ik hoef hem niet te calibreren staat al goed heb er anders geen last vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik had hem maar ik vond het zwaar bagger dat je de joysticks van tegenwoordig niet meer kunt calibreren, ik vond hem veel te traag reageren... en de sensitivity kun je niet aanpassen... dus ik ben weer terug bij muis/tb
das raar, bij werkt hij perfect! met me mx510 dan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja heb ik ook, kutmat, mijn muis heeft er echt kuren op. denkt de pc ineens dat ik iets wil slepen, muis blijft hangen, wat ik ook doe de muis denkt blijkbaar wat anders op die mat
nee ik bedoel over het algemeen, ik heb ook zo'n logitech wireless rumblepad, en de linkeranaloog wijkt af, maar ik kan het nergens meer aanpassen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef drbravo het volgende:
[..]
ik hoef hem niet te calibreren staat al goed heb er anders geen last van
mx1000 hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das raar, bij werkt hij perfect! met me mx510 dan...
zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat die laser? is dat niet het probleem, zou niet moeten natuurlijk maar toch...
Die heb ik ook nog liggen! zo'n playstation joypad voor de pc (Y) Ik ga het daar wel even eerst mee proberen..quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee ik bedoel over het algemeen, ik heb ook zo'n logitech wireless rumblepad, en de linkeranaloog wijkt af, maar ik kan het nergens meer aanpassen...
ben dus niet de enigequote:I took it home, of course, and proceeded to "test" it in many, many ways - but started to run into some problems. See, when testing with the Logitech MX1000 that I'd been using for several months, the mouse would skip randomly - as if on some sort of endorphin overload. I switched to the trusty, but cheap, Kensington Optical that I had laying around - and it had the same allergic reaction to the eXactMat! Problems with a mouse pad sound a little farfetched, so I spent days trying to figure out what the real issue was - but the common demoninator was the eXactMat, nothing else. When either mouse was used with no mouse pad, a Ratpadz, or even a 3M Precision Mousing Surface, they behaved, and tracking was spot-on. I was perplexed.
nee ben even gaan googlen en er zijn idd meer mensen met problemen... ben ik ff blij dat hij het hier goed doet! ik lees wel goed dingen over de Steelpad of zo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef -chiel- het volgende:
Misschien dat de Razer mat het alleen goed doet met de Razer muis?
Ik heb tegenwoordig wel de muis (diamondback oid) maar nog geen mat, de muis is super!!
Die is zo maart 2006quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef Mr_Baus het volgende:
BF2 Casemodding
http://www.bit-tech.net/m(...)tlefield2_mod/2.html
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is maar 1 muis de Logitech MX 518
Zoals elk jaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zeggen we gewoon dat Europa toch niets is voor Feyenoord en dat we voor de landstitel gaan...
Jep same here!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:22 schreef -chiel- het volgende:
Misschien dat de Razer mat het alleen goed doet met de Razer muis?
Ik heb tegenwoordig wel de muis (diamondback oid) maar nog geen mat, de muis is super!!
Diamond3d rara welke muis zou ik hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:13 schreef Razorback het volgende:
Razorback rara welke muis zou ik hebben
Razer Diamondback (1 letter mist)
Al bestond mijn naam langer dan ik de muis in mijn bezit heb.
Maar op de een of andere manier werkt die muis niet op de gladde zijde van mijn 4D Steelpad terwijl ik hem juist voor de gladde zijde heb gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |