* Mark gaatquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nog mensen hier die zin hebben om mee te gaan naar Pearl Jam? Als het tenminste nog niet uitverkocht is.
Deze is ook net klaar.quote:
Nee. In plaats van de rommelmarkt zouden we hier in Arnhem naar een alternatieve markt voor cd's en boeken en vegetarische hapjes gaan. NU was het cd's en boeken gedeelte afgelast dus geen junk. Wel Whiskey, groententaart en een of ander bandje dat in een half uurtje tijd heel Arrow Classic Rock er doorheen heeft gekazoot (of is dat met een d?).quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:03 schreef Seborik het volgende:
Veldkaarten zijn zo te zien ook al uitverkocht. Iemand nog wat gekocht op een rommelmarkt?
Ik een dubbel-LP van Led Zeppelin voor 1 euro.
quote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef Vork het volgende:
Nee. In plaats van de rommelmarkt zouden we hier in Arnhem naar een alternatieve markt voor cd's en boeken en vegetarische hapjes gaan. NU was het cd's en boeken gedeelte afgelast dus geen junk. Wel Whiskey, groententaart en een of ander bandje dat in een half uurtje tijd heel Arrow Classic Rock er doorheen heeft gekazoot (of is dat met een d?).
Er waren nieteens cd's, ook niet van Meatloaf.quote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef Atrimar het volgende:
Zelfs de hapjes waren vegetarisch? Dus geen cd's van de Meat Puppets om maar wat te noemen?
ik ben nog redelijk op tijd iddquote:Op zondag 30 april 2006 14:50 schreef Seborik het volgende:
1 juli
Even interesse veinzen. Wat ga je doen, Seborik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:46 schreef Seborik het volgende:
Ik vraag binnenkort wel roze, want ik ga wat anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |