Dat ging mijn titel wordenquote:
tegelijk denk ikquote:
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nu dus duidelijk wie de Mod van het WK-forum wordt
Neequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hij heeft de rechten al, alleen de kleur nog niet !quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klopt! Ik wilde ook nog wat posten en hij stond nog open. Toen ik het wilde plaatsen was 'ie door jouw post op slotquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee
Hij gaf al 13 pagina's aan, maar ik mocht nog gewoon posten
Vreemd, maar dat maakt wel het een en ander duidelijk w.b. het WK-forum iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee
Hij gaf al 13 pagina's aan, maar ik mocht nog gewoon posten
Ah, een duo modschap, ik heb em doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klopt! Ik wilde ook nog wat posten en hij stond nog open. Toen ik het wilde plaatsen was 'ie door jouw post op slot
Zandmannetje is gewoon een blauwe met een vermomming!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, een duo modschap, ik heb em door
voor de Alkmaarderhout, tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef borisz het volgende:
Martin van Geel heeft een stadion verbod in Alkmaar
Done.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
Sandman kan jij dan hier een slotje op plaatsen?[HOOLS] HET VBL café #1159: Vrolijk Pasen!
kijk eens goed naar de tijdquote:
Te veel eer, te veel eer.quote:
Op de valreepquote:
ander un-ban je Boezelaer ffquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor wie zal ik eens een ban aanvragen...?
oeps...tot volgende week danquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je mij te weinig photo's goed laat hebben knikker ik je eraf, tis maar dat je het weet
Heu...quote:
Tong80.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor wie zal ik eens een ban aanvragen...?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Hoi
ik zeg (nog) niets !quote:
deed 'ie vorige week ook al. ben er nog niet kapot van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef borisz het volgende:
Sander Lantinga neemt nu het programma van Dolf over maar of dat een verbetering is...
Best een goede kwailteit foto voor een camera in een bankgebouw, nietwaar?quote:
Ik vind Sander tof.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef borisz het volgende:
Sander Lantinga neemt nu het programma van Dolf over maar of dat een verbetering is...
Ga hem palen danquote:
Delta Lloyd zekerquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Best een goede kwailteit foto voor een camera in een bankgebouw, nietwaar?
Het moet meteen weer fysiek worden, hè.quote:
Alles voor de reiziger..quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, weer fris gedouched...
Kom er dus net achter dat mn OV vandaag niet geldig is
de PTTquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Alles voor de reiziger..
Althans, dat is de slogan van mijn werkgever.
Volgens de NS dus wel. Net even achterop gechecked, het staat er dus letterlijk. Feestdagen zijn 1 januari, 14,16,17 en 30 april etc...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat achterlijk Sandman, dit is toch geen feestdag ofzo.
quote:
quote:
Ben je mooi klaar mee dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens de NS dus wel. Net even achterop gechecked, het staat er dus letterlijk. Feestdagen zijn 1 januari, 14,16,17 en 30 april etc...
30 april? Dat is toch de 29ste dit jaar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens de NS dus wel. Net even achterop gechecked, het staat er dus letterlijk. Feestdagen zijn 1 januari, 14,16,17 en 30 april etc...
quote:
Maakt niet uit. In het weekend heb je sowieso geen OV.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
30 april? Dat is toch de 29ste dit jaar?
uurtje of 4 ...ben je zenuwachtig ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoelaat kom je met de uitslag Bjoor?
Ik heb tijden gezien waarop ik gewoon voltarief kan betalenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, die heb je sowieso.
Huh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb tijden gezien waarop ik gewoon voltarief kan betalen
zou ik niet doen als ik jou wasquote:
kun jij Noca ook ff wakkerschudden voor dat raad waar de bal is topic ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef clauwheee het volgende:
Belachelijk Zandmannetje, wat een onzin. Pasen ok, maar Goede Vrijdag
Gister stond ergens een PDF waarin dat stond, kan alleen dat topic niet meer vinden.quote:
vorige ronde wel weer geloof ik ! maar een keer of wat daarvoor niet, terwijl hij best hoog staat !quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Noca is al even niet meer langs geweest, of wel?
De zwakkere in de samenleving pesten is leuk, wat is dat nou voor een rechtse instellingquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel goed van de NS, lekker Sandmannetjes pesten
vul jij ook ff dat lijstje in bij de foto's SCHat van mequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel goed van de NS, lekker Sandmannetjes pesten
Heu!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
De zwakkere in de samenleving pesten is leuk, wat is dat nou voor een rechtse instelling
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb tijden gezien waarop ik gewoon voltarief kan betalen
Topic van eergister of gister waarin een PDF stond met wanneer vol tarief, korting en gratis reizen stondquote:
Met een OV-Studentenkaart heb je altijd recht op je 40% korting, het hele jaar door.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Topic van eergister of gister waarin een PDF stond met wanneer vol tarief, korting en gratis reizen stond
Ik kan het alleen niet meer vinden
Dat gaat vanmiddag niet meer lukken denk ik. Hij zit op z'n werk en Fok!t daar niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun jij Noca ook ff wakkerschudden voor dat raad waar de bal is topic ?
Klopt, beetje druk enzo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Noca is al even niet meer langs geweest, of wel?
log jij ff in met zijn gegevens dan...vul gewoon wat in...dan heeft hij meer punten dan dat hij niets invult, hoewel .......quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag niet meer lukken denk ik. Hij zit op z'n werk en Fok!t daar niet.
Ik weet zeker dat ik het gelezen heb, stond zelfs een legenda onder met RED -> Reductie tarief en VOL -> Vol tarief en bij een OV Weekendkaart stond een vol tariefquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:10 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Met een OV-Studentenkaart heb je altijd recht op je 40% korting, het hele jaar door.
Dat staat ook op de voorwaarden op de achterkant van de kaart, als ik het me goed herinner.
Alleen bij de OV-Taxi en dergelijke aanvullingen op het openbaar vervoer komt je korting misschien te vervallen, maar dat weet ik niet zeker.
Met een weekendkaart zou dat kunnen, I guess.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:17 schreef VoreG het volgende:
Ah hebbes staat achterop mijn OV kaart
Vol Tarief : Van dinsdag t/m vrijdag tussen 4.00 en 9.00 uur
of tom & jerryquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef StarGazer het volgende:
Whehehe wat is internet toch geweldig. Lekker old skool Power Rangers episodes kijken
uit de tijd dat Jack Spijkerman nog leuk was ?quote:
En toen de afsluitdijk nog van hout was?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uit de tijd dat Jack Spijkerman nog leuk was ?
En de vissen nog rechtop op het land liepenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
En toen de afsluitdijk nog van hout was?
En de sloten nog schoon waren, en de sex nog vies..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En de vissen nog rechtop op het land liepen
Ik weet zijn inloggedoe niet eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
log jij ff in met zijn gegevens dan...vul gewoon wat in...dan heeft hij meer punten dan dat hij niets invult, hoewel .......
zag het...prima werk lieverdquote:
Mooi zo, hoef ik niet naar die bagger van die rappers te luisteren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:16 schreef borisz het volgende:
In Haarlem hebben ze op bevrijdingspop een nieuwe artiest ipv lange frans en baas B
Waar blijft diens column?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag het...prima werk lieverd
Sandje kan een voorbeeld aan je nemen
Dus ik sla geen modderfiguur?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag het...prima werk lieverd
Sandje kan een voorbeeld aan je nemen
Eind van de middag.quote:
You see me walking by, with the tears in my eyes...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef methodmich het volgende:
Hoe gaat het Radegast? Tekst?
Klinkt als een Amerikaanse band die Bløf covert dan. Of als Live.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
You see me walking by, with the tears in my eyes...
bladiebla...
Nee, ik dacht aan Robby Valentine ofzo...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt als een Amerikaanse band die Bløf covert dan. Of als Live.
Flauwquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Naar het cafe is, lekker roken en drinkenJij ook Sandman?
Later
als 2 meer is dan 1, sla je alsnog een modderfiguur natuurlijkquote:
klinkt als Look Away van Chicagoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
You see me walking by, with the tears in my eyes...
bladiebla...
Wie op bevrijdingsfestival opkomt treden isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, hoef ik niet naar die bagger van die rappers te luisteren.
oh nee, dat ben ik onderweg naar de Ardennen
De Tolk en Rubbereend ook nog niet wakker ???quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef clauwheee het volgende:
Dus ik sla geen modderfiguur?
och...dat overleeft hij nooit......ik zag hem met oud en nieuw bij Paul de Leeuw en toen dacht ik dat hij de eerste nachtvorst niet zou overleven !quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie op bevrijdingsfestival opkomt treden is
*tromgeroffel*
Rammses Shaffy![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het las.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och...dat overleeft hij nooit......ik zag hem met oud en nieuw bij Paul de Leeuw en toen dacht ik dat hij de eerste nachtvorst niet zou overleven !
Wel een fantastisch artiest natuurlijk![]()
maar gelukkig is er Fok!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Messenga het volgende:
Heb je eens een vrije dag, verveel je je de tyfus.
Yeah!quote:
Nadeel is wel dat als je ze neemt de kans op een SOA vrij groot is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
Hockeyfeest, allemaal Marie-Louises om je nek!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
In mijn vorige leven had ik beiden gedaan![]()
Ik heb dinsdag schoolexamensquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
In mijn vorige leven had ik beiden gedaan![]()
Gewoon de stick intapen met rubber.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als je ze neemt de kans op een SOA vrij groot is.
heppie laas van de tepuls ?quote:
En dan op die manier et feest binnenlopenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon de stick intapen met rubber.
jammer, heb je nog meer lopen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Off to duty.
Sollicitatie is op niks uitgelopen.
Vanaf volgende week dan maar slagerij erbij doen bij mijn huidige werk.
haringquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer, heb je nog meer lopen?
eten is klaar, bruine bonen met gebakken uien + kibbeling. en vaders komt net met een haring binnen lopen
Of niet natuurlijk.... Ik ben wel een hollandse boer, maar vis gaat er bij mij niet inquote:
of is het een late lunch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:53 schreef clauwheee het volgende:
Haring is lekkerMaar pascal, wat eet je vroeg!
Dan moet je je ook gedragen belhamelquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef finch_meister het volgende:
Tering, wat heb ik een kater, kom net mn bed uit rollen. Een weekban is wel fucking lang trouwens
Precies, voor eten maakt het tijdstip niet uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Eten kan toch altijd... late lunch vroeg ontbijt... wat maakt het uit
tolkie heb jij je raad waar de bal is al ingevuld ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Off to duty.
Sollicitatie is op niks uitgelopen.
Vanaf volgende week dan maar slagerij erbij doen bij mijn huidige werk.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Eten kan toch altijd... late lunch vroeg ontbijt... wat maakt het uit
meestal als ik thuis van het werk kom eet ik meteen. (ma-do rond half 6) Vrijdags werk ik tot 3u, dus dan eet je wat eerderquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:53 schreef clauwheee het volgende:
Haring is lekkerMaar pascal, wat eet je vroeg!
en roken....hij was er klaar mee ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:15 schreef VoreG het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar waarom stopt Sand met zuipen?
...maar drinkenquote:
De Pizzabestelboer, zal je bedoelen.quote:
quote:Vandaag is de dag dat de gristenreli's stilstaan bij het feit dat een zootje van die rare Romeinen heel vroegah een of andere kudthippie aan een stuk hout spijkerden op Golgotha, een bergje van de 21ste categorie vlakbij Jeruzalem. Die hippie had namelijk ene Pontius gedisst, en die Pontius (een soort van Bush) zei toen: ga eens deaud. Zo gezegd, zo gedaan. De Romeinen maakten die gast kapot. En het gekke was: die kreperende hippie zei nog fideel: "jongens, chill, het is niet erg, I'll be back." Het lijk van die werkschuwe insurgent werd vervolgens in een grot geflikkerd en die grot werd afgesloten met een keizware rots. Maar die hippie was naar het schijnt een soort van Hans Klok meets Professor Pim. De volgende dag was die grot - simsalabim - hartstikke leeg! Geen lijk, geen zaak, zou je zeggen. Maar sindsdien denken heel veel mensen dat die toverhippie best wel een bijzonder iemand geweest was.
quote:
PvdA en GroenLinks he. Garantie voor goede ideeenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef VoreG het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article274651.ece
Goed idee
quote:Arsenal neemt met een 'testimonial'
bij de opening van het nieuwe Emirates
Stadion op 22 juli officieel afscheid
van Dennis Bergkamp.
De aanvaller (36) krijgt een feestelijk
duel tegen zijn voormalige club Ajax
aangeboden,zo meldt de Londense club.
Bergkamp,die ruim 400 wedstrijden voor
'The Gunners' speelde en na dit seizoen
stopt,reageerde uitgelaten."Het zal een
emotionele dag voor me worden.Ik heb
hier elf jaar gevoetbald en mijn beste
spel laten zien.Het is niet alleen de
eerste wedstrijd in het nieuwe stadion,
maar tegelijkertijd zien de supporters
spelers van nu en uit het verleden van
Arsenal samen in actie."
nee, vertel eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Je weet wel wat er onder deze link zit
Een kennerquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Palomine van Bettie Serveert.
Toch wel één van de beste Nederlandse platen ooit, denk ik.
Wat is dat voor genre?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:00 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor je qua muziek Methodmich: Zero Assoluto, gooit nu in Italie hele hoge ogen met 'Svegliarsi La Mattina', waren ook op San Remo vorige maand.
Uiteraard. Wegdroomplaatje zo puur. Kun je net zo in verdrinken als in Damien Rice z'n werk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
DIGGER heeft hem ook in de platenkast staan?
Hele relaxte Italiaanse pop, wordt er bijzonder vrolijk van, is niet van de Italiaanse muziekzenders af te slaan momenteel.quote:
Vandaag de nieuwe Flaming Lips, Zoppo, Yeah Yeah Yeahs en Willard Grant Conspiracy gekocht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard. Wegdroomplaatje zo puur. Kun je net zo in verdrinken als in Damien Rice z'n werk.
479 slechts, had er wel meer verwachtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vandaag de nieuwe Flaming Lips, Zoppo, Yeah Yeah Yeahs en Willard Grant Conspiracy gekocht.
Ook erg fijne platen.
http://rateyourmusic.com/~methodmich trouwens. Leuke site, kan je ook mijn collectie zien.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Palomine van Bettie Serveert.
Toch wel één van de beste Nederlandse platen ooit, denk ik.
ja dus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Zijn allemaal officieel he, geen kopietje of mp3 gedoe bij.
Nou, bij elkaar gespaard vanaf 1999 ongeveer, daarvoor had ik andere cd's. Toch niet onaardig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dus?ken van iemand anders nog een collectie die al ver boven de 1000 zit best indrukwekkend om te zien
![]()
Ben zelf met de dvd's al aardig op weg
hoe is die van de Flaming Lips, die mag ik namelijk ook graag horen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vandaag de nieuwe Flaming Lips, Zoppo, Yeah Yeah Yeahs en Willard Grant Conspiracy gekocht.
Ook erg fijne platen.
http://rateyourmusic.com/~methodmich trouwens. Leuke site, kan je ook mijn collectie zien.
Ja, die ken ik. De plaat niet, is moeilijk verkrijgbaar. Zonde. Overigens komt Bauer ook deels voort uit BS (is Berend Dubbe) en heeft Carol van Dyk ook mooie platen gemaakt met Pascal Deweze als Chitlin' Fooks.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
MM ken je de Artsen ? Dat was de voorloper van Betty Serveert. Conny waves with a shell is een klassiek nederpopalbum van ze.
Is veel gepolijster dan het oude werk, soms zelfs vrij poppy. Maar daar komen ze vrij aardig mee weg!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe is die van de Flaming Lips, die mag ik namelijk ook graag horen!
Dacht 91.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
1992 dacht ik. Kan ook 91 zijn.
Even bookmarken dan, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
Methodmich: Hier kun je de hele clip bekijken en luisteren: http://it.launch.yahoo.com/zero-assoluto/ en dan ff op de titel klikken (Svegliarsi la mattina)
oke, dat ga ik snel eens beluisterenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is veel gepolijster dan het oude werk, soms zelfs vrij poppy. Maar daar komen ze vrij aardig mee weg!
trustequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier
* clauwheee gaat dr bedje in
Nou al?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier
* clauwheee gaat dr bedje in
ik ga sportjouraal kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond aanwezigen!
Ja en ik rijd in een Ladaquote:
Schijnt een goeie te zijn op het laatste half uur na. Dat verpeste heel de film.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef pascalheister het volgende:
Zal ik Hannibal even richting bommel gooien tong
Ik ken hem volgens mij nog niet, dus ga zo maar even kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ja maar die is welmoeilijk.Wel een klassieker idd. Maar daar moet je voor in de stemming zijn. De enige film trouwens waarbij ik in het begin huilde en niet op het einde.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
TV ligt eruit, daardoor ook geen radio op mijn stereo, de CD speler van die stereo is al jaren stuk, op mijn PC is de geluidskaart dood dus ik heb nu de wekkerradio maar aangezet
quote:
oldskool rocktquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:41 schreef SiemeN het volgende:
Een wekker radio is wel redelijk oldskool.
Die van mij staat al jaren op non-actief, vraag me af of er uberhaupt nog geluid uit kan komen.
Klinkt het niet een beetje alsof je via de intercom van de Albert Heijn luistert?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oldskool rockthij procudeert trouwens heerlijke house op dit moment
Niet eens naar Dennis-day van je eigen clubje?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:Hoi en truste.
Nog een paar uurtjes en dan zijn we op weg naar een avondje stappen in Liverpool.
Oja,we doen er vandaag en morgen ook nog 2 wedstrijden bij.
een bietje wel jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Klinkt het niet een beetje alsof je via de intercom van de Albert Heijn luistert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |