dit is mijn lijstje nu:quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
United States of America 3 Apr, 2006 17 Travelling
Finland 3 Apr, 2006 17 Travelling
Brazil 12 Apr, 2006 8 Travelling
17 dagen naar Finland
en? al meteen nieuwe gestuurd?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Muck het volgende:
ik krijg zojuist een mailtje dat ook mijn 3e kaart is aangekomen
nee, ik verstuur er pas weer 1 als ik zelf een kaartje ontvangen heb...quote:
goede manier om het geen verslaving te laten worden, maar dat ga je niet lang volhouden denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik verstuur er pas weer 1 als ik zelf een kaartje ontvangen heb...
hahaha, daarom wacht ik ook evenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goede manier om het geen verslaving te laten worden, maar dat ga je niet lang volhouden denk ik
ah kijk, das leukquote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef p-etr-a het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1698#pid43060
Muck, hier heeft Troel de Fok! to Fok! tag opgestart. Als je die nieuw leven in wilt blazen, kan je een kaart sturen naar Dutch Tigress / Miracle Drug.
quote:Its under maintenance.
Ik hier ook een kaartje die al zolang onderweg is naar Finland. Toevallig ook naar Luluna ofzoiets?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
United States of America 3 Apr, 2006 17 Travelling
Finland 3 Apr, 2006 17 Travelling
Brazil 12 Apr, 2006 8 Travelling
17 dagen naar Finland
Inderdaad. Maar het is ook zo ontzettend leuk. Dit is echt een van de leukste projecten die ik ken! En ik heb trouwens alweer een Round Robin opgezet, en me opgegeven voor Traveling Notebooks. Gaat goed zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:45 schreef inkie1010 het volgende:
Erg he!!!! ik heb deze week maar sporadisch wat getagged, niet meer dan 4x geloof ikMaar had ook best veel officiele te sturen
Nu wil er weer ff niks aankomen, maar das maar goed ook voor de portemonnee
Staat ook op het forum bij Round Robins & Traveling Notebooks. Het idee is een schriftje dat rongaat waarin iedereen een paar bladzijden vult.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef Sonja27 het volgende:
Traveling notebooks? Was da?
Daar heb ik pas ook naar zitten kijken, erg grappig ideequote:Op donderdag 20 april 2006 21:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Staat ook op het forum bij Round Robins & Traveling Notebooks. Het idee is een schriftje dat rongaat waarin iedereen een paar bladzijden vult.
Ja het lijkt mij ook erg leuk. Ik zal wel eens zien of het dat ook is.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar heb ik pas ook naar zitten kijken, erg grappig ideeben wel benieuwd hoe het je bevalt, misschien ga ik me ook aanmelden.
Jaaaa natuurlijk! Ga ik zondag doenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook erg leuk. Ik zal wel eens zien of het dat ook is.
En zet je de nieuwe tekening van Elliot ook op je site? Ik wil hem graag zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |