Ik zou niet willen ruilen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:45 schreef Zwansen het volgende:
Lance Armstrong is er miljonair mee geworden.
Waarom lossen ze de oorzaken nou niet een keer gewoon op?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Raak er maar gewend aan, we zitten in het midden van een kanker-epidemie.
1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:00 schreef mindflick het volgende:
[..]
Waarom lossen ze de oorzaken nou niet een keer gewoon op?
Ik durf te wedden dat kanker komt door ons voedsel dat vol zit met chemicaliën en door straling van gsm/umts/wifi/dect/c2000 enz.
quote:Deze dingen gebruiken we de laatste 20 jaar echt veel, en juist in deze tijd zie je een gigantisch toename van kanker.
Heb je ook bronnen bij bovenstaande onzin?quote:Het is al bewezen dat het veelvuldig gebruik van een mobiel leid tot kanker. En dat alleen van een mobieltje dat relatief niet veel straling uitzend. Wat dacht je dan van umts, wifi en andere hardere stralingsbronnen.
Je moet benzine dan ook niet drinken!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:28 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
en 1 röntgenfoto is ongeveer weer gelijk aan 1 vliegreis..radongas in nieuwbouwwoningen..nog een leuke: lood in benzine is verboden wegens slecht voor het milieu en is dus vervangen door benzeen wat nogal carcinogeen is..
quote:(7) Maar voorkķmen blijft natuurlijk beter dan genezen. Dat hoeft niet moeilijk te zijn, want kanker wordt in de overgrote meerderheid van de gevallen veroorzaakt door vermijdbaar gedrag: roken en ongezond eten.
Dat lijkt me ook onzin. Er zijn zoveel mensen die hun hele leven topfit zijn en in 3 maanden weken tijd wegkwijnen aan kankerquote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb 1 artikel ff snel doorgelezen, hun conclusie;
[..].
Lees je je eigen bronnen wel?
Het heeft weinig met je immuunsysteem te maken hoor. Kanker = ongeremde celgroei, en wordt niet veroorzaakt door ziektemakers. En dus heeft je immuunsysteem er ook weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:06 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
en zelfs dan: kanker krigen is uiteindelijk een kwestie van vatbaarheid -> je kunt nog zo gezond zijn, als je immuunsysteem er nit goed mee overweg kan zul je het gewoon ontwikkelen. De kans op het ontwikkelen van kanker is bijna onafhankelijk van je levensstijl
Gedeeltelijk wel, want je immuunsysteem moet ook lichaamseigen cellen die niet goed zijn opruimen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het heeft weinig met je immuunsysteem te maken hoor. Kanker = ongeremde celgroei, en wordt niet veroorzaakt door ziektemakers. En dus heeft je immuunsysteem er ook weinig mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |