Whehe, je moest erbij zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden afgesproken met Rooosje en Peri in A'dam. Vooraf zaten ze al te "zeuren" om Mcnuggets.
Nou eenmaal bij de Mc vroeg ik aan Peri of ze wou, ik kreeg een nee, toen keek ik naar Rosalie en die schudde ook nee. De manier waarop ik/zij reageerde(n) of vroeg vond het meisje achter kassa blijkbaar wel lollig.
Macwaardig, zeg.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden afgesproken met Rooosje en Peri in A'dam. Vooraf zaten ze al te "zeuren" om Mcnuggets.
Nou eenmaal bij de Mc vroeg ik aan Peri of ze wou, ik kreeg een nee, toen keek ik naar Rosalie en die schudde ook nee. De manier waarop ik/zij reageerde(n) of vroeg vond het meisje achter kassa blijkbaar wel lollig.
Het is bitter inderdaad, dat vinden mensen van nature ranzig. Maar dan nog drinken veel mensen het. Het is dus gewoon wennen. Of je moet gewoon eens een normale bier nemen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het echt vaak geprobeerd. Je kunt toch gewoon iets niet lekker vinden?!? Doe niet zo moeilijk.
Of je lang droog staat of niet, het is de waarheid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik merk frustatie jegens vrouwen. Sta je al heel lang droog? Anders mag je wel normaler reageren.
[..]
Owja!!! Het meisje achter kassa moest ook lachen.
Tis een attention whore.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken. Ze heeft humor, is lief en is een goeie vriendin.
Zeker als het vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het er wel wát mee heeft te maken.
Mooie mensen krijgen eerder de aandacht en zullen dus ook eerder aardig gevonden worden (als ze een mooi karakter hebben).
* pberends is playing Roy Orbison - Pretty...quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk veel met vrouwen.
Whehe. Maar je 'beeld' klopt niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Roy Orbison - Pretty...
Ik moet altijd denken aan de reclame van 3FM vroegah.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:26 schreef Paltos het volgende:
ttvp
3FM?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan de reclame van 3FM vroegah.
quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/111829/35/25#814082quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:54 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
quote:
Ik zag het ja. Goh, fijn om te weten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/111829/35/25#814082
Hallo.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Goh, fijn om te weten.
quote:
quote:
Je gaat vanavond niet drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |