Misschien krijgen we hiermee Didiot wel terug in de Fok!MCquote:Met de nieuwe K1200GT heeft BMW zijn sportieve insteek van de afgelopen jaren doorgezet. Daar waar je de vorige versie iets weg had van een iets 'sportievere LT-uitvoering' is deze 2006 uitvoering eerder een 'toeristische S-uitvoering'. Sterkste punt van de K1200GT is daarbij toch wel zijn sportieve motorblok dat naast een berg vermogen ook nog eens een koppel heeft waar je eng van wordt. Een motor die met recht een waardige opvolger mag worden genoemd van de oude K1200GT. Een motor die het in de dagelijkse praktijk op zal moeten nemen tegen bijvoorbeeld een Yamaha FJR1300. In hoeverre de fiets dan zijn mannetje zal weten te staan zal een vergelijkingstest uit moeten wijzen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
Laatste topics:
>> Zie posthistorie van hicham, pimber, mercy, raus, bazzieK, kratjuh of anderen.
Dit werkt beter denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
Misschien krijgen we hiermee Didiot wel terug in de Fok!MC
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit werkt beter denk ik
[afbeelding]
quote:
Goeie OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Trying to make a statement here
... alles beter dan die BazzieK topics
we moesten op tijd beginnen he, anders redden we het niet meer voor 3 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Zouden ze al bezig zijnen met of zonder digicam (/ telefooncamera)
Voor de jongeren? Dat ding jankt niet eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef RB het volgende:
Nieuwe uitlaat![]()
En niet duur. echt iets voor de jongeren onder ons![]()
klik![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
we moesten op tijd beginnen he, anders redden we het niet meer voor 3 uur vanmiddag
het werkt wel lekker zo met je handen vrij idd, goede tip van hollander en beaterfucken en fokken tegelijkertijd
![]()
dat is toch te laat, alleen wel even de band opeisenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn alleen de bewakingscamera's vergeten
![]()
Daarom keek die bewaker zo blij![]()
heb ze al gewistquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat is toch te laat, alleen wel even de band opeisen![]()
Volgens mij zit ie nog gewoon op z'n werk te slapen. Het lijkt zo leuk he tot 15.00 werken, maar het lijkt alleen maar langer te duren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey slaapkopik dacht dat jij al op de motor zou zitten ?
![]()
Ik blijf mezelf niet herhalen ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey slaapkopik dacht dat jij al op de motor zou zitten ?
![]()
Nou doe je het tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf niet herhalen ..
Nog 1 keertje dan: ik moet werken ben aanwezig op kantoor tot 4 uur ofzo ...
hoe verassend.... hij is roodquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check out de spoilers![]()
Heeft ook DD-sluiting trouwens.. dacht dat het wel even wennen was, maar had het zomaar door
quote:
Je volgende motor wordt een blauwequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft ook DD-sluiting trouwens.. dacht dat het wel even wennen was, maar had het zomaar door
Taste my carbon knokkels, bitchquote:
quote:
een hele mooie helmquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin jij maar met je TLRquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk BMW artikel.![]()
Nordschleife in 7.57 op een BMW.![]()
Probeer dat maar eens na te doen Pimber.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan ook even de Home page van het bedrijf![]()
quote:
SM kopûh dus.quote:Zit zelfs te twijfelen of ik nog naar Nordschleife wil, stunten is the new shit.![]()
Ja, ik had het gezien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
topic van een bedrijf die zich ten gronde aan te richten is![]()
zie ook dit topic![]()
en dan ook even de Home page van het bedrijf![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Jij zegt ook maar wat je uitkomt, vandaag is het stunten, gisteren circuitrijden.![]()
[..]
SM kopûh dus.![]()
Is dat ook een iridium vizier ofzoquote:
Dat is een grap toch....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef worldpimber het volgende:
Fulcrum vuile poser![]()
[..]
Begin jij maar met je TLR![]()
Circuitrijden is zoooo vorig jaar
Zit zelfs te twijfelen of ik nog naar Nordschleife wil, stunten is the new shit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |