Niks van meegekregenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:17 schreef Brammie1 het volgende:
(wisselvallig weer)² vandaag
Aaah vandaar! Ik snapte al niet waarom hij ineens stopte!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:00 schreef Brammie1 het volgende:
Beestfeest was best aardig gister.
Alleen een beetje trieste actie ongeveer halverwege de avond: die gay-DJ die altijd zo'n Robbie Williams playbackshow doet, kreeg na 1 minuutje playbacken een beker bier naar z'n hoofd, wat ook half over de draaitafels ging. Die gast de muziek uitzetten en z'n middelvinger uitsteken naar het publiek en weer weggaan
Dat is licht uitgedruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Aaah vandaar! Ik snapte al niet waarom hij ineens stopte!
Verder was beestfeest weer leuk, al was ik mijn non-alcohol-deal niet echt meer nagekomen![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat is licht uitgedrukt
Je was niet helemaal bij toen ik je buiten tegenkwam
Haha, ik hoorde al zoiets... jammer genoeg was ik toen niet in de grote zaal. Een heel krat bier naar z'n hoofd was beter geweest nog. Ik ga altijd bijna over m'n nek als ik die kerel bezig zie achter z'n cd-spelertjes. En mixen kan hij al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:00 schreef Brammie1 het volgende:
Beestfeest was best aardig gister.
Alleen een beetje trieste actie ongeveer halverwege de avond: die gay-DJ die altijd zo'n Robbie Williams playbackshow doet, kreeg na 1 minuutje playbacken een beker bier naar z'n hoofd, wat ook half over de draaitafels ging. Die gast de muziek uitzetten en z'n middelvinger uitsteken naar het publiek en weer weggaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |