geen idee, ik let niet zo op wat er daar komtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef Seborik het volgende:
Komt er nog wat leuks?
Het valt mij ook op, en van harte met dit succesquote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Z het volgende:
Ha, een slowchat topic.
Ik ben tegenwoordig telkens te laat met het kopen van kaarten voor concerten, dat ligt natuurlijk niet aan mij maar aan al die mensen die, i.i.t. andere jaren, opeens masaal naar concerten gaan. Maar er is toch een God, het is me toch gelukt een kaart te regelen voor de Flaming Lips. Niet dat dat enorm fantastische muziek is, maar hun concerten zijn tamelijk legendarisch, dat moet je een keer gezien hebben!
Gefeliciteerd! (en MuadDib ook nog natuurlijk) Ga morgen ook naar de Flaming Lips, vorige keer was erg goed iig.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Z het volgende:
Ha, een slowchat topic.
Ik ben tegenwoordig telkens te laat met het kopen van kaarten voor concerten, dat ligt natuurlijk niet aan mij maar aan al die mensen die, i.i.t. andere jaren, opeens masaal naar concerten gaan. Maar er is toch een God, het is me toch gelukt een kaart te regelen voor de Flaming Lips. Niet dat dat enorm fantastische muziek is, maar hun concerten zijn tamelijk legendarisch, dat moet je een keer gezien hebben!
Tuurlijk mag dat, niks mis met een beetje low-culture vermaakquote:Op donderdag 27 april 2006 21:59 schreef gronk het volgende:
Mag ik jullie even attenderen op dit topic, wat iets verderop in 't topic uitmondt in een waar google-video en youtube-festijn, of is dat allemaal te low-culture voor jullie?
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik ontdekte tot mijn grote verbazing dat er ineens weer een search was! Ik kon niet vinden wat ik zocht (het An Pierlé topic), maar hij is er! Nooit gedacht dat ik dat bij leven nog zou meemaken...
Haha, ik zie het ook nu pas, ik kom eigenlijk nooit meer buiten het MUZ-forum. Hoe lang is dat ding er al?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik ontdekte tot mijn grote verbazing dat er ineens weer een search was! Ik kon niet vinden wat ik zocht (het An Pierlé topic), maar hij is er! Nooit gedacht dat ik dat bij leven nog zou meemaken...
Gelukkig is dit topic er ook nog: MUZ Bands & Artiestenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat is echt de meest hilarische opmerking die ik ooit over je gelezen heb, sebbo.quote:Als je eens de Free Record Shop uitloopt en een echte platenzaak ingaat, kom je nog zat muziek tegen dat moeiteloos in het rijtje Stones, Beatles, U2 past.
sebbo.. je bent oranjequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:09 schreef Seborik het volgende:
Ga jij nu ook al zeiken over m'n Village People & Bad Candy collectie?
't valt me nog mee dat ze geen koffiehoekje hebben waar ze appeltaart serveren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:50 schreef OProg het volgende:
Daar lijkt het inmiddels wel op. Zag ook al een rek met knuffelbeesten
Niets mis met appeltaart!quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:33 schreef gronk het volgende:
[..]
't valt me nog mee dat ze geen koffiehoekje hebben waar ze appeltaart serveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |