Soedan steunt rebellen in Tsjaad en als reactie dreigt de Tsjaadse president vluchtelingen die afgemaakt worden door de Soedanese regering terug te sturen naar Darfoer, dat zal ze leren! Standvastigheid! Law and Order!quote:Deby beschuldigt Sudan ervan het FUC te steunen. Hij liet vrijdag weten de diplomatieke contacten met Sudan te verbreken en de grenzen te sluiten. De president dreigde ook een einde te maken aan de opvang van vluchtelingen uit de Sudanese regio Darfur.
Ja maar.. wanhoop is toch een terugkerend thema in je proza?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
Heeft MrX1982 zin in Civilization? Kom ik misschien wanhopig over? Mogelijk!
Neequote:
Jaja.. men wilt dat wij dat denken. Net als bij Elvis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef Monidique het volgende:
Ja, en nu is 'ie dood!
Zijn ze samen weg?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef Tafkahs het volgende:
waar blijven Floripas en Jehan trouwens, kep ze al een tijdje niet meer gezien
Oké.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Neemischien problemen met een spamfilter. Anderzijds heb ik net een mailtje daar binnen van iemand anders.
Probeer anders deze: godslasteraar@gmail.com
mijn spam maibox.
Mede door zijn werk is Europa geseculariseerd en kunnen de gelovige immigranten moeilijk aarden. Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Newton heeft het integratieproces belemmerd..
Dat heb je dan goed mis, naar Newton's smaak was theologische speculatie het belangrijkste in het leven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.
Maar het ging over de gevolgen van zijn bestaan en werk, niet zijn ideeën of overtuigingen an sich.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed mis, naar Newton's smaak was theologische speculatie het belangrijkste in het leven.
Waarom moesten zijn theorieën nou zo stellig gedocumenteerd worden? Laten we de mensen die zwaartekracht ontkennen een half uur per week gunnen in de natuurkundelessen van het VMBO en dan kunnen ze zelf kiezen wat voor hun het meest plausibele is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mede door zijn werk is Europa geseculariseerd en kunnen de gelovige immigranten moeilijk aarden. Het lijkt mij een stelling die niet eenvoudig onderuit te halen is.
Ik kan het nergens vinden waarde Johan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, George-B, als je toch de leuke artikelen van de NRC aan het overhevelen bent; kun je die brief over Newton en Einstein uit het wetenschapskatern ook plaatsen?.
Binnenquote:
Ik had een geschiedenisleraar die dit ook probeerde uit te leggen op de middelbare school. "Maar, meneer, de stoel daar is toch gewoon zwart?" - "Uhh, jaaaa..."quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef George-Butters het volgende:
Deze past hier nog wel een keer:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Binnenthanks!
Ik begrijp niet zo goed wat het probleem met Yahoo is, al hebben ze wel een nieuwe mail geïntroduceerd, een beta-versie. Raar, maar goed.
a bridge too far, dus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik had een geschiedenisleraar die dit ook probeerde uit te leggen op de middelbare school. "Maar, meneer, de stoel daar is toch gewoon zwart?" - "Uhh, jaaaa..."
Goed zo. Je hebt je beheerstquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:45 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren dronken. Niet ontzettend ofzo. Wel drie snacks gehaald bij de FEBO.
Wanneer zou het bij de filosofen en wijsgeren der Nederlanden doordringen dat Poppers wetenschapsfilosofie afgedaan heeft?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef George-Butters het volgende:
Deze past hier nog wel een keer:
[afbeelding]
De derde ingezonden brief, geloof ik. Over Einstein, de Engelsen, afbuiging en boogseconden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden waarde Johan.
Dan moet je dat toch maar weer eens gaan doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm civ lang niet meer gespeeld.
hoeveel plaatjes zijn er nog te raden, Jehan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De derde ingezonden brief, geloof ik. Over Einstein, de Engelsen, afbuiging en boogseconden.
Die maan heb ik gezien, dat rode echter was waarschijnlijk een waas voor uw ogen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:31 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie gisteren die mooie, grote, rode maan gezien zo laag boven de grond, terwijl af en toe een streepje wolk apocalyptisch voorbij dreef?
En sneeuw is niet wit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:34 schreef sigme het volgende:
De lucht is niet blauw.
quote:Het rood kleuren tijdens het opkomen van de maan is te wijten aan de hoeveelheid mist, nevel of andere verduisterende materie die zich aan de horizon bevindt op dat moment. Met het rijzen zal de kleur veranderen van oranje, geel naar uiteindelijk de normale zilverachtige kleur. Wit licht bestaat uit kleuren van de regenboog (spectrum). Gezien door eender welke verduisterende materie, worden eerst de korte golflengtes kwijtgespeeld. Als de materie dik genoeg is dan zal alles behalve het rode uiteinde van zichtbaar licht worden kwijtgespeeld, resulterend in een Rode Maan.
Naast deze verklaring, kan een Rode Maan ook samen voorvallen met een eclips.
Ja maar niet nu.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
Dan moet je dat toch maar weer eens gaan doen.
Weet je dat als je goed kijkt er bij een regenboog altijd een tweede regeboog te zien is, veel minder helder dan de eerste, waarbij het spectrum van kleuren de andere kant op loopt?quote:
Nee. Waarop?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
Iemand trouwens een idee wat het copyright termijn in Nederland is?
Nooit op gelet...het zakje goud leidt me altijd zo af.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet je dat als je goed kijkt er bij een regenboog altijd een tweede regeboog te zien is, veel minder helder dan de eerste, waarbij het spectrum van kleuren de andere kant op loopt?
70 jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij 80 jaar na de dood van de schrijver of zo.
Toon ruggegraat! Houd vast aan uw pannekoek!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:59 schreef Ponskaart het volgende:
We gaan naar de maan!
Zo, dadelijk panne(n)koeken!
Die ligt hier momenteel in gedrukte & vertaalde vorm.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
70 jaarhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrechten
kwam Bertrand Russell's ''A History of Western Philosophy'' tegen, vandaar.
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
je zal maar een hond in de pot vinden...
't is schoner dan varkensvlees..quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?
Heb je ook een uitstekker?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
En wat droog hout en een aanstekker. Sambal bai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |