dat is waar...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen sowieso al, ik zie het probleem niet.
Dat niet, maar ik ben ooit wel eens een hele middag geweest om een lattenbodem waar geen gereedschap voor nodig zou zijn in elkaar te zetten. Uiteindelijk heb ik toch een hamer moeten pakken en de schroefjes er doorheen geslagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent er ook nog niet een keer halverwege achter gekomen dat je als eerste plank een andere had moeten gebruiken?
Nee, kwestie van alles goed lezen en 3x bekijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent er ook nog niet een keer halverwege achter gekomen dat je als eerste plank een andere had moeten gebruiken?
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ben ooit wel eens een hele middag geweest om een lattenbodem waar geen gereedschap voor nodig zou zijn in elkaar te zetten. Uiteindelijk heb ik toch een hamer moeten pakken en de schroefjes er doorheen geslagen.![]()
Nee, het leukst wordt 2 spullen va ikea aan elkaar maken. Wat oorspronkelijk niet de bedoeling is. Maar het kan. En het zal me lukken ook, de boor ligt al klaar om de ikea kapstok te tunenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef liefie_ het volgende:
maar dat is wel het leukste stukje pheno! het in richten en er echt jullie huisje van maken!
veel pezier!
Mag ik komen kijken als jullie die dingen in elkaar gaan zetten? Volgens mij gaat dat namelijk slaande ruzie opleveren.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het leukst wordt 2 spullen va ikea aan elkaar maken. Wat oorspronkelijk niet de bedoeling is. Maar het kan. En het zal me lukken ook, de boor ligt al klaar om de ikea kapstok te tunen
Dat is precies het beeld dat ik van je gekregen heb.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil ook een huisje!
Wat ben ik toch eigenlijk een burgertrut.
Na 2 bureaus, 1 tvmeubel en een vitrinekast voor de dvd's/games/cd's is dat nog niet gelukt. Ik vermoed dat het te maken heeft dat we elkaar niet in de weg lopen. _arual_ een glazen tafeltje in elkaar laten zetten en ik zet tv meubel Benno in elkaar. Vrede gegarandeerd!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag ik komen kijken als jullie die dingen in elkaar gaan zetten? Volgens mij gaat dat namelijk slaande ruzie opleveren.![]()
whaha ik dacht stiekum het zelfdequote:Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil ook een huisje!
Tja, een kartonnen doos kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil ook een huisje!
Je hebt je televisiemeubel een naam gegeven?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 2 bureaus, 1 tvmeubel en een vitrinekast voor de dvd's/games/cd's is dat nog niet gelukt. Ik vermoed dat het te maken heeft dat we elkaar niet in de weg lopen. _arual_ een glazen tafeltje in elkaar laten zetten en ik zet tv meubel Benno in elkaar. Vrede gegarandeerd!
Nee, dat heeft IKEA gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt je televisiemeubel een naam gegeven?![]()
Oh nee, dat is iets van IKEA, mijn boekenkasten heten geloof ik Billy.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt je televisiemeubel een naam gegeven?![]()
Nee maar de meeste studenten vinden een studentenhuis ook wel prima. (Vandaar die naam.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, een kartonnen doos kan ook leuk zijn
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Billy's zijn prima kasten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, dat is iets van IKEA, mijn boekenkasten heten geloof ik Billy.![]()
whaha ik ben ook helemaal zoquote:Op donderdag 13 april 2006 12:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee maar de meeste studenten vinden een studentenhuis ook wel prima. (Vandaar die naam.)
Ik ben zo iemand die een eigen huisje wil, en dan graag naar Ikea zou gaan om spulletjes te kopen, en naar Albert Heijn inderdaad, en dan bammetjes smeren voor mijn vriendje in mijn keukentje...
Naja, you get the point.
Ik ben ook zo iemand die voor haar plezier gaat "shoppen" bij de supermarkt (Albert Heijn).
Ik heb er geen klachten over en het in elkaar zetten was relatief eenvoudig.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Billy's zijn prima kasten.
Ik ook hoor. Op zich vind ik het prima wonen in een studentenhuis.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik ben ook helemaal zoerg maja
maja woon nu wel in een studentenhuis...
het bijft beter dan thuis en het inrichten van mn kamer was ook heel leuk!
Samenwonen tijdens je studententijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Op zich vind ik het prima wonen in een studentenhuis.![]()
Maar over twee maanden moet ik uit deze kamer en ben ik toch nog niet aan de beurt bij de SSH, dus we overwegen toch wel om dan écht samen te gaan wonen.
Nu logeert mijn vriendje alleen maar elke week de halve week bij mij.
ow hoe cutequote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Op zich vind ik het prima wonen in een studentenhuis.![]()
Maar over twee maanden moet ik uit deze kamer en ben ik toch nog niet aan de beurt bij de SSH, dus we overwegen toch wel om dan écht samen te gaan wonen.
Nu logeert mijn vriendje alleen maar elke week de halve week bij mij.
Vandaar de term "overwegen".quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Samenwonen tijdens je studententijd.![]()
Om het vervolgens op de lange baan te schuiven.quote:
Hij kan best een keertje verhuizen naar het logeerbed.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow hoe cute
maar samenwonen is niet echt mijn ding... liever echt een huisje voor mezelf dan geloof ik...
maar hoe gaan wij dat dan doen als je samen woont?![]()
Wat is dat toch met studenten en stellen?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om het vervolgens op de lange baan te schuiven.![]()
Misschien is het een persoonlijke aversie.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat toch met studenten en stellen?
ik ook. maar tweede paasdag ga ik mijden.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef melismay het volgende:
Ik vind de Ikea wel meestal leuk hoor
Ik vind de Ikea lekker!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef melismay het volgende:
Ik vind de Ikea wel meestal leuk hoor
Hou op. Ik ben er één keer op een zaterdag geweest en ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
Ikea is niets mis mee, behalve op zaterdag en koopzondag
Dat lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. maar tweede paasdag ga ik mijden.
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensausquote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik vind de Ikea lekker!
Althans de Ikea in Oslo..daar kun je Zweedse gerechten bestellen..ik weet niet of dat in Nederland kan..
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
Ikea is niets mis mee, behalve op zaterdag en koopzondag
mooi galgjewoordquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensaus
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)
of moet werken doordeweeksquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)
Klopt, ik ken een in Nederland woonachtige Zweed die daar speciaal voor naar de IKEA gaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hmm, dette er so fin!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Omdat veel mensen zich dan stierlijk vervelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
al snap ik uberhaupt niet waarom tweede paasdag een soort meubelkijkdag is
is ie nog niet uitgezet door rita?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik ken een in Nederland woonachtige Zweed die daar speciaal voor naar de IKEA gaat.
dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen zich dan stierlijk vervelen.
Zweden hebben (nog) geen verblijfsvergunning nodig.quote:
Ik zat eerder te denken aan de minima uit van die volksbuurtjes, die tijdens het weekende zich stierlijk zitten te vervelen achter hun TV..quote:
ach ze verzint vanzelf wel een reden :' )quote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zweden hebben (nog) geen verblijfsvergunning nodig.![]()
ik ben 1x geweest op zaterdag, de verhalen als fabels gezien. Maar het is echt waar! Het zijn kutpaupers die daar alleen maar kijken en overal aanzittenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de minima uit van die volksbuurtjes, die tijdens het weekende zich stierlijk zitten te vervelen achter hun TV..![]()
bedden testenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben 1x geweest op zaterdag, de verhalen als fabels gezien. Maar het is echt waar! Het zijn kutpaupers die daar alleen maar kijken en overal aanzitten
Heeft de IKEA geen zelf te maken uzi?
en een ikea kindje verwekken :Rquote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedden testen
krijsende kinderen
zelfs al een neukendstelletje in een klein keukentje gezien
"en hoe gaat de kleine heten?"quote:
Het kind heet Nøkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
"en hoe gaat de kleine heten?"
Vol liefde laten wij u weten
dat onze kleine meid
IKEA
is gaan heten
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe leg je dat later aan je kind uit...waarschijnlijk gewoon; niet
"Nou, we waren bij de AH en tussen de cola en chips was een zijgangetje....."quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijn
'Was getekend;quote:Op donderdag 13 april 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
"en hoe gaat de kleine heten?"
Vol liefde laten wij u weten
dat onze kleine meid
IKEA
is gaan heten
tuurlijk, en de kleine heet dan zeker Chilaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Nou, we waren bij de AH en tussen de cola en chips was een zijgangetje....."
Mits het een educatieve toevoeging heeft of het een romantische plek betrof..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijn
moet je mij eens vertellen wat daar een educatieve toevoeging aan is,quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Mits het een educatieve toevoeging heeft of het een romantische plek betrof..![]()
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik weer, nog iets spannends gebeurd?
Waarschijnlijk niet want ik was ook wegquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik weer, nog iets spannends gebeurd?
Ik loop maar gek te doen..don't pay any attention..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij eens vertellen wat daar een educatieve toevoeging aan is,
bloempjes bijtjes gedoe ok, maar standjes zoeken ze zelf maar uit
en romantische plekjes, die houd ik voo rmezelf en partner
En voordoen aan je kiddo lijkt me nou ook niet echtquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet op fokquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms gebeuren er hele verrassende dingen.![]()
Heeeel somsquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms gebeuren er hele verrassende dingen.![]()
ik zeg maar zoquote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En voordoen aan je kiddo lijkt me nou ook niet echt
Weet je wat, neem geen kinderenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandige opmerkingen kan makenquote:
Precies. Ik ben het wel eens met oefening baart kunst, maar om daar nou zelf actief een rol in te spelenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandige opmerkingen kan maken
Dat zeg ik al een dik jaar hier en wie krijgt weer de vermelding.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandige opmerkingen kan maken
Een zelfbouwkut heb ik daar nog niet gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
Die TT is trouwens wel ontzettend kut zeg.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een dik jaar hier en wie krijgt weer de vermelding.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een zelfbouwkut heb ik daar nog niet gezien
Bad timing?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een dik jaar hier en wie krijgt weer de vermelding.![]()
wat kreeg je eerst dan voor reply's?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef Dickies het volgende:
Die kut FA's negeren m'n e-mails nu gewoon geloof ik
My place?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nix zoenen, nou gaan we neuken ook.![]()
![]()
FA's die hun mail lezenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef Dickies het volgende:
Die kut FA's negeren m'n e-mails nu gewoon geloof ik
Dat het ze totaal niet boeide en blabla. GF was in principe een 'kloon'. Ik had gewoon al een account ooit aangemaakt welke ik was vergeten. Niet dat ik die nu wel terug krijg. Dus om het makkelijk te houden hebben ze gewoon al m'n accounts (ok, die na de ban zijn logisch) op non-actief gezet en krijg ik geen enkel account terugquote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat kreeg je eerst dan voor reply's?
Start irc op, dan kun je ze ook spreken. Dat werkt effectieverquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat het ze totaal niet boeide en blabla. GF was in principe een 'kloon'. Ik had gewoon al een account ooit aangemaakt welke ik was vergeten. Die dat ik die nu wel terug krijg. Dus om het makkelijk te houden hebben ze gewoon al m'n accounts (ok, die na de ban zijn logisch) op non-actief gezet en krijg ik geen enkel account terug![]()
wat een vage zooiquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat het ze totaal niet boeide en blabla. GF was in principe een 'kloon'. Ik had gewoon al een account ooit aangemaakt welke ik was vergeten. Niet dat ik die nu wel terug krijg. Dus om het makkelijk te houden hebben ze gewoon al m'n accounts (ok, die na de ban zijn logisch) op non-actief gezet en krijg ik geen enkel account terug![]()
Met die kontquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Pheno het volgende:
En dan nog dat gekrijs van Shakira op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |