Om het vervolgens op de lange baan te schuiven.quote:
Hij kan best een keertje verhuizen naar het logeerbed.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow hoe cute
maar samenwonen is niet echt mijn ding... liever echt een huisje voor mezelf dan geloof ik...
maar hoe gaan wij dat dan doen als je samen woont?![]()
Wat is dat toch met studenten en stellen?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om het vervolgens op de lange baan te schuiven.![]()
Misschien is het een persoonlijke aversie.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dat toch met studenten en stellen?
ik ook. maar tweede paasdag ga ik mijden.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef melismay het volgende:
Ik vind de Ikea wel meestal leuk hoor
Ik vind de Ikea lekker!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:52 schreef melismay het volgende:
Ik vind de Ikea wel meestal leuk hoor
Hou op. Ik ben er één keer op een zaterdag geweest en ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
Ikea is niets mis mee, behalve op zaterdag en koopzondag
Dat lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. maar tweede paasdag ga ik mijden.
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensausquote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik vind de Ikea lekker!
Althans de Ikea in Oslo..daar kun je Zweedse gerechten bestellen..ik weet niet of dat in Nederland kan..
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
Ikea is niets mis mee, behalve op zaterdag en koopzondag
mooi galgjewoordquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweedse-gehaktballetjes-in-zweedse-tomatensaus
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)
of moet werken doordeweeksquote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan de Ikea zelf, maar aan het slag mensen dat het trekt op die dagen..(het slag wat door de weeks te suf is om hun luie reet buiten de deur te wagen..)
Klopt, ik ken een in Nederland woonachtige Zweed die daar speciaal voor naar de IKEA gaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hmm, dette er so fin!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Omdat veel mensen zich dan stierlijk vervelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
al snap ik uberhaupt niet waarom tweede paasdag een soort meubelkijkdag is
is ie nog niet uitgezet door rita?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, ik ken een in Nederland woonachtige Zweed die daar speciaal voor naar de IKEA gaat.
dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen zich dan stierlijk vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |