Dat ging mijn titel wordenquote:
tegelijk denk ikquote:
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nu dus duidelijk wie de Mod van het WK-forum wordt
Neequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hij heeft de rechten al, alleen de kleur nog niet !quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klopt! Ik wilde ook nog wat posten en hij stond nog open. Toen ik het wilde plaatsen was 'ie door jouw post op slotquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee
Hij gaf al 13 pagina's aan, maar ik mocht nog gewoon posten
Vreemd, maar dat maakt wel het een en ander duidelijk w.b. het WK-forum iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee
Hij gaf al 13 pagina's aan, maar ik mocht nog gewoon posten
Ah, een duo modschap, ik heb em doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klopt! Ik wilde ook nog wat posten en hij stond nog open. Toen ik het wilde plaatsen was 'ie door jouw post op slot
Zandmannetje is gewoon een blauwe met een vermomming!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, een duo modschap, ik heb em door
voor de Alkmaarderhout, tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef borisz het volgende:
Martin van Geel heeft een stadion verbod in Alkmaar
Done.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
Sandman kan jij dan hier een slotje op plaatsen?[HOOLS] HET VBL café #1159: Vrolijk Pasen!
kijk eens goed naar de tijdquote:
Te veel eer, te veel eer.quote:
Op de valreepquote:
ander un-ban je Boezelaer ffquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor wie zal ik eens een ban aanvragen...?
oeps...tot volgende week danquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je mij te weinig photo's goed laat hebben knikker ik je eraf, tis maar dat je het weet
Heu...quote:
Tong80.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor wie zal ik eens een ban aanvragen...?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Hoi
ik zeg (nog) niets !quote:
deed 'ie vorige week ook al. ben er nog niet kapot van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef borisz het volgende:
Sander Lantinga neemt nu het programma van Dolf over maar of dat een verbetering is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |