Ik ken het gevoel... Gaat nog een lang uur worden...quote:
doe je dat toch samen met Liefie_ die wilde ook alquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Nu al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Welke vrije dag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu al?
De vrije dag is alweer half om.
ik mag jouquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
Gesproken als een ware geboren alcoholistquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
zeg.. daar is geen aanleiding voor nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef Q. het volgende:
Het geeft de FP-nazi's weer een reden om ongefundeerd op links te gaan zitten bashen. Terwijl er natuurlijk wel een kern van waarheid zit in het pleidooi.
En maar miepen dat energie zo duur is. Maar ondertussen wel allemaal in vette bakken rijden en plasma's ophangen. Mijn Twingo zuipt niet zo veel hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg.. daar is geen aanleiding voor nodig
Er zit in zoverre een kern in dat we veel energie verbruiken, en dat dat op lange termijn niet vol te houden is. Dus nog maar een kerncentrale erbij
En ik had geantwoordquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom doet je MSN het niet (meer) ?
Had je iets gevraagd.![]()
ik heb geen autoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar miepen dat energie zo duur is. Maar ondertussen wel allemaal in vette bakken rijden en plasma's ophangen. Mijn Twingo zuipt niet zo veel hoor.
Oh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik had geantwoord
Ik ben er dan niet
Je hebt mij nog niet gevraagd voor je verjaardag!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom doet je MSN het niet (meer) ?
Had je iets gevraagd.![]()
Lekker. Biertje bij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Chowi het volgende:
Appeltaart, anyone?
Spiv komt ook op koninginnenach.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gevraagd voor je verjaardag!
Immer.quote:
Gaat wel, nog wat pijnlijk, maar that's itquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:16 schreef Polen het volgende:
Hey! Hoe gaat het met je pootje?
Ook hallo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:16 schreef Polen het volgende:
En Ch: Hoi!
"Wij"quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:31 schreef Polen het volgende:
Wij trekken naar het Noorden. Dag!
Trek ze.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:31 schreef Polen het volgende:
Wij trekken naar het Noorden. Dag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
I killed R&P.
Moet ik me schamen?quote:
misschien heeft Polen alleen maar een meervoudig persoonlijkheids stoornis... laten we het hopenquote:
whaha idd zelfs een ernstige persoonlijkheidsstoornis is beterquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft Polen alleen maar een meervoudig persoonlijkheids stoornis... laten we het hopenalles behalve de wij-fase
Ik sliep.. dat doen oude mensenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
whaha idd zelfs een ernstige persoonlijkheidsstoornis is beter
waar was je nou gister!
jij en mini_rulez hadden mee kunnen helpen het leeftijdsgehalte flink omhoog te krijgen in de stad!![]()
Jij ook al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik sliep.. dat doen oude mensenwaarom denk je dat al die jonkies in de stad zitten
omdat ze op de leuke mensen willen lijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik sliep.. dat doen oude mensenwaarom denk je dat al die jonkies in de stad zitten
donderdag is stapavond voor studentenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef liefie_ het volgende:
omdat ze op de leuke mensen willen lijkendie niet gaan slapen op een stap avond maar gewoon stoer naar de stad gaan
![]()
ach jij valt toch ook nog wel een beetje onder studenten? je hebt nog geen baan toch...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
donderdag is stapavond voor studentenen oud zijn is kut
en dan ben ik nog geen 30 ook
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
ach jij valt toch ook nog wel een beetje onder studenten? je hebt nog geen baan toch...
en het leven begint pas bij 40 zeggen zeben je bijna!
je bent onuitstaanbaar!quote:
niet! ik ben lief!quote:
Hier ben ik al.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, de generatiekloof is terug.
Ik wel bijna. Nog twee jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
donderdag is stapavond voor studentenen oud zijn is kut
en dan ben ik nog geen 30 ook
![]()
en doet het pijn?quote:
Als je zo oud bent doet alles pijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en doet het pijn?
dan heb ik gelukkig nog een paar jaar om me voor te bereiden
nu even wel ben ik bang...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de 20 nog niet voorbij is?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de 20 nog niet voorbij is?
Ach, tot nu toe waren ze toch niet erg succesvol.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]ben jij zo jong.... je had mijn dochter kunnen zijn
.. ik zal me voortaan van versierpogingen richting jou onthouden
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategiequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, tot nu toe waren ze toch niet erg succesvol.
Oi Metroquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategie
Als je die niet hebt opgemerkt, ben ik misschien ook weer niet geschikt voor de "<20"-strategie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee wat wil je.. ik was me niet bewust van de generatiekloof tussen ons.... dat vraagt een heel andere strategie
nee joh.. ik kwam nooit in singlesquote:
daar heb je een punt .quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je die niet hebt opgemerkt, ben ik misschien ook weer niet geschikt voor de "<20"-strategie.
hihihih ik vind jequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
aaah doe eens nixxx! ben heel benieuwd naar die strategie
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Werkte dat in jouw tijd nog bij 16-jarigen? Dat was zeker voor de uitvinding van de BrEeZaH.
ranja met een rietje!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih ik vind jelief
kom je bij mij thuis ranja drinken hihihih
met een rietje
Volgens mij symboliseert dat rietje iets anders...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ranja met een rietje!
dat is dan wel weer heel gaaf stiekum
Das lang geleden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Werkte dat in jouw tijd nog bij 16-jarigen? Dat was zeker voor de uitvinding van de BrEeZaH.
Met twee rietjes. Uit het zelfde glas.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihih ik vind jelief
kom je bij mij thuis ranja drinken hihihih
met een rietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |