Zit in een Fort, ten zuiden van Weynon Priory.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:17 schreef koen_pijl het volgende:
HOe komen jullie zo snel op een hoger level? Ik zit pas op level 2.
Waar is de grot van de ring of assassin mod/quest?
Leuke questline? Enige die ik nog moet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef washandje het volgende:
Ik ben inmiddels voor de tweede keer weer guardian bij de Fighters Guild, bijna klaar
Nee dat is niet waar, je mag alleen geen bounty op je hoofd hebben voor fighters/mages guild voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ben benieuwt of ik met mijn thief de mage guild nog binnenkomen, je schijnt geen strafblad te mogen hebben
Niet normaal meer ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga denk ik maar weer opnieuw beginnen.. Mijn eerste char is niet helemaal normaal meer..Iemand suggesties?
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
Ik moet nog steeds die stinkbloemen hebben voor de magesguild.
Wel gisteren een huis gekocht en wat inboedel, kan ik mooi mn gejatte spullen opslaan, en dan weer eens verzamelen en verkopen.
Op de volgende site ff goed bekijken wat de voor en nadelen overal van zijn. Dan kun je wel een char maken dat bij je speelstijl past.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:20 schreef Jaco90 het volgende:
Ik ga denk ik maar weer opnieuw beginnen.. Mijn eerste char is niet helemaal normaal meer..Iemand suggesties?
5000 gold voor het huis in Anvilquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegen
In Anvil koop ik ook nog een huis, mooie zonsondergang daar, leuk dorp.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wil in Anvil wonen.... waar heb jij een huis gekocht en wat koste het? De cache leging werkte wel top trouwens.... snelheid is gestegen
Welke site?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op de volgende site ff goed bekijken wat de voor en nadelen overal van zijn. Dan kun je wel een char maken dat bij je speelstijl past.
Hij tyft zeg maar echt alle lijken en items weg die ik ooit heb laten vallen.... en dat zijn er veel. Of hij ook je huis meteen clean en stofzuigt zeg maar weet ik niet. Xbox starten en meteen a inhouden. Zodra game logo van Oblivion start kan je loslatenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Anvil koop ik ook nog een huis, mooie zonsondergang daar, leuk dorp.
Heb in Bravil vlgs mij mijn huis gekocht.. 4000 beetje een palendorp zal ik maar zeggen, maar wel handig want ik moet het hele zuid-oosten nog verkennen, en kan ik mooi pitten daar.
Hoe doe je die cache legen precies? Ik zat maar verschillende keren op A te drukken bij het starten.
Magicka?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:38 schreef washandje het volgende:
Hoe maak ik Will o' The Wisps goed af met mijn warrior? Ze zitten nogal vaak in de weg bij een fighters guild quest en ze doen echt tyfusveel schade. Mijn wapen doet wel iets maar lang niet genoeg.
Praatquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij tyft zeg maar echt alle lijken en items weg die ik ooit heb laten vallen.... en dat zijn er veel. Of hij ook je huis meteen clean en stofzuigt zeg maar weet ik niet. Xbox starten en meteen a inhouden. Zodra game logo van Oblivion start kan je loslaten
Ik heb hem gedood en ervoor gezetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Praat
Vanavond es checken, vrouwtje heeft avonddienst
Heb door arena quest nu ook steeds een fan achter me aanlopen, heb je daar nog iets aan verder? Want vind hem nu al vervelend eigenlijk.
Vraag ik me af.. als ik hem nou in het bos zou killen... niemand die het weet toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb hem gedood en ervoor gezeten
Klopt ! Ik had meer een openbare executie !quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag ik me af.. als ik hem nou in het bos zou killen... niemand die het weet toch?
Terecht... alleen al zijn gezicht zegt "Sla mij"quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt ! Ik had meer een openbare executie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |