al een eer als mijn foto op zo'n boek zou komen. Als ik er dan nog een EUR of 100-200 voor kan vangen is het helemaal topquote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar is er bv. een staffel voor wat te vragen bij welke oplage?
5 cent per boek in de eerste druk?
das waar.quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik zou daar persoonlijk ook nooit aan beginnen. Laten we heel eerlijk zijn: we zijn amateurfotografen. Ik vind het al een eer als mijn foto op zo'n boek zou komen. Als ik er dan nog een EUR of 100-200 voor kan vangen is het helemaal top
Amateurfotografen denken veel te snel dat er te cashen is als mensen belangstelling tonenDat zie je hier nu weer en dat zie je op DPZ nog veel erger
Wat acht je de kans dat dat gebeurtquote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef blackbully het volgende:
maar ik laat me niet met een gesigneerd boek afschepen als ik weet dat wanneer ik een KVK-nummer zou hebben ik er ruim 1000 euro bij zou krijgen.
oke dus dan zou een 100 to 200 euro reeel zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat acht je de kans dat dat gebeurtHet is in feite een mislukte foto en een pro-fotograaf zou dat nooit durven verkopen volgens mij. Daarnaast zal een pro-fotograaf echt zo'n bedrag niet gaan vragen
ff googlen leverde deze site op: http://www.photocrack.com/pages/tarief/tarief/tarieven6.shtml
Als prijs kwam daaruit bij een oplage van 20.000 stuks (1 druk, dus geen herdruk inbegrepen) EUR 340 ex BTW
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het een bagger foto ook trouwens, maar goed, dat zal wel niet boeien
En ik ga slapen
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=15231124&media_secret=xSg1quote:
Nee, tis wel goedquote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=15231124&media_secret=xSg1
uit een nader topic
(lees even terug , of niet)
ps. mag dit zo? of moet ik linken naar de post van die user?
Hmmmmmm.....dat bedrag komt me bekend voorquote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
oke dus dan zou een 100 to 200 euro reeel zijn
msnquote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, tis wel goedkreeg m al over MSN. Toch bedankt.
Oh nee.....de rust is weer wegquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:37 schreef Kleintje het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!
Terug van vakantie enzo!!!!!!
quote:
Neuhquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:45 schreef Kleintje het volgende:
Hier nog wat leuks gebeurd wat ik moet weten voor ik mijn foto's ga bekijken, ga werken en ga leren???
Ik geloof jequote:Geloof me P, ik zal veel minder aanwezig zijn. Te druk...
Dan moet je niet zo veel op pornosites komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:48 schreef Kleintje het volgende:
waarvan ruim 600 spam waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo veel op pornosites komen
Je mind moet schoongemaakt worden. Hersenspoeling dusquote:
Ja, kopje earl grey of jasmijn graagquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:11 schreef Debsterr het volgende:
Iemand thee?
Kopje thee heerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Ja, kopje earl grey of jasmijn graag
Dat heb ik helaas nietquote:
geilquote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
Mededelinkje tussendoor:
Na middernacht (exacte tijd nog niet bekend) zal er op http://games.fok.nl een foto van een Zeer Bekende Nederlander worden gebruikt die ik gemaakt heb. Raden van wie heeft geen zin, ik mag er geen mededelingen over doen tot de foto on line staat.
quote:
die zijn slecht voor je tandenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef Debsterr het volgende:
Dat heb ik helaas niet. Wel kaneel, caramel, rooibos of kersen.
Graag of helemaal niet hoor. De rooibos is toevallig wel een product uit Zuid-Afrika, natuurlijk, zonder rare toevoegingen enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die zijn slecht voor je tanden
Zijn vast door tandartsen uitgevonden
Volstaat rooibos?quote:
geeft niets, ik ben ook stukken minderquote:
ow..okee....het zij zoquote:Msn=RIP voorlopig.![]()
Rooibos en ik kunnen het niet met elkaar vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Graag of helemaal niet hoor. De rooibos is toevallig wel een product uit Zuid-Afrika, natuurlijk, zonder rare toevoegingen enzo.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag of helemaal niet hoor. De rooibos is toevallig wel een product uit Zuid-Afrika, natuurlijk, zonder rare toevoegingen enzo.
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsof producten uit die landen altijd goed zijn.
En alsof natuurproducten altijd goed zijn.
Coke is ook een natuurlijk product.
Hennep ook
Hoe doe je dat????quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:23 schreef Kleintje het volgende:
WHAAAAAAAAAaa
Ik ben eng...
ik heb net hardgelopen.
Uit vrije wil!
Ik ken wel meer soorten thee die overhyped zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken wel meer natuurlijke produkten die ik liever niet in mijn thee zie
afvalthee?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken wel meer soorten thee die overhyped zijnen niet doen wat ze beloven
.
Vertel eensquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken wel meer soorten thee die overhyped zijnen niet doen wat ze beloven
.
Haha, nee, meer als je al wat gerookt hebt.. nog wat overhebt.. en dat dan in je thee donderenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
afvalthee?
stoelgang thee?
Ideaalgewicht thee?
Been there, done that enzo...
Rommel die je alleen maar prikkelt om je leeg te schijten, vocht te verliezen en je buikklachten geeft....
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:29 schreef Kleintje het volgende:
Goed, kort vakantieverslag:
warm weer, lekker eten, teveel eten, goed hotel, veel seks. lekker geshopt, op kamelentocht geweest, bij een ober thuis geweest, onder de indruk hoe ze daar leven, erg bruin, bijna een kind ontvoerd.
Die volstaat, volgende keer neem ik earl grey mee.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volstaat rooibos?
* Debsterr geeft het kopje aan Bengeltje.
het zijn net puppies, zolang ze jong zijn zijn ze schattig, maar als ze ouder worden..........quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Kleintje het volgende:
Bijna gedaan... kon het de ouders niet aandoen.
Dus maar gelaten bij 7 miljoen foto's van dat kind.
Mijn god... wat was ik verliefd...
Hoe het gaat? Uhmm, laten we het daar nog maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
geeft niets, ik ben ook stukken minder
[..]
ow..okee....het zij zo
Hoe gaat het? al een andere baan?
als ze ouder worden zijn puppies nog altijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het zijn net puppies, zolang ze jong zijn zijn ze schattig, maar als ze ouder worden..........
quote:
Achquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Links is grotere broer (weet even zijn naam niet meer)
Kleine mannetje met kleine rasta vlechten is Jack.
En zijn papa.
Dat is jammer. Ik zag dat die gasten hier in Leiden een doorstart gemaakt hadden iig. Athans, 2 van de 3 winkels.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe het gaat? Uhmm, laten we het daar nog maar niet over hebben.
Nog steeds geen baan, wel tijdelijk gewerkt .![]()
Krijg nu hulp van CWI en UWV, uhh denk ik.
hoi Flash.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Haai Bengeltje![]()
Ik zoek ook nog een leuke baan![]()
Weet ik, sommige zijn weer open, in Limburg echter geen enkele.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik zag dat die gasten hier in Leiden een doorstart gemaakt hadden iig. Athans, 2 van de 3 winkels.
Die baan komt wel.![]()
om welk bedrijf ging t?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik, sommige zijn weer open, in Limburg echter geen enkele.![]()
Nouja is ook niet erg, krijg wel weer een baan.
Nu het mooier weer wordt, vind ik het minder erg om thuis te zijn.
ja, kan me voorstellenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi Flash.![]()
Jij zoekt een leuke baan, of een baan? Ik ben al blij als ik weer werk heb.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kan me voorstellenMaar wat ik nu doe word ik doodongelukkig van, dus ik zoek een leuke baan
ja leuk, ik wil wel iets bij het spoor eigenlijkquote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:51 schreef fraubitch het volgende:
eigenlijk he...eigenlijk wil ik slapen
het probleem is... ik lust geenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:54 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Toch maar eens kijken ofhelpt.
Bied je een Jupilertje aan dan?quote:
Ik heb nog 30 cm op mijn liniaal zitten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
Een onkostendeclaratie indienen is leukVooral als dat het declareren van kilometers betreft
Volgens mij wordt een mooie macrolens oid
Dat doet bij mij de vraag reizen of Neil Armstrong heeft gedeclareerd, en of zijn voertuig bij zijn belasting opgeteld werdquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
't is maar goed dat mijn baas en collega geen kilometers declareren.
Die zijn net terug uit China
Graagquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 cm op mijn liniaal zitten.
Hebben?
Da's alweer bijna 1 duizendste kilometer om te declareren![]()
Vette bijtelling danquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..] of zijn voertuig bij zijn belasting opgeteld werd
Raket van de baas? Denk het welquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doet bij mij de vraag reizen of Neil Armstrong heeft gedeclareerd, en of zijn voertuig bij zijn belasting opgeteld werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |