quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat die wijven/hoeren/sletten altijd voor mij halen/betalen.
Interessant zeg. Voel je je nu beter? Overigens zou ik maar oppassen met het teasen van jongens, voor je het weet willen ze meerquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
Niet altijd, soms heb je wel een echt leuk gesprek met iemand. Dat zij meer verwachten is niet mijn probleem.
Hehe. Bij mij gaat het altijd zo; sta ik met een rosé of bier ofzo in mn handen, en vragen ze als ie bijna leeg is of al leeg is 'nog zo een?'. Nou prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een beetje. En ik voel me dan best lullig, aangezien ik vaak dure dingen bestel.
Das inderdaad het hypocriete. Willen mannen een relatief goedkoop biertje, nemen wijven van die ranzige cocktails waar de honden nog geen brood van lusten. Ik zou zeggen dat juist wijven drank moeten aanbieden aan jongens. Die zijn immers het goedkoopst in keuze.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een beetje. En ik voel me dan best lullig, aangezien ik vaak dure dingen bestel.
Ik lust geen bierquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad het hypocriete. Willen mannen een relatief goedkoop biertje, nemen wijven van die ranzige cocktails waar de honden nog geen brood van lusten. Ik zou zeggen dat juist wijven drank moeten aanbieden aan jongens. Die zijn immers het goedkoopst in keuze.
Ach joh, als die jongens er nou plezier van hebben, mijn drankje te betalen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant zeg. Voel je je nu beter? Overigens zou ik maar oppassen met het teasen van jongens, voor je het weet willen ze meer.
Nee, wijn is te zuipen... als je wijn lust dan lust je ook zeker bier. Het is precies het zelfde als koffie, dat moet je gewoon leren drinken. 3 billion people can't be wrong.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Wijn is overigens prima...
Ach stel je niet zo aan zeg. Dat gebeurt heus wel... als ik een rondje geef sla ik de mannen heus niet over en ik betaal ook wel gewoon eens een drankje voor een jongen. En ik ben heus niet de enige.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
En ze hebben het altijd over emancipatie van vrouwen, nou betaal dan drankjes voor de mannen. Vieze hoeren.
Tja, als je Scandelous als favo fokkers heb, ben je een hopeloos geval.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach joh, als die jongens er nou plezier van hebben, mijn drankje te betalen.
Maarja het blijft hypocriet. Ik vind gewoon dat iedereen voor z'n eigen drankjes moet betalen. Al het andere komt erg over als "rent-a-friend".quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan zeg. Dat gebeurt heus wel... als ik een rondje geef sla ik de mannen heus niet over en ik betaal ook wel gewoon eens een drankje voor een jongen. En ik ben heus niet de enige.
Het is een tof wijf irl.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, als je Scandelous als favo fokkers heb, ben je een hopeloos geval.
Koffie en wijn heb ik altijd al lekker gevonden. Bier blijft gewoon goor. Ik heb helemaal geen zin om het te gaan leren drinken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, wijn is te zuipen... als je wijn lust dan lust je ook zeker bier. Het is precies het zelfde als koffie, dat moet je gewoon leren drinken. 3 billion people can't be wrong.
Waarom niet, het zou veel geld gesparen. Das hetzelfde als cola ranzig vinden omdat je het 1 keer niet beviel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Koffie en wijn heb ik altijd al lekker gevonden. Bier blijft gewoon goor. Ik heb helemaal geen zin om het te gaan leren drinken.
Tof zijn is niet moeilijk als je de looks hebt. Gewoon een beetje lachen en mensen vinden je dan al snel aardig.quote:
Ik heb het echt vaak geprobeerdquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom niet, het zou veel geld gesparen. Das hetzelfde als cola ranzig vinden omdat je het 1 keer niet beviel.
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken. Ze heeft humor, is lief en is een goeie vriendin.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Tof zijn is niet moeilijk als je de looks hebt. Gewoon een beetje lachen en mensen vinden je dan al snel aardig.
Of gewoon gezellig. Het is vaak hartstikke onhandig om tijdens het uitgaan precies te gaan uitrekenen hoeveel ieders drankje kostte. Gewoon om de beurt betalen dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Maarja het blijft hypocriet. Ik vind gewoon dat iedereen voor z'n eigen drankjes moet betalen. Al het andere komt erg over als "rent-a-friend".
Mwoah, ik denk dat het er wel wát mee heeft te maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken. Ze heeft humor, is lief en is een goeie vriendin.
Ken je haar OOK al irl. Hahaquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken. Ze heeft humor, is lief en is een goeie vriendin.
Ik merk frustatie jegens vrouwen. Sta je al heel lang droog? Anders mag je wel normaler reageren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
En ze hebben het altijd over emancipatie van vrouwen, nou betaal dan drankjes voor de mannen. Vieze hoeren.
Owjaquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
Ik betaal vaak zat mn eigen drankjes enzo. Vraag maar aan Duif naar het nuggets incident.
Ik had een tijd geleden afgesproken met Rooosje en Peri in A'dam. Vooraf zaten ze al te "zeuren" om Mcnuggets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |