En dan is het straks ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Kom ik dus vandaag op school, ben ik helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken, is het hek dichtDus ik fiets een rondje, alles leeg. Ik snapte er geen fuck van
Ga ik weer ff naar huis, zegt mijn moeder dat het goede vrijdag is. Waar slaat dit opIk wil potverdrie gewoon aan mijn project werken, en dat kan niet doordat een paar katholieke dwazen het leuk vonden om een vrije dag in te plannen
als er nou genoeg feestdagen in de verscchillende religies zijn, misschien kunnen wel dan wel het hele jaar vrij krijgen voor de verschillende feestdagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:02 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het juist debiel dat alleen die christenen hun feestdagen hebben.
Ik wil ook vrij met het Suikerfeest, chanoeka en Ron L. Hubbard's verjaardag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien een klasgenoot de SQL Server draait, en ik te lui ben een VPN verbinding op te zetten, kan ik er niet echt thuis aan gaan zitten werken
Weekend is wel oké, aangezien er op deze aardkloot helaas nog een hoop zwakke mensen lopen die anders dood zouden gaan van de stress.
Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
sukkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!
Nu loop ik rond met ¤40 boete!![]()
klote feestdagen dus.
ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.quote:
Ooit de achterkant van je OV bekeken... dan had je het gewetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!
klote feestdagen dus.
Dus als jij met nieuwjaar moet werken dan doe je net alsof er niks aan de hand is ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Aramacil het volgende:
[..]
ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwensquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken
en ineens zijn er 25 foutmeldingen opgelostquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwens![]()
zal dat niet gewoon in de voorwaarden staan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef Aramacil het volgende:
tuurlijk weet ik wel dat het goede vrijdag is, maar waar ligt de grens om aan te geven waneer je OV niet werkt?
Gisteren was het bijvoorbeeld witte donderdag (gister mocht ik gewoon met de trein reizen van de conducteur).
Goede vrijdag is geen officiele feestdag dus die boete slaat nergens op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
klote feestdagen dus.
Het staat achterop de OV kaart, dus het slaat wel ergens op!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goede vrijdag is geen officiele feestdag dus die boete slaat nergens op.
dan zit je in het verkeerde landquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:02 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het juist debiel dat alleen die christenen hun feestdagen hebben.
Ik wil ook vrij met het Suikerfeest, chanoeka en Ron L. Hubbard's verjaardag!
de datum staat wel aangegeven als feestdag achterop de kaart, dus het was in principe mijn fout.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goede vrijdag is geen officiele feestdag dus die boete slaat nergens op.
HOMO! Heb je vrij zit je nog te zeuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Kom ik dus vandaag op school, ben ik helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken, is het hek dichtDus ik fiets een rondje, alles leeg. Ik snapte er geen fuck van
Ga ik weer ff naar huis, zegt mijn moeder dat het goede vrijdag is. Waar slaat dit opIk wil potverdrie gewoon aan mijn project werken, en dat kan niet doordat een paar katholieke dwazen het leuk vonden om een vrije dag in te plannen
Lekker hehquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:40 schreef CasB het volgende:
Ik vond het wel lekker vandaag, lekker rustig op de weg, geen kutscholieren die niet doorfietsen
En zo heeft iedereen weer andere noten op de zang. Een directeur van een WC-pot-bedrijf wil graag een vrije dag op de datum dat het hangtoilet zijn intrede deed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef pomtiedom het volgende:
Ik vind dat in Nederland de Katholieke dagen moeten worden afgeschaft en worden vervangen door dagen die belangrijk waren voor de wetenschap.
De dag dat de boekdrukkunst werd bekend gemaakt, de dag dat Darwin zijn boek 'origins of species' uitbracht, copernicus met het nieuwe beeld van ons sterrenstelsel aan kwam zetten enzo. Natuurlijk moet het aantal feestdagen dan wel beperkt blijven, want er moet ook nog gewerkt worden aan de groei van onze kennis.
Sufkut, hoe vaak is daar niet voor gewaarschuwd???quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
klote feestdagen dus.
door wie, waneer?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sufkut, hoe vaak is daar niet voor gewaarschuwd???
Diverse conducteurs gisteren, plus hier op Fok in diverse topics. En het is al jaren zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef Aramacil het volgende:
[..]
door wie, waneer?
mij is niks verteld.
Controls, ook goedquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwens![]()
Hoe kan een niet gelovig iemand weten dat het vandaag goede vrijdag isquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje dom dat je niet eens weet dat het goede vrijdag is..
Ik bedoel, je hoeft niet streng gereformeerd te zijn om in ieder geval IETS te weten van de bijbel of een godsdienst, zeker als je weet dat heel veel mensen vrij zijn vandaag.
Ik zeg het maar even: maandag zul je ook wel niet naar school hoeven want dan is het 2e paasdag.
en dan vieren we niet dat de paashaas jarig is hoor..
ja ik vind het wel stom dat de ov niet werkt, want ja, ik moet ook naar mijn stage. Dus ik vind dat wel een stomme regel maar ja, het zij zo.
Je weet toch ook wanneer 't kerst is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een niet gelovig iemand weten dat het vandaag goede vrijdag is
Algemene ontwikkeling wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een niet gelovig iemand weten dat het vandaag goede vrijdag is
Tss je bent echt een copycatquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling wil nog wel eens helpen.
En welke datum is dat dit jaar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef Copycat het volgende:
De woensdag na carnaval. Dan gingen in vroegere tijden alle katholieken een as-kruisje halen.
Dit jaar was dat 1 maart.quote:
belachelijk he? ruilen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:16 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow: Ik vind het dus enorm belachelijk dat ik nu niet kan werken omdat een of andere phony uit een sprookjesboek zogenaamd gekruisigd werd
En als je nou geen carnaval viert, omdat je niet in brabant woont? Hoe kun je het dan weten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit jaar was dat 1 maart.
Maar handiger is het uiteraard te weten dat het altijd de woensdag na carnaval is.
Nu ben je wel hard geowned, want Aswoensdag was helemaal niet vorige woensdag, maar 1 maart.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou wat denk je van vorige woensdag,
sjonge
dat komt toch achter elkaar.. :|
Als je geen kranten leest, geen televisie kijkt of geen radio luiistert dan zal je inderdaad in Groningen niet weten dat het dan carnaval is. Maar dat lijkt me stug ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
En als je nou geen carnaval viert, omdat je niet in brabant woont? Hoe kun je het dan weten?
Volgens mij niet
Ik schat zo in dat zowel het journaal als de FP ook dit jaar weer aandacht heeft besteed aan het fenomeen carnaval.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Kranten zijn onnauwkeurig en lees ik nooit, televisie en radio kijk ik ook amper meer. Het NOS Journaal heeft nog een beetje een hoge kwaliteit, maar ik heb voldoende aan de Fok!-Frontpage.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Kranten zijn onnauwkeurig en lees ik nooit,
quote:Het NOS Journaal heeft nog een beetje een hoge kwaliteit,
quote:maar ik heb voldoende aan de Fok!-Frontpage.
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen levenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Geqxon het volgende:
Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef KreKkeR het volgende:
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen leven.
Maar waarschijnlijk minder vaak dan op de (islamitische) vrijdag en de (joodse) zaterdag.quote:
Daar hou je je aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou zaterdag passion of the christ.
haha wat ben jij ineens geinteresseerd in godsdiensten
Harry Potterquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik zou zeggen Geqxon (wat een vreemde naam), ga anders lekker in het zonnetje zitten met een goed boek, miss de meest verkochte van de wereld?
Een gun schrikt af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Jezus jij hebt werkelijk waar geen vrienden he? Niemand die je gister heeft verteld dat het goede vrijdag is ofzo.![]()
.
Dat schrikt ook af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef GinzaGirl het volgende:
Nee de bijbel :|
De dag dat ik het meeste koppijn hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Geqxon het volgende:
GinzaGirl, roep eens zonder te googlen wanneer het Aswoensdag was
Je snapt hemquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
Een TR is een TopicReport, okay, iets van Fok, dat je dat niet weet, vooruit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Bijval = medestanders = mensen die je gelijk geven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
Bijval:quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Wijs!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
ik ga maar weer gauw van fok af want ik ben hier echt te dom voor
De uitdrukking "iemand stroop om de mond smeren" ken je zeker ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Wat houdt het in dan?
dat er veel in gepost word?
:|
jeetje
ik ga maar weer gauw van fok af want ik ben hier echt te dom voor
Nu begin ik toch echt benieuwd te worden wat er in zijn report staat... Toch niet: "Nouhou ze pesten me, mag mijn stoer bedoeld topic op slot?"quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Tha_T het volgende:
Het is niet zo dat ik je TR niet gelezen heb Geq. Ik doe er alleen nu niets mee. Dus stop even met spammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |