Misschien krijgen we hiermee Didiot wel terug in de Fok!MCquote:Met de nieuwe K1200GT heeft BMW zijn sportieve insteek van de afgelopen jaren doorgezet. Daar waar je de vorige versie iets weg had van een iets 'sportievere LT-uitvoering' is deze 2006 uitvoering eerder een 'toeristische S-uitvoering'. Sterkste punt van de K1200GT is daarbij toch wel zijn sportieve motorblok dat naast een berg vermogen ook nog eens een koppel heeft waar je eng van wordt. Een motor die met recht een waardige opvolger mag worden genoemd van de oude K1200GT. Een motor die het in de dagelijkse praktijk op zal moeten nemen tegen bijvoorbeeld een Yamaha FJR1300. In hoeverre de fiets dan zijn mannetje zal weten te staan zal een vergelijkingstest uit moeten wijzen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
Laatste topics:
>> Zie posthistorie van hicham, pimber, mercy, raus, bazzieK, kratjuh of anderen.
Dit werkt beter denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef hicham het volgende:
Misschien krijgen we hiermee Didiot wel terug in de Fok!MC
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dit werkt beter denk ik
[afbeelding]
quote:
Goeie OPquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Trying to make a statement here
... alles beter dan die BazzieK topics
we moesten op tijd beginnen he, anders redden we het niet meer voor 3 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Zouden ze al bezig zijnen met of zonder digicam (/ telefooncamera)
Voor de jongeren? Dat ding jankt niet eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef RB het volgende:
Nieuwe uitlaat![]()
En niet duur. echt iets voor de jongeren onder ons![]()
klik![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
we moesten op tijd beginnen he, anders redden we het niet meer voor 3 uur vanmiddag
het werkt wel lekker zo met je handen vrij idd, goede tip van hollander en beaterfucken en fokken tegelijkertijd
![]()
dat is toch te laat, alleen wel even de band opeisenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn alleen de bewakingscamera's vergeten
![]()
Daarom keek die bewaker zo blij![]()
heb ze al gewistquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat is toch te laat, alleen wel even de band opeisen![]()
Volgens mij zit ie nog gewoon op z'n werk te slapen. Het lijkt zo leuk he tot 15.00 werken, maar het lijkt alleen maar langer te duren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey slaapkopik dacht dat jij al op de motor zou zitten ?
![]()
Ik blijf mezelf niet herhalen ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey slaapkopik dacht dat jij al op de motor zou zitten ?
![]()
Nou doe je het tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf niet herhalen ..
Nog 1 keertje dan: ik moet werken ben aanwezig op kantoor tot 4 uur ofzo ...
hoe verassend.... hij is roodquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check out de spoilers![]()
Heeft ook DD-sluiting trouwens.. dacht dat het wel even wennen was, maar had het zomaar door
quote:
Je volgende motor wordt een blauwequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft ook DD-sluiting trouwens.. dacht dat het wel even wennen was, maar had het zomaar door
Taste my carbon knokkels, bitchquote:
quote:
een hele mooie helmquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Begin jij maar met je TLRquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk BMW artikel.![]()
Nordschleife in 7.57 op een BMW.![]()
Probeer dat maar eens na te doen Pimber.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dan ook even de Home page van het bedrijf![]()
quote:
SM kopűh dus.quote:Zit zelfs te twijfelen of ik nog naar Nordschleife wil, stunten is the new shit.![]()
Ja, ik had het gezien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
topic van een bedrijf die zich ten gronde aan te richten is![]()
zie ook dit topic![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Jij zegt ook maar wat je uitkomt, vandaag is het stunten, gisteren circuitrijden.![]()
[..]
SM kopűh dus.![]()
Is dat ook een iridium vizier ofzoquote:
Dat is een grap toch....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef worldpimber het volgende:
Fulcrum vuile poser![]()
[..]
Begin jij maar met je TLR![]()
Circuitrijden is zoooo vorig jaar
Zit zelfs te twijfelen of ik nog naar Nordschleife wil, stunten is the new shit.![]()
Hey.....das een mooie butsmutsquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, de liefde en voorkeuren veranderen nog wel eens als je ouder wordt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
SM rijden vet, maar stunten met een SuperSport is pas de shit.![]()
quote:
Tot je de kunst van het omhoog krijgen van je voorwiel onder de knie hebt.quote:Dat is een grap toch....![]()
Ik kan niet wachten totdat ik mijn auto of motorrijbewijs heb!! Gelijk over de Ring scheuren![]()
Ik ga maar weer een paar rondjes GT4 doen....![]()
D'r komen beugels opquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ach, de liefde en voorkeuren veranderen nog wel eens als je ouder wordt.
Maar een Kawa stunt streetfighter maken met superbikestuur heeft ook wel wat.![]()
Moet ook wel uit noodzaak als je vaak oefent.. blijft weinig over van die tupperware.![]()
Net als vroeger dus.quote:Ik ga even aan wat gordijntjes rommelen in het atelier. Ze belden net of ik druk was.![]()
![]()
Ik vind dat iridium er toch geiler uitzienquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb toch gezegd dat je eerst moest kijken voor een blauw vizier
Snotjong.
[..]
Tot je de kunst van het omhoog krijgen van je voorwiel onder de knie hebt.
Ik zeg toch, eerst rondjes Zandvoort om te kijken of ik van de verslaving af kan komen. En daarna maar kijken hoe ik de boel kan combineren.
Ben van MSN af getrapt kratjuh![]()
MSN heeft kuren iddquote:
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij zegt ook maar wat je uitkomt, vandaag is het stunten, gisteren circuitrijden.![]()
[..]
SM kopűh dus.![]()
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik ga circuitrijden met Horeon en dan kijken wat ik doe.
Na die dag met Liks ben ik helemaal verslaafd.Probeer het nu nog een beetje te combineren, bandjes, posermateriaal e.d. als in circuitrijden, plezierrijden en stuntrijden. Maar na 19 juli zal ik wel checken of ik lange afstandrijden voor goed gedag zeg. Dan maar aanpassen aan fulltime burnen e.d.
SM rijden vet, maar stunten met een SuperSport is pas de shit.![]()
Keuze keuzes keuzes
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is een grap toch....![]()
Ik kan niet wachten totdat ik mijn auto of motorrijbewijs heb!! Gelijk over de Ring scheuren![]()
Ik ga maar weer een paar rondjes GT4 doen....![]()
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een Kawa stunt streetfighter maken met superbikestuur heeft ook wel wat.![]()
Moet ook wel uit noodzaak als je vaak oefent.. blijft weinig over van die tupperware.![]()
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je de kunst van het omhoog krijgen van je voorwiel onder de knie hebt.
Ik zeg toch, eerst rondjes Zandvoort om te kijken of ik van de verslaving af kan komen. En daarna maar kijken hoe ik de boel kan combineren.
Ben van MSN af getrapt kratjuh![]()
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhhquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r komen beugels op![]()
Ik ben geheel anti stuntstreetfighters, die kappen blijven er mooi op.
Liks zei alleen dat ik er nog wel een jaar mee kon sunten.Liet maar niet merken dat ik nog 5 jaar hierop wil rijden.
You just don't understandquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Drifter__ het volgende:
Ik vind dat iridium er toch geiler uitzien![]()
Wat is er zo vet aan wheeliesLeuk om te showen voor chikies ofzo
, maar verder
Je kan toch ook gaan wheelieen op de ring ?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle wheelies zijn stunts, maar niet alle stunts zijn wheelies ... ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik vind dat iridium er toch geiler uitzien![]()
Wat is er zo vet aan wheeliesLeuk om te showen voor chikies ofzo
, maar verder
Je kan toch ook gaan wheelieen op de ring ?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Stunteuh stunteuh stunteuuhhhh [afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar eerst even kijken hoeveel olie er uit mijn blok lekt, dat afgebroken boutje is nogal vochtig zag ik net
Rebboltje, doe er dan wat aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
MSN heeft kuren idd, ik kon mijn status ook al niet wijzigen en na 't afmelden kan ik me ook niet meer aanmelden
![]()
Oke ik geef toe, sommige truuks zien er gruwelijk uit zeg!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You just don't understand
http://ruffrydersoakland.com/Movies/WEST-COAST-HOODSTARZ.wmv
Een hele dag op een parkeerplaats met anderen stunten is leuker dan een dagje rondrijden.![]()
broertjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar eerst even kijken hoeveel olie er uit mijn blok lekt, dat afgebroken boutje is nogal vochtig zag ik net
Check die hoge snelheden, zo dodelijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Drifter__ het volgende:
Oke ik geef toe, sommige truuks zien er gruwelijk uit zeg!!![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=8752265579737000204&q=nurburgring&pl=true
![]()
quote:
Whahaahahahahahquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check die hoge snelheden, zo dodelijk
En dan moet je er nog ook helemaal heen rijden. Waarschijnlijk krijg je onderweg 4 boetes voor te hard rijden, 1 voor rechts inhalen, 5 voor kleven, 3 voor snijden en vervolgens wordt je rijbewijs ingenomen omdat je met 230 een plisie wagen voorbij ging
Laat maar, je zult er vanzelf wel achter komen als je motorrijdt en liever ragt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Whahaahahahahah![]()
Oke, het is wel een pokke eind rijden![]()
Oplossing:
[afbeelding]
![]()
Vrijdag heen, zondagavond terugquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Nurburgring hemelsbreed:
[afbeelding]
265 km
8 rondenkaart: 108 euro
Westpoort hemelsbreed: <2.5 km![]()
Toegangsprijs: 0 euro
Motor in een jaar afschrijven: priceless
Wat een leeswerk zeg, maar teringjantje wat een paupertquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
topic van een bedrijf die zich ten gronde aan te richten is![]()
zie ook dit topic![]()
Die pakken we zo wel bij het steengrillen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker een wijntje aan het einde van een werkdag. [afbeelding]
Wel grote tandwielbladen achterop zeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You just don't understand
http://ruffrydersoakland.com/Movies/WEST-COAST-HOODSTARZ.wmv
Een hele dag op een parkeerplaats met anderen stunten is leuker dan een dagje rondrijden.![]()
tot je nog wat ouder wordt en inziet dat een SM een zeer leuk speelding kan zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
Vraag je pa maar voortaan gereed te staan voor het etalage raamquote:
quote:
Verslag?quote:
Idem.quote:
Lauwe motor om met mijn zoontje te spreken afgelopen weekend nog.quote:
Nick heeft pimber nog nooit gemeet tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lauwe motor om met mijn zoontje te spreken afgelopen weekend nog.
Hij begon zelf over die groene van de vorige keer.. was alleen de keer daarvoor.![]()
Kwamen de Lims hier 3 uur in de woonkamer op visite voordat we gingen rijden.![]()
quote:Photobucket Site Maintenance
Images and videos will continue to serve during this short maintenance.
in totaal een uurtje of 3 aan het rijden geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verslag?![]()
![]()
[..]
Idem.Maar niet te enthausiast.
![]()
[..]
Hij begon zelf over die groene van de vorige keer.. was alleen de keer daarvoor.![]()
Kwamen de Lims hier 3 uur in de woonkamer op visite voordat we gingen rijden.![]()
Jij hebt echt een coole zoon, kan ook niet anders met zo een vaderquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ondanks dattie niet groen is .. ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die van jou mag er ook wel wezen![]()
![]()
![]()
Fok Motorclub [SC deel 451] BMW K1200 G(ran) T(urismo)quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef kratjuh het volgende:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe de foto's geworden zijn trouwens, hies ...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef hicham het volgende:
Nick heeft pimber nog nooit gemeet tochDie redneck van de overkant wel
Zie boven. IJzeren geheugen dat jochie.. not like daddy.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Jij hebt echt een coole zoon, kan ook niet anders met zo een vader [afbeelding]
Wie won de sprintjes?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:47 schreef kratjuh het volgende:
Is inderdaad een mooie foto geworden ...![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
Zie boven. IJzeren geheugen dat jochie.. not like daddy.![]()
![]()
Zal ik maar niet zeggen dat ik er 106 van heb .. ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
En jij maar door blijven drammen over die 25kW sprintjes.
Ik sprint je uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
Zal ik maar niet zeggen dat ik er 106 van heb .. ?
mooi fotootjequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Filmpjes ben ik nog mee bezig, heb nieuwe codec pack geinstalleerd en het converteer scherm van .mov naar .avi (XviD MPEG-4) ziet er ineens heel anders uit. Moet ff uitzoeken hoe ik hierin mijn oude instellingen goed kan krijgen want nu worden de bestanden te groot ondanks het converteren
[..]
Fok Motorclub [SC deel 451] BMW K1200 G(ran) T(urismo)
Bandit600, naked en tenminste een echte motor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef Sabsie het volgende:
Wat was/is jullie eerste motor toen jullie je rijbewijs hebben gehaald? Ik heb donderdag mijn 1e rijles en ik wil meteen op een zware motor lessen.
Ik ben nu al een beetje aan het rondkijken wat voor motoren er allemaal zijn. Ik wil niet te zwaar beginnen en de zithoogte moet ook zeker niet te hoog zijn (ik ben 1.70m en vrouw). Mijn voorkeur gaat uit naar toer-, all-road- en naked bike motoren. Wat vinden jullie een ideale motor voor een beginner?
Groetjes
Ik ben zelf begonnen op een Suzuki GSX 400 X Impulse.Misschien wat licht,zou nu eerder beginnen op bijvoorbeeld een GSX 600 F ,Diversion 600,Fazer etc.Redelijk vermogen,goed met mee te komen in het verkeer,windbescherming door de kuip, en een vrij gelijkmatige vermogensafgiftequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef Sabsie het volgende:
Wat was/is jullie eerste motor toen jullie je rijbewijs hebben gehaald? Ik heb donderdag mijn 1e rijles en ik wil meteen op een zware motor lessen.
Ik ben nu al een beetje aan het rondkijken wat voor motoren er allemaal zijn. Ik wil niet te zwaar beginnen en de zithoogte moet ook zeker niet te hoog zijn (ik ben 1.70m en vrouw). Mijn voorkeur gaat uit naar toer-, all-road- en naked bike motoren. Wat vinden jullie een ideale motor voor een beginner?
Groetjes
GSX600F A.K.A "Fok!MC Walvis" was mijn eerste, redelijk sportieve tour. Heb nu een Allroad TransAlpquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef Sabsie het volgende:
Groetjes
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
En jij maar door blijven drammen over die 25kW sprintjes.
En morgenmiddag moest hij weg.quote:Nee ik heb geen motorzaak maar sleutel in mn garage. Beetje uit de handgelopen hobby...
Ik onderhoud inderdaad veel motoren. In specialiteit de TL1000 motoren van suzuki. Ik kan ze bijna dromen.
Voor een grote beurt loop ik de motor kompleet na. Kleppen stellen, synchroniseren, gasklep afstellen nieuwe olie/filter/bougies/luchtfilter.
Remvloeistof controle indien nodig vervanging. En nog veel meer kleine dingen afhankelijk van de staat van onderhoud. De onderdelen heb ik. Mochten er speciale dingen vervangen moeten worden dan heb ik die op voorraad.
Olaf.
Ik weet nog een goede zwarte Fazer te koop van ca. 5 jaar oud en nog geen 10.000 kilometer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef Sabsie het volgende:
Groetjes
Die ken ik ook, van een oud vrouwtje geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede zwarte Fazer te koop van ca. 5 jaar oud en nog geen 10.000 kilometer.![]()
Je zit toch niet rebbel af te kraken hequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Die ken ik ook, van een oud vrouwtje geweest![]()
![]()
Zó.........quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Die ken ik ook, van een oud vrouwtje geweest![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's still mine![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door FemaleRebbel op 14-04-2006 21:55:29 ]*I'll do what I want, cuz I can*
Jij liever dan ik.Morgen om 9:00 denkt richardgie:goh zou het ontbijt al klaar zijnquote:
Ging jij niet een weekendje wegquote:
En weet je hoever Nijmegen rijden is vanaf hier?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:54 schreef richardgie het volgende:
Jij liever dan ik.Morgen om 9:00 denkt richardgie:goh zou het ontbijt al klaar zijnO nee moet ik g.v.d zelf weer doen
![]()
Kijk maar niet wat ze elders kosten.quote:.Heb vandaag trouwens een nieuwe achterband laten monteren bij Joost.Prijs:nnb.
Wat is er trouwens mis met BMW?quote:
Ik denk dat ik naar de TL meeting ga.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ging jij niet een weekendje wegOf ga je de 17e toch naar je TLR-meeting?
Het is hard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
En @ worldbeater,voor 110,20 ga ik het denk ik niet redden.
.
wat mot je in mijn domein doen????quote:
En natuurlijk het demonteren en weer monteren van je achterwiel.Is ook niet en klusje wat je effe tussen twee bakken koffie door doet op straat,of in de garage.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar de TL meeting ga.![]()
En misschien hebben we zondag ook nog een regiomeeting van het Spijkenisse topic.![]()
Maar Nick wilde ook een middagje zijn nieuwe fiets komen showen aan de buurjongen.
Ben net terug van geld brengen, en hij was nog wakker om het te vragen.![]()
Kan ook nog morgenmiddag worden als ik op tijd terug ben.
[..]
Het is hard.![]()
Maar hier komt nog 20 euro verzend bij, en dan nog bietsen om te monteren.![]()
Enig comfort bij de dealer is prettig, alleen het verschil kan schrikken zijn.![]()
Je moet ze ook glad rijden die banden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
En natuurlijk het demonteren en weer monteren van je achterwiel.Is ook niet en klusje wat je effe tussen twee bakken koffie door doet op straat,of in de garage.
Ik moet wel zeggen dat die Mezler vrij lang is mee gegaan.Ongeveer 10.000 km.Die Hi-Sports op de ZXR deed ik de helft mee,dus alles wat ik meer rij met een band is natuurlijk al een meevaller.
No, die is maandag in IJsselstein.quote:
Juist bij een R1100S best een makkelijk klusje door de enkelvoudige achterwielophanging..quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:24 schreef richardgie het volgende:
En natuurlijk het demonteren en weer monteren van je achterwiel.Is ook niet en klusje wat je effe tussen twee bakken koffie door doet op straat,of in de garage.
o ja, er is idd een M-F er die tls en zo klustquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No, die is maandag in IJsselstein.![]()
Morgen gaan we de TLR slopen, kleppen stellen, bougies vervangen enzo.![]()
En veel geeuwen.![]()
[..]
Juist bij een R1100S best een makkelijk klusje door de enkelvoudige achterwielophanging..
.. en nog cardan ook.![]()
Ik betaalde bij de KLX overigens 20 euro voor demonteren en balanseren.![]()
Juist dat er uit halen van je achterwiel lijkt heel makkelijk,maar valt best nog wel tegen.Zitten toch iets meer losse onderdelen in dan je zou denken,en er zit inmiddels ook al geen middenbok meer op dus zal je eerst op een standaard uit moeten.Die middenbok is er toen trouwens niet onder gezet omdat de motor verhoogd is,en een zogenaamd "sport onderstel"quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No, die is maandag in IJsselstein.![]()
Morgen gaan we de TLR slopen, kleppen stellen, bougies vervangen enzo.![]()
En veel geeuwen.![]()
[..]
Juist bij een R1100S best een makkelijk klusje door de enkelvoudige achterwielophanging..
.. en nog cardan ook.![]()
Ik betaalde bij de KLX overigens 20 euro voor demonteren en balanseren.![]()
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de middenbok ook een optie, mijn S had die ook niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef richardgie het volgende:
Die middenbok is er toen trouwens niet onder gezet omdat de motor verhoogd is,en een zogenaamd "sport onderstel"heeft.Schijnt een optie af fabriek te zijn bij BMW.
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van,maar die R 1100 S-jes die ik gezien heb zat er wel een onder,maar zou me inderdad niks verbazen als het een optie is,maar om nou een middenbok bij je sportonderstel te plaatsen,dan doe je volgens mij de voordelen van de een,meteen te niet met de nadelen van de anderquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de middenbok ook een optie, mijn S had die ook niet.![]()
Achterwiel is met 4 bouten los, wat er daarna gebeurt heb ik nooit geprobeerd.
![]()
Pimbertopic.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
Zie hier voor filmpje tijdens het schaamranden wegwerken![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
Bah wat enthausiastquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag weer een stapje dichterbij een KDik begin het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenheb geen CM randje over
en het verzitten is niet eens nodig
![]()
was echt lekker vanmiddagmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag weer een stapje dichterbij een KDik begin het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenheb geen CM randje over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
Op? Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bah wat enthausiast![]()
![]()
je vergist je wel, je band was op![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
Bah, wat enthousiastquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Pimber z'n poging, achterband had teveel grip door vorige pogingen
O ja, ze zijn nog jongquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo enthausiast
Is je broertje negertquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
Mijn broertje heeft vanaf morgen een basketbal toernooi in frankrijk, breekt die lul net zijn arm bij voorbereiding op de dunk wedstrijd![]()
Avond
Hij kan wel een beetje springen + basket wordt wat lager gehangen + als ie het goed kon had ie zijn arm niet gebroken hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Is je broertje negertWhite men can't jump toch
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:32 schreef richardgie het volgende:
richardgie houdt het voor gezien.Adios![]()
![]()
![]()
.
Dan word ik beticht van te veel enthausiasmequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef bwt het volgende:
hey hicham, wanneer komt het filmpje dat je de andere kant van de band bewerkt?
En gingie huilen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:13 schreef BazzieK het volgende:
Mijn broertje heeft vanaf morgen een basketbal toernooi in frankrijk, breekt die lul net zijn arm bij voorbereiding op de dunk wedstrijd![]()
Avond
Nee beetje tranige ogen maar meer scheldenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En gingie huilen?
http://www.fugly.com/videos/4808/Creepy_Motor_Training.html
Blijft garpig
Mijn motor staat er kleiner op dan op de vorigequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef ikookhier het volgende:
Laat het gezeik maar weer beginnen![]()
[afbeelding]
OP poging 2
[afbeelding]
OP poging 3![]()
Dan ga ik maar weer eens tukken![]()
lolquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vraag je pa maar voortaan gereed te staan voor het etalage raamBwoaaaaaap
[..]Zo ook weer kennis gemaakt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.fugly.com/videos/4808/Creepy_Motor_Training.html
Blijft garpig
OP poging 2; leuk gedaan en geprobeerd, maar kwaliteit is verder bagger en het resizen is niet netjes gedaan (verhoudingen). Verder aan de rechterkant teveel regelmaat (dambord)quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
OP poging 2
[afbeelding]
OP poging 3![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:13 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Nee beetje tranige ogen maar meer schelden
Ik post niet onder Bazziek omdaaaaaat:
http://forum.fok.nl/topic/840472/1/301#36970664
En gawaine mag er ook aan geloven
Vaker meelezen, zijn al eens gepostquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:50 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
lol
Waar blijven die vette wheelie filmpjes??![]()
Ik vind hem wel tofquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:01 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
OP poging 2
[afbeelding]
OP poging 3![]()
muziekje iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
Gisteren geen wheeliefilmpjes gemaakt. En met de wheelielessen stond ik ook niet op filmquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:50 schreef Drifter__ het volgende:
Waar blijven die vette wheelie filmpjes??![]()
Oh en drifter_ heeft een scootah trouwensquote:
scootah bwoyquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:16 schreef worldpimber het volgende:
Oh en drifter_ heeft een scootah trouwens![]()
vroeg je volgens mij vorig topic
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:56 schreef ZX7RR het volgende:
Tering wat ben je duur man .
Zijn die spullen tweedehands of niet ?
Ik heb zo het gevoel dat de shit nieuw goedkoper is ...
quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
scootah bwoy![]()
Rozz van MF vraagt hier 300 euro voor
[[url=http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/thumbs/6/62/40228390.jpg]afbeelding][/url]
is dat normaal
quote:
Te koop:
Voetensteuntjes van het merk Attack Performance, doorzichtig geanodiseerd.
Brengt je voeten iets omhoog en naar achteren.
Dank voor het lezen.
Ja we gaan meetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gaan we nog meeten 2e Paasdag [afbeelding]
en anders ga ik wel wéér eieren zoeken![]()
LOLquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering zeg, zit dus vanaf donderdag weer even bij mijn ouders, die nog steeds geen internet hebben (zit nu op werk). Gister Tele2 gebeld, oops bleek dat de bestelling wel ontvangen was maar niet verwerkt... kom je daar 5 weken na de bestelling achter. Ja nee kan nog wel 4 weken duren![]()
Kutlui![]()
Tele2 is zwaar kutquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering zeg, zit dus vanaf donderdag weer even bij mijn ouders, die nog steeds geen internet hebben (zit nu op werk). Gister Tele2 gebeld, oops bleek dat de bestelling wel ontvangen was maar niet verwerkt... kom je daar 5 weken na de bestelling achter. Ja nee kan nog wel 4 weken duren![]()
Kutlui![]()
Helm zit trouwens wel een stuk beter dan de ouwe, maja die was ook totaal niet mijn maat![]()
Deze vangt wel meer wind door die ventilatiegaten, dus mijn nek krijgt wel iets meer te verduren zo. Maar het design is wel lekker![]()
Nog steeds niks gelezen over de meet van maandag dus.. of zit ik nu teveel te zeiken?![]()
Heb geen internet dus dan zal ik morgen bij iemand aanmoeten om hier even te kijken waar we gaan meeten (toch wel handig om te weten)
Nu aant werk![]()
Dit is de commentaar beperkende grotequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:14 schreef De-anti-NSB-spamhoer het volgende:
[..]
Mijn motor staat er kleiner op dan op de vorige![]()
![]()
fuckin' poopquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:25 schreef worldpimber het volgende:
314 dollar![]()
Attack Performance
Site heb ik wel meteen gebookmarked.
Even tussen door waar is de meet ???quote:
Dat wil ik de hele week al graag weten, maar dat is nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Even tussen door waar is de meet ???
Ik was al bang dat ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wil ik de hele week al graag weten, maar dat is nog niet duidelijk![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:04 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil ook een motorrrrr, geen gezeik met rollerbanken...![]()
Foute instelling, meets die ver vantevoren gepland worden vervallen vaak, meeste meets onstaan spontaan dus gewoon even afwachten vrienden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wil ik de hele week al graag weten, maar dat is nog niet duidelijk![]()
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Foute instelling, meets die ver vantevoren gepland worden vervallen vaak, meeste meets onstaan spontaan dus gewoon even afwachten vrienden.![]()
Ik rij 70cc en ik vind het niet leuk....quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]Toch geinig:
<50cc probeer je die dingen te mijden als de pest en >50cc vind je het juist leuk om even de bank op te gaan.![]()
Wat voor kleur helm heb je eigenlijk? Zo'n blauwkleurig olievizier is wel vet bij een blauwe helm natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:04 schreef Drifter__ het volgende:
![]()
![]()
Ik wil ook een motorrrrr, geen gezeik met rollerbanken...![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat voor kleur helm heb je eigenlijk? Zo'n blauwkleurig olievizier is wel vet bij een blauwe helm natuurlijk![]()
Jammer dat er geen rood-achtige vizieren zijn![]()
![]()
Op papier is ie toch <50cc?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik rij 70cc en ik vind het niet leuk....![]()
![]()
Je weet dat je een weekje langer mag als 'ze' ontdekken wie je bent?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef hicham het volgende:
1 antwoordquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
Twee vragen; zijn de veerponten over de Lekdijk Oost gratis en varen ze op Tweede Paasdag
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet nog naar huis en de motor schoonmaken, it better not regen
Als ik je dat vertel dan ... etc.quote:Hicham, hoe kom je aan die route,
Omdat ie in Apeldoorn eindigt wat relatief goed te doen is voor Fulcrum die richting de Noordkaap moet aan het einde van de meetquote:en waarom eentje die richting Arnhem gaat.![]()
Heb wel een route in Noord-Holland maar heb dan het gevoel dat niemand komt opdagenquote:Er mag niet meer te dicht bij Arnhem en Brabant gemeet worden.
Ok, dan gaan we voor de Noord-Holland routequote:Op zaterdag 15 april 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1 antwoordpontje is niet gratis.
Tweede vraag weet ik niet, als ze varen zal dat op aangepast schema zijn vrees ik.
![]()
Bij het zien van deze route klinkt brabant best als een goed alternatief.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beginnen in Spaarnwoude, eindigen in Hoorn alwaar Fulcrum via de A7 over de afsluitdijk de grens kan passeren om naar Friesland te gaan (Leeuwarden woonde je nu toch). De rest kan via de A7/A8 naar Amsterdam en verder naar huis óf als de fut er nog in zit binnendoor via de dijkjes lans het Markermeer (ikookhier kan van Hoorn binnendoor naar Alkmaar
) en daarna via de ring A10 en dan A1/A2/A4 naar huis
Wat zie jij nou weer te zeuren, je komt uit Vianenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij het zien van deze route klinkt brabant best als een goed alternatief.
Waarom niet iets centraler?![]()
Laatste half jaar heb ik alleen wat ervaring met een Walther GSP in mijn rechterhand zittenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zie jij nou weer te zeuren, je komt uit VianenWel 50 hele kilometers
Dit is relatief centraal, als we Fulcrum mee moeten rekenen ...
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb nog geen foto gezien kuttekop.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vond de foto's niet geweldig, maar ik ga er nu gelijk een paar uploaden
U bent de zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die 50km is leuk maar er zit nog een route achteraan he?![]()
hey, jij zou filmen als hicham de gs gaat laten stijgerenquote:
Geweldig!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hey, jij zou filmen als hicham de gs gaat laten stijgeren
piccies:
met z'n 2en in de mand.... moet kunnen:
[afbeelding]
gek ding blijkbaar, zo'n camera
[afbeelding]
ze is altijd heel lief![]()
[afbeelding]
toch lekker, zo'n grasveldje
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beginnen in Spaarnwoude, eindigen in Hoorn alwaar Fulcrum via de A7 over de afsluitdijk de grens kan passeren om naar Friesland te gaan (Leeuwarden woonde je nu toch). De rest kan via de A7/A8 naar Amsterdam en verder naar huis óf als de fut er nog in zit binnendoor via de dijkjes lans het Markermeer (ikookhier kan van Hoorn binnendoor naar Alkmaar
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:26 schreef Roderick2085 het volgende:
hey, jij zou filmen als hicham de gs gaat laten stijgeren
Wat een naar mannetje ben je zeg, je zocht gewoon een excuus om je eigen foto's te posten!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreefhollander172
het volgende:
[..]
Geweldig!Blijft ook leuk 1 of meer boxers en veel makkelijker om mee om te gaan dan wat ik heb.
Hier nog wat van die van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een naar mannetje ben je zeg, je zocht gewoon een excuus om je eigen foto's te posten!
Je klinkt niet erg tevredenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend om kwart voor 8 gaan rijden, en nu net pas weer terug van een dagje sleutelen.
De lunch hebben we maar overgeslagen. Koffie met een sprits kon er wel af.![]()
De TLR loopt weer mooi met een nieuw luchtfilter, bougies, gesynchroniseerde injectie, vervangen koppeling en remvloeistof. De voorvering is afgesteld, meer veervoorspanning en in -en uitgaande demping. Zaten alleen allemaal koekblikkers voor me op de snelweg, dus kon geen lekkere doordraaiers gassen om het resultaat goed te testen.![]()
Het voelt allemaal wel een stukje beter dan het was, en het blok spint gewoon redelijk lekker bij 140/160 continu, wat je alleen nergens mag rijden.![]()
En hij kan er weer een jaartje tegen.
Alleen moet voor het mooie de anti hop koppeling nog gemodificeerd worden.![]()
We hebben 1.5 uur lopen zoeken naar speciale boortjes om wat gaten voor meer olietoevoer te kunnen boren.![]()
Tot zover mijn speciaal niet al te enthausiaste verhaal.![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben 1.5 uur lopen zoeken naar speciale boortjes om wat gaten voor meer olietoevoer te kunnen boren.![]()
welnee alleen je weet het zelf nog nietquote:
Stijlkeuze.quote:
Mooi heH, op een TLR zit hij dus al 8 jaar.quote:En een anti-hop koppeling op een TL van '98Dacht dat ze nog niet zo lang voor het eerste werden toegepast op productiemotoren?
Daar dacht ik gisteren ook nog aan ja.quote:Maar goed, nu de motor even flink opgefrist is en er een jaartje tegenaan kan, kan ik bij jou slechts 1 ding concluderen: verkopen dat ding!
Nou je bent de enige die er over nadenkt of bij stilstaat vermoed ik, dus je bent wel de enige.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:43 schreef hollander172 het volgende:Ik volg hem niet helemaal en ik zal vast de enige niet zijn.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Jongens, de [afbeelding] met jullie.
Technische kwesties hebben altijd mijn aandacht, mits ik het lees natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Nou je bent de enige die er over nadenkt of bij stilstaat vermoed ik, dus je bent wel de enige.![]()
Misschien raar gedacht maar is 1 slag dunnere olie dan niet iets minder radicaal?quote:Je moet het gezien hebben.![]()
Het antihopsysteem bestaat uit een normale koppelingskorf, maar heeft ondermeer een extra binnenbus met nokken. Die bus moet naar buiten en naar binnen kunnen bewegen in een soort cylinder.
Maar hij wil nog wel eens vast blijven zitten.
Als je dan een paar gaatjes in die bus boort kan er olie langs om het boeltje net even wat meer te smeren.![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
welnee alleen je weet het zelf nog niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze vergeten te plaatsen
![]()
Doe mij deze maar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:
Gisteren geen wheeliefilmpjes gemaakt. En met de wheelielessen stond ik ook niet op film
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/4805440
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/4787990
Het draait in de motorolie, dus dan krijgt de hele motor dunnere olie wat niet wenselijk is. Zeker niet bij een brute 2 cylinder die op andere plaatsen een maximale oliefilm moet hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Misschien raar gedacht maar is 1 slag dunnere olie dan niet iets minder radicaal?Mits mogelijk natuurlijk.
![]()
Er zou van de buitenzijde misschien wel iets afkunnen 1/10 mm, maar als modificatie schijnen een paar gaatjes beter te zijn.quote:Busje iets afdraaien?
I knowquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Het draait in de motorolie, dus dan krijgt de hele motor dunnere olie wat niet wenselijk is. Zeker niet bij een brute 2 cylinder die op andere plaatsen een maximale oliefilm moet hebben.
Vriendin werkt bij een metaalbewerkingsbedrijf he?quote:Er zou van de buitenzijde misschien wel iets afkunnen 1/10 mm, maar als modificatie schijnt een paar gaatje beter te zijn.
Hij wist precies wat er moest gebeuren, maar het busje is van gehard staal, dus zelfs een gaatje van 1.5 mm krijg je er niet in met een normale HSS boor, zelfs die hardere niet die we gekocht hebben. 4 zaken afgeweest, niemand het boortje wat hij eigenlijk wilde kopen.![]()
Ik heb nu een andere korf en busje erin gekregen, maar die heeft dus hetzelfde manco, zij het iets minder.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij het zien van deze route klinkt brabant best als een goed alternatief.
Waarom niet iets centraler?![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vond de 1e route beter![]()
iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net op tijd voor de bui binnendijkjes blijven toch het lekkerst
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geweldig!Blijft ook leuk 1 of meer boxers en veel makkelijker om mee om te gaan dan wat ik heb.
Hier nog wat van die van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een naar mannetje ben je zeg, je zocht gewoon een excuus om je eigen foto's te posten!
WTF ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Jongens, de [afbeelding] met jullie.
Nope, we moeten af en toe wel ingrijpen als ie weer wil gaan krabben maar het gaat prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
hij heeft ook geen last meer van z'n hotspot?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, we moeten af en toe wel ingrijpen als ie weer wil gaan krabben maar het gaat prima eigenlijk.Zijkant van zijn hoofd is nog wel een maanlandschap maar dat gaat goedkomen.
Hij heeft in ieder geval nergens meer last van en dat is het belangrijkste.
Voor hiesj:![]()
[afbeelding]
Leuke foto'squote:Op zaterdag 15 april 2006 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
Some picca's.![]()
Naked TLR, radiateuren eraf.![]()
[afbeelding]
Dubbel, maar vrij klein systeem. Is geen aparte oliekoeler. Dusz waterkoeling only.![]()
![]()
[afbeelding]
Stripped backside.![]()
[afbeelding]
Schone en nagenoeg nieuwe kleppentrein.![]()
[afbeelding]
Koppelingsysteem, maar waar nou de korf en het busje is?![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps, foutje.![]()
Aanblik zal je niet vreemd zijn denk ik?quote:
heb dat inderdaad al wel eens eerder gezienquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aanblik zal je niet vreemd zijn denk ik?
Molossers hebben de neiging zo te gaan liggen.![]()
Hé....hoe is 'tquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
quote:Van Hell of a Mouth
Naar Spaarndam
Afstand 152,5 km.
Reisduur 01:38
ik geloof dat er veel mensen afhaken als het de noord holland route wordquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé....hoe is 't [afbeelding]
[..]
En dan nog ff fijn een stukkie gassuh......
Solly Hiesssss, next time
* dijkjes gaat rijden 2e Paasdag en daar eitjes zoeken![]()
Is voor jou toch wel te doen, vanuit Almerequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik geloof dat er veel mensen afhaken als het de noord holland route word![]()
Hoe is 't met Laura ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoe is 't met Laura ?Keigoed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doet het goed, heeft eigenlijk vrijwel nergens last meer van, genezing gaat boven verwachting goed! Foto's van alle kaartjes volgen binnenkort op MF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Keigoed!![]()
Ze doet het goed, heeft eigenlijk vrijwel nergens last meer van, genezing gaat boven verwachting goed! Foto's van alle kaartjes volgen binnenkort op MF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn om te horen.....ze is nog maar zo klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah....ben regelmatig op MF, dus vind 't wel
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fijn om te horen.....ze is nog maar zo klein.
Is het deze rechtsonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah....ben regelmatig op MF, dus vind 't wel![]()
Foto was al eerder geplaatst op MF, maar alle kaartjes staan hier niet op, er liggen er nog bij het zkh, ze stuurden ze niet meer door, het waren er te veel volgens hun!
![]()
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Nopequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is het deze rechtsonder
[afbeelding]
Foto was al eerder geplaatst op MF, maar alle kaartjes staan hier niet op, er liggen er nog bij het zkh, ze stuurden ze niet meer door, het waren er te veel volgens hun!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar ik heb 'm gezien, 't is die donkerblauwe met die gele oren![]()
Wat gááf dat ze zoveel kaartjes heeft gehad
tis voor mij ook anderhalf uur rijdenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
En dan nog ff fijn een stukkie gassuh......
Solly Hiesssss, next time
* dijkjes gaat rijden 2e Paasdag en daar eitjes zoeken![]()
Dáárom.....'t moet wel leuk blijven !quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis voor mij ook anderhalf uur rijden![]()
voor mij welquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is voor jou toch wel te doen, vanuit Almere![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Keigoed!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed om te horen
mjajah, stukje rijden heb ik nooit erg gevonden - zie de vele meets in omg. rdam - maar ik ga geen 3 uur snelweg doen om te meetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:59 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dáárom.....'t moet wel leuk blijven !![]()
Die vooruitzichten kloppen toch nooit, als je daar vanuit moet gaan in NL, dan kun je net zo goed je motor meteen verkopen....quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mjajah, stukje rijden heb ik nooit erg gevonden - zie de vele meets in omg. rdam - maar ik ga geen 3 uur snelweg doen om te meeten
[afbeelding]
...en met deze vooruitzichten![]()
Meestal valt het inderdaad nog mee gelukkig. Ik heb de laatste dagen tenminste nog steeds gereden en het droog gehouden terwijl het er echt naar uitzag dat het zou gaan regenen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Die vooruitzichten kloppen toch nooit, als je daar vanuit moet gaan in NL, dan kun je net zo goed je motor meteen verkopen....![]()
Ik kijk er nooit naar, meestal valt het reuze mee.We zijn 2 weken geleden nog naar het zwarte woud en schwabische alp geweest met de motor, en we zouden takkeweer krijgen. De totale schade in 4 dagen: 3 buien van +/- een half uur, en veel zon!![]()
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:50 schreef stinkie het volgende:
Niemand interesse in een heuse Lidl tanktas?
Woon je binnen 50 Km van Tilburgquote:
das ook weer zo iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Die vooruitzichten kloppen toch nooit, als je daar vanuit moet gaan in NL, dan kun je net zo goed je motor meteen verkopen....![]()
Het mag weleens ophouden met regenenquote:Op zondag 16 april 2006 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik nu naar buiten kijk dan hebben ze het aardig goed voorspeld![]()
Hier is het blauw, zonnetje... 20.5 graden in huis zonder hulp van de CVquote:Op zondag 16 april 2006 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das ook weer zo iddmaar je kunt wel een redelijk beeld krijgen van wat je ongeveer vroeg of laat te wachten staat
als ik nu naar buiten kijk dan hebben ze het aardig goed voorspeld![]()
lekkerquote:Op zondag 16 april 2006 10:17 schreef Faithy het volgende:
Hier is het blauw, zonnetje... 20.5 graden in huis zonder hulp van de CV
Zondag = rustdag?quote:Op zondag 16 april 2006 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verdacht stil vanuit land der limz
Gouda, dus maak er maar 100 vanquote:Op zondag 16 april 2006 00:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Woon je binnen 50 Km van Tilburg
ik heb 'm (nog) niet nodig maar je weet maar nooit natuurlijk.
quote:Op zondag 16 april 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
De Heer is Waarlijk Opgestaan ! Haahaaaaleelujaaaaaaaaaaaaa!!!!!
O,ik heb anders meer belang bij paaseitjesquote:
Geen sexuele toespelingen hier graagquote:Op zondag 16 april 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
De Heer is Waarlijk Opgestaan ! Haahaaaaleelujaaaaaaaaaaaaa!!!!!
quote:Op zondag 16 april 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
De beer is Waarlijk Opengaanstaan ! Haahaaaaleelujaaaaaaaaaaaaa!!!!!
goedemorgen!!!![]()
![]()
quote:
Ik moet er ook nog 50 wegknagenquote:Op zondag 16 april 2006 11:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
O,ik heb anders meer belang bij paaseitjes.Zondag is het volgende week weer
.
Maar Faithy is op Zondag helemaal met de Heer als het goed begrijp.
quote:Op zondag 16 april 2006 12:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog 50 wegknagenleuk als je 40 eieren bij elkaar schiet en net zelf nieuwe hebt gehaald.
Schoonmams wilde er ook maar 20 hebben..![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 12:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er nog !!
Ik moet alleen inmiddels 5 delen terug lezen.
Ik had het gewoon nooit verwacht, kom net kijken en win meteen de kneuzenklasse.quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef richardgie het volgende:
![]()
Komt me bekend voor.Kreeg van de week op m'n werk al 10 eieren mee,vervolgens in Baarn ook nog eens 20 en had van moeders ook al 5 eieren gekregen,dus ik zat met 35 eieren.Heb alles maar weer bij moeders ingeleverd,op 5 eieren na,want je moet tenslotte wel wat in huis hebben.
Ik ga d'r zodadelijk wel effe een bakken,lekker met spek eronder![]()
en ik moet er toch vanaf.
I know, gisteren baliedienst en dat ruikt ook al behoorlijk naar echt werken.quote:We hadden trouwens afgelopen Donderdag Paasschieten en eieren eten.Was stervens druk,en ik was bestuurslid van dienst.Begint dan toch verdacht veel op werken te lijken.Banen in de gaten houden,bar/kas in de gaten houden,kijken of iedereen wel z'n eieren krijgt,en aan het eind van de avond /nacht de kas opmaken.De eieren waren trouwens wel goed te eten
ik vraag me af waaromquote:Op zondag 16 april 2006 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verdacht stil vanuit land der limz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |