Hehe, yep.quote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat toffe jongen gedoe is anders ook maar toneelspel vaak. Ik heb al zeer regelmatig gehoord dat iemand die gekozen was na de kijkavond maar een hufter/bitch bleek te zijn, maar kennelijk gewoon goed geacteerd had. Daar zit je dan, met je verrotte toneelspel en slechte eerste indruk
Ja, lijkt me een goede locatie en een niet verkeerde grootte voor die prijs eigenlijk.quote:Ik heb 22 m2 (vanaf vandaag), op de Graafseweg. Krappe 10 min naar 't centrum, dikke 10 naar de uni. Prima locatie, vind ik
. Maar wel aardig aan de prijs (volgens 't puntensysteem, dat wel)...dus een lening is noodzakelijk. Helaas.
Hij noemt niet eens een prijsquote:Op maandag 1 mei 2006 10:16 schreef spinor het volgende:
Ja, lijkt me een goede locatie en een niet verkeerde grootte voor die prijs eigenlijk.
Nee dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef Mikkie het volgende:
Owh mên wat een spel. Score: 55.620. Of dat goed is? Geen idee.
quote:
Ik doe niet meer aan SOG. Ik ga zelfs kijken of ik naast Pedagogiek ook HBO-SPH kan/mag doen (versneld) met 15 uur in de week werk. Liefst betaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Ideaal, dat spel werkt niet op de uni. Geen Flash geïnstalleerd enzo. Dat scheelt weer fanatiek SOG.
Niet zozeer fanatiek, maar ik ben het thuiszitten nu meer dan beu en blijkbaar kom je hier niet zomaar aan werk, dus dan maar proberen op deze manier meteen een voorsprong te krijgen op studiegenotenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo...fanatiek!
Heb nog geen specificatie gekregen. Maar kijk je rekening overzicht eens na, het zou kunnen kloppen. Bij mij is van de week m'n premie van jan - apr teruggestort (dus ben ineens heel rijk), maar dan zal ik binnenkort inderdaad wel met terugwerkende kracht die van jan - apr moeten dokken. Het is dus kennelijk zo dat ze eerst alle betaalde premie terugstorten, en dat je vervolgens de nieuwe premie weer moet betalen. Toch vreemd dat ze dat niet gewoon verrekenen met de volgende maandpremie. Dan is het éénmalig een transactie aanpassen, en dan is 't klaar.
Ik moet alleen nog ff kijken wat er dan gisteren precies afgeschreven is, ik ga lachen als ze weer mn oude maandbedrag hebben afgeschreven
Leuk!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:34 schreef spinor het volgende:
[..]
Drum&bass in Doornroosje! Maar daar moet je dan wel toevallig van houden...![]()
Ja, dat feest in de Nrdrgrnd was best leuk, maar gisteren was het echt veel te warm in Doornroosje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:41 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Leuk!!Afgelopen vrijdag ook al in de Ndrgrnd...
maar ik kan vanavond natuurlijk weer eens niet...
Jammer zeg! Al vind ik het met dnb sowieso al vaak te warm eigenlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:33 schreef spinor het volgende:
[..]
Ja, dat feest in de Nrdrgrnd was best leuk, maar gisteren was het echt veel te warm in Doornroosje.
Waar hadden "wij" een kampvuur gemaakt? Keizer Karel plein?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja zeg! Toen wij vorige week een kampvuur hadden gemaakt op een verjaardag kwam de brandweer aankakken
Ik lees die zooi nooit eigenlijk, maar wel mooi nieuwsquote:Op zondag 7 mei 2006 22:05 schreef Brammie1 het volgende:
wat lees ik nu? Hoogeveldt en Vosseveld naar 100Mbs
Owja? Toevallig heb ik daar Donderdagavond ook gebbq'ed en kampvuurtje gestookt tot ca half 2 snachts, en wij hebben nergens problemen mee gehadquote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee... bij het Albertinum. Daarachter ligt een hele berg afvalhout, dat leek ons wel geschikt. De brandweer wat minder, kennelijk.
Ik heb in de tijd dat ik hier woon nog helemaal geen bier in huis gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moeten jullie de volgende keer meer kopen, want dit is werkelijk waar een schandelijke vertoning..
Ik weet niet eens waar ik uit kan kiezen, dus ik denk dat ik dat stemmen maar eens achterwege laatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:06 schreef Gutnre het volgende:
En dan nu in het goede topic:
Vanaf morgen (vandaag waarschijnlijk, als jullie dit lezen) zijn er verkiezingen op de universiteit.
En jullie moeten allemaal voor AKKU stemmen.
Die doen namelijk hele goeie dingen zoals gratis rechtshulp voor studenten.
Maar hier gaat het om AKKUraatd. En die doen ook hele goeie dingen, zo willen zij bijvoorbeeld meer verplichte vrije ruimte voor veel studies (sommige studies hebben Helemaal geen vrije ruimte), alleen multiple choice tentamens als het echt niet anders kan enz!
Voor meer informatie over AKKU kijk op www.ru.nl/akku
Als je daar te lui voor bent, stem gewoon op AKKU! Jeej!
Ik heb toevallig net zo'n verkiezingsbrief gekregen. Vanavond maar eens kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:20 schreef Gutnre het volgende:
Dan ga je toch kijken waar je uit kunt kiezen?
Siam en akku, overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |