SPAM!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[PC] Battlefield2: toch nog een deeltje 45...
Geef mij vanavond op msn effe je adres . Zooi ligt al in m'n tas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Di3ki3 heb je voor mij nog zo'n kabeltje ?Sickert heeft de post waarschijnlijk in de verkeerde gleuf gestopt ofzo en is nooit aangekomen
Topquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:56 schreef Suikermais het volgende:
Geef mij vanavond op msn effe je adres . Zooi ligt al in m'n tas.
Kut firewallquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/tv-guided-missile-47
Deze gasten zijn pas goed, zijn de daboyz niets bij
quote:Content not allowed
The URL (web site) you requested was categorized by SmartFilter and marked by the firewall policy as not allowed.
If this is in error, please contact your system or network operator.
vreemd gezicht hoe hij de helft gewoon lijkt te missen en toch de kills krijgt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/tv-guided-missile-47
Deze gasten zijn pas goed, zijn de daboyz niets bij
Ik was dus niet de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:11 schreef jpjedi het volgende:
vreemd gezicht hoe hij de helft gewoon lijkt te missen en toch de kills krijgt...![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:32 schreef RudyCarell het volgende:
Sickert heb je je al voorbereid op donderdag? Tissues halen enzo...![]()
Hij ontploft als hij niet verder kan en misschien ook wel als je de guided view verlaat en terug switched naar je gun, maar dat is maar een gokje, wel het proberen waard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige
Kan je de TVGuided niet laten ontploffen ofzo ?
Nee hoor, dan zeggen we gewoon dat Europa toch niets is voor Feyenoord en dat we voor de landstitel gaan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Laten we em niet teveel opnaaien, als we verliezen zijn wij de lul
Met een beetje geluk zit ik in de arena (nee zonder hoofdletters, kut stadionquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laten we em niet teveel opnaaien, als we verliezen zijn wij de lul
Pimp hier met je lammetjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef Sickert het volgende:
vandaag zo'n 60 km geskeelerd
en onderweg kwam ik deze tegen
[afbeelding]
Lente
Doet me denken aan Hassan Jassan:quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pimp hier met je lammetjes
[afbeelding]
quote:Schapie schapie schapie
Is moeilijk: schapies tellen en wakker blijven !
Ah, daar is mijn shoarma zakkie al!
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit ik in de arena (nee zonder hoofdletters, kut stadion) Zo niet, zullen we dan in Rdam of Dordrecht gaan kijken ? (weet niet waar het uitgezonden wordt) Biertje erbij
Uhm zo wil ik t niet noemen, het ligt er aan of m'n pa de kaarten bij UPC los kan peuterenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/
vriend van een vriend werkt bij ticketbox, is erg handig voor de snel uitverkochte evenementenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/
Is dat ook eetbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Iemand ervaring met een Copperhead icm een Ice mat?
Wil ze allebei gaan aanschaffen
ik had het over ticketbox, niet over feyenoord. ik ga morgen naar heracles - necquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uhm zo wil ik t niet noemen, het ligt er aan of m'n pa de kaarten bij UPC los kan peuterenZit ik waarschijnlijk niet in een vak maar in de business seats maar ach
Als t niet lukt ook interesse om t ergens met een biertje te gaan kijken ? Mijn voorkeur is overigens wel Rotterdam aangezien ik s avonds nog op een verjaardag wordt verwacht
Ik heb ze beide niet, ik heb wel de dubbelzijdige Razer eXactmatquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Iemand ervaring met een Copperhead icm een Ice mat?
Wil ze allebei gaan aanschaffen
ik heb deze, wereld stickquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil een joystick gaan halen voor BF2. Ik vlieg niet zoveel maar wil dat wel gaan doen en dan bied een joystick wel een uitkomst denk ik.
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3d pro en de Force 3d pro.. Wie van jullie gebruikt een joystick en wie heeft een goede tip?
Heeft BF2 forcefeedback support?
BF2 heeft geen forcefeedback supportquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil een joystick gaan halen voor BF2. Ik vlieg niet zoveel maar wil dat wel gaan doen en dan bied een joystick wel een uitkomst denk ik.
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3d pro en de Force 3d pro.. Wie van jullie gebruikt een joystick en wie heeft een goede tip?
daar hebben we de precisionzijde voor: perfect voor precisiewerk Photoshop etc..., en ik gebruik hem ook voor BF2 ipv de gladde zijdequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
die muismatten lijken me juist erg lastig. vaak moet je gericht schieten en door die gevoeligheid lijkt het me dat je snel doorschiet.
Volgens mij is het nu een puur persoonlijke keuze, zou zelf voor de PowerShot gaan, net 1x meer optische zoom en ik denk/gok iets meer instelmogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een DigiCam aanschaffen maar twijfel tussen deze 2:
[afbeelding]
Canon Digital IXUS 55
[afbeelding]
Canon PowerShot A610
Fucking amateursquote:en de sluitertijdvertraging is verwaarloosbaar met 0.1 seconde
Ik mis GAMquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
die muismatten lijken me juist erg lastig. vaak moet je gericht schieten en door die gevoeligheid lijkt het me dat je snel doorschiet.
lijkt wel mini fok hier vandaag
-muziek
-auto's
-culinair
- Digital corner
- onzin voor je leven
Zouden die gasten van het filmpje even terug (van de tv guided missiles) die dingen sturen met een joystick?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
heey baus ik heb de logitech extreem 3d proquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
ik had hem maar ik vond het zwaar bagger dat je de joysticks van tegenwoordig niet meer kunt calibreren, ik vond hem veel te traag reageren... en de sensitivity kun je niet aanpassen... dus ik ben weer terug bij muis/tbquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
heey baus ik heb de logitech extreem 3d pro
en die is goed genoeg vooral het horizontaal draaien bij choppers is makkelijk
ik ben er zeer tevreden over en heeft voldoende knoppen ik gebruik maar de helft ervan ofzo
dus das mijn mening over de joystick
suc6 met kiezen
ja heb ik ook, kutmat, mijn muis heeft er echt kuren op. denkt de pc ineens dat ik iets wil slepen, muis blijft hangen, wat ik ook doe de muis denkt blijkbaar wat anders op die matquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb ze beide niet, ik heb wel de dubbelzijdige Razer eXactmat![]()
ik hoef hem niet te calibreren staat al goed heb er anders geen last vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik had hem maar ik vond het zwaar bagger dat je de joysticks van tegenwoordig niet meer kunt calibreren, ik vond hem veel te traag reageren... en de sensitivity kun je niet aanpassen... dus ik ben weer terug bij muis/tb
das raar, bij werkt hij perfect! met me mx510 dan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja heb ik ook, kutmat, mijn muis heeft er echt kuren op. denkt de pc ineens dat ik iets wil slepen, muis blijft hangen, wat ik ook doe de muis denkt blijkbaar wat anders op die mat
nee ik bedoel over het algemeen, ik heb ook zo'n logitech wireless rumblepad, en de linkeranaloog wijkt af, maar ik kan het nergens meer aanpassen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik hoef hem niet te calibreren staat al goed heb er anders geen last van
mx1000 hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das raar, bij werkt hij perfect! met me mx510 dan...
zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat die laser? is dat niet het probleem, zou niet moeten natuurlijk maar toch...
Die heb ik ook nog liggen! zo'n playstation joypad voor de pc (Y) Ik ga het daar wel even eerst mee proberen..quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee ik bedoel over het algemeen, ik heb ook zo'n logitech wireless rumblepad, en de linkeranaloog wijkt af, maar ik kan het nergens meer aanpassen...
ben dus niet de enigequote:I took it home, of course, and proceeded to "test" it in many, many ways - but started to run into some problems. See, when testing with the Logitech MX1000 that I'd been using for several months, the mouse would skip randomly - as if on some sort of endorphin overload. I switched to the trusty, but cheap, Kensington Optical that I had laying around - and it had the same allergic reaction to the eXactMat! Problems with a mouse pad sound a little farfetched, so I spent days trying to figure out what the real issue was - but the common demoninator was the eXactMat, nothing else. When either mouse was used with no mouse pad, a Ratpadz, or even a 3M Precision Mousing Surface, they behaved, and tracking was spot-on. I was perplexed.
nee ben even gaan googlen en er zijn idd meer mensen met problemen... ben ik ff blij dat hij het hier goed doet! ik lees wel goed dingen over de Steelpad of zo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef -chiel- het volgende:
Misschien dat de Razer mat het alleen goed doet met de Razer muis?
Ik heb tegenwoordig wel de muis (diamondback oid) maar nog geen mat, de muis is super!!
Die is zo maart 2006quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef Mr_Baus het volgende:
BF2 Casemodding
http://www.bit-tech.net/m(...)tlefield2_mod/2.html
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is maar 1 muis de Logitech MX 518
Zoals elk jaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zeggen we gewoon dat Europa toch niets is voor Feyenoord en dat we voor de landstitel gaan...
Jep same here!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef -chiel- het volgende:
Misschien dat de Razer mat het alleen goed doet met de Razer muis?
Ik heb tegenwoordig wel de muis (diamondback oid) maar nog geen mat, de muis is super!!
Diamond3d rara welke muis zou ik hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef Razorback het volgende:
Razorback rara welke muis zou ik hebben
Razer Diamondback (1 letter mist)
Al bestond mijn naam langer dan ik de muis in mijn bezit heb.
Maar op de een of andere manier werkt die muis niet op de gladde zijde van mijn 4D Steelpad terwijl ik hem juist voor de gladde zijde heb gekocht
En ik al die tijd denken dat het van Diamond voodoo 3dfx videokaart was afgeleidquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Al heb ik me naam ooit eens afgeleid van de speakers die ik toen destijds had
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:47 schreef Sickert het volgende:
ik heb mn naam van die ene keer dat ik zo veel gezopen had...
derest is denk ik wel duidelijk
Hehe voodoo wel jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En ik al die tijd denken dat het van Diamond voodoo 3dfx videokaart was afgeleid
Hi-tech!quote:Op woensdag 19 april 2006 01:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Vette shit! Ik heb een BF2 Mod gevonden voor mijn toetsenbord![]()
[afbeelding]
Er is zijn ook nog 2 modes waar je de servernaam + IP ziet of de serversettings.
Nu nog een goeie TS Mod, zodat ik kan zien wie er praat en wie er joined enzo.
quote:Op woensdag 19 april 2006 08:27 schreef Suikermais het volgende:
@ Ferdi
Volgens mij heb ik je een doosje met lucht opgestuurd![]()
Kom ik op m'n werk, zie ik ineens zo'n gameport op tafel liggen !!
Gvd...fuck..fuck..fuck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |