Denk ik ook, maar het is niet heel verstandig om je te verlagen tot zijn niveau (als dat daadwerkelijk zijn niveau is). Dan sta je hoe dan ook sterker, zowel in argumentatie als mogelijk in het geval van een zaak!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:33 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
IK weet niet of ik netjes zou blijven, volgens mij proberen ze om TS een poot uit te draaien...
1 met een lamme koppakking :")quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Slasher het volgende:
140 PK en 900 kilo? die gast wou zeker ff scheuren op de snelweg, hij wil zijn schade op jou verhalen lekker is dat..... Wat voor auto was het dan?
Hier hebben ze met de APK niks mee te maken hoor..quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Altijd netjes blijven!
Wat ik zou doen:
Zeggen dat ik het erg jammer vind, maar dat het helaas particuliere verkoop betreft: je hebt naar eer en geweten gehandeld (bovendien een recente APK, waarbij dit punt bekeken is, als het goed is). Verwijs hem eventueel door naar de garage voor verdere inlichtingen.
Hier kijken ze niet na bij de APK!..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:03 schreef Rewimo het volgende:
Bel je garage even om hen te vragen of ze de koppakking hebben nagekeken met de APK. Zo ja, vraag dan of ze schriftelijk willen verklaren dat die bij de APK in orde was. Dan kun je aantonen dat je niets van dat defect afwist.
En als ze dat nou toevallig wel hebben gedaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:04 schreef WesHell het volgende:
Hier kijken ze niet na bij de APK!..
quote:Hij heeft zelfs 2 weken terug een nieuwe APK gehad en ik heb hem helemaal laten nalopen waarvoor ik man uren heb betaald.
Gewoon een linkje van dit topic mailenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:37 schreef Adagio het volgende:
Dit soort gezeur is nooit fijn. Ik zou gewoon die gast uitleggen wat iedereen hier vertelt.
Maar met pech hou je er wel oeverloos gezeur op basis van niet-relevante argumenten met als mogelijke bonus bedreiging of geweld aan over...quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat de koper geen schijn van kans heeft.
Ach, een koper die zijn papa erbij haalt? Denk ut niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Adagio het volgende:
[..]
Maar met pech hou je er wel oeverloos gezeur op basis van niet-relevante argumenten met als mogelijke bonus bedreiging of geweld aan over...
Waarom is er nog geen slotje op het topicquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef _Liquid_ het volgende:
Dit was mijn auto
[TK] Mooie, snelle Renault Clio 1.8 16V GRIJS METALLIC
Exact. Daar is de aankoopkeuring voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Geldt in ondelinge consumentenkoop niet 'De koper zij op zijn hoede?' Als ik een auto van een particulier koop (en dat doe ik nooit, juist vanwege dit soort gevallen) zal ik hem a) laten keuren door een dealer en b) zeker een degelijke proefrit maken.
Ik denk dat de koper geen schijn van kans heeft.
En jij zwicht daarvoor ??quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Adagio het volgende:
[..]
Maar met pech hou je er wel oeverloos gezeur op basis van niet-relevante argumenten met als mogelijke bonus bedreiging of geweld aan over...
verkocht ... het is dus jou auto niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef _Liquid_ het volgende:
Hi.. ik heb gisteren mijn auto verkocht voor 3100 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |