quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Goh, fijn om te weten.
quote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Snakey het volgende:
Leuk geweest. Een user pesten/in de zeik nemen is leuk, maar er moet ook een grens aan zijn. Bij deze dus.
Whehe.quote:Op zondag 16 april 2006 00:45 schreef BVO het volgende:
En weer thuis.
Was gezellig, ben redelijk lazerus maar moet er morgen weer héél vroeg uit, dus ga maar richting bed.
Heeft hij tegen mij iets ofzo ! ?quote:Op zondag 16 april 2006 09:21 schreef PeRi het volgende:
Stomme Snakey.
quote:Op zondag 16 april 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Ontbijt je aan de pc?
Aha op die manier. Wij vieren helemaal geen Pasen. Het is gewoon een excuus voor ons om extra lekkere dingetjes te kopen en te maken, net als kerstquote:Op zondag 16 april 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]Wij doen niet aan pasen vandaag hier in huis. Wij zijn asyrisch orthodox en vieren pasen dus een week later. (volgens het oude testament of zo... )
Ik heb twee spiegeleitjes gebakken met daaroverheen de ene veel ham en de ander snijworst en dan lekker veel kaas eroverheen. Op twee sneetjes brood en smullen maar met een vers geperste jusquote:Op zondag 16 april 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aha op die manier. Wij vieren helemaal geen Pasen. Het is gewoon een excuus voor ons om extra lekkere dingetjes te kopen en te maken, net als kerst.
Ik heb net paashaascroissantjes en -broodjes in de oven gemikt.
Het vervolg zit ook al dichtquote:Op zondag 16 april 2006 09:38 schreef PeRi het volgende:
Snakey is een toffe mod, geen slecht woord over hem. Maar het was zo leuk.
Ik hou niet van eierenquote:Op zondag 16 april 2006 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb twee spiegeleitjes gebakken met daaroverheen de ene veel ham en de ander snijworst en dan lekker veel kaas eroverheen. Op twee sneetjes brood en smullen maar met een vers geperste jus
Opruimslotje!! Hij gaat weer open dus! Als ie m niet vergeetquote:Op zondag 16 april 2006 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het vervolg zit ook al dicht. Ga ontopic met de Fok!kers
quote:Op zondag 16 april 2006 09:21 schreef PeRi het volgende:
Stomme Snakey.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:38 schreef PeRi het volgende:
geen slecht woord over hem.
Kun je wel mooi je eitjes verven.quote:Op zondag 16 april 2006 11:51 schreef MissBliss het volgende:
Geen paasontbijt hier, mn ouders witten het plafond
En ik ben toch weer zo lusteloos als het maar kan
Waar is Bartho Braat??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Als vrouwen naar mooie mannen kijken (als Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Dizer, enzovoorts)....
vooral dat laatste is heel geloofwaardigquote:Op zondag 16 april 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Ik heb vandaag al 1 goede daad gedaan, ik heb een icon voor Haaibaaike gemaakt, en ze was er erg blij mee.
Echt waarquote:Op zondag 16 april 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
vooral dat laatste is heel geloofwaardig
Ik had het slotje eigenlijk al veel eerder verwacht, zo'n 10 minuten nadat ik het geopend hadquote:ik vond 't trouwens wel terecht dat 't topic dicht is
Wat een welkomquote:Op zondag 16 april 2006 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
PeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
!
goed werkquote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef Svensational het volgende:
Echt waar! Mooi! Weer de Leeuw deel 8
't idee was leuk, maar op een gegeven stonden er steeds minder quotes en werd er steeds meer óver haar gepraat.... en dat uitdagen werd uiteindelijk ook 'n beetje lullig...quote:Ik had het slotje eigenlijk al veel eerder verwacht, zo'n 10 minuten nadat ik het geopend had. Maar Bupatih lag weer eens te slapen.
.
Ik ben bij Isobel & Cardigans geweest. Echt superquote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was je nou nog naar Motel Mozaique geweest?
Ah tof! Ik had zo graag willen gaan ,maar het kon niet.quote:Op zondag 16 april 2006 12:35 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bij Isobel & Cardigans geweest. Echt super.
Waarom kon je niet! Dan had je met mij meegekund! Ik was allenigquote:Op zondag 16 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah tof! Ik had zo graag willen gaan ,maar het kon niet.
CocoRosie, Jenny Jewis, Isobel, Be Your Own PET, Cardigans, Vashti Bunyan, Emiliana Torrini, allemaaal zo tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |