Ik zal hem rechtstreeks naar de hel sturenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Thisbe het volgende:
Het is nog geen Pasen. Zeg god, laat je Jezus vandaag wat minder lijden?![]()
dan fiets je maar een uur ipv een half uurquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Thisbe het volgende:
ZegVind jij dan even wat bergen voor me?
Have funquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
Nou, de hartslagmeter zit op z'n plaats. Toedels poppies![]()
En ik wil graag dat het niet gaat regenen![]()
Hop zit in bier. Dat zal Q. dan wel weer aanspreken...quote:
quote:
quote:
ik hoef maar te werken tot kwart over 3 ipv half 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]leer klokkijken.. het is net kwart voor een
ik snapte em wel..quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoef maar te werken tot kwart over 3 ipv half 5
Blijven oefenen nixxx, blijven oefenen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik snapte em wel..ik kan ook geen rellen uitlokken
Al dat geroddel over mij hier.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop zit in bier. Dat zal Q. dan wel weer aanspreken...
Jij heet toch geen Q...quote:
quote:
ik probeer het vuige slet.. maar het lukt nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Blijven oefenen nixxx, blijven oefenen.
Nu het Q-en-anthraxx-adoratie-topic vol is moet ik wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je eigen topics een beetje kicken![]()
Klinkt als een kast topic... Blij dat ik daarin niet heb gepost...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu het Q-en-anthraxx-adoratie-topic vol is moet ik wel.
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!quote:
dat was ik ook van plan.. maar ik heb geen auto.. ... mijn bureau staat wat vol..quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn auto volgeladen met de kratten en flessen bier die ik heb verzameld sinds ik hier woon. Ik zuip echt te veel.![]()
Klinkt als een idee dat uitgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!![]()
Het klinkt bitter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!![]()
Ik voorzie hetzelfde probleem als bij je avatar... Jij gaat er geen enkele moeite voor doen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Klinkt als een idee dat uitgewerkt moet worden.
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie hetzelfde probleem als bij je avatar... Jij gaat er geen enkele moeite voor doen...![]()
ik vind dat er iig cola in moet.. een klein scheutje, net alsof het erin gemorst isquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.
Ik zou best m'n eigen cocktail willen hebben, whehe.![]()
Ik hoor wel wanneer ik het prototype mag komen proeven!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.
Ik zou best m'n eigen cocktail willen hebben, whehe.![]()
Dan moet melis me helpen, die morst graag met cola.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vind dat er iig cola in moet.. een klein schuetje, net alsof het erin gemorst is
Kan wel even duren, ik heb geen verstand van cocktails, behalve dan dat ik degenen die ik heb geproefd allemaal bijzonder lekker waren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer ik het prototype mag komen proeven!![]()
Ik ga het vast vergeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan wel even duren, ik heb geen verstand van cocktails, behalve dan dat ik degenen die ik heb geproefd allemaal bijzonder lekker waren.
Ik heb hier nog wel een cochtail-recepten-boekje liggen, ergens, dat zal vast van pas komen ter inspiratie.
Is vibri al onderweg?quote:
ik hou dr nog even vast...quote:
quote:
ik mag toch dromenquote:
Dat mag altijd...quote:
quote:
TMIquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
[..]alleen telkens mijn bed verschonen na zo'n droom is een crime...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
in tegendeelquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
T gaat echt niet goed vandaag he Nixxx
Je bent een man alleen... *inwrijf*... dus waarom zou je überhaupt je bed verschonen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
wat houd je tegenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef liefie_ het volgende:
stappen was helemaal niet leuk gister
iedereen kwam onder zn steen vandaan omdat ze vandaag toch vrij zijn...
ook allemaal suffe 15 jarige
nu heb ik nog steeds stap-zin
verdorie
Dat ligt zo hard...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een man alleen... *inwrijf*... dus waarom zou je überhaupt je bed verschonen?
het feit dat de kroegen nu gebruikt worden voor de lunch misschien? en ze het niet kunnen waarderen als ik op de tafel kom dansen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat houd je tegen
stappen kun je ook als t nog licht is
das balenquote:
Cocktails!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef liefie_ het volgende:
oeh en trouwens
cocktails
mn papa geeft altijd heel graag cocktailfeestjes (en ik moest dat natuurlijk kopieren toen ik nog jong was)heb een heel mooie roze cocktailshaker
Zie je wel! je hebt je charmes kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
das balen
* Ynske telt langzaam af... nog 1 uur en 3 kwartier
aai over je bolquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zie je wel! je hebt je charmes kunnen gebruiken![]()
Dus je laat ons hier aan ons lot over?![]()
hier in tilburg kun je nergens lekker cocktails gaan drinkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Cocktails!!![]()
![]()
Morgen naar T.G.I. Friday's voor ultimate-cocktails!![]()
http://www.zaharacocktailbar.nl/quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier in tilburg kun je nergens lekker cocktails gaan drinken
sommige kroeg dingen proberen het wel door 5 standaard coctrails zoals een cosmo op t menu te zetten maar die zijn dan echt niet te drinken
Hoe typerend dat jij dan toch binnenzit!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Q. het volgende:
Het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
Morgen weer! Of een laptop of een camera kopen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Q. het volgende:
Net lekker ff de stad in geweest.
Wat ook maar tijdelijk leuk is als je alleen bent.![]()
Ik wacht op de iBook Intel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer! Of een laptop of een camera kopen...
Ik ken het gevoel... Gaat nog een lang uur worden...quote:
doe je dat toch samen met Liefie_ die wilde ook alquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Nu al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Welke vrije dag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu al?
De vrije dag is alweer half om.
ik mag jouquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
Gesproken als een ware geboren alcoholistquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
zeg.. daar is geen aanleiding voor nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef Q. het volgende:
Het geeft de FP-nazi's weer een reden om ongefundeerd op links te gaan zitten bashen. Terwijl er natuurlijk wel een kern van waarheid zit in het pleidooi.
En maar miepen dat energie zo duur is. Maar ondertussen wel allemaal in vette bakken rijden en plasma's ophangen. Mijn Twingo zuipt niet zo veel hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg.. daar is geen aanleiding voor nodig
Er zit in zoverre een kern in dat we veel energie verbruiken, en dat dat op lange termijn niet vol te houden is. Dus nog maar een kerncentrale erbij
En ik had geantwoordquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom doet je MSN het niet (meer) ?
Had je iets gevraagd.![]()
ik heb geen autoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar miepen dat energie zo duur is. Maar ondertussen wel allemaal in vette bakken rijden en plasma's ophangen. Mijn Twingo zuipt niet zo veel hoor.
Oh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had geantwoord
Ik ben er dan niet
Je hebt mij nog niet gevraagd voor je verjaardag!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom doet je MSN het niet (meer) ?
Had je iets gevraagd.![]()
Lekker. Biertje bij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Appeltaart, anyone?
Spiv komt ook op koninginnenach.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gevraagd voor je verjaardag!
Immer.quote:
Gaat wel, nog wat pijnlijk, maar that's itquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:16 schreef Polen het volgende:
Hey! Hoe gaat het met je pootje?
Ook hallo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:16 schreef Polen het volgende:
En Ch: Hoi!
"Wij"quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:31 schreef Polen het volgende:
Wij trekken naar het Noorden. Dag!
Trek ze.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:31 schreef Polen het volgende:
Wij trekken naar het Noorden. Dag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
I killed R&P.
Moet ik me schamen?quote:
misschien heeft Polen alleen maar een meervoudig persoonlijkheids stoornis... laten we het hopenquote:
whaha idd zelfs een ernstige persoonlijkheidsstoornis is beterquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft Polen alleen maar een meervoudig persoonlijkheids stoornis... laten we het hopenalles behalve de wij-fase
Ik sliep.. dat doen oude mensenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
whaha idd zelfs een ernstige persoonlijkheidsstoornis is beter
waar was je nou gister!
jij en mini_rulez hadden mee kunnen helpen het leeftijdsgehalte flink omhoog te krijgen in de stad!![]()
Jij ook al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik sliep.. dat doen oude mensenwaarom denk je dat al die jonkies in de stad zitten
omdat ze op de leuke mensen willen lijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik sliep.. dat doen oude mensenwaarom denk je dat al die jonkies in de stad zitten
donderdag is stapavond voor studentenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef liefie_ het volgende:
omdat ze op de leuke mensen willen lijkendie niet gaan slapen op een stap avond maar gewoon stoer naar de stad gaan
![]()
ach jij valt toch ook nog wel een beetje onder studenten? je hebt nog geen baan toch...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
donderdag is stapavond voor studentenen oud zijn is kut
en dan ben ik nog geen 30 ook
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
ach jij valt toch ook nog wel een beetje onder studenten? je hebt nog geen baan toch...
en het leven begint pas bij 40 zeggen zeben je bijna!
je bent onuitstaanbaar!quote:
niet! ik ben lief!quote:
Hier ben ik al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, de generatiekloof is terug.
Ik wel bijna. Nog twee jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
donderdag is stapavond voor studentenen oud zijn is kut
en dan ben ik nog geen 30 ook
![]()
en doet het pijn?quote:
Als je zo oud bent doet alles pijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en doet het pijn?
dan heb ik gelukkig nog een paar jaar om me voor te bereiden
nu even wel ben ik bang...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de 20 nog niet voorbij is?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de 20 nog niet voorbij is?
Ach, tot nu toe waren ze toch niet erg succesvol.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]ben jij zo jong.... je had mijn dochter kunnen zijn
.. ik zal me voortaan van versierpogingen richting jou onthouden
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategiequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, tot nu toe waren ze toch niet erg succesvol.
Oi Metroquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategie
Als je die niet hebt opgemerkt, ben ik misschien ook weer niet geschikt voor de "<20"-strategie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategie
nee joh.. ik kwam nooit in singlesquote:
daar heb je een punt .quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je die niet hebt opgemerkt, ben ik misschien ook weer niet geschikt voor de "<20"-strategie.
hihihih ik vind jequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
aaah doe eens nixxx! ben heel benieuwd naar die strategie
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Werkte dat in jouw tijd nog bij 16-jarigen? Dat was zeker voor de uitvinding van de BrEeZaH.
ranja met een rietje!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih ik vind jelief
kom je bij mij thuis ranja drinken hihihih
met een rietje
Volgens mij symboliseert dat rietje iets anders...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ranja met een rietje!
dat is dan wel weer heel gaaf stiekum
Das lang geleden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Werkte dat in jouw tijd nog bij 16-jarigen? Dat was zeker voor de uitvinding van de BrEeZaH.
Met twee rietjes. Uit het zelfde glas.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih ik vind jelief
kom je bij mij thuis ranja drinken hihihih
met een rietje
Hij hoeft nog maar een jaartje of acht, negen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach jij valt toch ook nog wel een beetje onder studenten? je hebt nog geen baan toch...
en het leven begint pas bij 40 zeggen zeben je bijna!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:00 schreef Ynske het volgende:ben gaan shoppen
nieuwe bh
nieuw blousje
nieuw truitje
nieuw topje
Vanaafquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:50 schreef JoeyT het volgende:
En?
Je lijkt wel de kloon van Ynske.quote:
En?quote:
Kom weer eens wat vaker langs... Er is een nieuw slachtoffer...quote:
Is dat je vrouwelijke versie van OodanieloO ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom weer eens wat vaker langs... Er is een nieuw slachtoffer...
OoAstridoO![]()
je komt er welquote:
Nee die kan van zich afbijten... Zij beledigt eerst zichzelf voordat ze in de aanval over gaat... Makkelijk? Ja... Daardoor minder leuk? Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is dat je vrouwelijke versie van OodanieloO ofzo?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:00 schreef Ynske het volgende:ben gaan shoppen
nieuwe bh
nieuw blousje
nieuw truitje
nieuw topje
Gelukkig beledigt elke vrouw zichzelf regelmatig. Een ex van mij die 50 kilo weegt whined nog regelmatig over dr toegenomen gewicht terwijl nog dunner echt te erg zou zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die kan van zich afbijten... Zij beledigt eerst zichzelf voordat ze in de aanval over gaat... Makkelijk? Ja... Daardoor minder leuk? Nee
quote:
Straf jij dr dan ook meteen af?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelukkig beledigt elke vrouw zichzelf regelmatig. Een ex van mij die 50 kilo weegt whined nog regelmatig over dr toegenomen gewicht terwijl nog dunner echt te erg zou zijn.
Tintelende versies? Krijg je zeker een kriebelende eikel van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Trws voor de verandering Play gekocht van DUREX. Iemand ervaring mee... Heb de tintelende versie... Ben benieuwd of t wat voorstelt...
Ik schop dr mn huis uit zodat ze kan gaan sporten. Telt dat?quote:
Krijg je daar geen lamme eikel van, om vroegtijde zaadlozing te voorkomen? (ik raad maar wat..)quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Trws voor de verandering Play gekocht van DUREX. Iemand ervaring mee... Heb de tintelende versie... Ben benieuwd of t wat voorstelt...
Dan bedoelt Joey met 'gekocht' waarschijnlijk - gekregen - van zn vriendin. Subtiele hint.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Krijg je daar geen lamme eikel van, om vroegtijde zaadlozing te voorkomen? (ik raad maar wat..)
zoiets zat eerst ook bij mn cosmoquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Als je zegt: "Hey dikke, kom eenas van je luie reet af en ga bewegen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik schop dr mn huis uit zodat ze kan gaan sporten. Telt dat?
Staat juist op dat t stimulerend werkt...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Krijg je daar geen lamme eikel van, om vroegtijde zaadlozing te voorkomen? (ik raad maar wat..)
Ik zei wel: "En denk maar niet dat je hier nog binnenkomt met die dikke pens van je!! "quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je zegt: "Hey dikke, kom eenas van je luie reet af en ga bewegen!"
Dan wel![]()
Tis dus niet voor een lamme eikel, maar voor een sprankelendequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan bedoelt Joey met 'gekocht' waarschijnlijk - gekregen - van zn vriendin. Subtiele hint.
ow heeft je vriendin het je daarom gegeven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Staat juist op dat t stimulerend werkt...
Ja denk t ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets zat eerst ook bij mn cosmo
maar gatverdamme dat vind ik dus alleen freaky... chemische zooi...
kan niet gezond zijn
Heb je er toevallig ervaring mee?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow heeft je vriendin het je daarom gegeven?
is ze er nog sneller vanaf
lang doen alsof je t leuk vind gaat ook zo vervelen he
Wow hij is sterk... Als ik snel klaar ben dan wil ik daarna meteen weer hoor... Dus die hoop heeft ze waarschijnlijk opgegevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow heeft je vriendin het je daarom gegeven?
is ze er nog sneller vanaf
lang doen alsof je t leuk vind gaat ook zo vervelen he
ik zat idd te twijfelen tussen die 2quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow hij is sterk... Als ik snel klaar ben dan wil ik daarna meteen weer hoor... Dus die hoop heeft ze waarschijnlijk opgegeven
Als je me wilt dissen zeg dan iets van. Heeft ze t je gegeven omdat ze je leuter niet voelt en zo hoopt toch een beetje gestimuleerd te worden...
Volgende keer erbij zeggen: "Hoe kan je nou zo dik zijn en geen tieten hebben!"quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zei wel: "En denk maar niet dat je hier nog binnenkomt met die dikke pens van je!! "
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgende keer erbij zeggen: "Hoe kan je nou zo dik zijn en geen tieten hebben!"
Die is idd wat sterker...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
"Durex; omdat die hoer van je niet aan de pil wil"
Vroeger had ik echt een hekel aan condooms. Zeker zo rond mn 17-20e Hij werd gewoon slap als de condoom in de buurt kwam... Nu kan ik me echt niet meer voorstellen dat ik t zo erg vond. Vind t altijd wel wat hebben als ik hm tevoorschijn haal. Zeker bij een scharrel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Best wel grappig eigenlijk..Probeert Durex een beetje de Condooms te 'hypen', zodoende kan sex ook met zijn tijd mee. Lopen we er allerlei negatieve/ cynische redenen aan te koppelen om de aanschaf er van te verklaren..
En dan de voortkomende reclames;
'Durex; voor een sprankelende eikel...'
![]()
Die fase is inderdaad alom irritantquote:
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:27 schreef WeirdMicky het volgende:
"Durex; omdat die hoer van je niet aan de pil wil"
Nee, condooms met dropsmaak zijn wel gezondquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoiets zat eerst ook bij mn cosmo
maar gatverdamme dat vind ik dus alleen freaky... chemische zooi...
kan niet gezond zijn
Ach, er zijn meer gatenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders).
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Niet kankeren op vrouwen in Nederland dus..(en ook anders om)
Ze neuken toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
De pil is echt een luxe. Dat realiseerde ik, nadat ik ontdekte dat geen enkele ierse vrouw aan de pil is (veel jonge ouders sigle moeders). De pil is wel verkrijgbaar maar lelijk duur en niet gedekt door wel zorgesyteem (welke zorgsysteem?). Condooms worden gedoogd door het geloof hier..lekkere zooi dus..
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier word ie anders ook niet vergoed hoor...
lappen die hap om die rotzooi naar binnen te mogen gooien, maar goed
dat liever dan een gillend kind aan mijn hand
tot 21 jaar word hij volledig vergoedquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bij jullie zal de pil toch wel gedekt zijn door een 1 of ander foute verzekerings agentschap?
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
I.i.g. wordt de pil en condoom in Nederland niet in een verdom hoekje door welk geloof dan ook getrapt.
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabelquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms kosten nog wel meer, dus niet zeuren...
Juist, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef webspider het volgende:
[..]
De pil en condoom worden door alle geloven in het verdomhoekje gekickt ... alleen zijn er hier niet zoveel mensen die ook nog naar dat geloof luisteren
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk met het Ierse katholicisme te maken.![]()
Q.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:08 schreef Q. het volgende:
Plato.
ja want van de pil krijg je geen vreemde ziektesquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja..voor nymphomanen is de pil veel meer rendabel![]()
Je begint op mij te lijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.quote:
cliche: leeftijd is maar een getalquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is tien jaar jonger dan jij Q., doe geen moeite.
Alhoewel: ze is op zoek naar woonruimte in Utrecht.![]()
Ander cliche: je bent zo oud als je je voeltquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
cliche: leeftijd is maar een getalkwijl en meer van die onzin
Kut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
neeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ander cliche: je bent zo oud als je je voelt
26 jaar en drie maandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje ebnt zo oud als je bent
cliches zijn juist vaak waarquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
dat was dan ook geen letterlijk cliche maar een figuurijk cliche...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vaak ja niet altijdzo oud als je je voelt is zo niet waar
Nog kutter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis maar een cliche he? Is niks van waarje bent gewoon zo oud als je bent
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.quote:
Ik had ook moeite met posten merkte ik al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nog de doorwerking van Godt's post WM.![]()
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef OoAstridoO het volgende:
Er wordt zelfs over me gepraat als ik er niet ben
Voel je je zo oud danquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeeeeee
die is niet leuk want die is nooit in mijn voordeel
wanneer dan? ik kan 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Theo Maassen is vandaag op tv hoorde ik trouwens...leuk avondje sowieso.![]()
Euj astrid!quote:
Nee geen plannenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Euj astrid!
Plannen voor 't pasen al? Ik ga zat middag/avond naar hoorn en maandagmiddag terug
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef R_ON het volgende:
Bestaat er zoiets als een Paasmarkt? Met kraampjes en dat soort dingen meer.
Dat heet een "gewone markt"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef R_ON het volgende:
Bestaat er zoiets als een Paasmarkt? Met kraampjes en dat soort dingen meer.
quote:
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daaromquote:
Gevonden:quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daarom
Ze zei "leuke iemanden". Ik ben geen van beide.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gevonden:
http://fotoboek.fok.nl/Q.
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik met een leuk iemand iets leuks wil doen, maar ik geen leuke iemanden ken die dat ook met mij zouden willen doen, daarom
Je zou er een koor demente bejaarden liedjes kunnen laten zingen. Is altijd lachen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef R_ON het volgende:
Misschien moet ik dan maar de Eerste paasmarkt in NL beginnen, dan vraag ik van een ieder 25 Euro entree en dan krijgen ze daar warme chocomel met slagroom voor. En verder laat ik gewoon een troep kinderen wat ouwe zooi verkopen.
Waarom krijg ik een hartje minder?quote:
Dat heet Koninginnedag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef R_ON het volgende:
En verder laat ik gewoon een troep kinderen wat ouwe zooi verkopen.
CL zit al langer in mijn hart, zulke dingen moeten groeien. Het komt nog wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een hartje minder?
*Kras
Puikend plan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou er een koor demente bejaarden liedjes kunnen laten zingen. Is altijd lachen.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al zo een bagger dag
[afbeelding]
Wel als het niet op een doordeweekse dag valt. Zoals dit jaar en vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al zo een bagger dag
[afbeelding]
altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als het niet op een doordeweekse dag valt. Zoals dit jaar en vorig jaar.![]()
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef R_ON het volgende:
En 's avonds zegt Henk dan tegen zijn vrouw: 'Volgend jaar toch maar weer ouderwets de boulevard, he schat.'
Kan je daar wonen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.
Ja, dan mag ik lekker achterlijk doen in De Grote Stad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag dat de hele provincie naar buiten mag![]()
Pssssstquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik lekker achterlijk doen in De Grote Stad.![]()
![]()
Gezellig met z'n tienduizenden op de trein wachten op Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag dat de hele provincie naar buiten mag![]()
Er kan niet van je gezegd worden dat je niet je best doet om een FOK!-meisje te regelen. Je hebt nog 2 dagen. Ik sta aan jouw kant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh ja, goed idee voor maandag: gezellig in mn uppie naar de woonboulevard.
En alle amsterdammers zich afvragen wat die debielen komen doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gezellig met z'n tienduizenden op de trein wachten op Amsterdam Centraal.![]()
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Is CL al weer weg?
Ik vind het maar een kleine klotedorp.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pssssst
Je woont nu in een grote stad
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maar
Ach, het is goed voor de omzet van de horeca.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En alle amsterdammers zich afvragen wat die debielen komen doen![]()
Q is gewoon nog al wild en onstuimig bij jequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kom af en toe 'es kijken, rustig maar
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moetquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
We moeten nog steeds een keer daten hè?![]()
In V&A:quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef R_ON het volgende:
[..]
Er kan niet van je gezegd worden dat je niet je best doet om een FOK!-meisje te regelen. Je hebt nog 2 dagen. Ik sta aan jouw kant.
Het kan ook een andere keer hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moet![]()
Hij zei niet dat het per se met pasen moest, daarna kan ook wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Pasen ontvlucht ik helaas het land. Ik ben bang dat je alleen naar de Ikea moet![]()
Ik denk dat amsterdammers zelf meer zuipenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, het is goed voor de omzet van de horeca.![]()
Dat heb ik nooit. Alleen bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q is gewoon nog al wild en onstuimig bij je![]()
"Vuus te vuule meeesn hier. Loatn we noar huus goan en in de schoer goan zoepm"quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat amsterdammers zelf meer zuipen
Die boeren klagen alleen maar dat alles zo duur is![]()
Op Koninginnedag niet, daar sparen ze de rest van het jaar voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat amsterdammers zelf meer zuipen
Die boeren klagen alleen maar dat alles zo duur is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |