abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36944705
Kom ik dus vandaag op school, ben ik helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken, is het hek dicht Dus ik fiets een rondje, alles leeg. Ik snapte er geen fuck van

Ga ik weer ff naar huis, zegt mijn moeder dat het goede vrijdag is. Waar slaat dit op Ik wil potverdrie gewoon aan mijn project werken, en dat kan niet doordat een paar katholieke dwazen het leuk vonden om een vrije dag in te plannen
  vrijdag 14 april 2006 @ 08:58:05 #2
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36944710
das niet alleen katholiek hoor, maar wees gerust, als je school voorbij is, heb je nergens last meer van
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_36944757
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Kom ik dus vandaag op school, ben ik helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken, is het hek dicht Dus ik fiets een rondje, alles leeg. Ik snapte er geen fuck van

Ga ik weer ff naar huis, zegt mijn moeder dat het goede vrijdag is. Waar slaat dit op Ik wil potverdrie gewoon aan mijn project werken, en dat kan niet doordat een paar katholieke dwazen het leuk vonden om een vrije dag in te plannen
En dan is het straks ook nog weekend

vrijdag 14 april 2006 @ 09:02:03 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36944760
Dan ga je toch thuis daaraan werken

Ik moet gewoon werken vandaag
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_36944767
Ik vind het juist debiel dat alleen die christenen hun feestdagen hebben.

Ik wil ook vrij met het Suikerfeest, chanoeka en Ron L. Hubbard's verjaardag!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:03:23 #6
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36944786
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:02 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het juist debiel dat alleen die christenen hun feestdagen hebben.

Ik wil ook vrij met het Suikerfeest, chanoeka en Ron L. Hubbard's verjaardag!
als er nou genoeg feestdagen in de verscchillende religies zijn, misschien kunnen wel dan wel het hele jaar vrij krijgen voor de verschillende feestdagen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_36944793
Aangezien een klasgenoot de SQL Server draait, en ik te lui ben een VPN verbinding op te zetten, kan ik er niet echt thuis aan gaan zitten werken

Weekend is wel oké, aangezien er op deze aardkloot helaas nog een hoop zwakke mensen lopen die anders dood zouden gaan van de stress.

Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:11:17 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36944894
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien een klasgenoot de SQL Server draait, en ik te lui ben een VPN verbinding op te zetten, kan ik er niet echt thuis aan gaan zitten werken

Weekend is wel oké, aangezien er op deze aardkloot helaas nog een hoop zwakke mensen lopen die anders dood zouden gaan van de stress.

Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
dus... jij bent te lui om een vpn op te zetten, dus moeten vrije dagen volgens jou maar afgeschaft worden...
aparte logica
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:16:46 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_36944950
hahaha wacht maar.... werken is superleuk, totdat het moet!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_36945004
Yup alle bedrijven zijn gewoon open vandaag hoor, wees blij dat je nog zulke vrije dagen hebt zolang je studeert.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_36945033
Ieder land heeft een aantal vastgestelde vrije dagen die cultureel historisch vastgesteld zijn. Nederland heeft nu eenmaal Germaanse (lentefeest, joelfeest) en Christelijke (paasfeest, kerstfeest) wortels.
Je kunt op 4 mei om 20 uur 's avonds ook niet naar een winkel. Ook als je nazi bent en de Duitse bezetting wel tof vond.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:21:06 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36945039
Ruilen TS?
Ik te lui om om een VPN verbinding op te zetten, jij mijn deadlines?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36945049
Hoeren!

Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!
Nu loop ik rond met ¤40 boete!

klote feestdagen dus.
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
pi_36945107
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!

Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!

klote feestdagen dus.
sukkel
pi_36945152
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

sukkel
ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:27:44 #16
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36945157
Ik vind het eigenlijk een beetje dom dat je niet eens weet dat het goede vrijdag is..
Ik bedoel, je hoeft niet streng gereformeerd te zijn om in ieder geval IETS te weten van de bijbel of een godsdienst, zeker als je weet dat heel veel mensen vrij zijn vandaag.
Ik zeg het maar even: maandag zul je ook wel niet naar school hoeven want dan is het 2e paasdag.
en dan vieren we niet dat de paashaas jarig is hoor..

ja ik vind het wel stom dat de ov niet werkt, want ja, ik moet ook naar mijn stage. Dus ik vind dat wel een stomme regel maar ja, het zij zo.
With love,
pi_36945179
quote:
Hoeren!

klote feestdagen dus.
Ooit de achterkant van je OV bekeken... dan had je het geweten
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:31:01 #18
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36945207
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Aramacil het volgende:

[..]

ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.
Dus als jij met nieuwjaar moet werken dan doe je net alsof er niks aan de hand is ofzo
Haha, ik bedoel, sorry, maar dit had je kunnen weten.
het is zoals ik al zei een domme regel,
maar het is nu eenmaal zo en er waren zelfs al topics over hier volgens mij
With love,
pi_36945212
-Edit: niet quoten zonder toevoeging-

[ Bericht 88% gewijzigd door The_Terminator op 14-04-2006 10:53:18 ]
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:31:27 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_36945216
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwens
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_36945229
tuurlijk weet ik wel dat het goede vrijdag is, maar waar ligt de grens om aan te geven waneer je OV niet werkt?

Gisteren was het bijvoorbeeld witte donderdag (gister mocht ik gewoon met de trein reizen van de conducteur).
pi_36945236
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Flurry het volgende:

[..]

lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwens
en ineens zijn er 25 foutmeldingen opgelost
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36945267
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef Aramacil het volgende:
tuurlijk weet ik wel dat het goede vrijdag is, maar waar ligt de grens om aan te geven waneer je OV niet werkt?

Gisteren was het bijvoorbeeld witte donderdag (gister mocht ik gewoon met de trein reizen van de conducteur).
zal dat niet gewoon in de voorwaarden staan?
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:34:41 #24
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_36945271
Ik weet niet waar die grens ligt om dat aan te geven, maar ik weet wel dat er veel mensen vrij zijn vandaag en niet op witte donderdag of aswoensdag..
dus ja dan neem je dat maar aan en dan kijk je op je ov of op fok
en dan zie je van: oh ja, ik moet wel kaartjes kopen vandaag./
Ik vind het ook een zure boel hoor, maar ja, je kan er zo weinig aan doen helaas.
With love,
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:36:42 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36945309
quote:
Hoeren!

klote feestdagen dus.
Goede vrijdag is geen officiele feestdag dus die boete slaat nergens op.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')