Daar hou je je aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou zaterdag passion of the christ.
haha wat ben jij ineens geinteresseerd in godsdiensten
Harry Potterquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik zou zeggen Geqxon (wat een vreemde naam), ga anders lekker in het zonnetje zitten met een goed boek, miss de meest verkochte van de wereld?
Een gun schrikt af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Jezus jij hebt werkelijk waar geen vrienden he? Niemand die je gister heeft verteld dat het goede vrijdag is ofzo.![]()
.
Dat schrikt ook af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef GinzaGirl het volgende:
Nee de bijbel :|
De dag dat ik het meeste koppijn hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Geqxon het volgende:
GinzaGirl, roep eens zonder te googlen wanneer het Aswoensdag was
Je snapt hemquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
Een TR is een TopicReport, okay, iets van Fok, dat je dat niet weet, vooruit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Bijval = medestanders = mensen die je gelijk geven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
Bijval:quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Wijs!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
ik ga maar weer gauw van fok af want ik ben hier echt te dom voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |