quote:
Hier wel.quote:Op zondag 16 april 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Debra Messing.
Je plaatje doet het trouwens niet.
Nee, ik ging niet naar Wikipedia.quote:Op zondag 16 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ja, bij mij nu ook!
Want ik ging naar Wikipedia en toen kwam dat plaatje in mijn cache terecht.
Duh.
Dat kan niet, liegbeest! Je kan maar 1x keerquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb trouwens ondertussen al twee keer gestemd.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef Paltos het volgende:
Ík heb al drie keer gestemd.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan niet, liegbeest! Je kan maar 1x keer![]()
!
Als je nou even een baggertopic maakt in ONZ heb je zo 20 stemmen meer!quote:Op zondag 16 april 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb volgens mij ook al meerdere keren gestemd.Maar hij telt het niet mee, nee.
Help andijvie de zomer door...quote:Op zondag 16 april 2006 22:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als je nou even een baggertopic maakt in ONZ heb je zo 20 stemmen meer!![]()
Maar ja, je bent mod.!
Tegelijkertijd, samen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef PeRi het volgende:
Ik ga slapen.
Direct. Bij mij toch.quote:Op zondag 16 april 2006 23:38 schreef Bupatih het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een verstuurd sms'je in je outbox zit?![]()
Ik heb er net een gestuurd, maar toen lette ik niet op eventuele (fout)meldingen....en nu zie ik hem niet terug in mijn verzonden- / niet verzonden-box.
Kut.quote:Op zondag 16 april 2006 23:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Direct. Bij mij toch.![]()
Al zet die ik die functie tegenwoordig af. Ik heb al zo weinig plaats, je weet.![]()
![]()
Euh, ik heb geen niet-verzonden-box.quote:Op zondag 16 april 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Maar...maar...het sms'je staat dus ook niet in mijn niet-verzonden-box?
Wat kan dat betekenen?![]()
Ja, ik ben een telefoon-n00b.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |