ikke!! Racoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wie gaat er allemaal naar het Diesfeest vanaaf?
Expres niks over gezegd, want het enige waar ik (vrijwel zeker) aan kan komen voor je is een herenrace-fiets. Niet iets wat je zoekt, lijkt me...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek een fiets! Iemand nog iets cheaps en simpels in de aanbieding?
Je zoekt dus meer iets als de fiets van mn ma (23 jaar oud...)quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een racefiets gaat geen succes worden inderdaad
Ik wil het liefst een fiets waar niks op zit. Geen versnellingen, geen handremmen (een terugtraprem is dan wel weer handig), gewoon basic. Dat zijn dus meestal fietsen van een jaar of 20 oud. Die kosten tenminste niet zoveel en er kan lekker weinig aan kapot...
Coop en Super de Boer in 't centrum net als op zondag? Daar ga ik in ieder geval wel vanuit, heb ook weinig meer in huis.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:17 schreef spinor het volgende:
Zijn er vandaag supermarkten open? Ik heb totaal geen drinken en eten meer in huis.
Ja, ik hoop het maar dan. Anders bestaat mijn diner van vanavond uit beschimmeld brood en water.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Coop en Super de Boer in 't centrum net als op zondag? Daar ga ik in ieder geval wel vanuit, heb ook weinig meer in huis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:33 schreef spinor het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het maar dan. Anders bestaat mijn diner van vanavond uit beschimmeld brood en water.
8 uur geloof ik, dus tijd genoeg nog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot hoe laat issie open? Ik moet ook nog boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |