donequote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef Troel het volgende:
Misschien het linkje van World66 toevoegen in de OP?
uiteraard, als ik hem volgooi maak ik ook een nieuwequote:Op donderdag 13 april 2006 10:33 schreef p-etr-a het volgende:
Nieuw topic! Ik dacht wel dat er een in de maak was.
Ik ga straks weer lekker kaarten zoeken! Hebben jullie het ook dat een kaartenrek een onweerstaanbare aantrekkingskracht op je uitoefent? En dat als ergens staat "ansichtkaart" / "postcard", je het altijd ziet?
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:33 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga straks weer lekker kaarten zoeken! Hebben jullie het ook dat een kaartenrek een onweerstaanbare aantrekkingskracht op je uitoefent? En dat als ergens staat "ansichtkaart" / "postcard", je het altijd ziet?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef inkie1010 het volgende:
Aaaargh kon het niet laten en heb nu toch 1x getagged
*Herkent zichzelf in deze beschrijving*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:33 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vrees van wel. Vandaag wilde ik enorme kaarten kopen met feeën en elfjes erop, maar die waren 3 euro per stuk en toen heb ik toch maar een soort van limiet gesteld.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
*Herkent zichzelf in deze beschrijving*![]()
Zouden we dan toch echt verslaafd zijn?
Nopesquote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet nog 9 officiele kaarten ontvangen.Troel en inkie, zijn die van mij er inmiddels al?
tja, als je ook zover weg woont, als die kaarten ook uit de binnenlanden van weetikeelwaarië moeten komen of er heen moeten dan ben je al gauw op weg naar 20 dagen...quote:
Dat weet ik nog niet, ik zie zaterdag mijn brievenbus pas!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet nog 9 officiele kaarten ontvangen.Troel en inkie, zijn die van mij er inmiddels al?
Jawel maar van NL naar hier duurde maar een week ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, als je ook zover weg woont, als die kaarten ook uit de binnenlanden van weetikeelwaarië moeten komen of er heen moeten dan ben je al gauw op weg naar 20 dagen...
hmmm, typisch...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar van NL naar hier duurde maar een week ofzo.
Idd, ik verwacht er nog negen dus die zullen hopelijk volgende week komen. Ik kan vanaf zaterdag t/m die zaterdag erop geen kaartjes registreren. Dat zijn dus 5 werkdagen want in het weekend komt hier nooit post.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hmmm, typisch...
en storend niet te vergeten
hey doe eens niet zo patsen, ik kan het niet zo goed hebben als mensen mijn droom van veel reizen uitlevenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik verwacht er nog negen dus die zullen hopelijk volgende week komen. Ik kan vanaf zaterdag t/m die zaterdag erop geen kaartjes registreren. Dat zijn dus 5 werkdagen want in het weekend komt hier nooit post.Ik ga namelijk a.s zaterdag naar Sydney, Australie.
2 keer nee dus, ik woon in Limburg, weinig vuurtorens en aan die alleen in een envelop onzin doe ik niet meequote:I am mainly looking for map and lighthouse postcards and prefer them sent un written in an envelope
quote:Name: Brian *******
Ik heb je tag kaartje vandaag ontvangen!!!! Hij was wel dubbel gevouwen geweest dankzij mijn voordeur...... Of misschien ook niet dankzij mijn voordeur want ik ontving vandaag in totaal 6 kaartjes waarvan 1 in een plastic mapje met een kaartje van TPG erbij dat het hun spijt dat mijn kaartje beschadigd is. Een complete hap uit een tag kaartje!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
maar die kan je eraf trekkenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:51 schreef Klonk het volgende:
die strepen ken ik idd, vooral uit de VS, lelijke oranje streepjescodes.
[kleutermodus]quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef Sonja27 het volgende:
Ooooh by the way, ik had vandaag een off. kaartje uit...... United Arab Emirates -> Dubai!!!!!!!!!!!!!![]()
Zieeeen!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef Sonja27 het volgende:
Ooooh by the way, ik had vandaag een off. kaartje uit...... United Arab Emirates -> Dubai!!!!!!!!!!!!!![]()
Wat vaagquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef p-etr-a het volgende:
Hmja dat weet ik eigenlijk niet, maar dan moeten ze de kaart maar niet nat maken toch! Dat is sowieso niet goed voor welke kaart dan ook.
Ik heb trouwens best een rotgevoel over iemand die ik in Scriptual Encouragement heb getagged, en die eigenlijk vlak daarna een afscheidstopic heeft geopend. Ik heb vandaag een heel mooi kaartje voor haar gekocht maar twijfel zo of ik het moet sturen. Daarnaast heb ik geen adres, maar ik heb wel iemand anders uit dat topic die me begaan met haar leek een U2U gestuurd om te vragen wat zij ervan denkt.
nog nergens last van gehad...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
Er is echt wat aan de hand met die Finse codesweer een kaart met een duidelijk leesbare code die niet herkend wordt
![]()
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandquote:
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmmzz... ik nu 2 keer achter elkaar met kaarten uit Finlandde code is echt superduidelijk geschvreven dus ik weet zeker dat ik de juiste code invoer
Daar ga ik eens even naar kijken! En als ik niks vind open ik wel een topic.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
apart, zijn er ook andere mensen, wellicht op PC forum, die daar last van hebben?
Ja hoor: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1691quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef Vava het volgende:
Heb je een linkje van dat topic? Eventueel via mail?
als je aan je scrollwiel draait terwijl die letters nog geselecteerd staan dan verschuiven die, misschien heb is dat per ongeluk gedaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik de letters op FI had gezet, maar dat die versprongen. Dan pakt ie de code ook niet.
Heel vreemdquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja hoor: http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1691
Ik vraag daar nu om haar adres.
Ik heb het weer geprobeerd en nu pakt hij de code welquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je aan je scrollwiel draait terwijl die letters nog geselecteerd staan dan verschuiven die, misschien heb is dat per ongeluk gedaan?
Dan zal het dat inderdaad geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het weer geprobeerd en nu pakt hij de code wel![]()
foutje kan gebeuren, hij heeft hem nu gepakt dus dan is het goed tochquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
De kaart die ik van Troel kreeg was ook nogal gevouwen enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:32 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zag op het forum dat er ook regelmatig mensen beschadigde kaartjes krijgen. Ik zag laatst bij iemand op zijn/haar weblog dat hij/zij een kaartje in een aantal stukken kreeg.....
Inderdaad. Ik hoop dat iemand me het adres stuurt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel vreemden meer dan dit kan je ook niet doen
![]()
Ik dacht nog even misschien heb jij eenzelfde probleem als iemand anders waarvan ik dit dus ook op het forum heb gelezen, maar het is gelukkig al opgelost.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Vava het volgende:
[..]
quote:Hello Petra,
Thank you for the card of the sweet little pig that arrived today. It makes me smile when I look at it cause it looks like he's smiling. You have brightened my day!
Take care,
imelda
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De kaart die ik van Troel kreeg was ook nogal gevouwen enzo.Goed dat mijn kaart btw is aangekomen!
Ik heb hem eerst tussen wat boeken gedaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik heb hem echt ongevouwen op de bus gedaan. Nouja, ik doe tegenwoordig de post via de postkamer op kantoor weg, dus dat scheelt al wel gedrang in de brievenbus, maar wel stom dat ze niet goed aankomen
Heb je hem gescand?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst tussen wat boeken gedaan.![]()
![]()
Nee, wel een foto van gemaakt.quote:
mjah, montana, das tegen canada aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:44 schreef boskov het volgende:
white bear lake,MN, maar dat ligt kennelijk flink in het noorden
4 uit 4, das wel ergquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef QTPi het volgende:
Op mijn deurmaat vandaag een kaartje uit.............. FinlandIk scoor nu 4 uit 4 van de ontvangen kaartjes.
Kaart naar UK nu 20 dagen onderweg, baal baal.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
Oké - even zien of ik dat taggen goed begrepen heb.
- In een tag forum zet iemand (user A) een post
- Daaronder zet iemand anders (user B) een post (B tagt A)
- Daaronder zet weer iemand anders (user C) een post (C tagt B)
- (etc.)
Dan:
- User B zendt een U2U naar user A; deze geeft zijn adres aan user B
- User C zendt een U2U naar user B; deze geeft zijn adres aan user C
- (etc.)
En daarna:
- User B zendt user A een kaart
- User C zendt user B een kaart
- (etc.)
Toch?
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarktquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Welke postzegels heb je gebruikt? Ik kan eigenlijk alleen maar die saaie met het hoofd van de koningin en de stickervelletjes met plaatjes van Nederland vinden. Ik ben zo jaloers op Finnen die echt zowat alles als postzegel kunnen kopen!
Dat doet alleen de starter van een nieuw topicquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen stuurt user A vaak ook user B een kaart. Maar alleen als dat erbij staat.
ik heb voor binnen europa een vel van 50 gekocht, maar dan zijn het opeens allemaal dezelfden...quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarkt
Ja die inderdaad... Zelf vind ik ze niet zo heel geweldig. Vooral omdat elke Nederlandse zegel er hetzelfde uitziet. Maar als je naar het buitenland verstuurt kan je beter een buiten Europa velletje kopen ipv een binnen Europa sticker met nog 39 cent extra te plakken!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Gewoon een van zo'n 5x binnen Europa velletje (wat best mooie zegels zijn) en een van 0.39 met een molentje erop...ook uit de automaat in m'n supermarkt
50 stuks!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb voor binnen europa een vel van 50 gekocht, maar dan zijn het opeens allemaal dezelfden...![]()
van de 14 onderweg zijn er maar 4 naar buiten europa gegaan, dus ik mag er van uitgaan dat dit wel ff genoeg is, voor buiten europa houd ik het bij 5 per keerquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
50 stuks!
Dat is echt ontzettend veel! Nu maar hopen dat je veel naar Finnen mag sturen!
Ja klopt...maar van de eerste vijf gingen er drie naar Finland en had die 0.39 zegels nog liggen, dus vond handiger. Maar in zo'n Europaboekje van vijf zegels zitten wel vijf verschillende plaatjes bij mij hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja die inderdaad... Zelf vind ik ze niet zo heel geweldig. Vooral omdat elke Nederlandse zegel er hetzelfde uitziet. Maar als je naar het buitenland verstuurt kan je beter een buiten Europa velletje kopen ipv een binnen Europa sticker met nog 39 cent extra te plakken!
Woohoo!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef p-etr-a het volgende:
Het is me gelukt!
http://postcrossing.web-log.nl
Ik vind het ook nog wat vaag. Bij "I'm offering" zit het toch niet zo? Daar is het juist weer dat user A User B een kaart stuurt, volgens mij...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
Oké - even zien of ik dat taggen goed begrepen heb.
- In een tag forum zet iemand (user A) een post
- Daaronder zet iemand anders (user B) een post (B tagt A)
- Daaronder zet weer iemand anders (user C) een post (C tagt B)
- (etc.)
Dan:
- User B zendt een U2U naar user A; deze geeft zijn adres aan user B
- User C zendt een U2U naar user B; deze geeft zijn adres aan user C
- (etc.)
En daarna:
- User B zendt user A een kaart
- User C zendt user B een kaart
- (etc.)
Toch?
Ja dat vond ik ook wel, maar hij doet toch automatisch resizen? Ik wilde ze wel verkleinen maar toen werden de verhoudingen gek et cetera.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Woohoo!
Ze zijn wel een beetje groot
Het is inderdaad wel afhankelijk van de soort TAG.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:04 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wat vaag. Bij "I'm offering" zit het toch niet zo? Daar is het juist weer dat user A User B een kaart stuurt, volgens mij...
De post wordt vandaag en maandag toch niet opgehaald, de eerste buslichting is pas weer dinsdagquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Mobster273 het volgende:
Spanje is aangekomen, alleen ik ben bij mijn ouders thuis, dus ik kan pas dinsdag een neiuwe sturen![]()
Er moet dinsdag toch post bezorgd worden? Lijkt me dat 'ie maandag dan wel gelicht wordt, op een normale zondag gebeurt dat immers ook.quote:Op zondag 16 april 2006 13:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De post wordt vandaag en maandag toch niet opgehaald, de eerste buslichting is pas weer dinsdag
Dit:quote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
en het antwoord van die IM was dat ie hem niet had gekregen ?
Super!quote:Op maandag 17 april 2006 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er lag een kaartje uit Singapore voor me op de keukentafel toen ik net m'n studentenhuisje binnenstapte![]()
De stempel is van 11 april, maar ik heb de kaart nog niet kunnen registreren omdat er geen ID op staat.quote:Op maandag 17 april 2006 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Super!
Hoe lang heeft ie erover gedaan?
Oh lastig... Ik hoop dat je de zender kunt vinden. Maar een stempel van 11 april wijst erop dat het in elk geval niet lang heeft geduurd.quote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De stempel is van 11 april, maar ik heb de kaart nog niet kunnen registreren omdat er geen ID op staat.
Nou, zo is ook leuk hoor, vind ikquote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef Allan24 het volgende:
Zo, twee tag kaartjes de deur uit gedaan vandaag, naar Canada en Spanje. Ik kan geen gewone kaarten meer zenden omdat er nog 5 onderweg zijn (*zucht*) dus dan maar zo
Leuk kaartje!quote:Op maandag 17 april 2006 21:22 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartje aan Baccarita is ook aangekomen:
[afbeelding]
Daar stuur ik er nu ook een naartoe!quote:Op maandag 17 april 2006 21:22 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartje aan Baccarita is ook aangekomen:
[afbeelding]
Ja jezelf quoten is "not done", maar het is nou eenmaal zo, wéér USA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:46 schreef QTPi het volgende:
Kaartje USA is aangekomen, nieuw adres aangevraagd. Wederom USA.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
en centraal
Jeps, dat doen de modjes.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:40 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe gaat het dan als we aan een nieuw deel toe zijn? Maakt een modje die dan weer centraal? Dit kunnen we niet zelf toch?
bij mij werkten kettingbrieven juist niet, heb nog nooit zoveel kaartjes terug ontvangen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
Wat een hobby dit
dit deed ik vroeger emt kettingbrieven, iets minder internationaal, maar het werkte minstens net zo goed..
Overigens wil ik dit topic wel graag centraal maken..
Als je er Russia of Rusland onder zet als land snapt de PTT dat vast wel. De Russische postdienst routeert m dan aan de hand van de voor jou onleesbare adresgegevens. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
mijn russisch is niet geweldig, maar ik gok dat hij Anatoly Prokopjev heetquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
Ik mag een kaartje naar Rusland gaan sturen!! (ik wil dr daar ook een van krijgen eigenlijk) maar dat adres is voor mij onleesbaar, allemaal van die russische letters, dit is bijv zn naam: Анатолий Прокопьев
Hoe ga ik dat doen? Ik kan het wle uitprinten en op de kaart plakken maar snapt de nl postsorteer machine dat wel?
Ja daar heb ik dus wel meer van gelezen, heel vreemd inderdaad. Maar niet vervelend ofzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik kreeg na de paasdagen weer een kaartje in de bus, terwijl ik het echt niet verwacht had. Ik heb nu zelf drie kaartjes gestuurd (gebrek aan motivatie om postzegels te kopen), maar 4 kaartjes ontvangen. Best raar eigenlijk!
Anatolyi Prokopljev volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef morgaine21 het volgende:
da's wel heel speciaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Stond trouwens ook nog twee keer 10 minuten bonusmateriaal op de DVD (met walvissen en een vlucht over het landschap) zag ik net toen ik 'm op de TV ging kijken
En naar Kamtsjatka.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Vava het volgende:
Whehe, leuk zo die lijnen naar de uithoekennu nog van ergens uit het zuiden van Chili of Argentinie een kaart krijgen
Hier ook helemaal nietsquote:
Helaas wel.quote:
quote:i received your card
Jahoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
mijn kaartje naar de ''vuurtoren onbeschreven in blanco enveloppe'' verzamelaar is ook aangekomen, onbeleefde hork
[..]
Belachelijk. Maar goed hij is in elk geval geregistreerd zullen we maar denken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
mijn kaartje naar de ''vuurtoren onbeschreven in blanco enveloppe'' verzamelaar is ook aangekomen, onbeleefde hork
[..]
Ik vind hem ook heel leuk.. Hij probeert aan zo veel dingen mee te doen op het forum! Zeer enthousiast.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef Vava het volgende:
Elliot is echt leuk!hij gaat naar Korea voor zijn werk en hij gaat ook een kaart uit Korea naar me sturen
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Belachelijk. Maar goed hij is in elk geval geregistreerd zullen we maar denken?
[..]
Ik vind hem ook heel leuk.. Hij probeert aan zo veel dingen mee te doen op het forum! Zeer enthousiast.
Ik heb wel eens helemaal geen bericht van iemand gehad.. gewoon alleen de melding dat ie was aangekomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daarom tag en trade ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Fannetje het volgende:
't Wordt wel een beetje saai zo, met al die Finnen
Het is leuker eigenlijk vind ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind taggen en traden enzo ook echt heel leuk.![]()
Ik heb nu zelfs niet alle officiële kaarten onderweg die ik zou kunnen hebben.
Ik ga gelijk even op je log kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef inkie1010 het volgende:
Zo he he mijn 19 tagkaarten van afgelopen weekend en de officiele uit India staan allemaal op mijn logje
Vandaag 3 officiele kaarten verstuurdnaar New-Zealand, finland en USA.
Haha, ik zou me vereerd voelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef basmens het volgende:
ik "mag" een kaart sturen naar moldova; er zijn daar maar 3 users. ZO cool!!!!
Maar 3 users?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef basmens het volgende:
ik "mag" een kaart sturen naar moldova; er zijn daar maar 3 users. ZO cool!!!!
vandaag helaas geen post
meppel is verderweg dan eindhovenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas wel.
En Mobster die 2 stippen zijn echt grappig, ze overlappen elkaar zelfs. Toch apart want ik kreeg naar Keulen wel heel duidelijk een lijn terwijl ik dacht dat dat ook wel heel erg dichtbij was.
Wat lief!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Weer een berichtje van Elliot "you're the first postcrosser-friend who's really appreciative. And I truly thank you for that!"![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook wel. Maar zo'n klein land als Nederland valt ook al haast onder die stip.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
meppel is verderweg dan eindhoven
Mooi kaartjes!quote:maar nog even spammerdespam van mijn kaartjes van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dat een keer gedaan. Toen stond er maar liefst een afzender op de kaart en een code.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:14 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens helemaal geen bericht van iemand gehad.. gewoon alleen de melding dat ie was aangekomen
dan zijn er ook niet echt aanknopingspuntenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan. Toen stond er maar liefst een afzender op de kaart en een code.
ik heb het eens na gezocht, maar huis tot huis is nog geen 100 kmquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef p-etr-a het volgende:
Dat denk ik ook wel. Maar zo'n klein land als Nederland valt ook al haast onder die stip.
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:18 schreef Fannetje het volgende:
Mijn verloren kaart naar Amerika is na 24 dagen eindelijk aangekomen!
ballooncrossingquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef inkie1010 het volgende:
Vandaag eentje ontvangen uit Seattle!!(officiele).
En ik vond net op straat 2 ballonnenwedstrijd kaartjes van een school uit BelgieVond ik ook erg leuk dus die ga ik zo even terugsturen
Ook leuk, maar moeilijk naar Finlandquote:
12-8quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind overigens dat ik zelf nog maar weinig kaarten heb ontvangen.
4 stuks, tegenover 14 verstuurde (waarvan 4 nog onderweg)
Hoe zit dat bij jullie?
Gelukkig heb je het ontdektquote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef Miss_B het volgende:
Woei ik heb me vandaag ingeschreven op de site! En baal dat ik dit niet eerder heb ontdekt hihi...
Hopelijk krijg ik veel leuke kaartjes binnen..
In het beginscherm als je net in bent gelogd, dan kan je op "my history map" klikkenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:17 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe zie je een kaart met alleen je eigen kaartjes? Ik had hem laatst, maar kan hem nu ineens nergens meer vinden.
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef inkie1010 het volgende:
Leuk Miss_B!! Je krijgt gegarandeerd leuke kaartjes!!
Ai. Ik hoop dat je ze weer vindt, die zijn best duur!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:17 schreef Jojogirl het volgende:
Grr ik ben m'n zegels voor Europa kwijt. Ik weet zeker dat ik er nog 10 gekocht had, maar waar ze zijn?
't scheelt bij mij ook geen kloot, 60 km hemelsbreed ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
Duisburg das een half uur bij mij vandaan
die van mij kwamen na 5 en 6 dagen aanquote:Op donderdag 20 april 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
1 kaartje naar portugal is al Portugal 5 Apr, 2006 15 Travelling
dit is mijn lijstje nu:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
United States of America 3 Apr, 2006 17 Travelling
Finland 3 Apr, 2006 17 Travelling
Brazil 12 Apr, 2006 8 Travelling
17 dagen naar Finland
en? al meteen nieuwe gestuurd?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Muck het volgende:
ik krijg zojuist een mailtje dat ook mijn 3e kaart is aangekomen
nee, ik verstuur er pas weer 1 als ik zelf een kaartje ontvangen heb...quote:
goede manier om het geen verslaving te laten worden, maar dat ga je niet lang volhouden denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik verstuur er pas weer 1 als ik zelf een kaartje ontvangen heb...
hahaha, daarom wacht ik ook evenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede manier om het geen verslaving te laten worden, maar dat ga je niet lang volhouden denk ik
ah kijk, das leukquote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef p-etr-a het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1698#pid43060
Muck, hier heeft Troel de Fok! to Fok! tag opgestart. Als je die nieuw leven in wilt blazen, kan je een kaart sturen naar Dutch Tigress / Miracle Drug.
quote:Its under maintenance.
Ik hier ook een kaartje die al zolang onderweg is naar Finland. Toevallig ook naar Luluna ofzoiets?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
United States of America 3 Apr, 2006 17 Travelling
Finland 3 Apr, 2006 17 Travelling
Brazil 12 Apr, 2006 8 Travelling
17 dagen naar Finland
Inderdaad. Maar het is ook zo ontzettend leuk. Dit is echt een van de leukste projecten die ik ken! En ik heb trouwens alweer een Round Robin opgezet, en me opgegeven voor Traveling Notebooks. Gaat goed zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:45 schreef inkie1010 het volgende:
Erg he!!!! ik heb deze week maar sporadisch wat getagged, niet meer dan 4x geloof ikMaar had ook best veel officiele te sturen
Nu wil er weer ff niks aankomen, maar das maar goed ook voor de portemonnee
Staat ook op het forum bij Round Robins & Traveling Notebooks. Het idee is een schriftje dat rongaat waarin iedereen een paar bladzijden vult.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef Sonja27 het volgende:
Traveling notebooks? Was da?
Daar heb ik pas ook naar zitten kijken, erg grappig ideequote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Staat ook op het forum bij Round Robins & Traveling Notebooks. Het idee is een schriftje dat rongaat waarin iedereen een paar bladzijden vult.
Ja het lijkt mij ook erg leuk. Ik zal wel eens zien of het dat ook is.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar heb ik pas ook naar zitten kijken, erg grappig ideeben wel benieuwd hoe het je bevalt, misschien ga ik me ook aanmelden.
Jaaaa natuurlijk! Ga ik zondag doenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook erg leuk. Ik zal wel eens zien of het dat ook is.
En zet je de nieuwe tekening van Elliot ook op je site? Ik wil hem graag zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |