Zweden hebben (nog) geen verblijfsvergunning nodig.quote:
Ik zat eerder te denken aan de minima uit van die volksbuurtjes, die tijdens het weekende zich stierlijk zitten te vervelen achter hun TV..quote:
ach ze verzint vanzelf wel een reden :' )quote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zweden hebben (nog) geen verblijfsvergunning nodig.![]()
ik ben 1x geweest op zaterdag, de verhalen als fabels gezien. Maar het is echt waar! Het zijn kutpaupers die daar alleen maar kijken en overal aanzittenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de minima uit van die volksbuurtjes, die tijdens het weekende zich stierlijk zitten te vervelen achter hun TV..![]()
bedden testenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben 1x geweest op zaterdag, de verhalen als fabels gezien. Maar het is echt waar! Het zijn kutpaupers die daar alleen maar kijken en overal aanzitten
Heeft de IKEA geen zelf te maken uzi?
en een ikea kindje verwekken :Rquote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedden testen
krijsende kinderen
zelfs al een neukendstelletje in een klein keukentje gezien
"en hoe gaat de kleine heten?"quote:
Het kind heet Nøkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
"en hoe gaat de kleine heten?"
Vol liefde laten wij u weten
dat onze kleine meid
IKEA
is gaan heten
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe leg je dat later aan je kind uit...waarschijnlijk gewoon; niet
"Nou, we waren bij de AH en tussen de cola en chips was een zijgangetje....."quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijn
'Was getekend;quote:Op donderdag 13 april 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
"en hoe gaat de kleine heten?"
Vol liefde laten wij u weten
dat onze kleine meid
IKEA
is gaan heten
tuurlijk, en de kleine heet dan zeker Chilaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Nou, we waren bij de AH en tussen de cola en chips was een zijgangetje....."
Mits het een educatieve toevoeging heeft of het een romantische plek betrof..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik was zowieso niet van plan mijn kiddo's te gaan vertellen waar en met welk standje ze verwekt zijn
moet je mij eens vertellen wat daar een educatieve toevoeging aan is,quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Mits het een educatieve toevoeging heeft of het een romantische plek betrof..![]()
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik weer, nog iets spannends gebeurd?
Waarschijnlijk niet want ik was ook wegquote:Op donderdag 13 april 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik weer, nog iets spannends gebeurd?
Ik loop maar gek te doen..don't pay any attention..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij eens vertellen wat daar een educatieve toevoeging aan is,
bloempjes bijtjes gedoe ok, maar standjes zoeken ze zelf maar uit
en romantische plekjes, die houd ik voo rmezelf en partner
En voordoen aan je kiddo lijkt me nou ook niet echtquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij eens vertellen wat daar een educatieve toevoeging aan is,
bloempjes bijtjes gedoe ok, maar standjes zoeken ze zelf maar uit
en romantische plekjes, die houd ik voo rmezelf en partner
Niet op fokquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms gebeuren er hele verrassende dingen.![]()
Heeeel somsquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms gebeuren er hele verrassende dingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |