(http://frontpage.fok.nl/nieuws/64034)quote:De politie uit Nijmegen heeft vandaag een straat een uur lang af moeten sluiten omdat twee Nijmegenaren de politie met alles wat los en vast zat bekogelden. Uiteindelijk zijn de twee door een arrestatieteam ingerekend. Dit gebeurde onder grote belangstelling van voorbijgangers en omwonenden.
De politie werd vanmiddag door voorbijgangers gewaarschuwd dat iemand spullen uit een bovenwoning aan de Tweede Walstraat naar buiten aan het gooien was. Toen de politie ter plaatse kwam, gingen de twee Nijmegenaren 'door het lint'.
De man en de vrouw gooiden vervolgens blikjes, bestek, kartonnen dozen, een kussen en andere troep uit het raam. Toen er twee ruiten in de omgeving waren gesneuveld vond de politie het mooi geweest. De straat werd afgezet, en het tweetal werd ingerekend.
De aanhouding verliep echter niet zonder slag of stoot. Toen de vrouw probeerde te ontsnappen door met haar blote voeten een ruit in te trappen, raakte ze aan haar voet gewond. Volgens een woordvoerder zal de politie het tweetal overdragen aan hulpverleningsinstanties. Over een aanleiding is overigens nog niets bekend.
Owja? Hoeveelste jaars ben je dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef Thisbe het volgende:
Frappant dat ik nog steeds niet in de OP sta, ik heb verdomme de meeste jaargangen aan deze universiteit van iedereen![]()
Ik ken wel iemand die KI doet, alleen dat is nogal een lamme zak, dus ik vrees dat ie je niet eens gaat mailenquote:
Jij hebt geen fijne avond gehad, gok ik zo...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef yozd het volgende:
Jaaaaaaaaa ik heb kaartjes voor ajax - Feyenoord (uitvak natuurlijk)...
en voor zondag uiteraard ook...
![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 23 april 2006 16:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb ik nou het topic gekilled met m'n opmerking
Ik wil hem nog wel eens makenquote:
hahahahaha, is dat een dreigementquote:Op zondag 23 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou jij je dienblad maar goed vast, de aankomende maanden
Ow bedankt voor de tip danquote:Op zondag 23 april 2006 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, een beroepsmatig advies, anders wordt de baas boos en rolt je geld zo door de tent
goede huisarts, elke huisarts is wel goed toch?quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
even nog wat anders: wie kan mij een goede huisarts hier in Nijmegen aanraden? Ik ben op dit moment nog patiënt bij een huisarts in Beek, waar ik eerst woonde.
Mijn tandarts en mijn huisarts zitten ook nog steeds in mijn oude woonplaats. Tandarts hoef ik maar 1 keer per jaar naar toe (gelukkig) en met mijn huisarts heb ik een vertrouwensband die ik niet zomaar met een andere huisarts op zou bouwen, dus ik blijf nog lekker bij zijn praktijk tot hij stopt ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
even nog wat anders: wie kan mij een goede huisarts hier in Nijmegen aanraden? Ik ben op dit moment nog patiënt bij een huisarts in Beek, waar ik eerst woonde.
Ik heb eens ergens gelezen dat dit wel moet (niet dat ik dat heb gedaan overigens...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:30 schreef Kauki het volgende:
Ik neem in ieder geval maar aan dat je niet verplicht bent over te stappen als je verhuist![]()
Najah, bij VGZ hebben ze andere dingen aan hun hoofd dan te zeiken over mijn huisarts, laat hen eerst mijn collectiviteit enzo maar regelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik heb eens ergens gelezen dat dit wel moet (niet dat ik dat heb gedaan overigens...). Volgens mij hangt dat van je verzekering af o.i.d. .
Ik kruip weer even terug in mijn grot om al die "supporters" van die club uit 020, die ineens als paddenstoelen uit de grond schieten, te ontlopen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef Gutnre het volgende:
Vroeger was het volgens mij zo dat als je ziekenfonds verzekerd was het wel moest en particulier niet.
Ik weet niet hoe het nu is. Bel gewoon ff je verzekering, dan weet je het.
Ik heb wel veel geld teruggekregen van VGZ, maar geen info over waar het nou eigenlijk voor isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eindelijk post gekregen met de bevestiging erin. Hoe is het mogelijk.. Nu nog een brief waarin ze m'n teveel betaal premie gaan verrekenen.
.
Goed, ga nu weer werken, dus van deze dag was toch nix gekomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de hele dag naar de tyfus zijn vanwege een slaaptekort, hoe bevalt dat?
Voordat ik mijn huidige kamer kreeg heb ik TWINTIG kijkavonden gehad, dus ik denk dat het redelijk veilig is om te stellen dat ik alles behalve leuk ben.quote:Op zondag 30 april 2006 02:43 schreef Gutnre het volgende:
Als je heel leuk bent mss maar 1 kijkavond.
Ben je heel leuk?
Och arm...quote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef spinor het volgende:
[..]
Voordat ik mijn huidige kamer kreeg heb ik TWINTIG kijkavonden gehad, dus ik denk dat het redelijk veilig is om te stellen dat ik alles behalve leuk ben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |