En welke datum is dat dit jaar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef Copycat het volgende:
De woensdag na carnaval. Dan gingen in vroegere tijden alle katholieken een as-kruisje halen.
Dit jaar was dat 1 maart.quote:
belachelijk he? ruilen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:16 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow: Ik vind het dus enorm belachelijk dat ik nu niet kan werken omdat een of andere phony uit een sprookjesboek zogenaamd gekruisigd werd
En als je nou geen carnaval viert, omdat je niet in brabant woont? Hoe kun je het dan weten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit jaar was dat 1 maart.
Maar handiger is het uiteraard te weten dat het altijd de woensdag na carnaval is.
Nu ben je wel hard geowned, want Aswoensdag was helemaal niet vorige woensdag, maar 1 maart.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:23 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou wat denk je van vorige woensdag,
sjonge
dat komt toch achter elkaar.. :|
Als je geen kranten leest, geen televisie kijkt of geen radio luiistert dan zal je inderdaad in Groningen niet weten dat het dan carnaval is. Maar dat lijkt me stug ...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Geqxon het volgende:
En als je nou geen carnaval viert, omdat je niet in brabant woont? Hoe kun je het dan weten?
Volgens mij niet
Ik schat zo in dat zowel het journaal als de FP ook dit jaar weer aandacht heeft besteed aan het fenomeen carnaval.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Kranten zijn onnauwkeurig en lees ik nooit, televisie en radio kijk ik ook amper meer. Het NOS Journaal heeft nog een beetje een hoge kwaliteit, maar ik heb voldoende aan de Fok!-Frontpage.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Kranten zijn onnauwkeurig en lees ik nooit,
quote:Het NOS Journaal heeft nog een beetje een hoge kwaliteit,
quote:maar ik heb voldoende aan de Fok!-Frontpage.
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen levenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Geqxon het volgende:
Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef KreKkeR het volgende:
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen leven.
Maar waarschijnlijk minder vaak dan op de (islamitische) vrijdag en de (joodse) zaterdag.quote:
Daar hou je je aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou zaterdag passion of the christ.
haha wat ben jij ineens geinteresseerd in godsdiensten
Harry Potterquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik zou zeggen Geqxon (wat een vreemde naam), ga anders lekker in het zonnetje zitten met een goed boek, miss de meest verkochte van de wereld?
Een gun schrikt af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Jezus jij hebt werkelijk waar geen vrienden he? Niemand die je gister heeft verteld dat het goede vrijdag is ofzo.![]()
.
Dat schrikt ook af!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef GinzaGirl het volgende:
Nee de bijbel :|
De dag dat ik het meeste koppijn hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Geqxon het volgende:
GinzaGirl, roep eens zonder te googlen wanneer het Aswoensdag was
Je snapt hemquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat er een TR of snap ik het niet?
Een TR is een TopicReport, okay, iets van Fok, dat je dat niet weet, vooruit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
AAAH wat is een bijval en wat is een TR,
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Bijval = medestanders = mensen die je gelijk geven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
Bijval:quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
ik begin de hoogte van mijn iq met de minuut erger te betwijfelen
Wijs!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef GinzaGirl het volgende:
ik ga maar weer gauw van fok af want ik ben hier echt te dom voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |