Uhm zo wil ik t niet noemen, het ligt er aan of m'n pa de kaarten bij UPC los kan peuterenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/
vriend van een vriend werkt bij ticketbox, is erg handig voor de snel uitverkochte evenementenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jullie ook problemen bij ticketbox omtrent kaarten? blijkbaar mogen ze maar 200 kaarten hebben dus dat was al lang verkocht :/
Is dat ook eetbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Iemand ervaring met een Copperhead icm een Ice mat?
Wil ze allebei gaan aanschaffen
ik had het over ticketbox, niet over feyenoord. ik ga morgen naar heracles - necquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Uhm zo wil ik t niet noemen, het ligt er aan of m'n pa de kaarten bij UPC los kan peuterenZit ik waarschijnlijk niet in een vak maar in de business seats maar ach
Als t niet lukt ook interesse om t ergens met een biertje te gaan kijken ? Mijn voorkeur is overigens wel Rotterdam aangezien ik s avonds nog op een verjaardag wordt verwacht
Ik heb ze beide niet, ik heb wel de dubbelzijdige Razer eXactmatquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef escape_nl het volgende:
Iemand ervaring met een Copperhead icm een Ice mat?
Wil ze allebei gaan aanschaffen
ik heb deze, wereld stickquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil een joystick gaan halen voor BF2. Ik vlieg niet zoveel maar wil dat wel gaan doen en dan bied een joystick wel een uitkomst denk ik.
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3d pro en de Force 3d pro.. Wie van jullie gebruikt een joystick en wie heeft een goede tip?
Heeft BF2 forcefeedback support?
BF2 heeft geen forcefeedback supportquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wil een joystick gaan halen voor BF2. Ik vlieg niet zoveel maar wil dat wel gaan doen en dan bied een joystick wel een uitkomst denk ik.
Ik zit te twijfelen tussen de Logitech Extreme 3d pro en de Force 3d pro.. Wie van jullie gebruikt een joystick en wie heeft een goede tip?
daar hebben we de precisionzijde voor: perfect voor precisiewerk Photoshop etc..., en ik gebruik hem ook voor BF2 ipv de gladde zijdequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
die muismatten lijken me juist erg lastig. vaak moet je gericht schieten en door die gevoeligheid lijkt het me dat je snel doorschiet.
Volgens mij is het nu een puur persoonlijke keuze, zou zelf voor de PowerShot gaan, net 1x meer optische zoom en ik denk/gok iets meer instelmogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een DigiCam aanschaffen maar twijfel tussen deze 2:
[afbeelding]
Canon Digital IXUS 55
[afbeelding]
Canon PowerShot A610
Fucking amateursquote:en de sluitertijdvertraging is verwaarloosbaar met 0.1 seconde
Ik mis GAMquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
die muismatten lijken me juist erg lastig. vaak moet je gericht schieten en door die gevoeligheid lijkt het me dat je snel doorschiet.
lijkt wel mini fok hier vandaag
-muziek
-auto's
-culinair
- Digital corner
- onzin voor je leven
Zouden die gasten van het filmpje even terug (van de tv guided missiles) die dingen sturen met een joystick?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
heey baus ik heb de logitech extreem 3d proquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef Mr_Baus het volgende:
ik had hem maar ik vond het zwaar bagger dat je de joysticks van tegenwoordig niet meer kunt calibreren, ik vond hem veel te traag reageren... en de sensitivity kun je niet aanpassen... dus ik ben weer terug bij muis/tbquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef drbravo het volgende:
[..]
heey baus ik heb de logitech extreem 3d pro
en die is goed genoeg vooral het horizontaal draaien bij choppers is makkelijk
ik ben er zeer tevreden over en heeft voldoende knoppen ik gebruik maar de helft ervan ofzo
dus das mijn mening over de joystick
suc6 met kiezen
ja heb ik ook, kutmat, mijn muis heeft er echt kuren op. denkt de pc ineens dat ik iets wil slepen, muis blijft hangen, wat ik ook doe de muis denkt blijkbaar wat anders op die matquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb ze beide niet, ik heb wel de dubbelzijdige Razer eXactmat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |