gooide ik dit topic FOT SC - Omdat het allemaal zo lang duurt volquote:
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef Re het volgende:
[..]
nah eigenlijk niet, als er al fotografisch interessante discussies hier plaatsvinden verdienen die wel een eigen topic want SC wordt toch nooit terug gelezen door iemand en verdwijnen in de vergetelheid
En wat is het doel van de SC dan?quote:er een kwaliteits index aan SC te geven schiet het doel voorbij
Ja, leuk ja.quote:
iedereen baggert hoor, zelfs die users die wat meer "kwaliteit" wilden doen ook vrolijk mee, wat ik zag afgelopen weken is ook weer een kliekjes vorming.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef RonaldV het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[..]
Dat ligt meer aan de historie van de SC (te veel gelul/gebagger) dan aan hoe de SC er de afgelopen weken uitzag. Want daar was miks mis mee. En blijkbaar vinden meer mensen dat.
links of rechtom, SC is een centraal punt om rest van de topics lekker schoon te houdenquote:En wat is het doel van de SC dan?
IRC is geen SC maar FC en een ander soort medium,, zelfs tusssen het gebagger hier af en toe komen toch leuke dingen tot stand en worden juist zo ideetjes verder uitgewerkt, althans in mijn perceptiequote:nogmaals: er is een heel eenvoudige manier om het op te lossen: Onzin lekker op IRC, hou het hier een beetje op niveau. Zoals je zelf al zegt: het wordt toch nooit teruggelezen, dus waarom moeten er hele topics mee volgekliederd worden? IRC levert je de ultieme vergetelheid!
je kunt m toch ook bereiken met irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonanldV,
Dat IRC hè, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
hmm ik ga me er ff tegenaan bemoeien
SC teruglezen, overdag jah, dr komen nog wel eens nuttige dingen langs, en als ik of iemand anders een vraag heeft, en daar voor niet een nieuw topic wil openen gaat dat makkelijk hiertussendoor
verder ben ik van mening, maar goed dat is mijn mening, dat je hier in de sc best kunt praten over dingen die niet meteen gerelateerd zijn aan FOT, maar wel aan t leven, je hebt hier een groep mensen waar je soms gewoon even iets mee wilt delen.
sávonds teruglezen, nee dat doe ik niet, met reden omdat er zo goed als niets langskomt dat idd de moeite waard is, gezellig, ja misschien op dat moment.
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
Uhm RonaldV,
Dat IRC hè, ik heb mIRC maar daar is de trail versie van afgelopen en die doet het niet meer. Nu kan ik hem wel kopen, maar daar vind ik het niet leuk genoeg cq. te duur voor.
Zijn er ook werkbare gratis versies?
Maar als je de slowchat houdt zoals jullie 'm hebben willen, maak je 'm dus voor een aantal mensen minder bereikbaar. Ik praat wel graag met een hoop mensen hier, maar snap helemaal niks van het foto's maken an sich. Dus hoor ik er als model gewoon niet bij? Ik mag een hoop mensen hier, en daar praat ik dan graag tegen. Mag dat dan alleen via MSN of iets dergelijks (ik irc niet, dat heb ik zelfs nog nooit in heel m'n digitale leven gedaan!) En ja, ik praat ook graag onzin, even ontladen van werk enzo..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat de SC -zoals hij door sommigen gebruikt wordt- dus meer geschikt maakt voor http://irc.fok.nl
De afgelopen weken zag de SC er prima uit. sinds deze week begint het wer te verbaggeren, en daar mag niets van gezegd worden. Maar ik zie users als PdH en -Marjo- steeds minder posten. Mauro klaagde gisteravond ook. Ik ben niet de enige die er zo over denk blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef RonaldV het volgende:
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb mIRC al een hele poos (een jaar of 3-4) niet meer gebruikt, maar vroeger kon je na het verlopen van de trial gewoon doorkleppen ermee, je kreeg alleen bij het opstarten (net als bij WinZIP) een nag-screen dat je moest registreren. Dat is niet meer?
misschien heb je wat aan www.trillian.cc die ondersteunt msn, aim, irc, ym en icqquote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Mauro het volgende:
@ Ynske, Dat http://irc.fok.nl gebruik ik niet. Ik wil liever een echt specifiek daarvoor geschreven programma gebruiken.
[..]
Moet ik ff kijken of dat zo is. Zoveel gebruik ik dat namelijk.
overdag zul je daar zowieso niet veel mensen zien, aangezien ik niet denk dat veel mensen vanaf hun werk/school daar komenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
Het is op dit tijdstip al een wonder dat ik er überhaupt zit, normaal slaap ik nog lekker om deze tijd!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
Nou.
Poepoe.
Wat is het druk @ #fot
Alleen Sub is afwezig...
-edit-
Ron, Je had gelijk. mIRC werkt gewoon nog maar dan met een registratie-voor-opstarten-venstertje.
Het laatste. Met de SC zijn we al een behoorlijke topicverbrander zoals het afgelopen weken ging (1-1,5 per dag), zeker voor een relatief kleine club als FOT. Over de 3-4 topics van januari maar niet te spreken. De laatste dagen liep het weer op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zal wel aan mij liggen maar PdH heb ik wel rond gezien, maar goed dat was dus overdag.
tuurlijk mag er wat gezegd worden van het verbaggeren, ik ga dan alleen de vraag stellen, wanneer verbaggert het? zoals t overdag gaat, zoals t sávonds gaat of de 24 uur geheel?
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het laatste. Met de SC zijn we al een behoorlijke topicverbrander zoals het afgelopen weken ging (1-1,5 per dag), zeker voor een relatief kleine club als FOT. Over de 3-4 topics van januari maar niet te spreken. De laatste dagen liep het weer op.
Als daar een reden voor is, zoals vlak voor of vlak na een meet, dan kan ik dat begrijpen, en wanneer daar vragen over komen van achter wil ik het zelf nog wel verdedigen. Maar de onzin die de afgelopen dagen in de SC stond is helemaal niets.
----------> DIGquote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Mauro het volgende:
Iets in mij zegt dat mijn pc het niet meer naar zijn zin heeft bij mij.
Sinds een paar weken is het hardeschijfgeratel ernstig toegenomen.
Zelfs een paar spontane reboots en complete vastlopers.
Vandaag denk ik maar weer eens een keer een complete herinstallatie doen en beginnen met een schone lei.
Dus, veel zal ik niet aanwezig zijn hier. Wel zo af-en-toe tussendoor wat lullen.
(is ook niet vreemd dat m'n pc raar doet. Laatste paar weken alleen maar een boel USB-dingen eraan hangen, zonder te installeren. Dan er weer uit rukken en vervangen door wat anders, programma's installeren/deïnstalleren etc......)
Ik zou heel rap aan een backup van mijn foto's beginnen als ik jou was.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Mauro het volgende:
Iets in mij zegt dat mijn pc het niet meer naar zijn zin heeft bij mij.
Sinds een paar weken is het hardeschijfgeratel ernstig toegenomen.
Zelfs een paar spontane reboots en complete vastlopers.
Vandaag denk ik maar weer eens een keer een complete herinstallatie doen en beginnen met een schone lei.
Dus, veel zal ik niet aanwezig zijn hier. Wel zo af-en-toe tussendoor wat lullen.
(is ook niet vreemd dat m'n pc raar doet. Laatste paar weken alleen maar een boel USB-dingen eraan hangen, zonder te installeren. Dan er weer uit rukken en vervangen door wat anders, programma's installeren/deïnstalleren etc......)
Natuurlijk mag er best gepraat worden in de slowchat, ook over persoonlijke zaken. De afgelopen dagen kwamen er echter posts met enkel een smiley (ik weet het, heb mezelf daar ook een keer schuldig aan gemaakt), of alleen het woord "Biertje" of iets anders in die trant. Dankzij zulke posts worden de topics ook in razend tempo gevuld. En dat is wat we expliciet niet willen in een slowchat, daar gebruik je MSN maar voor.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.
blijkbaar heb ik een andere maatstaf als jij wat baggeren betreft, maar als ik het goed begrijp wil je dus het gepraat van de users hier terug brengen naar 1 topic in 3 dagen ofzow...
dan heb je wel dat mensen in andere topics gaan praten.
Die staan op een fysiek andere harde schijf dan mijn OS.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou heel rap aan een backup van mijn foto's beginnen als ik jou was.
kijk dat was wat ik wilde weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Natuurlijk mag er best gepraat worden in de slowchat, ook over persoonlijke zaken. De afgelopen dagen kwamen er echter posts met enkel een smiley (ik weet het, heb mezelf daar ook een keer schuldig aan gemaakt), of alleen het woord "Biertje" of iets anders in die trant. Dankzij zulke posts worden de topics ook in razend tempo gevuld. En dat is wat we expliciet niet willen in een slowchat, daar gebruik je MSN maar voor.
Idd! ze kunnen topics ouder dan bijv. 6 maanden (of 1 jaar om mijn part, of slotjes topics) verwijderen, schoont al een heel stuk op. Maar dat zal wel teveel werk zijn dus ze gaan gewoon tegen de users gillen dat ze niet teveel moeten baggeren posten. Wat ik weer BS vind, want als je hier niet even lekker slap mag ouwehoeren, gaat men dat ik andere topics doen waardoor de mod weer meer werk krijgt om die allemaal schoon te houden. Mensen willen nu eenmaal af en toe een beetje lol hebben op een flauwe manier.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
die relatief kleine club, is groter dan je denkt.
blijkbaar heb ik een andere maatstaf als jij wat baggeren betreft, maar als ik het goed begrijp wil je dus het gepraat van de users hier terug brengen naar 1 topic in 3 dagen ofzow...
dan heb je wel dat mensen in andere topics gaan praten.
hoezo vragen van achter??? dus dr komen andere crewleden klagen dat er teveel topics gevuld worden?
dan moeten ze eens beginnen met andere plaatsen binnen fok op te gaan schonen
hoeveel kom je er ongeveer kwijt op een dvd?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die staan op een fysiek andere harde schijf dan mijn OS.
En ze staan allemaal op DVD overigens
Ik ben niet verantwoordelijk voor de andere plaatsen op Fok. Ik ben verantwoordelijk voor FOT (nou ja: en US een beetje). Dus daar focus ik mijn aandacht op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo vragen van achter??? dus dr komen andere crewleden klagen dat er teveel topics gevuld worden?
dan moeten ze eens beginnen met andere plaatsen binnen fok op te gaan schonen
Dat doe je maar op IRCquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen we geen speciale avond onzin bagger FOT SC maken? Nee zeker..![]()
En dan alleen open van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends:P
Lol hebben is toch ook niks mis mee? Dat hebben we hier de afgelopen weken ook gehad. Maar wanneer de SLOWchat dreigt te veranderen in een SPEEDchat, dan grijp ik in, en gaat de handrem er op.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd! ze kunnen topics ouder dan bijv. 6 maanden (of 1 jaar om mijn part, of slotjes topics) verwijderen, schoont al een heel stuk op. Maar dat zal wel teveel werk zijn dus ze gaan gewoon tegen de users gillen dat ze niet teveel moeten baggeren posten. Wat ik weer BS vind, want als je hier niet even lekker slap mag ouwehoeren, gaat men dat ik andere topics doen waardoor de mod weer meer werk krijgt om die allemaal schoon te houden. Mensen willen nu eenmaal af en toe een beetje lol hebben op een flauwe manier.
ok, dat snap ik, maar op t moment dat iemand bij jou komt klagen dat er teveel sc's doorgaan, kun jij nog aangeven, dat a. jij ervoor gaat proberen te zorgen dat er minder smilieposts/1-woordposts komen maar dat b. er bij FOT minder gebaggerd word dan eldersquote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de andere plaatsen op Fok. Ik ben verantwoordelijk voor FOT (nou ja: en US een beetje). Dus daar focus ik mijn aandacht op.
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
Zie hier mijn kompjoeter:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ja, graagquote:
Dan raad ik je aan om eens op een echte MOD-site te kijken RonaldVquote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!
Pentium I mmx 233MHzquote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's wel de vreemdste mobiele PC die ik ooit gezien heb!
Windows 98 op floppiesquote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat ga je niet menen he?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
@ Puckzzz:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jammer dat ik:quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om eens op een echte MOD-site te kijken RonaldV
Virtual-HideoutEchte meuk tot real cool stuff
![]()
Modellen mogen gewoon meeposten. En mee doen met grappen maken. Geen enkel probleem mee. Maar voor modellen gelden uiteraard dezelfde regels als voor de andere gebruikers van FOT.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar als je de slowchat houdt zoals jullie 'm hebben willen, maak je 'm dus voor een aantal mensen minder bereikbaar. Ik praat wel graag met een hoop mensen hier, maar snap helemaal niks van het foto's maken an sich. Dus hoor ik er als model gewoon niet bij? Ik mag een hoop mensen hier, en daar praat ik dan graag tegen. Mag dat dan alleen via MSN of iets dergelijks (ik irc niet, dat heb ik zelfs nog nooit in heel m'n digitale leven gedaan!) En ja, ik praat ook graag onzin, even ontladen van werk enzo..
Nee, dat is niet windhoos 98.quote:
laatste opmerking van mij:quote:Op donderdag 13 april 2006 09:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Modellen mogen gewoon meeposten. En mee doen met grappen maken. Geen enkel probleem mee. Maar voor modellen gelden uiteraard dezelfde regels als voor de andere gebruikers van FOT.
Meer algemeen: julllie moeten niet denken dat we mensen proberen weg te houden hier, we wilen juist de boel meer open houden. Door de Speedchat ontstaat een besloten indruk, en die willen we juist voorkomen.
Mijn huidige PCkast is een Pre-modded kast die al een ruit er in heeft (net als de huidige van Mauro). Ook meerdere ccfl-lampen erin natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat ik:
1. geen verstand heb van PC's
2. Niet creatief ben
3. Geen geld heb
anders had je me op goede ideeen gebracht! Wat een gave dingen zitten ertussen!!
Fotodisk 1 bevat 807 bestanden en is ongeveer 3 gig groot.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeveel kom je er ongeveer kwijt op een dvd?
enneh wat gaat langer mee, dvd of cd?
* Ynske moet ook eens gaan b-uppen, pc bij mijn ouders staat een beetje heeeel vol
Kom even naar MSN, ik heb misschien nog wel wat voor je.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pentium I mmx 233MHz
6 gig HD, cd rom, floppy etc. Alles in een alu-koffertje geprutst onder het genot van een paar flesjes Roze.
Alle aansluitingen (stroom, audio, video etc) aan de buitenkant zodat het een echt koffertje is als ie draait.
kun je dvd's eigenlijk ook openlaten?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Fotodisk 1 bevat 807 bestanden en is ongeveer 3 gig groot.
Fotodisk 2 bevat 877 bestandan en is ongeveer 3,6 gig groot.
Ja, dat hebben we gezien, en dat is dus volstrekt overbodig en volkomen misplaatst. Er wordt bepaald niet op grote schaal gebaggerd om het baggeren. Dit is gewoon de plek waar je ff lekker met z'n allen een beetje kan bij kleppen over van alles. Dat krampachtige gescheidsrechter van jullie stuit alleen maar mensen tegen de borst. Je zou ook eens kunnen kijken naar het nuttige aspect van de slowchat: het voorkomt namelijk dat er in je serieuze topics veelvldig offtopic gewauweld gaat worden. Dan ben je nog veel meer poetswerk kwijt. Wees nou blij dat het gezellige klephoekje hier is, en laat het ook een gezellig klephoekje zijn. En kom niet met de blauwe pet op de kop, de wangetjes bol om de scheidsrechtersfluit, aankrijsen met handremmen en al dat soort geschooljuf. Iedereen doet normaal hier, het gaat er gewoon wat luchtiger aan toe dan in de serieuze inhoudelijke topics. Wat is daar nou helemaal zo erg aan?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lol hebben is toch ook niks mis mee? Dat hebben we hier de afgelopen weken ook gehad. Maar wanneer de SLOWchat dreigt te veranderen in een SPEEDchat, dan grijp ik in, en gaat de handrem er op.
Die uitspattingen krijg je volgens mij ook met een SC die vier topics per dag vult en waar alleen smileyposts in voorkomen. Ik denk niet dat het in het gareel houden van de SC daar iets aan verandert.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
laatste opmerking van mij:
ok sc moet minder snel gaan
maar dan krijg je eerder van dit soort uitspattingen
Portret Fotografie #6
excuus voor de lompe link
Jazeker. Maar dat doe ik nooit. Als je dat doet, kun je je bestanden op een andere pc nooit bekijken omdat de dvd nog niet gesloten is...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dvd's eigenlijk ook openlaten?
ok, dat werkt dus niet tzelfde als bij een onafgesloten cdquote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jazeker. Maar dat doe ik nooit. Als je dat doet, kun je je bestanden op een andere pc nooit bekijken omdat de dvd nog niet gesloten is...
Pimp My PC...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn huidige PCkast is een Pre-modded kast die al een ruit er in heeft (net als de huidige van Mauro). Ook meerdere ccfl-lampen erin natuurlijk.
Mijn vorige kast heb ik zelf metallic blauw gespoten met autolak. Ruit erin gezaagd en licht erin. Ook een eigenbouw ventilatoschakelaar gemaakt voor 4 extra ventialtoren.![]()
Alleen is het mobo pieren voeren.![]()
Zoals ik al zei: FOT is mijn aandachtsgebied, niet die van de andere subfora.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
*US*SC*!280!teaz is tureluurs
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
ShowChat #734: Vaarwel BVO, Welkom terug Sven!
PUB SC #861: Maagdelijk witte TT
zomaar wat voorbeeldjes van gebagger in SC's...
laat toch zittenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
*US*SC*!280!teaz is tureluurs
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
ShowChat #734: Vaarwel BVO, Welkom terug Sven!
PUB SC #861: Maagdelijk witte TT
zomaar wat voorbeeldjes van gebagger in SC's...
Je geeft het zelf al aan. "Er wordt niet op grote schaal gebaggerd om het baggeren". Maar het baggeren gebeurt af en toe wel, dat geef je met deze zin zelf toe. En de laatste weken hebben we weer een toename gezien in het baggeren, terwijl het daarvoor zo goed ging. Om dat eruit te krijgen moeten we soms iets harder aan de teugels trekken dan wellicht wenselijk is, maar op die manier houden we wel de slowchat leefbaar en het forum open.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien, en dat is dus volstrekt overbodig en volkomen misplaatst. Er wordt bepaald niet op grote schaal gebaggerd om het baggeren. Dit is gewoon de plek waar je ff lekker met z'n allen een beetje kan bij kleppen over van alles. Dat krampachtige gescheidsrechter van jullie stuit alleen maar mensen tegen de borst. Je zou ook eens kunnen kijken naar het nuttige aspect van de slowchat: het voorkomt namelijk dat er in je serieuze topics veelvldig offtopic gewauweld gaat worden. Dan ben je nog veel meer poetswerk kwijt. Wees nou blij dat het gezellige klephoekje hier is, en laat het ook een gezellig klephoekje zijn. En kom niet met de blauwe pet op de kop, de wangetjes bol om de scheidsrechtersfluit, aankrijsen met handremmen en al dat soort geschooljuf. Iedereen doet normaal hier, het gaat er gewoon wat luchtiger aan toe dan in de serieuze inhoudelijke topics. Wat is daar nou helemaal zo erg aan?
Of moet dit een soort DPZ worden of zo?
Ga lekker zitten drama-queenen zegquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat toch zittenhet gaat allang weer over PCkasten. Hardstikke DIG, hardstikke offtopic voor zover mogelijk, maar blauw doet vrolijk mee, dus dit mag wel
Ik postte een foto van mijn pcquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
laat toch zittenhet gaat allang weer over PCkasten. Hardstikke DIG, hardstikke offtopic voor zover mogelijk, maar blauw doet vrolijk mee, dus dit mag wel
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, graagRooibos alsltublieft!
IRCen doe ik niet, zou niet eens weten hoe het werkt.
Er is in FOT nog nooit ECHT gebaggerdquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. "Er wordt niet op grote schaal gebaggerd om het baggeren". Maar het baggeren gebeurt af en toe wel, dat geef je met deze zin zelf toe. En de laatste weken hebben we weer een toename gezien in het baggeren, terwijl het daarvoor zo goed ging. Om dat eruit te krijgen moeten we soms iets harder aan de teugels trekken dan wellicht wenselijk is, maar op die manier houden we wel de slowchat leefbaar en het forum open.
Ja graag, komt vast van pasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz deelt de electronische halsbandjes vast uit...
Jij ook eentje Fles?
en zelf doe je lekker vrolijk mee als het je uitkomt maar ow wee als usertjes meedoenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. "Er wordt niet op grote schaal gebaggerd om het baggeren". Maar het baggeren gebeurt af en toe wel, dat geef je met deze zin zelf toe. En de laatste weken hebben we weer een toename gezien in het baggeren, terwijl het daarvoor zo goed ging. Om dat eruit te krijgen moeten we soms iets harder aan de teugels trekken dan wellicht wenselijk is, maar op die manier houden we wel de slowchat leefbaar en het forum open.
PDP is best kut. Als dat tenminste Protein Driven Panic betekent. Nou ja, als j ein de buurt van een toilet bent is de eerste nood gelukkig vrij eenvoudig te lenigenquote:
personal development programmequote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PDP is best kut. Als dat tenminste Protein Driven Panic betekent. Nou ja, als j ein de buurt van een toilet bent is de eerste nood gelukkig vrij eenvoudig te lenigen
Of bedoel je wat anders?
ow is dat een verhaal wat ik gemist heb dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Re het volgende:
[..]
personal development programme
de vorige werd nogal wreed verstoord
hoe kwam dat dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Re het volgende:
[..]
personal development programme
de vorige werd nogal wreed verstoord
neequote:Op donderdag 13 april 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow is dat een verhaal wat ik gemist heb dan?
kreeg een nogal onverwacht telefoontje 1 minuut in het gesprekquote:
Ik wil graag een blauwe of een nucleair groene als die hebt..quote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz deelt de electronische halsbandjes vast uit...
Jij ook eentje Fles?
Nee deze zijn voorzien van TomTom GOquote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil graag een blauwe of een nucleair groene als die hebt..![]()
Is dit eentje met of zonder GPS naviagatie??
@ -Marjo- Toffe kast, alleen rood van kleur. Of je hebt je witbalnas op Rood staan natuurlijk![]()
Should I stay or should I go?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee deze zijn voorzien van TomTom GO
met de nadruk op GO
If I go there will be trouble, If I stay there will be double....quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
If I go there will be trouble, If I stay there will be double....
was net op de radio
Zal ik dan maar weer aan het werk gaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]LOL
![]()
Nou ja, het is nog waar ook, gewoon
ja, doe maar, dan kan ik ook weer verderquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer aan het werk gaan?
mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ow een update van Kleintje:
Ze heeft kameel gereden (op zijn rug dan he?) en ze heeft een hele fijne vakantie
* Puckzzz hoeft ook nog maar 6 weekjes te wachten
Hetzelfde probleem hierquote:Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
Vakantie, ik wil ook
maar door die zeik met t werk enzo zit t er niet in dit jaar
als ik niet op tijd een baan vind, heb ik er geen geld voor
vind ik wel een baan, ehb ik er geen tijd voor
Da's coolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Vliegvrager het volgende:
* Vliegvrager heeft gisteren maar eens een reisgidsje van Japan gekocht![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef PoseidonVS het volgende:
Is dit travel?
Maar ik heb mijn vakantie ook al geboek. lekker 3 weekje met de caravan naar de Beekse Bergen
Hopen dat het een beetje mooi weer is, lekker een beetje beestjes fotograferen.
het is al overgewaaid, we hebben het nu over vakantiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
Die opmerkingen over baggeren vallen ook niet echt goed heIk vind jullie een stel zeikerds
We lullen over van alles en nog wat en het enige wat de mods willen bereiken is dat er geen bergen met onzinnige posts voorbij komen
Is dat nou zo'n probleem
Dat hele kapot-modden valt allemaal best mee vind ik.
Nou, dat gebeurt dus ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
Die opmerkingen over baggeren vallen ook niet echt goed heIk vind jullie een stel zeikerds
We lullen over van alles en nog wat en het enige wat de mods willen bereiken is dat er geen bergen met onzinnige posts voorbij komen
Is dat nou zo'n probleem
Dat hele kapot-modden valt allemaal best mee vind ik.
Zullen we het slowchattopic van gisteravond er even bijpakkenquote:
Whateverquote:ik vind jou een zeikerd
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we het slowchattopic van gisteravond er even bijpakken
[..]
WhateverHet valt me wel op dat degenen die gisteravond het hardst bezig waren, vanmorgen even hard aan het roepen waren dat ze het onzin vinden dat men dat roept bla bla bla
Het lijkt wel alsof jullie je aangesproken voelen
Polarisatie filtertjequote:Op donderdag 13 april 2006 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]ik was er niet
hier weer een domme overdenk/piekervraag van mij...
dr zijn foto's gemaakt waarbij de iso vrij hoog opgeschroefd is vanwege het licht... (ik heb ze niet gemaakt, dus precies weet ik t niet) maar goed
mijn kop is zegmaar erg korrelig, jammer, maar goed, ik kan aardig wat photoshoppen om t weg te werken.
welke instellingen kun je het beste bij felle hoogstaande zomerzon bij t water gebruiken?
Nee, je hebt gelijk, ze hebben het vast tegen iemand andersquote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef PdeHoog het volgende:Het valt me wel op dat degenen die gisteravond het hardst bezig waren, vanmorgen even hard aan het roepen waren dat ze het onzin vinden dat men dat roept bla bla bla
Het lijkt wel alsof jullie je aangesproken voelen
met Opanda exifquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
hoe kon je ook alweer die EXIF info uitlezen?
in Windows Explorer kun je gewoon met rechts klikken en dan Eigenschappen > tabblad Samenvatting, eventueel de knop Geavanceerd. Daar kan je ook de EXIF lezenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
hoe kon je ook alweer die EXIF info uitlezen?
vanaaf effe uitvoerenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
einde nutteloze discussie
Laten we het weer over foto's, computers en vakantie hebben
p.s. HM2, je hebt mail @ hotmail
als ie unable to find Opanda IExif zegt is het dus een saved for web hequote:
Sowwie Flesquote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ik net mijn agressie een beetje kwijt, begint er eentje over DPZ
Of dat, of het is met iets anders bewerkt, wat de EXIF ook wegggooitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ie unable to find zegt is het dus een saved for web he
Ik verbaas me er ook regelmatig over. Foto's die imo vrij simpel zijn, slecht gecomprimeerd etc. worden de hemel in geprezen. Foto's die imo wel mooi zijn beginnen ze over te zeiken wara je moe van wordt.... rare mensen daar bij DPZquote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vanaaf effe uitvoeren![]()
Wie heeft er trouwens een goed gefundeerde mening over kwaliteitsverschillen in foot's tussen FOT en DPZ???
Mijn mening is, dat er vreselijk gehyped wordt over foto's op DPZ. Ik heb vandaag een topic bekeken daar, met foto's die daar als prachtig bestempeld worden. Alleen zijn het foto's, die ik hier nog niet eens zou durven posten![]()
Met andere woorden DPZ wordt ook steeds laagdrempeligger![]()
hmm... t zit m in de plugin van ff, hij kan er geen openenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of dat, of het is met iets anders bewerkt, wat de EXIF ook wegggooit
sorry Fles, maar daar wil ik toch even op ingaanquote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
Wie heeft er trouwens een goed gefundeerde mening over kwaliteitsverschillen in foot's tussen FOT en DPZ???
Foto's:quote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
Laten we het weer over foto's, computers en vakantie hebben
Die post was voor mij de druppel idd, maar de emmer zat daarvoor al behoorlijk vol.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees idd dat je laatste serie alleen maar geziek bevat over je keuze van Titel. Eentje gaat er zelfs wel heel erg diep op in.
quote:terecht dat iemand verderop zucht : Tjeez het is maar een titel!
maar inhoudelijk commentaar op je foto's heb je weinig gekregen.
Dan deden wij dat hier toch beter!
Dat viel mij ook al op / flink tegen eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lees idd dat je laatste serie alleen maar geziek bevat over je keuze van Titel. Eentje gaat er zelfs wel heel erg diep op in.
terecht dat iemand verderop zucht : Tjeez het is maar een titel!
Mijn hormonen, wat DOE je??!!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:41 schreef Vliegvrager het volgende:
sorry Fles, maar daar wil ik toch even op ingaan
Da's een laag diafragmaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
ok euhm fnumber 14, was da ook alweer?
Check en die 1/500e is best kortquote:exposure time 1/500" das toch de tijd dat de sluiter opengeweest is?
Foute boel dusquote:ISO staat op 1600....
F-number 14 betekent dat je diafragma op f/14 ingesteld geweest is. En technisch gezien betekent dat dat de effectieve diameter van je lichtvangende opening 1/14 van de brandpuntslengte geweest isquote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
ok euhm fnumber 14, was da ook alweer?
exposure time 1/500" das toch de tijd dat de sluiter opengeweest is?
ISO staat op 1600....
hmm moet me hier eens meer in gaan duiken denk ik
iemand die me dit ff wil uitleggen?
Dat is een erg ehmmm... 'interessante' combinatie van instellingenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een laag diafragmaOftewel de boel is over een groot deel van de foto scherp.
[..]
Check en die 1/500e is best kort
[..]
Foute boel dus
Preciesquote:
wacht nu ben ik t helemaal kwijtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een laag diafragmaOftewel de boel is over een groot deel van de foto scherp.
[..]
Check en die 1/500e is best kort
[..]
Foute boel dus
Het gaat om het scherptegebied (depth of field, diepte van het veld, gewoon tekstverklaren eigenlijk) Hoe kleiner je diafragma (hoger je f-getal), hoe groter het scherptegebied. Maar als de afstanden groot genoeg zijn, wordt wat veraf is vanzelf onscherp.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht nu ben ik t helemaal kwijt
jah ik weet t, ik denk meestal niet na, maar volg mijn gevoel zodoende
laag diafragma is groot deel scherp... hoe zit dat dan?
als je een groot diafragma hebt, is dan echt gefocused op iets?
bij deze foto is toch ook een deel onscherp?
Er is wel gefocused (dat moet ook en zoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het gaat om voorwerpen die dichtbij zijn vs. voorwerpen die ver weg zijn. Kijk hier eens anders. De technobabble zal ik je besparen, maar in principe is het zo dat:quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind fotovisie teveel regeltjes hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kom trouwens wel heel regelmatig op http://fotovisie.net/. Daar is best een relaxed sfeertje, geen gezeik e.d., zitten een paar hele leuke fotografen tussen - ik ben fan van Arti Elvi en Bitesomemore- nivo wisselt er heel erg, er zitten goede en minder goede fotografen tussen. Maar dat is op elk forum
Niet om reclame te maken voor mijn eigen site maar op fotologie.nl hangt echt een leuke sfeer en is men erg bereid om elkaar wat te leren. Het is alleen jammer dat er nog wat weinig mensen komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Het is met DPZ overigens net als op andere foraVeel plaatjes kijken (want er zitten echt goeie, inspirerende fotografen tussen) en verder weinig posten.
Er zijn maar weinig echt leuke fotofora te vindenFOT is leuk, maar af en toe net een kinderklasje; DPZ begint steeds brakker te worden; FV vind ik te overgemoddereerd en te onoverzichtelijk en meer ken ik er niet eigenlijk
Ik trek mijn waffel nu naast FOT ook op EosDigitaal open. Daar zit dan een kliek van Canonshooters en is de afkeer richting Nikon erg hoog. (waar ik mij zeer van afzonder.....Canon of Nikon wat maakt het uit) Maar daar worden tenminste nog veel foto's gepost in vele topics. Wel af en toe off-topic geneuzel, maar wel binnen de perken.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind fotovisie teveel regeltjes hebbenEn daarnaast een bijzonder onoverzichtelijke layout. Ik heb er nu een paar keer rondgekeken, maar ook dat forum is niet geheel aan mij besteed.
Mja ik ken Rvb bijvoorbeeld via Fotovisie, daarna is hij (door mij, krijg ik nu ook bonuspunten?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind fotovisie teveel regeltjes hebbenEn daarnaast een bijzonder onoverzichtelijke layout. Ik heb er nu een paar keer rondgekeken, maar ook dat forum is niet geheel aan mij besteed.
EosDigitaal is wel een aardig forum ja, hoewel er wel erg veel familie-album kiekjes gepost worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik trek mijn waffel nu naast FOT ook op EosDigitaal open. Daar zit dan een kliek van Canonshooters en is de afkeer richting Nikon erg hoog. (waar ik mij zeer van afzonder.....Canon of Nikon wat maakt het uit) Maar daar worden tenminste nog veel foto's gepost in vele topics. Wel af en toe off-topic geneuzel, maar wel binnen de perken.
en dan hebben we natuurlijk nog al die splinterforumpjes van mensen die weggegaan zijn bij FOT vandaanquote:Op donderdag 13 april 2006 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
EosDigitaal is wel een aardig forum ja, hoewel er wel erg veel familie-album kiekjes gepost worden.
Klopt... In mijn ogen ook veel te veel kindertopics en baby foto's... Terwijl er toch ook een paar echt goeie topics tussen zitten. En er wordt toch redelijk comentaar gegeven met goede uitleg.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
EosDigitaal is wel een aardig forum ja, hoewel er wel erg veel familie-album kiekjes gepost worden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan hebben we natuurlijk nog al die splinterforumpjes van mensen die weggegaan zijn bij FOT vandaan
photophoria
voor elck wat wilsch
ach, voor de volledigheid dan hequote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat is nog niet eens officieel in de lucht
![]()
Maarrrrrr!!! We draaien al wel op de nieuwe servert sinds gisterenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, voor de volledigheid dan he
die andere drie zijn ook niet echt serieus te nemen, dus jah
En dan moet je door de grote papiermolen en wordt je gescreened... Niets effe makkelijk aanmelden.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maarrrrrr!!! We draaien al wel op de nieuwe servert sinds gisteren
alleen nu moet het forum, album etc.etc. er nog op
ja, op elk forum is wel wat aan te merkenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan moet je door de grote papiermolen en wordt je gescreened... Niets effe makkelijk aanmelden.![]()
Dat heeft een heel erg duidelijk doel. Dat is niet om het iedereen maar zo moeilijk mogelijk te maken. Ik weet niet of de naam GGG (GutteGutteGut) je iets zegt?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan moet je door de grote papiermolen en wordt je gescreened... Niets effe makkelijk aanmelden.![]()
Dat fotografieforum.nl is idd niet serieus te nemenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, voor de volledigheid dan he
die andere drie zijn ook niet echt serieus te nemen, dus jah
Ja, ik weet weer voldoende...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heeft een heel erg duidelijk doel. Dat is niet om het iedereen maar zo moeilijk mogelijk te maken. Ik weet niet of de naam GGG (GutteGutteGut) je iets zegt?
thnx fles, vv en pdhquote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om voorwerpen die dichtbij zijn vs. voorwerpen die ver weg zijn. Kijk hier eens anders. De technobabble zal ik je besparen, maar in principe is het zo dat:
Hoe hoger het F-getal, hoeminder licht je doorlaat langer je sluiter open staat groter je scherptediepte is (het dieptegebied waarbinnen dingen scherp op de foto komen)
de naam zegt me vaag wat, maar wat is bij jullie dan de procedure, en wat wil je daarmee voorkomen>quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heeft een heel erg duidelijk doel. Dat is niet om het iedereen maar zo moeilijk mogelijk te maken. Ik weet niet of de naam GGG (GutteGutteGut) je iets zegt?
Is dat weer een afsplitsing van F3 of zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Waar komt in vredesnaam www.fotofobie.nl vandaanIk zie daar weer allemaal oude bekenden
Het is misschien beter als Re het uitlegt maar ik zal even een poging wagen. We zijn er zelf nog niet helemaal uit hoe we het precies allemaal gaan doen. Ik denk dat dat in de loop der tijd en door ervaring allemaal zich nog zal ontwikkelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
de naam zegt me vaag wat, maar wat is bij jullie dan de procedure, en wat wil je daarmee voorkomen>
Als jij het zegtquote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef Xilantof het volgende:
Er was toch weer onenigheid op F3?
Ook iets met Oceanonix volgens mij.
Waarom heb ik toch steeds het idee dat dat meisje koste wat kost beschermd moest worden door een paar heren?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:01 schreef Xilantof het volgende:
Er was toch weer onenigheid op F3?
Ook iets met Oceanonix volgens mij.
aah ok, ik snap, dat soort mensen daar is idd niemand van gediendquote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is misschien beter als Re het uitlegt maar ik zal even een poging wagen. We zijn er zelf nog niet helemaal uit hoe we het precies allemaal gaan doen. Ik denk dat dat in de loop der tijd en door ervaring allemaal zich nog zal ontwikkelen.
PP (PhotoPhoria) wordt een Invite Only forum. D.w.z. dat je je idd niet zomaar even kan registreren en er op los kan forummen, modellen ontmoeten etc. De bedoeling van PP is namelijk niet het zoveelste fotografie forum, maar de voornaamste reden dat we dit opzetten is om modellen en fotografen op uitgebreide schaal dichter bij elkaar te brengen. Modellen krijgen een portfolio, fotografen krijgen een portfolio. Iedereen kan foto's in de gallerij plaatsten etc.
De reden dat het een invite only forum wordt is omdat er in het verleden door een bepaalde user misbruik is gemaakt van modellen. Van 'onschuldig' door hun afgeschermde verkleedruimte lopen, tot systematisch lastigvallen op MSN, Mail etc, smerige roddels verspreiden die niet waar waren, etc.
We willen een systeem zien te ontwikkelen waar we de rotte appels er vrij snel uit kunnen pikken.
Ik weet het allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij het zegtVertel het eens
roddelen over de buren is goed
geen ideequote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch steeds het idee dat dat meisje koste wat kost beschermd moest worden door een paar heren?
photophoria is met maar een doel opgezet, het bij elkaar brengen van beginnende fotografen en modellen onder een paraplu van wederzijds vertrouwen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
de naam zegt me vaag wat, maar wat is bij jullie dan de procedure, en wat wil je daarmee voorkomen>
quote:
goed, veel frustratie eruit kunnen gooien, ik moet meer vrij nemen van de baasquote:
Ik wil ook zo'n baas!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
goed, veel frustratie eruit kunnen gooien, ik moet meer vrij nemen van de baas
precies hetzelfde als fotografieforumquote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Waar komt in vredesnaam www.fotofobie.nl vandaanIk zie daar weer allemaal oude bekenden
Ik heb heel even snel gekeken, maar begrijp ik het nu goed? Je moet 30 dagen lang elke dag een foto van jezelf maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand dit al gezien trouwens? Ik heb er zelf geen tijd voor, maar vind het wel een heel leuk idee
http://www.dpchallenge.com/forum.php?action=read&FORUM_THREAD_ID=372914&page=1
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies hetzelfde als fotografieforum
Ík was F3 aan het bijlezenquote:weggelopen bij FOT, bij F3 gegaan, in ongenade gevallen bij de kliek daar, en weer afgesplitst
ja, ik werd een beetje moe van dat huichelachtige gemooiweerspeelquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ík was F3 aan het bijlezenhet IP-adres op kantoor hebben ze nog niet gevonden geloof ik
. De kliek is er wederom goed in om alle sporen van de onenigheid te laten verdwijnen
Dan is het hier toch leuker hequote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik werd een beetje moe van dat huichelachtige gemooiweerspeel
Yups, en dat valt nog echt niet mee om na 10 / 15 foto's nog inspiratie te hebben voor nog eens 15 ofzo. Ik denk dat het ze vies tegen gaat vallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb heel even snel gekeken, maar begrijp ik het nu goed? Je moet 30 dagen lang elke dag een foto van jezelf maken?
eigenlijk welquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan is het hier toch leuker heAls we rellen, dan kan de rest gewoon meegenieten
Ik zou bijna gaan denken dat FOK nog zo slecht niet isquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk wel
hier mag je zelfs iets anders vinden dan de Baas
Was dat on line gezet dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nee 30 dagen zelfportretten...
Iedere dag vanaf hetzelfde punt en op hetzelfde tijdstip een foto van een bouwplaats maken is dan weer wel cooldan zie je zo'n gebouw op een gegeven moment groeien
er was ooit ook iemand die dat gedaan had bij de Martinus Nijhoffbrug in Zaltbommel. Weet iemand dat linkje nog?
En de discipline. Je moet er maar iedere dag aan denken en tijd voor vrijmaken.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups, en dat valt nog echt niet mee om na 10 / 15 foto's nog inspiratie te hebben voor nog eens 15 ofzo. Ik denk dat het ze vies tegen gaat vallen.
Die is leuk jaquote:Artu Elvi doet het tot nu toe hartstikke leuk vind ik: http://www.arti-elvi.nl/30days.html
ja, ik heb het ooit ergens gezien. Was een gast die ergens in een torentje een camera had neergezet, en iedere avond als hij zijn hond uit liet, liep hij daar langs, ff foto maken, ruim een jaar lang. Gaaf, allerlei verschillende weersomstandigheden, en ook dag/avond/nacht plaatjes en zo, zag er leuk uitquote:
Ik heb het ooit wel op TV gezien, in een filmpje. De laaste maand heeft hij de fotos in een rondje om de brug heen gemaakt, steeds 10 graden verderop. Was inderdaad heel grappig om te zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb het ooit ergens gezien. Was een gast die ergens in een torentje een camera had neergezet, en iedere avond als hij zijn hond uit liet, liep hij daar langs, ff foto maken, ruim een jaar lang. Gaaf, allerlei verschillende weersomstandigheden, en ook dag/avond/nacht plaatjes en zo, zag er leuk uit
Moet je met je flitser doen, geeft hele leuke reactiesquote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
een foto te maken van elke auto die ons inhaalde
ja als je foto's gaat maken van auto's die je zelf inhaalt kom je niet ver huhquote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
toen ik in het Slotervaart ziekenhuis werkte, keek ik uit op een tramhalte, waar elke keer weer een ander gedecoreerde tram langskwam. Leek me toen al leuk om gewoon van hetzelfde standpunt een foto van elke tram te maken, er reden niet alleen trams met reclame maar ook kunstig beschilderde
Ik heb afgelopen zondag op de terugweg van Friesland geprobeerd een foto te maken van elke auto die ons inhaalde om vast te leggen wat mensen zoal doen in de auto. Ik kwam op het idee omdat een auto ons inhaalde en 1 van de pasagiers me wel zo ongelooflijk dom aan zat te kijken
maar helaas veel last van reflecties in de ramen
ervaring?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
ja als je foto's gaat maken van auto's die je zelf inhaalt kom je niet ver huh![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als ik achter het stuur zit nee, is een beetje gevaarlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 14:37 schreef Re het volgende:
[..]
ja als je foto's gaat maken van auto's die je zelf inhaalt kom je niet ver huh![]()
![]()
![]()
![]()
da's wel de bedoeling dan jaquote:
hmm denk niet dat iedereen het even leuk zal vinden, zoiets. Plus dat je idd met autoruiten zit, zal wel flink vertroebeld beeld gevenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
da's wel de bedoeling dan ja
lijkt me wel een grappige serie opleveren
mja dat is dan de uitdaging idd, maar we zien wel. Zal voorlopig niet wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm denk niet dat iedereen het even leuk zal vinden, zoiets. Plus dat je idd met autoruiten zit, zal wel flink vertroebeld beeld geven
Ik denk dat als je er voor zorgt dat ze niet herkenbaar zijn aan hun kentekenplaten o.i.d. je er nog wel mee kunt wegkomen ookquote:Op donderdag 13 april 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
da's wel de bedoeling dan ja
lijkt me wel een grappige serie opleveren
ook al zoiets ja, hoe ga je dat regelen? grote sticker op de achterklep: "Liever niet op de foto? Mail naar puckzzz@puckzzz.nl"quote:Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat als je er voor zorgt dat ze niet herkenbaar zijn aan hun kentekenplaten o.i.d. je er nog wel mee kunt wegkomen ook
dat zien ze niet als ze een dikke toeter op zich gericht zien hequote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
Kenteken komt er niet eens op te staan.
Dan moet er altijd nog sprake zijn van aanmerkelijk belang. Iets als "mijn vrouw/baas denkt dat ik in Limburg ben, maar ik was stiekum in Groningen."quote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe staat dat nog maar weer in dat portretrecht? Als publicatie niet nadelig voor hun is mag het ofzo? Kenteken komt er niet eens op te staan.
Mja dan kan je dus nergens meer foto's van mensen maken. Die serie van ??? laatst op Schiphol, had ook zoiets kunnen zijn "mijn vrouw denkt dat ik in Duitsland zit maar eigenlijk ben ik op weg naar mijn Italiaanse vriendin"quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan moet er altijd nog sprake zijn van aanmerkelijk belang. Iets als "mijn vrouw/baas denkt dat ik in Limburg ben, maar ik was stiekum in Groningen."
Het is dan ook een zaak van achteraf handelen. Jij hoeft er niet van uit te gaan dat iemand misschien wel op de verkeerde plek rondhobbelt, zeker niet in de openbare ruimte (buitenshuis dus). Ik weet alleen niet of de binnenkant van een auto onder "openbare ruimte" valt.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dan kan je dus nergens meer foto's van mensen maken. Die serie van ??? laatst op Schiphol, had ook zoiets kunnen zijn "mijn vrouw denkt dat ik in Duitsland zit maar eigenlijk ben ik op weg naar mijn Italiaanse vriendin"
het probleem zit hem volgens mij niet zo in het maken van de foto's maar om het openlijk publiceren zonder medewete van de personen die herkenbaar op de foto's staanquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is dan ook een zaak van achteraf handelen. Jij hoeft er niet van uit te gaan dat iemand misschien wel op de verkeerde plek rondhobbelt, zeker niet in de openbare ruimte (buitenshuis dus). Ik weet alleen niet of de binnenkant van een auto onder "openbare ruimte" valt.
en aangezien de persoon die onverwacht op de korrel genomen wordt, geen idee heeft waar hij vanuit moet gaan, is dus ook het nemen van de foto al een probleemquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
het probleem zit hem volgens mij niet zo in het maken van de foto's maar om het openlijk publiceren zonder medewete van de personen die herkenbaar op de foto's staan
gewoon lekker doen joh. Als er iemand moeilijk doet, kun je de foto in zijn/haar bijzijn gelijk wissen toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie weten de lol er wel uit te halen he?
we beschermen je alleen maarquote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie weten de lol er wel uit te halen he?
ja, handig, midden op de snelwegquote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gewoon lekker doen joh. Als er iemand moeilijk doet, kun je de foto in zijn/haar bijzijn gelijk wissen toch?
In het buitenland doen geuniformeerden daar per definitie moeilijk over. In Nederland zijn ze iets makkelijker, maar ook hier zijn ze (vooral politie) er minder van gecharmeerd. Uniform+fototoestel=lastig.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en aangezien de persoon die onverwacht op de korrel genomen wordt, geen idee heeft waar hij vanuit moet gaan, is dus ook het nemen van de foto al een probleemEigenlijk al het aanleggen
Vraag maar aan Re hoe leuk bijvoorbeeld Poolse politieagenten in hun lunchpauze dat vinden
ja okee, maar ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat iedereen die je op de korrel neemt, daar weleens niet van gediend zou kunnen zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In het buitenland doen geuniformeerden daar per definitie moeilijk over. In Nederland zijn ze iets makkelijker, maar ook hier zijn ze (vooral politie) er minder van gecharmeerd. Uniform+fototoestel=lastig.
Poolse politie agenten zijn niet tofquote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en aangezien de persoon die onverwacht op de korrel genomen wordt, geen idee heeft waar hij vanuit moet gaan, is dus ook het nemen van de foto al een probleemEigenlijk al het aanleggen
Vraag maar aan Re hoe leuk bijvoorbeeld Poolse politieagenten in hun lunchpauze dat vinden
Dat zou idd weleens kunnen. Maar dan? Als je je welwillend opstelt en niet te beroerd bent om foto's te wissen, hoeft dat geen enkel probleem te zijn toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja okee, maar ik hou er eigenlijk altijd rekening mee dat iedereen die je op de korrel neemt, daar weleens niet van gediend zou kunnen zijnBen ik te voorzichtig dan?
da's een "niet" teveelquote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
Poolse politie agenten zijn niet tof. althans niet zolang ze niet door hebben dat ze op de foto komen
niet manquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
of te weinig, daar wil ik vanaf zijn
Nietquote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef Re het volgende:
niet, en volgens mij klopt tie wel.. toch?
niet dan?
twee keer "niet" teveel, is ook een geldige oplossingquote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef Re het volgende:
niet, en volgens mij klopt tie wel.. toch?
niet dan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
Poolse politie agenten zijn niet tof. althans niet zolang ze niet door hebben dat ze op de foto komen
geilquote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
zow, nu kan je zoveel NIETjes als je maar wilt toevoegen
zo kloptie ja. Alleen waren dit parallelle nietjes, en die werken niet op elkaar. 2 seriële nietjes heffen elkaar wel op jaquote:
Weet je wat het verschil is tussen een naaimachine en een nietmachine?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Dat hangt er in het geheel vanaf waar die nietjes geplaatst gaan wordenquote:
Op kantoor hadden we er één waar "Niet goed" op stond. Steeds weer kwam de vraag waarom we dat ding niet gewoon weggooiden, waarop wij standaard antwoorden: "Waarom? Hij niet goed!"quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
owww ik dacht van niet dacht dat retrospectief een geplaatste niet blijft staan tot de volgende nietquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo kloptie ja. Alleen waren dit parallelle nietjes, en die werken niet op elkaar. 2 seriële nietjes heffen elkaar wel op ja
nee dat klopt nietquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Re het volgende:
[..]
owww ik dacht van niet dacht dat retrospectief een geplaatste niet blijft staan tot de volgende niet
Typisch gevalletje kantoorhumor. Maar binnen die categorie wel het topsegment.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op kantoor hadden we er één waar "Niet goed" op stond. Steeds weer kwam de vraag waarom we dat ding niet gewoon weggooiden, waarop wij standaard antwoorden: "Waarom? Hij niet goed!"
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Typisch gevalletje kantoorhumor. Maar binnen die categorie wel het topsegment.![]()
baggerenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd
ik ga jullie weer verlaten
braaf zijn, niet baggeren enzo
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd
ik ga jullie weer verlaten
braaf zijn, niet baggeren enzo
lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef Re het volgende:
nog ff 2-3 uurtjes doorwerken en we zijn weer klaar tot dinsdag
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lekker
nog 12 uur w88 en dan heb ik het huis voor mij alleen
hahaha jij ook al? breng morgen m'n moeke naar groningen, rest van de week zijn d'r wagen en huis van mij... is toch wel lekker af en toe, wat ruimtequote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lekker
nog 12 uur w88 en dan heb ik het huis voor mij alleen
totdanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
zekers, wel vroeg hoor, breakfast party dan
kom je ook op me feestje? of moet ik mijn feestje naar jou verhuizenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef Muk het volgende:
[..]
hahaha jij ook al? breng morgen m'n moeke naar groningen, rest van de week zijn d'r wagen en huis van mij... is toch wel lekker af en toe, wat ruimte
zeg het maar, wanneer is jouw feestje?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kom je ook op me feestje? of moet ik mijn feestje naar jou verhuizen
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
totdanik verwacht je om 6 uur aan me deur 14.gif
beste Re, als je van plan bent jezelf tot 6 uur met koffie overeind te houden, wil ik je adviseren per rolstoel te komen, dat gaat met genoeg koffie in je donder, net zo snel, en kost geen benzinequote:
ik zie je vrijdagquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef Muk het volgende:
[..]
zeg het maar, wanneer is jouw feestje?
edit: ik kom wel naar jou feestje, hoef ik niet op te ruimen![]()
moet ik wel even een cd'tje vol punk branden, je kent de weg van jouw naar mijn huis, en zonder lompe muziek en alle ramen open... kan ik nog nuchter zijn, dan val ik in slaap en rijd mezelf dood tegen een boom![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef Muk het volgende:
[..]
beste Re, als je van plan bent jezelf tot 6 uur met koffie overeind te houden, wil ik je adviseren per rolstoel te komen, dat gaat met genoeg koffie in je donder, net zo snel, en kost geen benzine
owww of ik nou 20 of 30 bakkies neem, ik blijf er rustig onder hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef Muk het volgende:
[..]
beste Re, als je van plan bent jezelf tot 6 uur met koffie overeind te houden, wil ik je adviseren per rolstoel te komen, dat gaat met genoeg koffie in je donder, net zo snel, en kost geen benzine
jep, en dan met een achteruitkijkbrilquote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
owww of ik nou 20 of 30 bakkies neem, ik blijf er rustig onder hoor
achteruit in de rolstoel is dan weer well een challenge
Je MSN smilie met het duimpje omhoog = 14.gifquote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Wtf is dat 14.gif wat ik hier zo vaak langs zie komen?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef EchnaDarr het volgende:
newbiequote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Laat hem toch newbie zijn...quote:
doeiiiquote:Op donderdag 13 april 2006 18:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat hem toch newbie zijn...![]()
FBitsie is weer op dreeef![]()
Ik gaat... tot vanaaf![]()
ik meld het gewoon ffquote:
doeii, tot de volgende keerquote:
ik ga niet zomaar weg, ik heb een reden.quote:
doeiiiquote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ga niet zomaar weg, ik heb een reden.
ik moet weg
doeiii!
Er is wel iets meer voor nodig om me weg te krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:01 schreef Re het volgende:
[..]
die zijn natuurlijk gewoon niet welkom hier![]()
tsss nog geen 3000 en een ander newbie noemenquote:
we wilen je graag behouden dus leren we je via harde handquote:Op donderdag 13 april 2006 18:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Er is wel iets meer voor nodig om me weg te krijgen.
Regen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben wel zeikend nat geregend net trouwens ohooo
ik heb eeb super maccaroni met bolognese magnetron maaltijdquote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
Net een pizza door de oven getrokken en opgepeuzeld en daarna een kleine portie Häagen-Dasz zitten genieten..
oww ja da's waarquote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef EchnaDarr het volgende:
ik spreek je wel bij de stoomtreintjes
Ik heb nasi alla hm2 gemaakt ...was eruug jammiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
Net een pizza door de oven getrokken en opgepeuzeld en daarna een kleine portie Häagen-Dasz zitten genieten..
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb nasi alla hm2 gemaakt ...was eruug jammie![]()
U heeft zich nog niet opgegeven hoorquote:
Maar wel goeie incrowdquote:
Meestal ben jij dan de kok. Alleen afgelopen zondag waren bb en ik datquote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar wel goeie incrowd
ik heb tenminste bij elke fokkermeet nog lekker te eten gehad![]()
ahh hmmm ja altijd goed als er voor je gekookt wordtquote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar wel goeie incrowd
ik heb tenminste bij elke fokkermeet nog lekker te eten gehad![]()
gamen.. hmmmmm Eigenlijk wel zin in, maar heb nog wat msn vensters openstaan enzo..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:25 schreef Mauro het volgende:
Zo, kip en stokbrood zit in de maag.
* Game on *
Ik ben heel erg erg...quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gamen.. hmmmmm Eigenlijk wel zin in, maar heb nog wat msn vensters openstaan enzo..
En tijdens jouw verjaardag, moesten we voor ons zelf opkomen aan de grillplaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Meestal ben jij dan de kok. Alleen afgelopen zondag waren bb en ik dat
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En tijdens jouw verjaardag, moesten we voor ons zelf opkomen aan de grillplaat.Foodfight IRL
![]()
Yup das echt erg...quote:Op donderdag 13 april 2006 20:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben heel erg erg...
Ik heb mijn pc in de auto geladen en zit nu bij Evert thuis, samen met hem te gamen
Nee, dat doen we niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup das echt erg...
Maar ook wel weer gezellie... Samen in WoW land ten strijde trekken...
Oh en geen rouwdienst houden met een groepje he???Je weet wat er gebeurd is..
Iets met onderdelen die in Japan, Siberië, Vladiwostok, Finland liggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
had ik al verteld hoe het met mijn op 13 januari, vandaag een KWARTAAL geleden, ter reparatie aangeboden Sigma 20/1,8 EF objectieveke staat?
ja, de laatste berichten zijn dat ze hopen dathet bij de zending zit die over anderhalve week binnenkomtquote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Iets met onderdelen die in Japan, Siberië, Vladiwostok, Finland liggen.
hehe, eindelijk eentje die het doorheeftquote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss nog geen 3000 en een ander newbie noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |