Soedan steunt rebellen in Tsjaad en als reactie dreigt de Tsjaadse president vluchtelingen die afgemaakt worden door de Soedanese regering terug te sturen naar Darfoer, dat zal ze leren! Standvastigheid! Law and Order!quote:Deby beschuldigt Sudan ervan het FUC te steunen. Hij liet vrijdag weten de diplomatieke contacten met Sudan te verbreken en de grenzen te sluiten. De president dreigde ook een einde te maken aan de opvang van vluchtelingen uit de Sudanese regio Darfur.
Ja maar.. wanhoop is toch een terugkerend thema in je proza?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
Heeft MrX1982 zin in Civilization? Kom ik misschien wanhopig over? Mogelijk!
Neequote:
Jaja.. men wilt dat wij dat denken. Net als bij Elvis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef Monidique het volgende:
Ja, en nu is 'ie dood!
Zijn ze samen weg?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijven Floripas en Jehan trouwens, kep ze al een tijdje niet meer gezien
Oké.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Neemischien problemen met een spamfilter. Anderzijds heb ik net een mailtje daar binnen van iemand anders.
Probeer anders deze: godslasteraar@gmail.com
mijn spam maibox.
Mede door zijn werk is Europa geseculariseerd en kunnen de gelovige immigranten moeilijk aarden. Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Newton heeft het integratieproces belemmerd..
Dat heb je dan goed mis, naar Newton's smaak was theologische speculatie het belangrijkste in het leven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.
Maar het ging over de gevolgen van zijn bestaan en werk, niet zijn ideeën of overtuigingen an sich.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed mis, naar Newton's smaak was theologische speculatie het belangrijkste in het leven.
Waarom moesten zijn theorieën nou zo stellig gedocumenteerd worden? Laten we de mensen die zwaartekracht ontkennen een half uur per week gunnen in de natuurkundelessen van het VMBO en dan kunnen ze zelf kiezen wat voor hun het meest plausibele is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mede door zijn werk is Europa geseculariseerd en kunnen de gelovige immigranten moeilijk aarden. Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.
Ik kan het nergens vinden waarde Johan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, George-B, als je toch de leuke artikelen van de NRC aan het overhevelen bent; kun je die brief over Newton en Einstein uit het wetenschapskatern ook plaatsen?.
Binnenquote:
Ik had een geschiedenisleraar die dit ook probeerde uit te leggen op de middelbare school. "Maar, meneer, de stoel daar is toch gewoon zwart?" - "Uhh, jaaaa..."quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef George-Butters het volgende:
Deze past hier nog wel een keer:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Binnenthanks!
Ik begrijp niet zo goed wat het probleem met Yahoo is, al hebben ze wel een nieuwe mail geïntroduceerd, een beta-versie. Raar, maar goed.
a bridge too far, dus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik had een geschiedenisleraar die dit ook probeerde uit te leggen op de middelbare school. "Maar, meneer, de stoel daar is toch gewoon zwart?" - "Uhh, jaaaa..."
Goed zo. Je hebt je beheerstquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren dronken. Niet ontzettend ofzo. Wel drie snacks gehaald bij de FEBO.
Wanneer zou het bij de filosofen en wijsgeren der Nederlanden doordringen dat Poppers wetenschapsfilosofie afgedaan heeft?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef George-Butters het volgende:
Deze past hier nog wel een keer:
[afbeelding]
De derde ingezonden brief, geloof ik. Over Einstein, de Engelsen, afbuiging en boogseconden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden waarde Johan.
Dan moet je dat toch maar weer eens gaan doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm civ lang niet meer gespeeld.
hoeveel plaatjes zijn er nog te raden, Jehan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De derde ingezonden brief, geloof ik. Over Einstein, de Engelsen, afbuiging en boogseconden.
Die maan heb ik gezien, dat rode echter was waarschijnlijk een waas voor uw ogen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:31 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie gisteren die mooie, grote, rode maan gezien zo laag boven de grond, terwijl af en toe een streepje wolk apocalyptisch voorbij dreef?
En sneeuw is niet wit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
De lucht is niet blauw.
quote:Het rood kleuren tijdens het opkomen van de maan is te wijten aan de hoeveelheid mist, nevel of andere verduisterende materie die zich aan de horizon bevindt op dat moment. Met het rijzen zal de kleur veranderen van oranje, geel naar uiteindelijk de normale zilverachtige kleur. Wit licht bestaat uit kleuren van de regenboog (spectrum). Gezien door eender welke verduisterende materie, worden eerst de korte golflengtes kwijtgespeeld. Als de materie dik genoeg is dan zal alles behalve het rode uiteinde van zichtbaar licht worden kwijtgespeeld, resulterend in een Rode Maan.
Naast deze verklaring, kan een Rode Maan ook samen voorvallen met een eclips.
Ja maar niet nu.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
Dan moet je dat toch maar weer eens gaan doen.
Weet je dat als je goed kijkt er bij een regenboog altijd een tweede regeboog te zien is, veel minder helder dan de eerste, waarbij het spectrum van kleuren de andere kant op loopt?quote:
Nee. Waarop?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
Iemand trouwens een idee wat het copyright termijn in Nederland is?
Nooit op gelet...het zakje goud leidt me altijd zo af.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je dat als je goed kijkt er bij een regenboog altijd een tweede regeboog te zien is, veel minder helder dan de eerste, waarbij het spectrum van kleuren de andere kant op loopt?
70 jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij 80 jaar na de dood van de schrijver of zo.
Toon ruggegraat! Houd vast aan uw pannekoek!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef Ponskaart het volgende:
We gaan naar de maan!
Zo, dadelijk panne(n)koeken!
Die ligt hier momenteel in gedrukte & vertaalde vorm.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
70 jaarhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechten
kwam Bertrand Russell's ''A History of Western Philosophy'' tegen, vandaar.
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
je zal maar een hond in de pot vinden...
't is schoner dan varkensvlees..quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?
Heb je ook een uitstekker?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?
Wat is 'schoner' in dit verband?quote:
Mooi wit vlees, meer spier, minder vet. Mals roerbakvleesquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mooi wit vlees, meer spier, minder vet. Mals roerbakvlees
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zo%C3%B6filiequote:Volgens het Amerikaanse Kinsey-Instituut zou 8% van de mannen en 3,5% van de vrouwen wel eens seks gehad hebben met een dier. In plattelandsgebieden zou dit percentage bij mannen zelfs tegen de 50% zijn
Wat een gelul nou toch weer, ik was er het vorige deel nog.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijven Floripas en Jehan trouwens, kep ze al een tijdje niet meer gezien
Of een pot in de hond.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
je zal maar een hond in de pot vinden...
In dat geval zou ik zelfs "houdt" willen voorstellen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Toon ruggegraat! Houd vast aan uw pannekoek!
ik was bangquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een gelul nou toch weer, ik was er het vorige deel nog.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Die ligt hier momenteel in gedrukte & vertaalde vorm.
Ik heb erg getwijfeldquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:20 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zelfs "houdt" willen voorstellen.
Ja baas! Straks, na het eten. Meteen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
braaf! Sla snel in deel 2 hoofdstuk 10 open, over de Mohammedaanse Cultuur. Slechts 9 bladzijden, van de 740
![]()
Net zoals de siliconen van die vrouw.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:55 schreef Tafkahs het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)of_the_Week.wmv.html
Verschrikkelijk slecht..
Is het om op te eten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb overigens een regenboogforel bereid als avondmaal. De oplettende lezertjes zullen begrijpen dat dit een poging was tot propaganda van de multicul.
Dhimmi.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb patat en een hamburgergehaald bij de snackbar, eigendom van een chinees.
Chinezen kunnen echt alles.
Cul; geen kul.quote:
Zo fout.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://i2.tinypic.com/vidt1y_th.jpg]afbeelding][/url]
Bijen? Bah.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Cul; geen kul.
De forelletjes waren met een klontje roomboter en een bosje thijm in de oven bereid. Opgediend met in de schil gekookte Roseval-aardappeltjes en salade. Uiensoepje vooraf; aardbijen toe. Espresso na.
quote:
http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=6779quote:Tehran, Iran, Apr. 15 – A top Iranian military commander said on Friday that the Islamic Republic’s Army and Revolutionary Guards “are today in a situation to make the Oppressor World [the United States and its allies] feel the great powers that are at Iran’s disposal”, the state-run news agency Mehr reported.
Brigadier General Mohammad-Hossein Dadras, commander of the regular Iranian army’s ground forces, said Iran’s military has identified “the enemies’ weak spots” in the region and its missile capabilities would guarantee Iran’s “national interests”.
“We have identified and studied the enemies’ strong and weak spots in the region regarding ground, sea, and air forces”, Dadras said at the Friday prayers ceremony in Tehran.
“Today, we have in the country that which is adequate to face threats. Right now, we have that thing which, when required, will land on the enemy’s weak spot. The enemies know this”, Dadras said.
“We do not need foreign support. We have an adequate missile capability which can guarantee our national interests”, he said.
“Iran’s capability is such that no one dares to come near it. If they do they will return with no success”.
Alluding to the border with Iraq and Afghanistan, the army chief said that Iran has six military divisions based at “strategic and operational points”.
He described Iran’s Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei as a “pillar of power of the Islamic Republic”.
“We are very capable in dealing with the enemy in a military confrontation. We have never been so strong as we are today”, General Dadras told the Friday prayers congregation over a chorus of “Death to America”.
Nog nooit waren ze zo sterk. Nou, dat heeft dan ook maar kort geduurd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
General says Iran’s military ready “to project its power”
[..]
http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=6779
Gezien de plotselinge toename in nieuwsberichten over Iraanse die beweren dat ze "klaar zijn", zou je haast denken dat niemand achter de schermen nog serieus rekening houd met een vredige afloop.
quote:Population:
68,688,433 (July 2006 est.)
GDP (purchasing power parity):
$552.8 billion (2005 est.)
GDP - per capita (PPP):
$8,100 (2005 est.)
Oil - proved reserves:
133.3 billion bbl (2005 est.)
Exports - commodities:
petroleum 80%, chemical and petrochemical products, fruits and nuts, carpets
Military expenditures - percent of GDP:
3.3% (2003 est.)
[ bron ]quote:Iran boasted yesterday it could defeat any American military action over its nuclear drive, in one of the Islamic regime's boldest challenges yet to the United States.
"You can start a war but it won't be you who finishes it," said Gen. Yahya Rahim Safavi, the head of the Revolutionary Guards and among the regime's most powerful figures.
"The Americans know better than anyone that their troops in the region and in Iraq are vulnerable. I would advise them not to commit such a strategic error," he told reporters on the sidelines of a conference in Tehran.
"I would advise them to first get out of their quagmire in Iraq before getting into an even bigger one," Gen. Safavi said with a grin.
En nu ga je dansen, klootzak.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:50 schreef Monidique het volgende:
Iran heeft gelijk.
Vliegtuigje inhuren met die tekst, en dan over Amerika proberen te vliegen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:50 schreef Monidique het volgende:
Iran heeft gelijk.
Ach verdomme. Ik wist dat er iets was.quote:
Jij vindt dat Iran gelijk heeft om de VS te chanteren en daarmee de hele wereld in gevaar te brengen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Maar er komt toch geen aanval...
"What does that Swedish banner say?"quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Vliegtuigje inhuren met die tekst, en dan over Amerika proberen te vliegen.
Er zit wel honing in. Dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach verdomme. Ik wist dat er iets was. [afbeelding]
Uhm... Chanteren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:56 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Jij vindt dat Iran gelijk heeft om de VS te chanteren en daarmee de hele wereld in gevaar te brengen?
quote:Sharlie Sheen speelt de rol van zijn leven, waarschijnlijk de belangrijkste van zijn leven.
Neen platoon 2 is het niet, helaas.
Het is reopen 9/11 en het speeld zich af in real life.
No Oscar's to win, a lot to lose !
Sterkte Sharlie, het ga je goed.
Ja en ja, dat laatste klopt. Al is dat relatief. Eén vinger uitsteken naar die troepen en Iran IS plat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm... Chanteren?!
Maar goed, even terug naar de realiteit: ze hebben gelijk dat Amerika bijzonder zwak gepositioneerd is op dit moment in het Midden-Oosten.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
"What does that Swedish banner say?"
Hou je in Johan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ze maken het mij te gemakkelijk.
[..]
Bedankt voor de tip, had ik nog niet gezien!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:04 schreef Monidique het volgende:
Ik ga Mel Gibsons sprookje maar kijken zo.
Nee, eerder een toevallige en onsamenhangende alliantie vanwege het feit dat beide regimes in doodsstrijd verwikkeld zijn en dezelfde vijand hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:05 schreef Ponskaart het volgende:
Wat mij nog meer interesseert: de relatie Noord-Korea en Iran. Een dynamisch duo?
Goede vraag. Het feitenboek van de CIA heeft er niets over te melden, zo te zien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:05 schreef Ponskaart het volgende:
Wat mij nog meer interesseert: de relatie Noord-Korea en Iran. Een dynamisch duo?
Op welk net?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het komt pas over een uur, Mel Gibson's "sprookje".
Nee, ik ook niet. Het lijkt me wel een leuke film. Heerlijk met een biertje op de bank naar de lijdensweg van onze Verlosser kijken. Zo is televisie bedoeld.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:07 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, had ik nog niet gezien!
BNN.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
. Heerlijk met een biertje op de bank naar de lijdensweg van onze Verlosser kijken. Zo is televisie bedoeld.
Dat is wel verontrustend. Of niet, juist een teken dat ze dat niet publiek willen maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goede vraag. Het feitenboek van de CIA heeft er niets over te melden, zo te zien.
Als je dat maar begrijpt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Het lijkt me wel een leuke film. Heerlijk met een biertje op de bank naar de lijdensweg van onze Verlosser kijken. Zo is televisie bedoeld.
Ik denk dat die iraanse president ook goed geschift is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef Monidique het volgende:
Hopelijk pleegt men spoedig een staatsgreep in Noord-Korea. Die vent is gek. Niet gevaarlijk voor ons, maar die Koreanen leven in een groot, bizar concentratiekamp.
Militairen, uiteraard. Er hebben zich in het verleden al wat eigenaardige ontploffingen voorgedaan. Maar ja, niemand weet hoe het Noord-Koreaans systeem nu werkelijk functioneert.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:16 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ik denk dat die iraanse president ook goed geschift is.
Wie moet die staatsgreep overigens plegen?
BaajGuardian met tieten!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
Leven wij niet allen in een groot, bizar concentratiekamp?
Ja, welke militairen, uit welk land?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Militairen, uiteraard. Er hebben zich in het verleden al wat eigenaardige ontploffingen voorgedaan. Maar ja, niemand weet hoe het Noord-Koreaans systeem nu werkelijk functioneert.
Uit Noord-Korea. Van hetzelfde slag dat maar over blijft lopen naar hun broederland.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:22 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ja, welke militairen, uit welk land?
Zullen het er genoeg zijn en mogen ze hulp krijgen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uit Noord-Korea. Van hetzelfde slag dat maar over blijft lopen naar hun broederland.
Gezallig. Na tien minuten is het meppen, rossen, schoppen, en prikken. Een soort van inquisitie, maar dan door de joden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heerlijk met een biertje op de bank naar de lijdensweg van onze Verlosser kijken. Zo is televisie bedoeld.
Ik weet niet of het er genoeg zijn, zoals ik zei: het Noord-Koreaanse systeem is voor ons allen tamelijk duister. En of het buitenland dan binnen moet vallen, ja, dat is een goede vraag. Dat hangt helemaal van de situatie af niet. Misschien dat China op een gegeven moment Kim Jong-Il ook zat is, dat hoop ik, en hem gaat afzetten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:24 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Zullen het er genoeg zijn en mogen ze hulp krijgen?
Op dit moment is er een fundamentalistisch regime aan de macht in Bagdad. Hoewel het niet wenselijk is, is er geen levensvatbaar alternatief. Het buitenland, Amerika dus, moet wel helpen, ja, maar dat is door, op een of andere manier, de regering te dwingen vrede te stichten met de opstandelingen. Je houdt de zelfmoordenaars nog wel, maar het is een goed begin. Helaas gebeurt het tegenovergestelde en zijn de partijen van de Iraakse regering, net als veel opstandelingen, polariserend bezig, wat resulteert in etnische zuiveringen en burgeroorlog.quote:Ik geloof dat je dat niet vindt inzake Irak.
Meen je nou echt dat he hoopt dat China ingrijpt? Ik moet opeens aan Taiwan denken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er genoeg zijn, zoals ik zei: het Noord-Koreaanse systeem is voor ons allen tamelijk duister. En of het buitenland dan binnen moet vallen, ja, dat is een goede vraag. Dat hangt helemaal van de situatie af niet. Misschien dat China op een gegeven moment Kim Jong-Il ook zat is, dat hoop ik, en hem gaat afzetten.
[..]
Op dit moment is er een fundamentalistisch regime aan de macht in Bagdad. Hoewel het niet wenselijk is, is er geen levensvatbaar alternatief. Het buitenland, Amerika dus, moet wel helpen, ja, maar dat is door, op een of andere manier, de regering te dwingen vrede te stichten met de opstandelingen. Je houdt de zelfmoordenaars nog wel, maar het is een goed begin. Helaas gebeurt het tegenovergestelde en zijn de partijen van de Iraakse regering, net als veel opstandelingen, polariserend bezig, wat resulteert in etnische zuiveringen en burgeroorlog.
Wat is arty farty nou eigenlijk, ik heb het je een keer horen zeggen, maar ik kan het gewoon niet plaatsenquote:
Ik hoop dat ze de Noord-Koreaanse president zat zijn. Dan heeft hij minder steun. Dat is goed. En misschien zetten ze hem wel af, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:35 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Meen je nou echt dat he hoopt dat China ingrijpt? Ik moet opeens aan Taiwan denken.
He, is de ME gefilmd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gezallig. Na tien minuten is het meppen, rossen, schoppen, en prikken. Een soort van inquisitie, maar dan door de joden.
he-le-maal vanaf de bergtop langs het pad naar beneden, in de brandende zon, met een kruis op de rug en een hoop gejammerquote:
Als ze (de Chinezen) hem afzetten, dan is China de boeman, lijkt mij. Wie is Kim-Jung II niet zat? Maar hoe behandel je een gestoorde gek die aan de knoppen kan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de Noord-Koreaanse president zat zijn. Dan heeft hij minder steun. Dat is goed. En misschien zetten ze hem wel af, ik weet het niet.
Wat heeft ie jou gedaan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:38 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Als ze (de Chinezen) hem afzetten, dan is China de boeman, lijkt mij. Wie is Kim-Jung II niet zat? Maar hoe behandel je een gestoorde gek die aan de knoppen kan?
"Finder" is voldoende.quote:
N-K heeft rotzooi aan Iran geleverd, dat klopt. Het beperkte zich tot enkele raketten, maar dat zijn natuurlijk enkele raketten teveel.quote:een gevaarlijke alliantie desalniettemin. had Noord-Korea niet al spullen aan Iran geleverd? Of was het juist andersom?
Decadent correct geneuzel in de kunsten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat is arty farty nou eigenlijk, ik heb het je een keer horen zeggen, maar ik kan het gewoon niet plaatsen
Aha, Blof is Arty Farty, een duidelijker beeld had je niet kunnen schetsen..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Decadent correct geneuzel in de kunsten.
Nu je het zegt, dokter, Blof is zoiets dus.
Zou southpark dan nog wel zo leuk zijn als ie er niet meer was?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Hij heeft een rotkop en ik wil die kop niet meer op tv zien.
quote:
Die is gewoon echt zo. Echt gek dus. Iemand die mieren in je bed laat slapen enzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
En Jan Wolkers.
Nemen ze jou toch. En 144 condooms.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou southpark dan nog wel zo leuk zijn als ie er niet meer was?
Nietus! * sigme trekt verontwaardigd kleren omhoog, beha naar beneden en schudt tieten voor monitorquote:
Nederland 3 vanaf een uurtje of 11 's ochtends op zondag is arty farty.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
Zomergasten is ook arty farty.
Sinds Katja in dat programma is verschenen valt het niet meer serieus te nemen.
Nee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nietus! * sigme trekt verontwaardigd kleren omhoog, beha naar beneden en schudt tieten voor monitor
Zo! Heb je niet van terug he?
Tom Araya, personal quotes:quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef Monidique het volgende:
Slayer zou eens bij Zomergasten moeten komen...
quote:"As far as thinking about death and murder and various ways of killing people and how people die... I probably have the most twisted mind in Slayer. But I'm not going to confess anything. (smiling) Can I see myself doing such things? Not to that extent. I could see myself doing other things..."
"Whenever I see something, I've got this little Slayer chip in the back of my mind that tries to Slayer-ize everything I do. This chip's like a little circle with a pentagram in it! It goes into overdrive and it means that everything gets translated into the Slayer way."
"Lyrics is a major fuck-up of mine. Sometimes I'll sing the same verse through the entire song, because the other verses aren't clicking. And when they do come to me, I'm in the middle of that same verse! The kids don't notice, and when I'm singing the wrong verse I'm looking at them all giggling and they don't realise it, ha ha."
Een bh is geen kleding?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nietus! * sigme trekt verontwaardigd kleren omhoog, beha naar beneden en schudt tieten voor monitor
Hou eens op, Johan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef Monidique het volgende:
Als je nu niet meer vertelt over wat je uittrekt, verspreid ik deze net door jou getypte tekst over het internet, meisje, dus ik zou maar meewerken en schrijven. Als je het je ouders vertelt zal ik de tekst ook kopieren en plakken, zodat zelfs je klasgenootjes het kunnen lezen.
De laatste keer dat ik op zondagmorgen naar ned3 keek was toen ik nog jong was en Villa Achterwerk keek, fantastischquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Ponskaart het volgende:
Nederland 3 vanaf een uurtje of 11 's ochtends op zondag is arty farty.
ff inzoomen met mijn webcam software.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Een bh is een afkorting.quote:
selectief quoten is gemeenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Nemen ze jou toch. En 144 condooms.
Ieks! Ik heb geen keuze, valsaard! Geweeeeetenloooooooooze!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef Monidique het volgende:
Als je nu niet meer vertelt over wat je uittrekt, verspreid ik deze net door jou getypte tekst over het internet, meisje, dus ik zou maar meewerken en schrijven. Als je het je ouders vertelt zal ik de tekst ook kopieren en plakken, zodat zelfs je klasgenootjes het kunnen lezen.
De echte winnaar post natuurlijk gewoon onder z'n eigen naamquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:59 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Het was de volledige tekst. Een hilarische tekst, waar je maar matig repliek op had.
Zeg, dat is geen komedie!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:00 schreef Ponskaart het volgende:
Ik ga de geseling van je zus bekijken.
Mijn Afghaanse klasgenoot.quote:hoi mede studenten,,
aangezien dat er geen web service boek bij donner te koop is. Bij me kan je het boek kopen. het is gewoon mooi boek geen shit kopietjes of zo..
Het bedrag is 25 euro. mooi boek...
Ik heb niet veel in vooraad
wie eerst wie eerst maalt, dinsdag heb je het boek..
met vriendelijk groeten Maywand
* de gene die all eerder het boek besteld hebben . krijgen ze dinsdag het boek.
Bedankt, ik ga nooit naar Inhollandquote:
Zonder kennis te nemen van die mail had je er verstandig aan gedaan om het sowieso nooit te overwegen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:09 schreef Tafkahs het volgende:
Bedankt, ik ga nooit naar Inholland
Thanks, wat moet je daar trouwens? Ga toch eens een vak leren man!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder kennis te nemen van die mail had je er verstandig aan gedaan om het sowieso nooit te overwegen.
Ja ik heb vorig jaar besloten om mijn verlies te nemen en mijn diploma op inholland te halen. Ik zit nu in jaar 3 en volgend jaar afstuderen. Soms moet je iets doen wat je eigenlijk niet wilt maar op de lange termijn de beste keuze is. Hoewel ik vaak twijfel en de handdoek in de ring wil gooien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
Thanks, wat moet je daar trouwens? Ga toch eens een vak leren man!
Zijn ze al begonnen met jubeldansen rond de guillotine?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:12 schreef RichardQuest het volgende:
Bloed! Bloed! Bloed!
Neem de HvA nou, lekkere wijven, was altijd een degelijke instelling, studentenfeestjes enzo. Wat moet je nou bij een kneuzenkermis als inholland, alleen het feit al dat ze nog net geen LOI status hebben bereikt, geeft ze nog geen status.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar besloten om mijn verlies te nemen en mijn diploma op inholland te halen. Ik zit nu in jaar 3 en volgend jaar afstuderen. Soms moet je iets doen wat je eigenlijk niet wilt maar op de lange termijn de beste keuze is. Hoewel ik vaak twijfel en de handdoek in de ring wil gooien.
Ik heb het wel overwogen, maar niet gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder kennis te nemen van die mail had je er verstandig aan gedaan om het sowieso nooit te overwegen.
Wij hebben een "vrouw" in de klas dat maakt het ook niet leuker maar ja dat is informatica. Vrouwen zijn schaars.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:18 schreef Tafkahs het volgende:
Neem de HvA nou, lekkere wijven, was altijd een degelijke instelling, studentenfeestjes enzo. Wat moet je nou bij een kneuzenkermis als inholland, alleen het feit al dat ze nog net geen LOI status hebben bereikt, geeft ze nog geen status.
Maar goed, je zit in de buurt van Rotterdam, ik ken de situatie daar niet.
Ja die divine intervention kwam bij mij redelijk laatquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb het wel overwogen, maar niet gedaanEen exemplarisch voorbeeld van "divine intervention".
Ja, dat was inderdaad ook vreselijk... Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wij hebben een "vrouw" in de klas dat maakt het ook niet leuker maar ja dat is informatica. Vrouwen zijn schaars.
Als ik deze studie haal heb ik wel mijn bachelor titel. De vraag is hoeveel dat voorstelt met het imago van inholland maar het is beter dan niets. Wellicht kan ik dan dingen gaan doen die wel leuk zijn.
Ongestelde reaktiequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:12 schreef RichardQuest het volgende:
Bloed! Bloed! Bloed!
Vorig jaar zat ik bijna vaker in het cafe onder de school dan in school. Dat zet overigens ook vrij weinig zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:22 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, dat was inderdaad ook vreselijk... Ik hoop het voor je
Amsterdam moest maar eens van glas worden
Desnoods op je tandvlees is een goede redenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik bijna vaker in het cafe onder de school dan in school. Dat zet overigens ook vrij weinig zoden aan de dijk.
Wel grappig hoewel eerder tragisch.
In jaar 1 ging vormde ik met 3 andere studenten een vriendengroepje. Daarvan ben ik alleen nog over.
Aan de andere kant ik ben wel een doorzetter (tegen beter weten in misschien).
Gewoon doorgaan tot het bittere eind.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:30 schreef Tafkahs het volgende:
Desnoods op je tandvlees is een goede reden
Het onderwijs is wel erg verkankerd he?
Precies, en de kroeg moet ook overlevenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot het bittere eind.
Ik heb inderdaad weinig goede ervaringen met het onderwijs. Soort David en Goliath gevecht waarbij ik het idee heb dat Goliath aan het winnen is maar aangezien dat "historisch" gezien niet correct is zal ik uiteindelijk wel zege vieren.
Nah sinds ik de laatste der mohikanen ben uit het vriendengroepje van weleer zijn de cafe bezoeken ook drastisch gedaaldquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
Precies, en de kroeg moet ook overleven
geen nieuwe vrienden gevonden???quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nah sinds ik de laatste der mohikanen ben uit het vriendengroepje van weleer zijn de cafe bezoeken ook drastisch gedaald.
Er zijn wel andere studenten met wie ik het goed kan vinden maar dat zijn geen kroegmaten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
geen nieuwe vrienden gevonden???![]()
Nahja, er zal ook wel een ernstige vorm van maatennaaierij heersen op zo'n inhollandfranchiseding, is het niet?
juist, managerwannabe's, matennaaiers en gelukszoekersquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn wel andere studenten met wie ik het goed kan vinden maar dat zijn geen kroegmaten.
Het is meer ieder voor zich en niemand voor allen.
Dat is wel een goede omschrijving van mijn klas. Veel broekies ook zonder levenservaringquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:46 schreef Tafkahs het volgende:
juist, managerwannabe's, matennaaiers en gelukszoekers
I hear you brother![]()
Jezus is opgestaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:51 schreef Tafkahs het volgende:
dit is het bizar harde stukje uit the passion of the christ, je denkt, die gast staat nooit meer op en toch.. hij doet het wel.
Wacht maar tot die zweep met die mesjes tevoorschijn wordt gehaald..quote:
Wie?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:52 schreef Tafkahs het volgende:
dat nichterige figuur in die zwarte cape is trouwens de duivel
nee, niet die neger, het is zo'n figuur met een wijvenkopquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
Dat was hem, even in beeld...de token neger.
De Tolkien-negerquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
Dat was hem, even in beeld...de token neger.
Met zo'n [censored]-plaatje voor z'n hoofd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een film komt over het leven van de profeet Mohammed.
Submission III mocht Ayaan dan nog leven.
Ja. Die aflevering is hilarischquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
Met zo'n [censored]-plaatje voor z'n hoofd.
Misschien zou ze een bijrol kunnen spelen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een film komt over het leven van de profeet Mohammed.
Submission III mocht Ayaan dan nog leven.
Censored zodat niemand weet wie het isquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien zou ze een bijrol kunnen spelen?
hmmm...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.religioustolerance.org/chr_jcpa5.htm
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06156/jezus_horus_cr.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nee, dat vond ik juist wel goed. In werkelijkheid zal het nog erger zijn geweest vrees ik.quote:Op zondag 16 april 2006 00:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is jammer dat de film vooral een bloedbad is. Een beetje meer eerbied zou niet misstaan.
Waar was Jozef?quote:Op zondag 16 april 2006 00:03 schreef Monidique het volgende:
Die zwepen met weerhaakjes eraan 0wnen wel, zeg.
Zat in de kroeg.quote:Op zondag 16 april 2006 00:09 schreef Monidique het volgende:
Geen idee. Dood?
Wanneer heb jij voor het laatst intercourse gehad?quote:Op zondag 16 april 2006 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Even op het niveau van de zaterdagavond:
Maria was wel
Ja, als je de rimpels en de korsten negeert...quote:Op zondag 16 april 2006 00:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Even op het niveau van de zaterdagavond:
Maria was wel
Alleen om te zien, natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 00:11 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst intercourse gehad?![]()
Daar kun je best wel eens gelijk in hebben. Ik vroeg me ook af waarom de gehele wereld werd gebaseerd op dat mongolenvolk.quote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
Als ik het goed heb, werd "Ecce Homo" vertaald met "Hier is hij, de mens" waarop Pontius Pilatus Jezus voor de menigte zette. Echter, volgens mij werd door de Romein gezegd "Zie, de mens!", doelend op de joodse meute en de mensheid in het algemeen die handelen zoals ze handelen.
Dat dacht ik althans.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Daar kun je best wel eens gelijk in hebben. Ik vroeg me ook af waarom de gehele wereld werd gebaseerd op dat mongolenvolk.
Dat is moralisme.quote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
Als ik het goed heb, werd "Ecce Homo" vertaald met "Hier is hij, de mens" waarop Pontius Pilatus Jezus voor de menigte zette. Echter, volgens mij werd door de Romein gezegd "Zie, de mens!", doelend op de joodse meute en de mensheid in het algemeen die handelen zoals ze handelen.
Dat dacht ik althans.
Geketend in moralisme, smachtend naar verboden liefde. Zeg ik altijd maar. Maar kun je het bevestigen danwel ontkennen?quote:
Ik denk dat "men" wel weet dat het zich allemaal afspeelde in Palestina, een gebied dat al tientallen jaren te kampen had met opstanden en een van de roerigste gebieden in het Rijk. Denk ik.quote:Op zondag 16 april 2006 00:22 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
De hele Jezus-saga is gebaseerd op lokale toestanden. Alsof het overal zo ging.
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, Slayerite.quote:Op zondag 16 april 2006 00:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geketend in moralisme, smachtend naar verboden liefde. Zeg ik altijd maar. Maar kun je het bevestigen danwel ontkennen?
Is ook weinig veranderd, als je de film althans mag geloven, was het volk eensgezind in het achter de priester aanlopen. Wat een hersenloos gedoe. Goed, welbeschouwd kan ik mij best voorstellen dat Jezus gek gevonden werd, maar om hem dan zo af te ranselen...quote:Op zondag 16 april 2006 00:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat "men" wel weet dat het zich allemaal afspeelde in Palestina, een gebied dat al tientallen jaren te kampen had met opstanden en een van de roerigste gebieden in het Rijk. Denk ik.
Hoger opgeleid? Dat waag ik nog wel te betwijfelen. Ik zie randdebielen achter een leider aanhobbelen. Ze laten zich brainwashen en niemand durft of wil er wat van zeggen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:29 schreef Monidique het volgende:
Je ziet tegenwoordig soortgelijke toestanden in helleplaatsen als Irak en Pakistan. En dat met een bevolking die toch zeker hoger opgeleid is! Mensen zijn kennelijk tot verschrikkelijke, onmenselijke praktijken in staat.
Zie,de mens lijkt me correct.quote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
Dat dacht ik althans.
Hoger dan de joden van toen, bedoel ik uiteraard.quote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Hoger opgeleid? Dat waag ik nog wel te betwijfelen. Ik zie randdebielen achter een leider aanhobbelen. Ze laten zich brainwashen en niemand durft of wil er wat van zeggen.
Dat is mij bekend, maar dat zegt nog niets over de betekenis. Of zoals een van mijn personages vandaag nog zei: het zijn maar woorden.quote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zie,de mens lijkt me correct.
Ecce betekent oa zie.
Dus.
Ja, dat bedoel ik ook, maar ik waag het te betwijfelen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoger dan de joden van toen, bedoel ik uiteraard.
Het was vreemd, eerst dacht ik dat het zo hoorde, maar ik denk dat het een fout was. En ja, dat is natuurlijk wel de kritiek: Pontius Pilatus, de redelijke man, kon niet anders dan de zelotisch joden hun wraaklustige zin geven. Antisemitisme!quote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Ponskaart het volgende:
Pilatus werd als een redelijk man neergezet, anderen zijn het daar niet zo mee eens. Maar ja, is al zo lang geleden. Zoveel gebeurd. Dat laatste stukje, was dat nou expres een loopje of was het een fout van rtl5?
Dat is zo daarover kan ik ook geen uitsluitsel geven. Morgen weer een dagquote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Dat is mij bekend, maar dat zegt nog niets over de betekenis. Of zoals een van mijn personages vandaag nog zei: het zijn maar woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |