Ik zal hem rechtstreeks naar de hel sturenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Thisbe het volgende:
Het is nog geen Pasen. Zeg god, laat je Jezus vandaag wat minder lijden?![]()
dan fiets je maar een uur ipv een half uurquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef Thisbe het volgende:
ZegVind jij dan even wat bergen voor me?
Have funquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Thisbe het volgende:
Nou, de hartslagmeter zit op z'n plaats. Toedels poppies![]()
En ik wil graag dat het niet gaat regenen![]()
Hop zit in bier. Dat zal Q. dan wel weer aanspreken...quote:
quote:
quote:
ik hoef maar te werken tot kwart over 3 ipv half 5quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]leer klokkijken.. het is net kwart voor een
ik snapte em wel..quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoef maar te werken tot kwart over 3 ipv half 5
Blijven oefenen nixxx, blijven oefenen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik snapte em wel..ik kan ook geen rellen uitlokken
Al dat geroddel over mij hier.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hop zit in bier. Dat zal Q. dan wel weer aanspreken...
Jij heet toch geen Q...quote:
quote:
ik probeer het vuige slet.. maar het lukt nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Blijven oefenen nixxx, blijven oefenen.
Nu het Q-en-anthraxx-adoratie-topic vol is moet ik wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je eigen topics een beetje kicken![]()
Klinkt als een kast topic... Blij dat ik daarin niet heb gepost...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu het Q-en-anthraxx-adoratie-topic vol is moet ik wel.
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!quote:
dat was ik ook van plan.. maar ik heb geen auto.. ... mijn bureau staat wat vol..quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn auto volgeladen met de kratten en flessen bier die ik heb verzameld sinds ik hier woon. Ik zuip echt te veel.![]()
Klinkt als een idee dat uitgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!![]()
Het klinkt bitter.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar een Twisted_Fok... Klinkt wel als een cocktail waar je flinke hoofdpijn van hebt de volgende morgen!![]()
Ik voorzie hetzelfde probleem als bij je avatar... Jij gaat er geen enkele moeite voor doen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Klinkt als een idee dat uitgewerkt moet worden.
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie hetzelfde probleem als bij je avatar... Jij gaat er geen enkele moeite voor doen...![]()
ik vind dat er iig cola in moet.. een klein scheutje, net alsof het erin gemorst isquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.
Ik zou best m'n eigen cocktail willen hebben, whehe.![]()
Ik hoor wel wanneer ik het prototype mag komen proeven!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dit is een idee waar ik wel degelijk zelf eens mee aan de slag wil gaan.
Ik zou best m'n eigen cocktail willen hebben, whehe.![]()
Dan moet melis me helpen, die morst graag met cola.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vind dat er iig cola in moet.. een klein schuetje, net alsof het erin gemorst is
Kan wel even duren, ik heb geen verstand van cocktails, behalve dan dat ik degenen die ik heb geproefd allemaal bijzonder lekker waren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer ik het prototype mag komen proeven!![]()
Ik ga het vast vergeten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan wel even duren, ik heb geen verstand van cocktails, behalve dan dat ik degenen die ik heb geproefd allemaal bijzonder lekker waren.
Ik heb hier nog wel een cochtail-recepten-boekje liggen, ergens, dat zal vast van pas komen ter inspiratie.
Is vibri al onderweg?quote:
ik hou dr nog even vast...quote:
quote:
ik mag toch dromenquote:
Dat mag altijd...quote:
quote:
TMIquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
[..]alleen telkens mijn bed verschonen na zo'n droom is een crime...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
in tegendeelquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
T gaat echt niet goed vandaag he Nixxx
Je bent een man alleen... *inwrijf*... dus waarom zou je überhaupt je bed verschonen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef nixxx het volgende:
wat houd je tegenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef liefie_ het volgende:
stappen was helemaal niet leuk gister
iedereen kwam onder zn steen vandaan omdat ze vandaag toch vrij zijn...
ook allemaal suffe 15 jarige
nu heb ik nog steeds stap-zin
verdorie
Dat ligt zo hard...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een man alleen... *inwrijf*... dus waarom zou je überhaupt je bed verschonen?
het feit dat de kroegen nu gebruikt worden voor de lunch misschien? en ze het niet kunnen waarderen als ik op de tafel kom dansen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat houd je tegen
stappen kun je ook als t nog licht is
das balenquote:
Cocktails!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef liefie_ het volgende:
oeh en trouwens
cocktails
mn papa geeft altijd heel graag cocktailfeestjes (en ik moest dat natuurlijk kopieren toen ik nog jong was)heb een heel mooie roze cocktailshaker
Zie je wel! je hebt je charmes kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
das balen
* Ynske telt langzaam af... nog 1 uur en 3 kwartier
aai over je bolquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zie je wel! je hebt je charmes kunnen gebruiken![]()
Dus je laat ons hier aan ons lot over?![]()
hier in tilburg kun je nergens lekker cocktails gaan drinkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Cocktails!!![]()
![]()
Morgen naar T.G.I. Friday's voor ultimate-cocktails!![]()
http://www.zaharacocktailbar.nl/quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier in tilburg kun je nergens lekker cocktails gaan drinken
sommige kroeg dingen proberen het wel door 5 standaard coctrails zoals een cosmo op t menu te zetten maar die zijn dan echt niet te drinken
Hoe typerend dat jij dan toch binnenzit!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef Q. het volgende:
Het is veel te lekker weer om binnen te zitten.
Morgen weer! Of een laptop of een camera kopen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Q. het volgende:
Net lekker ff de stad in geweest.
Wat ook maar tijdelijk leuk is als je alleen bent.![]()
Ik wacht op de iBook Intel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer! Of een laptop of een camera kopen...
Ik ken het gevoel... Gaat nog een lang uur worden...quote:
doe je dat toch samen met Liefie_ die wilde ook alquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Nu al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Maar dat is alleen ook niet echt tof. Enzo.
Welke vrije dag?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu al?
De vrije dag is alweer half om.
ik mag jouquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
Gesproken als een ware geboren alcoholistquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zuipen kan je nooit vroeg genoeg beginnen.
zeg.. daar is geen aanleiding voor nodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef Q. het volgende:
Het geeft de FP-nazi's weer een reden om ongefundeerd op links te gaan zitten bashen. Terwijl er natuurlijk wel een kern van waarheid zit in het pleidooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |