Dingen zijn slecht geregeld/onduidelijk, er worden vaak beslissingen genomen die ik onterecht vind, reader gekocht van 53,50 waarvan ten eerste de volgorde van artikelen niet overeenkomt met de college-opzet (zodat je mooi kunt gaan zoeken waar de teksten staan die je moet lezen) en ten tweede kan ik de eerste pagina's niet eens lezen omdat de letters te klein zijn (en ik aan het wachten ben op mijn nieuwe bril, I admit), etc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:48 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ndrgrnd was weer leuk!
Waarom heb je het gehad met de uni Kauki?
Nope, je grote vriendin Els heeft op het laatste moment (lees: eergisteravond) de volgorde van de colleges nog aan moeten passen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit die reader niet eens op volgorde joh? Lekker geregeld
Naja, daar kan Postelein weinig aan doen, die fout ligt waarschijnlijk bij de Copyshop...
Ik gok omdat het dan extra stroom kost ofzo... maar er wordt niets tegen gedaan hoor! Op de jacob canisstraat mag het eigenlijk ook niet, maar onze huisbaas die werkelijk óveral over zeikt, heb ik daar niet over gehoord toen hij zag dat ganggenoten van me het wel haddenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
weet iemand waarom je geen koelkast op je kamer in Hoogeveldt mag hebben?
Ik heb zelf ook gewoon een eigen koelkast, maar zoveel stroom trekt zo'n ding toch niet? Mijn koelkast trekt volgens mij ongeveer 130kWh. Wie weet hoe je dat omrekend naar Watt? Kan ik 'm even vergelijken met m'n PCquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Denk dat F gelijk heeft, zal wel tegen hoge stroomrekeningen zijn. Ik heb hier ook gewoon een koelkastje staan, heeft de complexbeheerder ook nog nooit wat van gezegd toen ie op m'n kamer was.
Ik zag je nog, maar net toen ik hoi wilde zeggen was je weg...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef DonStefano het volgende:
Vond ndrgrnd niet zoveel aan gisteren eigenlijk; iets te veel volk en iets te weinig fatsoenlijke muziek. Ook nog ff naar 't allerlaatste Openpandfeest in 042 geweest, dat was dan wel weer leuk
haha, 2x als je goed had opgeletquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:31 schreef Brammie1 het volgende:
Hé jordy heb je corvee ofzo? Je kwam net met een winkelwagen oudpapier voorbij
Bij ons zijn de readers normaal ook niet zo duur, maar er zat voor dik 40 euro aan copyrights op volgens de docent. Maar goed, een beetje creatief lobby'en (1 reader kopen en tig keer kopieren) en dan wordt de prijs wat schappelijkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
En Kauki, wat raar van die reader... zijn die altijd zo duur? Bij ons zijn ze altijd maar een euro of 10...
Ik weet niet of er iets op BB van staat, het stond ook niet op de PP-sheets... Ze heeft het in ieder geval wel verteld. Maar goed, als jij niet naar het college kunt dan is de kans niet zo groot dat jij te weten komt wat ze precies zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, fijn dat ik dat ook weet.
Toch maar eens op BB gaan kijken of daar iets vermeld staat dan...
Het is ook meer een regel voor de show, je mag rustig een koelkast hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
weet iemand waarom je geen koelkast op je kamer in Hoogeveldt mag hebben?
Het A-feest? Wat is dat dan weer?quote:Op maandag 17 april 2006 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Donderdag weer A-feest!
Ik weet alleen nog niet of ik ga, daar rust een vloek op bij mijDe afgelopen keer dat gezeik met m'n rijbewijs, en de keer daarvoor brak ik m'n pols...
.
Ach Steef, normaal voel je je ook niet te goed om je ergens lam te zuipenquote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef DonStefano het volgende:
A-FeestAls ik ergens nog niet dood wil worden gevonden....
![]()
Als je Blackboard had gecheckt, had je zeker geweten dat t in Van Buren is...quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neem aan van wel, da's de afgelopen jaren altijd zo geweest.
True, true, maar lieve schat, het staat gewoon op de beginpagina van Blackboard als je ingelogd bent, ergens bij Postelein-mededelingen ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik merk dat over het algemeen op de avond zelf wel, ik ga een beetje helemaal inloggen op Blackboard om na te kijken waar het precies is. Kom nou zeg, als mensen zelf willen gaan moeten ze het maar zelf uitzoeken
Misschien zou je dat toch wat vaker moeten doen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik heb geen zin om in te loggen op BB..
Die ja, hij was vandaag flink aan het sullen met die projector (kon daarnet niet op het woord komen...) Wel erg 'fijn' voor mensen die de colleges niet kunnen volgen, die hebben dus alleen aantekeningen van een ander om op terug te vallenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klaassen, die is toch van die oubollige sheets die op de overheadprojector komen? Die zet 'ie nooit op internet..
Gemist vast niet nee, maar ik vind het altijd wel fijn om alles op tijd te weten, jij misschien niet.quote:En hoezo moet ik nou weer vaker op BB kijken? Ik heb nog geen belangrijke mededeling gemist.
Nee, ben vrijdag begonnen. Ja ik ben ook lang ja 1,93 om precies te zijn. Was je zo ver weg woensdagquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja, in de Drie toch? Voor 't eerst? Dan ga ik je niet zien, denk ik. Het voordeel met spotten is wel dat jij ook lekker groot bent (althans, dat herinner ik me), dus dat moet te doen zijn
Je herinnert mij eraan dat ik ook nog steeds actief werk moet zoeken...quote:
Nee, ik had ook niet het idee dat je zo gaar was, maar als je je afvraagt of ik idd ook lang was, dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, dat viel wel mee toch?
Dat vond ik althans, maar een collega van me vond dat ik er al dik aangeschoten uitzag toen ik binnen kwam daar, dat was rond half één ofzo. En dat terwijl ik die avond en de volgende ochtend amper ergens last van had, hooguit wat vermoeidheid ofzo.
Maar hoe is je eerste werkdag bevallen dan? Had je al affiniteit met barwerk of begin je nu pas? Enne, verdient dat nou een beetje?
Klaassenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klaassen, die is toch van die oubollige sheets die op de overheadprojector komen? Die zet 'ie nooit op internet..
En hoezo moet ik nou weer vaker op BB kijken? Ik heb nog geen belangrijke mededeling gemist.
gratis bierquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef Brammie1 het volgende:
hé jordy werk je ook wel eens op woensdag? Volgende week woensdag is namelijk het open biologen feest daar, dus misschien kan je mij daar nog spotten en in ruil daarvoor mij gratis bier geven
Ik ben jaloers dat je een kaartje hebt, alleen dat vak staat me niet zo aanquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef yozd het volgende:
Jaaaaaaaaa ik heb kaartjes voor ajax - Feyenoord (uitvak natuurlijk)...
en voor zondag uiteraard ook...
![]()
hmm, dat klinkt goedquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef DonStefano het volgende:
Stretto is echt de place to be om voetbal te kijken! Vorige keer dat we er waren tijdens de kwartfinale van CL-leaugue hadden we er 2 pizza's laten bezorgen, gisteren hadden we de halve McDonalds meegenomen naar de Stretto. En niemand die er moeilijk over doet, bij welke andere kroeg is men zo klantvriendelijk? En als alles een keertje op is hebben ze ook nog bergen borrelnootjes...![]()
(http://frontpage.fok.nl/nieuws/64034)quote:De politie uit Nijmegen heeft vandaag een straat een uur lang af moeten sluiten omdat twee Nijmegenaren de politie met alles wat los en vast zat bekogelden. Uiteindelijk zijn de twee door een arrestatieteam ingerekend. Dit gebeurde onder grote belangstelling van voorbijgangers en omwonenden.
De politie werd vanmiddag door voorbijgangers gewaarschuwd dat iemand spullen uit een bovenwoning aan de Tweede Walstraat naar buiten aan het gooien was. Toen de politie ter plaatse kwam, gingen de twee Nijmegenaren 'door het lint'.
De man en de vrouw gooiden vervolgens blikjes, bestek, kartonnen dozen, een kussen en andere troep uit het raam. Toen er twee ruiten in de omgeving waren gesneuveld vond de politie het mooi geweest. De straat werd afgezet, en het tweetal werd ingerekend.
De aanhouding verliep echter niet zonder slag of stoot. Toen de vrouw probeerde te ontsnappen door met haar blote voeten een ruit in te trappen, raakte ze aan haar voet gewond. Volgens een woordvoerder zal de politie het tweetal overdragen aan hulpverleningsinstanties. Over een aanleiding is overigens nog niets bekend.
Owja? Hoeveelste jaars ben je dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef Thisbe het volgende:
Frappant dat ik nog steeds niet in de OP sta, ik heb verdomme de meeste jaargangen aan deze universiteit van iedereen![]()
Ik ken wel iemand die KI doet, alleen dat is nogal een lamme zak, dus ik vrees dat ie je niet eens gaat mailenquote:
Jij hebt geen fijne avond gehad, gok ik zo...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef yozd het volgende:
Jaaaaaaaaa ik heb kaartjes voor ajax - Feyenoord (uitvak natuurlijk)...
en voor zondag uiteraard ook...
![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 23 april 2006 16:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb ik nou het topic gekilled met m'n opmerking
Ik wil hem nog wel eens makenquote:
hahahahaha, is dat een dreigementquote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou jij je dienblad maar goed vast, de aankomende maanden
Ow bedankt voor de tip danquote:Op zondag 23 april 2006 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, een beroepsmatig advies, anders wordt de baas boos en rolt je geld zo door de tent
goede huisarts, elke huisarts is wel goed toch?quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
even nog wat anders: wie kan mij een goede huisarts hier in Nijmegen aanraden? Ik ben op dit moment nog patiënt bij een huisarts in Beek, waar ik eerst woonde.
Mijn tandarts en mijn huisarts zitten ook nog steeds in mijn oude woonplaats. Tandarts hoef ik maar 1 keer per jaar naar toe (gelukkig) en met mijn huisarts heb ik een vertrouwensband die ik niet zomaar met een andere huisarts op zou bouwen, dus ik blijf nog lekker bij zijn praktijk tot hij stopt ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
even nog wat anders: wie kan mij een goede huisarts hier in Nijmegen aanraden? Ik ben op dit moment nog patiënt bij een huisarts in Beek, waar ik eerst woonde.
Ik heb eens ergens gelezen dat dit wel moet (niet dat ik dat heb gedaan overigens...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:30 schreef Kauki het volgende:
Ik neem in ieder geval maar aan dat je niet verplicht bent over te stappen als je verhuist![]()
Najah, bij VGZ hebben ze andere dingen aan hun hoofd dan te zeiken over mijn huisarts, laat hen eerst mijn collectiviteit enzo maar regelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat dit wel moet (niet dat ik dat heb gedaan overigens...). Volgens mij hangt dat van je verzekering af o.i.d. .
Ik kruip weer even terug in mijn grot om al die "supporters" van die club uit 020, die ineens als paddenstoelen uit de grond schieten, te ontlopen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef Gutnre het volgende:
Vroeger was het volgens mij zo dat als je ziekenfonds verzekerd was het wel moest en particulier niet.
Ik weet niet hoe het nu is. Bel gewoon ff je verzekering, dan weet je het.
Ik heb wel veel geld teruggekregen van VGZ, maar geen info over waar het nou eigenlijk voor isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eindelijk post gekregen met de bevestiging erin. Hoe is het mogelijk.. Nu nog een brief waarin ze m'n teveel betaal premie gaan verrekenen.
.
Goed, ga nu weer werken, dus van deze dag was toch nix gekomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de hele dag naar de tyfus zijn vanwege een slaaptekort, hoe bevalt dat?
Voordat ik mijn huidige kamer kreeg heb ik TWINTIG kijkavonden gehad, dus ik denk dat het redelijk veilig is om te stellen dat ik alles behalve leuk ben.quote:Op zondag 30 april 2006 02:43 schreef Gutnre het volgende:
Als je heel leuk bent mss maar 1 kijkavond.
Ben je heel leuk?
Och arm...quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef spinor het volgende:
[..]
Voordat ik mijn huidige kamer kreeg heb ik TWINTIG kijkavonden gehad, dus ik denk dat het redelijk veilig is om te stellen dat ik alles behalve leuk ben.
![]()
Hehe, yep.quote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat toffe jongen gedoe is anders ook maar toneelspel vaak. Ik heb al zeer regelmatig gehoord dat iemand die gekozen was na de kijkavond maar een hufter/bitch bleek te zijn, maar kennelijk gewoon goed geacteerd had. Daar zit je dan, met je verrotte toneelspel en slechte eerste indruk
Ja, lijkt me een goede locatie en een niet verkeerde grootte voor die prijs eigenlijk.quote:Ik heb 22 m2 (vanaf vandaag), op de Graafseweg. Krappe 10 min naar 't centrum, dikke 10 naar de uni. Prima locatie, vind ik
. Maar wel aardig aan de prijs (volgens 't puntensysteem, dat wel)...dus een lening is noodzakelijk. Helaas.
Hij noemt niet eens een prijsquote:Op maandag 1 mei 2006 10:16 schreef spinor het volgende:
Ja, lijkt me een goede locatie en een niet verkeerde grootte voor die prijs eigenlijk.
Nee dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef Mikkie het volgende:
Owh mên wat een spel. Score: 55.620. Of dat goed is? Geen idee.
quote:
Ik doe niet meer aan SOG. Ik ga zelfs kijken of ik naast Pedagogiek ook HBO-SPH kan/mag doen (versneld) met 15 uur in de week werk. Liefst betaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Ideaal, dat spel werkt niet op de uni. Geen Flash geïnstalleerd enzo. Dat scheelt weer fanatiek SOG.
Niet zozeer fanatiek, maar ik ben het thuiszitten nu meer dan beu en blijkbaar kom je hier niet zomaar aan werk, dus dan maar proberen op deze manier meteen een voorsprong te krijgen op studiegenotenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo...fanatiek!
Heb nog geen specificatie gekregen. Maar kijk je rekening overzicht eens na, het zou kunnen kloppen. Bij mij is van de week m'n premie van jan - apr teruggestort (dus ben ineens heel rijk), maar dan zal ik binnenkort inderdaad wel met terugwerkende kracht die van jan - apr moeten dokken. Het is dus kennelijk zo dat ze eerst alle betaalde premie terugstorten, en dat je vervolgens de nieuwe premie weer moet betalen. Toch vreemd dat ze dat niet gewoon verrekenen met de volgende maandpremie. Dan is het éénmalig een transactie aanpassen, en dan is 't klaar.
Ik moet alleen nog ff kijken wat er dan gisteren precies afgeschreven is, ik ga lachen als ze weer mn oude maandbedrag hebben afgeschreven
Leuk!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:34 schreef spinor het volgende:
[..]
Drum&bass in Doornroosje! Maar daar moet je dan wel toevallig van houden...![]()
Ja, dat feest in de Nrdrgrnd was best leuk, maar gisteren was het echt veel te warm in Doornroosje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:41 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Leuk!!Afgelopen vrijdag ook al in de Ndrgrnd...
maar ik kan vanavond natuurlijk weer eens niet...
Jammer zeg! Al vind ik het met dnb sowieso al vaak te warm eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:33 schreef spinor het volgende:
[..]
Ja, dat feest in de Nrdrgrnd was best leuk, maar gisteren was het echt veel te warm in Doornroosje.
Waar hadden "wij" een kampvuur gemaakt? Keizer Karel plein?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja zeg! Toen wij vorige week een kampvuur hadden gemaakt op een verjaardag kwam de brandweer aankakken
Ik lees die zooi nooit eigenlijk, maar wel mooi nieuwsquote:Op zondag 7 mei 2006 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
wat lees ik nu? Hoogeveldt en Vosseveld naar 100Mbs
Owja? Toevallig heb ik daar Donderdagavond ook gebbq'ed en kampvuurtje gestookt tot ca half 2 snachts, en wij hebben nergens problemen mee gehadquote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee... bij het Albertinum. Daarachter ligt een hele berg afvalhout, dat leek ons wel geschikt. De brandweer wat minder, kennelijk.
Ik heb in de tijd dat ik hier woon nog helemaal geen bier in huis gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moeten jullie de volgende keer meer kopen, want dit is werkelijk waar een schandelijke vertoning..
Ik weet niet eens waar ik uit kan kiezen, dus ik denk dat ik dat stemmen maar eens achterwege laatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:06 schreef Gutnre het volgende:
En dan nu in het goede topic:
Vanaf morgen (vandaag waarschijnlijk, als jullie dit lezen) zijn er verkiezingen op de universiteit.
En jullie moeten allemaal voor AKKU stemmen.
Die doen namelijk hele goeie dingen zoals gratis rechtshulp voor studenten.
Maar hier gaat het om AKKUraatd. En die doen ook hele goeie dingen, zo willen zij bijvoorbeeld meer verplichte vrije ruimte voor veel studies (sommige studies hebben Helemaal geen vrije ruimte), alleen multiple choice tentamens als het echt niet anders kan enz!
Voor meer informatie over AKKU kijk op www.ru.nl/akku
Als je daar te lui voor bent, stem gewoon op AKKU! Jeej!
Ik heb toevallig net zo'n verkiezingsbrief gekregen. Vanavond maar eens kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:20 schreef Gutnre het volgende:
Dan ga je toch kijken waar je uit kunt kiezen?
Siam en akku, overigens...
Ach, dat van die koelkast went wel. Gewoon geen bier/alcohol halen, van de rest blijven ze wel af. Het enige waar ik nog niet helemaal aan gewend ben is de lading afwas die telkens gewoon blijft staan...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik geen gezamenlijke koelkast wil. Krijg je dat gezeik allemaal, mensen die spullen jatten enzo...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:16 schreef Kauki het volgende:
Ach, dat van die koelkast went wel. Gewoon geen bier/alcohol halen, van de rest blijven ze wel af.
Jij zou liever lauw bier/alcohol zuipen of het laten jatten?quote:
Bijvoorbeeld ja. En vaak op bezoek gaan bij alcoholdrinkende vrienden. En bij een carnavalsvereniging gaan (dan is alochol bovendien gratis). Bier genoegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:55 schreef Gutnre het volgende:
Of je zorgt dat je er bij alle feestjes bij bent (mijn tactiek)
Dunno, ze zei dat ze het belangrijker vond dan het boek, maar dat zegt ook niet alles. Bovendien heb ik die readers zelf nog niet, alleen even vluchtig in gebladerd, dus ik kan je niks over de inhoud vertellen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh... okayIk ben de tweede helft afgehaakt, kon dat saaie gezwets niet meer aan. Maar goed, d'r is dus maar één artikel bij gekomen, die fix ik wel ff ergens. Heb die reader vorig jaar ook amper doorgekeken, volgens mij staat er niet heel veel zinnigs in...
doe ik dat overkomen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben echt benieuwd of jij echt zo hard kan zuipen als je doet overkomen
Ja dat heb ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die woonbonnen heb je dus ingevuld neem ik aan, maar heb je ze ook verzonden? Da's ook belangrijk hè
Volgende keer ff een screendump maken, doe ik altijd bij dat soort dingen. Komen er over een aantal weken niet weer een aantal op?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja dat heb ik
Zo achterlijk ben ik nog net niet
Mijn browser zei toen letterlijk: uw woonbonnen worden verwerkt, dus....
Ik wacht af...
Hier hebben dr een stel zitten bbq-en, mijn ouders en ik kregen nog een flesje (koud) bier aangeboden toen we er langs liepenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag lekker op 't grasveld hier gelegen, biertje erbij
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja je weet nooit hè
Maar wel kut inderdaad, aangezien dat nogal relaxte plekjes zijn!
Maar heb je nu de SSHN gebeld en ze gaan 't nakijken ofzo
ik heb gebeld en ze gaan het nakijken. Gelukkig kon ik in mijn history nog iets terugvinden, daar heb ik een screenshot van gemaakt en dat heb ik ze gestuurd. ff afwachten dus...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Volgende keer ff een screendump maken, doe ik altijd bij dat soort dingen. Komen er over een aantal weken niet weer een aantal op?
ikke!! Racoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het Diesfeest vanaaf?
Expres niks over gezegd, want het enige waar ik (vrijwel zeker) aan kan komen voor je is een herenrace-fiets. Niet iets wat je zoekt, lijkt me...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek een fiets! Iemand nog iets cheaps en simpels in de aanbieding?
Je zoekt dus meer iets als de fiets van mn ma (23 jaar oud...)quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een racefiets gaat geen succes worden inderdaad
Ik wil het liefst een fiets waar niks op zit. Geen versnellingen, geen handremmen (een terugtraprem is dan wel weer handig), gewoon basic. Dat zijn dus meestal fietsen van een jaar of 20 oud. Die kosten tenminste niet zoveel en er kan lekker weinig aan kapot...
Coop en Super de Boer in 't centrum net als op zondag? Daar ga ik in ieder geval wel vanuit, heb ook weinig meer in huis.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:17 schreef spinor het volgende:
Zijn er vandaag supermarkten open? Ik heb totaal geen drinken en eten meer in huis.
Ja, ik hoop het maar dan. Anders bestaat mijn diner van vanavond uit beschimmeld brood en water.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Coop en Super de Boer in 't centrum net als op zondag? Daar ga ik in ieder geval wel vanuit, heb ook weinig meer in huis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:33 schreef spinor het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het maar dan. Anders bestaat mijn diner van vanavond uit beschimmeld brood en water.
8 uur geloof ik, dus tijd genoeg nog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot hoe laat issie open? Ik moet ook nog boodschappen doen
Niks van meegekregenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:17 schreef Brammie1 het volgende:
(wisselvallig weer)² vandaag
Aaah vandaar! Ik snapte al niet waarom hij ineens stopte!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:00 schreef Brammie1 het volgende:
Beestfeest was best aardig gister.
Alleen een beetje trieste actie ongeveer halverwege de avond: die gay-DJ die altijd zo'n Robbie Williams playbackshow doet, kreeg na 1 minuutje playbacken een beker bier naar z'n hoofd, wat ook half over de draaitafels ging. Die gast de muziek uitzetten en z'n middelvinger uitsteken naar het publiek en weer weggaan
Dat is licht uitgedruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Aaah vandaar! Ik snapte al niet waarom hij ineens stopte!
Verder was beestfeest weer leuk, al was ik mijn non-alcohol-deal niet echt meer nagekomen![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat is licht uitgedrukt
Je was niet helemaal bij toen ik je buiten tegenkwam
Haha, ik hoorde al zoiets... jammer genoeg was ik toen niet in de grote zaal. Een heel krat bier naar z'n hoofd was beter geweest nog. Ik ga altijd bijna over m'n nek als ik die kerel bezig zie achter z'n cd-spelertjes. En mixen kan hij al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:00 schreef Brammie1 het volgende:
Beestfeest was best aardig gister.
Alleen een beetje trieste actie ongeveer halverwege de avond: die gay-DJ die altijd zo'n Robbie Williams playbackshow doet, kreeg na 1 minuutje playbacken een beker bier naar z'n hoofd, wat ook half over de draaitafels ging. Die gast de muziek uitzetten en z'n middelvinger uitsteken naar het publiek en weer weggaan
quote:Je hebt meegedaan met de Studenten.net mini-bierenquête en ons laten weten wat jouw favoriete biermerk is. Onder alle deelnemers verloten we 50x 2 kaarten voor het finalefeest, en jij bent één van de winnaars!
In Merleyn is geloof ik het afscheidsfeest van de SPC (cultuur op de campus), maar ik weet niet of dat je ding is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:08 schreef Kopstoot het volgende:
Weet iemand of er vanavond nog een leuk feestje is in de stad?
Ben wel toe aan een feestje, zou eigenlijk moeten leren maar daar kom ik toch niet aan toe.
Niet helemaal maarik hou 't in gedachten. Dank je!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef shams het volgende:
[..]
In Merleyn is geloof ik het afscheidsfeest van de SPC (cultuur op de campus), maar ik weet niet of dat je ding is?![]()
Ja..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:53 schreef Mikkie het volgende:
Is het jullie ook al eens opgevallen dat gratis fusten véél te snel op zijn?
Ik ga vanavond ook bbq'en, maar als ik naar buiten kijk en die grauwe lucht zie, is mijn zin alweer overquote:Op donderdag 22 juni 2006 06:05 schreef Kopstoot het volgende:
De wedstrijd was bagger, en langer wordt mijn bericht niet want we moeten de burgers omdraaien, bbq'en is oké..
Molenhoek - Limburgquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat zit er nu in de oude Dio dan? Wie organiseerde het?
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb de 2e helft in de Mark gekeken, de eerst gewoon thuis, want anders konden we onze eigen drank niet drinken
Daarna naar het open pandfeest, voor het eerst in het oude Dio. erg gezellig moet ik zeggen, vooral die bier en wijn 1 euro prijs haha
Alleen vannacht weer werken wordt zwaar
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Omdat we er toen jullie ook een keertje binnen kwamen al een tijdje waren en het leeg begon te lopen. Zijn we nog ff in de stad gaan kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Als je het er zo gezellig vond, waarom was je dan na 5 minuten alweer weg![]()
Overigens vind ik de 'vernieuwde' Mark nu al een grote verbetering, zelfs met bijna alles nog in de steigers. Maar met happyhour op de Maandagavond gaat alles weer goedkomen![]()
Hebben jullie hier ook een reden voor?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Litso het volgende:
Hoi,
Zoals in [Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale te lezen is hebben we een paar veranderingen doorgevoerd wat betreft centrale topics en slowchat
Voortaan wordt dit een 'gewoon' centraal topic, waar uiteraard gekletst mag worden over alles wat met de RU te maken heeft en waar iedereen vragen kan stellen.
Slowchatten kan voortaan in de nieuwe SES Slowchat: [SC #1] Omdat SOGgen veel leuker is dan leren
Ja. 6 slowchatreeksen, waarvan er eentje al amper meer over de betreffende studie ging maar gewoon gezellig kletsen was, en er 2 al meer dan 3 maanden over een topic deden. Wat heb je aan een slowchatkliekje voor elke oipleiding en school?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:58 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hebben jullie hier ook een reden voor?
Met als grote verschil dat we toen eigenlijk alle reeksen gewoon wilden sluiten, terwijl we ze nu juist open willen houden maar dan zonder de slowchat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutsysteem. Dat is een tijdje terug toch ook al zwaar afgekraakt?.
tis gratis staat ook op de website en die mevrouwen achter de kassa zeiden het!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eind van de maand je telefoonrekening krijgt
jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
Lieve mensen, hebben jullie mijn post hierboven gelezen?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een goed bewijs om mee aan te tonen dat die nieuwe maatregel van jullie echt royaal suckt.
Ooit gedacht aan het STA subforum? Een centraal Nijmegentopic openen en jullie slowchat werk daarnaartoe te verhuizen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg. Je wilt toch niet echt zeggen dat je denkt dat dit gaat werken hè? Die SC's zorgden juist dat stad-gerelateerde mensen bij elkaar konden ouwehoeren over hun onderwijsinstelling én de stad en alles er omheen. Nu willen jullie het alleen nog over de onderwijsinstelling hebben, en alle random slowchat van zes verschillende steden door elkaar heen gooien in één centraal SC-topic? Total Chaos en geen ruk aan, dat zal het worden.
Ja, daar kan ik weinig aan doen. Dit is SES en niet het zogenaamde Studenten subforum, misschien kan je dat eens voorstellen in FB - een samenhang van geouwehoer en school gerelateerde zaken, maar dit gaat dus over de scholen en studeren en huiswerkgebeuren. Het idee er achter is gewoon om nieuwe studenten in Nijmegen een kans te geven om hun vragen kwijt te kunnen etcetera. Hier mag je wel wat rondpraten maar dan wel RU gerelateerd - waarbij het verband tussen praten over een nieuwe auto die een andere RU student koopt niet echt bedoelt word -quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat er al een centraal Nijmegen-topic is. Er was één RU-topic, en één Nijmegen-topic, waar over het algemeen zeer verschillende mensen kwamen.
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.quote:Ik verwees iemand met een vraag laatst naar een centraal topic, waarop iemand uit de betreffende reeks doodleuk zei "doe maar niet, zulke vragen zitten we niet op te wachten"
Het is dan ook lang niet de enige reden, maar het is wel iets wat me aan het denken zette over kliekjesvorming en reeksen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef shams het volgende:
Nou, ik geloof dat iedereen die hier post bereid is om informatie te geven die te maken heeft met de RU. Als we dadelijk alléén maar over de RU mogen praten, dan denk ik eigenlijk dat hier niet zo heel veel gekeken meer wordt en dat de vragen over de RU blijven liggen...
Oh, en over:
[..]
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.
Ach, voorlopig genoeg te lullen over de RU, een blunderend CvB, een pedofiele pedagogiekstudent, het ziekenhuis met de pianoman..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef shams het volgende:
Nou, ik geloof dat iedereen die hier post bereid is om informatie te geven die te maken heeft met de RU. Als we dadelijk alléén maar over de RU mogen praten, dan denk ik eigenlijk dat hier niet zo heel veel gekeken meer wordt en dat de vragen over de RU blijven liggen...
Oh, en over:
[..]
Dat is gewoon achterlijk van die persoon, en ik kan me niet voorstellen dat dat in dit topic voorkomt.
Hoe weet je dat nou als je het niet probeert?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ach, voorlopig genoeg te lullen over de RU, een blunderend CvB, een pedofiele pedagogiekstudent, het ziekenhuis met de pianoman..![]()
Maar ff serieus, die nieuwe opzet gaat echt niet werken, laat 't zoals het was.. Mensen die nu niets durven te vragen moeten maar naar het Riagg ofzo voor een cursusje sociale vaardigheden.![]()
Waarom iets veranderen wat in de ogen van de gebruikers prima werkt? Ik ben hier ook terecht gekomen 2 en een half jaar geleden met een vraag over kamers in Nijmegen, en geloof me, toen was er een heel wat vaster kliekje dan nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je het niet probeert?
Omdat er gewoon overdreven veel slowchatreeksen liepen en we wat meer wilden richten op centrale topics waar mensen gewoon informatie uit kunnen wisselen over de betreffende school of studie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Waarom iets veranderen wat in de ogen van de gebruikers prima werkt? Ik ben hier ook terecht gekomen 2 en een half jaar geleden met een vraag over kamers in Nijmegen, en geloof me, toen was er een heel wat vaster kliekje dan nu.
Ik wijs alleen maar even nogmaals op mijn post, het is lekker makkelijk om gewoon door te lullen en mijn post te negeren. Het is echt niet alsof we nu meteen maatregelen gaan nemen of wat dan ook, ik wilde gewoon even weten of het duidelijk wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, op de vorige pagina ging het over de koffie in 't Spinozagebouw, dat toch echt onderdeel van de RU is. En dan ga je na drie posts ofzo al zitten zeiken dat we offtopic gaan? Kom op zeg. Ik snap al dat gezeik gewoon niet. Nieuwkomers kunnen hier zo een vraag posten, als je dat niet eens durft op zo'n forum kun je je maar beter eenzaam opsluiten in een hokje. Je wordt hier heus niet raar aangekeken.
Dit vind ik nou typisch een voorbeeld van een topic dat je niet hoeft te modden. Het selecte gezelschap dat er post heeft geen gemod nodig, het loopt prima en is geen onnodige subforumvervuiling, aangezien het onderaan de topiclijst staat. En dan gaan jullie ineens allemaal maatregelen nemen waar niemand op zit te wachten. If it ain't broken, don't fix it.
Das vreemd.quote:
Fout.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zeker, aangezien ik m'n adres bij de uni nog niet gewijzigd heb
Geen last van, doorgaans squash ik alleen maandag- en/of woensdagavond en daarvoor hoef ik niet langs die balie. In fact, ik ben nog nooit langs die balie geweestquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:23 schreef Mikkie het volgende:
Die service doen ze bij mij niet. Maar op het oude adres waar ik ingeschreven stond, is ook niks bezorgd.
. Dat wordt morgen dus langs de Dienst Studentenzaken, ff herrie trappen
.
En dat van dat squash werd wel eens nodig ja, elke keer om half negen daarheen fietsen om 's middags een baan te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |