Biatchquote:Net van een Supersport afgestapt omdat dat teveel staatsbijdrage kostte? Inmiddels ook van de SM af omdat dat aan artikel 5 bijna net zo veel kostte? Bedenk je dan nog maar een keer voor je een “rustige toerbak” als deze naakte 1000 aanschaft, zeker in de stad is de FZ1 minstens zo kostbaar.
Dat je dat niet is opgevallenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
Nee, jouw trademark is dequote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat je dat niet is opgevallen![]()
Misschien zou het helpen als ik om de anderste post even zwaai, een kusje of een springdingetje post ?zoals de andere vrouwen op het forum
![]()
Ja maar dat maakt natuurlijk niet zo veel indruk op het mannelijke deel van de forumbezoekers hequote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja maar dat maakt natuurlijk niet zo veel indruk op het mannelijke deel van de forumbezoekers he
daar moet toch wel iets meer van dit [afbeelding] inzitten
Nu moet ik die waah gif hebben !quote:Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrouwvolk he![]()
Weest niet getreurd, wij zullen de islam doen herleven.![]()
Zo niet, dan heb ik niets te vrezen van jequote:Op donderdag 13 april 2006 16:17 schreef worldpimber het volgende:
Ben jij nog van plan jezelf te reproduceren?
Ga jij jezelf nu ook al quoten?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo niet, dan heb ik niets te vrezen van je
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben jij nog van plan jezelf te reproduceren?
Had geen zin om te wachten op ondeugends reactie begrijp dat danquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.
éen van mij is al moeilijk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Twee van mij kan jij helemaal niet aan joh.
éen van mij is al moeilijk.
IAOWquote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef worldpimber het volgende:
Ondertussen kan je even het hele verhaal hier neerplempen dat de aanloop is tot de reden van jouw overmatige postgedrag de laatste tijd.![]()
quote:
Wijsheid komt dus idd met de jaren.quote:
Dan zal ontdeugend wel heel wijs zijn Ik zeg niksquote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wijsheid komt dus idd met de jaren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |