Wat hij zegt!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef thefunny het volgende:
Ben jij een autogarage? Heb jij garantie gegeven? Nee. De schappelijke man die 300 euro van je eist heeft gerechtelijk gezien geen poot om op te staan.
Is het trouwens een snelle auto? BMW 325i ofzo? Kan zijn dat ie em op de snelweg gelijk flatout getrapt heeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef _Liquid_ het volgende:
Nu krijg ik een mailtje van de jongen zijn vader die hem gekocht heeft dat hij van de snelweg afmoest omdat er te weinig koelvloeistof inzat en bij zijn eigen garage zeiden ze dat de koppakking lek is, dit kost circa 800euro.
Hij kan idd de auto altijd terug-brengen, (quote:Hij stuurt tevens in zijn email dat hij bij de consumentenbond heeft nagevraagd en hij kan de auto terugbrengen (als ik dus niet betaal neem ik aan).
Ja, maar dat geldt vast niet voor een particulier. En als jij het echt niet geweten hebt etc...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef _Liquid_ het volgende:
Hij stuurt tevens in zijn email dat hij bij de consumentenbond heeft nagevraagd en hij kan de auto terugbrengen (als ik dus niet betaal neem ik aan).
dacht ik ik ook ja. Als ze bij de APK niks ervan gezegd hebben dan zal dat jong em wel gesloopt hebben..dus hou je geld lekker in je zak en doe er iets leuks mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:55 schreef Flurry het volgende:
Hoe kan er na apk en nalopen te weinig koelvloeistof in hebben gezeten? klinkt idd als een kneusje dat 'm gewoon stukgereden heeft en jou voor een deel van de kosten op wil laten draaien.
Dat is ook nog zoiets inderdaad... waarom zou hij het grootste deel willen betalen als de extra kosten echt de schuld van TS zijn?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Bob-B het volgende:
Wedde dat z'n zoontje hem gesloopt heeft, anders wassie echt niet schappelijk geweest.
heb jij hem gesloopt ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Kivei het volgende:
Of je geeft hem al het geld terug en verkoopt hem aan een ander..............als je wel betaald kun je proberen te schikken voor 150. Wettelijk hoef je nix te doen maar moreel gezien vind ik pers. dat je best iets kan doen. Ik zou namelijk ook balen als ik net mijn eerste bakkie koop.
einde hippiequote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Kivei het volgende:
Wie gaat er nu geen 300 afdingen maar wel later op zo,n omslachtige manier 300 euro proberen te pikken. Niemand ga toch eens uit van het positieve van de mens.....
waarom betalen? Lullig is het niet, hij had de aankoop gewoon kunnen checken, eventueel had hij kunnen zeggen dat ie naar de garage gaat en als daar alles goed is, de koop doorgaat. Simpel toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:01 schreef Kivei het volgende:
Gewoon betalen man!!
Is toch lullig voor die jongen!
geld terug? Waarom?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Kivei het volgende:
Of je geeft hem al het geld terug en verkoopt hem aan een ander..............als je wel betaald kun je proberen te schikken voor 150. Wettelijk hoef je nix te doen maar moreel gezien vind ik pers. dat je best iets kan doen. Ik zou namelijk ook balen als ik net mijn eerste bakkie koop.
wat is dit nou weer voor links geblaat?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Kivei het volgende:
Ja en dan? Geef jij het geld terug en krijg je er een kapotte auto voor terug die meteen 800 euro minder waard is !!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Kivei het volgende:
of dattie überhaupt wel geweest isquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef ikookhier het volgende:
Het kan ook zijn dat die gast heeft lopen gassen(hogetoeren) met dan ding,en zo de koppaking er uit heeft geblazen,en vervolgens nog ff mee doorgereden.dan krijg je het zelfde effect.
laat hem dat maar eens aantonenendat dat niet zo is!!
ook altijd even op letten of hij wel naar een dealer is geweest en geen hobbiebob!!
precies, da's verlies lijden, sowieso niet doenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja en dan? Geef jij het geld terug en krijg je er een kapotte auto voor terug die meteen 800 euro minder waard is !!![]()
Juistquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of dattie überhaupt wel geweest is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |