Nou en! Kleren dumpen op vrijdagmiddag bij je paps en mams, vrijdagavond/nacht met de trein naar mij, hadden we meer kunnen gaan zien. Overnachten bij mij 't weekend (quote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Awww. Dan hadi k met jou kunnen gaan!.
Nee, maar m'n OV is niet geldig, ik ga vrijdag naar Parijs, moest naar m'n ouders om de was te doen en omdat ze ook op vakantie gaan, het kwam allemaal niet zo mooi uit..
Haaibaaike is gewoon tofquote:
Oh, niet gezien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Straks Rushmore op TV. Die moet iedereen zien, want die is tof. Vooral Bupa moet 'm zien, vind ik.
quote:
Heb jij een sexvoorstel van PeRi afgewezen? Homoquote:Op zondag 16 april 2006 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van mij mag ze best Tom ontknapen. Ze probeerde mij een tijd geleden ook al in het bed te krijgen. "Oh nou dan gaan we uit en dan slaap je bij mij *wink*wink*". Ik heb vriendelijk bedankt.
Eerder een foute fotoboekquote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/lanvin
"Apart" fotoboek.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
"Apart" fotoboek.![]()
Takes one to know one.quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij een sexvoorstel van PeRi afgewezen? Homo
Heb je zin in sex?quote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ingaan op je uitnodigingen.
quote:
ik wilde net komen vragen of je je tennistoernooi al had afgezegdquote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef Dizer het volgende:Kut
Vergeet het maar. Ik kom niet meer naar de efteling
![]()
!
Nee dus. Heb het in ieder geval gevraagd. Als er een vervanger is, dan kan ik vrij nemen. Ik weet dat als het goed is maandag avondquote:Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde net komen vragen of je je tennistoernooi al had afgezegd![]()
ja dus
quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
"Apart" fotoboek.![]()
Zou leuk zijn, ik heb afleiding nodig!!quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dus. Heb het in ieder geval gevraagd. Als er een vervanger is, dan kan ik vrij nemen. Ik weet dat als het goed is maandag avond
Gmailchat is geniaal.quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, ik heb afleiding nodig!!
@Bupa: die gmailchat is nog minder stabiel dan msn lijkt het wel, je ontvangt mn berichtjes niet..
Ik heb anders wel een berichtje van je gekregen.quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, ik heb afleiding nodig!!
@Bupa: die gmailchat is nog minder stabiel dan msn lijkt het wel, je ontvangt mn berichtjes niet..
Hehe, maar goed, die stoere berichtjes komen niet aanquote:Op zondag 16 april 2006 14:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gmailchat is geniaal.![]()
Typ eens '<3'! Of 'B-)'.![]()
Ja, maar mijn berichtjes daarna komen niet aanquote:Op zondag 16 april 2006 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een berichtje van je gekregen.
En oh ja, ik mail je later wel terug...nu ben ik vaak afwezig / weg van de pc.
Heerlijk dit he?quote:Op zondag 16 april 2006 12:36 schreef babette21 het volgende:
zeg, als we volgende week ook dit weer hebben, ben ik tevreden
Een paasei natuurlijkquote:
LEUK HE, NIKSANquote:
Ik ben er maar af en toe een paar minuten.quote:Op zondag 16 april 2006 17:54 schreef rena het volgende:
Wat is het rustig hier vandaag? Iedereen dood?
![]()
Ik vind het lekker relaxte muziek, luister er graag naar.quote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
Oh zij is tof Put Your Records On. Alleen de rest van het album is niet zo bijzonder eik
.
Ken je ook KT Tunstall?quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het lekker relaxte muziek, luister er graag naar..
Nu bijvoorbeeld.
quote:
Hier wel.quote:Op zondag 16 april 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Debra Messing.
Je plaatje doet het trouwens niet.
Nee, ik ging niet naar Wikipedia.quote:Op zondag 16 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ja, bij mij nu ook!
Want ik ging naar Wikipedia en toen kwam dat plaatje in mijn cache terecht.
Duh.
Dat kan niet, liegbeest! Je kan maar 1x keerquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb trouwens ondertussen al twee keer gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |