Nee jij mag dan weer wel het Stakemakanaal of zo zeggen maar dan wel met die Aequote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En als ik dat nu eens op z'n Gronings spreek?
Dan helpt zeker alle jargon van de wereld niet om het nog goed te maken![]()
Ze deden het ook elk in een aparte badkuip..quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat had met één van de twee ook al wel gelukt denk ik...
'k zelf zou zeggen "Stoakemoaknoal"quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee jij mag dan weer wel het Stakemakanaal of zo zeggen maar dan wel met die Ae![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alias Capriccio Dieu Donné
Welke kleur?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kwast neerleg*
Lime green?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag ook geschilderd, op de wc... ik denk dat als ik 's ochtends half slaperig ene lampje aanknip op de wc... dat ik dan ACCUUT wakker ben
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gronings toetje met tien letters?Running gag met Groninger studenten op de HBO was altijd de vraag hoe doet de sirene van de ambulance in Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de betekenis van je nickname?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Asje!
Lijstje al ingevuld om je voor te stellen?
Ik weet waar de volgende meet isquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Wat voor studie/werk doe je?
Café-uitbater.
Een stuk chiquer dan barmanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Wat voor studie/werk doe je?
Café-uitbater.
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woontquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, men doet altijd wel boers wat het Gronings betreft, maar de betere Neerlandici/taalkundigen weten wel beter wat betreft de kwaliteiten van de taal - door onder andere de gedichten die dat weergeven.
Hij is weer weg hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil wel eens wat meer weten over die kroeg
is het een homokroeg
waar?
ben je vroeg bij iig
Ach da's wel flauw hoor dan moet Aangebrande-Phonix hard werken aan de andere kant van de bar als waar wij dan staanquote:
doen Roje Rinus en P daalemmer het eigenlijk nogquote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woont
en die kennen dan Roje Rinus en P Daalemmer weer niet
Ja, maar ze hadden naar mijn mening allang moeten stoppen :-/quote:Op woensdag 12 april 2006 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doen Roje Rinus en P daalemmer het eigenlijk nog
was wel leuke muziek ik weet alleen niet hoe ik het op mijn i pod kan krijgen heb alleen een aftands bandje
Of liever gezegd, ze kennen Ede Staal niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woont
en die kennen dan Roje Rinus en P Daalemmer weer niet
Oeh, barely legalquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
We hadden een nieuw uitzendkrachtje vandaag.
Een 18-jarige versie van Colin Farrell.
heeft hij ook al een uitgelekte home video dan ???quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
We hadden een nieuw uitzendkrachtje vandaag.
Een 18-jarige versie van Colin Farrell.
Wat voor kleur heeft 't toilet?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
JeumigBureau's opruimen... dara komt me ene lading zooi uit zeg
Hehe da's altijd bij het verhuizen en opruimen, allemaal troep en papier die je tegenkomt. Alhoewel, m'n kasten in m'n container zijn onderhand ook volgestouwd met troepquote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
JeumigBureau's opruimen... dara komt me ene lading zooi uit zeg
Sweet Dreams Vanitasquote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga vandaag es lekker vroeg naar bed. Truste!![]()
Licht-groen/gele muur en plafond, fel-groen/gele muur, en dan straks nog een donkere groen/gele muurquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft 't toilet?
Een paar keer verhuizen is goed voor je troepquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe da's altijd bij het verhuizen en opruimen, allemaal troep en papier die je tegenkomt. Alhoewel, m'n kasten in m'n container zijn onderhand ook volgestouwd met troep
Ga je dan die leuke jongen vragen om te komen helpen, die ook in Amsterdam geholpen heeft met het sjouwen van boeken en dergelijke op die zaterdag toen jij ook ging helpen bij het verzoeken van een vriend van jequote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar keer verhuizen is goed voor je troep
*sjouwt wetboeken en woordenboeken uit de kast* tering zeg.... dat gaat iemand z'n rug kosten
Ik HEB al spierpijn, hoor...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar keer verhuizen is goed voor je troep
*sjouwt wetboeken en woordenboeken uit de kast* tering zeg.... dat gaat iemand z'n rug kosten
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je dan die leuke jongen vragen om te komen helpen, die ook in Amsterdam geholpen heeft met het sjouwen van boeken en dergelijke op die zaterdag toen jij ook ging helpen bij het verzoeken van een vriend van je![]()
Volgens mij moesten jullie toen telkens naar 4e verdieping toe zonder lift
Zaterdag zal er nog niet veel te verhuizen en sjouwen zijn.quote:
ja daar kwam weer dat olifantengeheugen om de hoek kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat je dta nog weet zeg.
Damn, die was eigenlijk wel heel erg leuk ja .... Hmmz.
Eensch.quote:
mag je zo iemand ook ontoerekeningsvatbaar laten verklaren als gevolg van een Briezah vergiftigingquote:Op woensdag 12 april 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
"Ik Gaa Altijd Bij De LolliPop In Tilburg Stappen Vind Het Gwn GEsellig En Heb Echt Schijt Aan MEnsen Daar ik Ga Gwn Lkkr Uit Me Dak Doet ME Eht Niks Wat DIe Andere Van Me DEnken WEet WEl Dat Mensen Naar Mij Kijken Als Ik Dans (bloos) hehe Weet nNiet Waarrom Ik Dans KK LElijk....
ThaSexiiThing beter ThaStouteB0ii heheh Ben HEel STouT!!!
naja verder moet je het maar vragen hee.....!!!
Wat IK raar Vind MEnsen Die Srpeken Mij Al Niet AAn Omdat Ze Deknen Hij Is 16 Hij Denkt Alleen Aan Een Ding En Hij KAN Tog Geen Sirieuze Relatie Aan Maar Dan Vergissen Jullie JE Daar Heel Erg Diep In Ik Ben Anders DAn De MEeste 16 17 Jarigen Ik Ben MAbey Wel 16 Bijnaa 17 Maar Zie Er Ouder Uit En Denk Ouder En Praat Ouder En Kom OUder OVer Duss Jaa..
En MEnsen Die Mij Bij De LOLiPoP Hebben Gesien MOeten Geen Slechte Indruk Op Zich Krijgen Want Zoo Ben Ik Niet Daar Ben Ik ArroGant En Gwn Verwijfd en Dat BEn IK BuiTEn De LOLiPoP Niee NEver Nooit"
ik had het einde van 16 niet goed bekeken, dus maakte het begin van 17 wel een hele grote twistquote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zo maar verder worstelen met 24..
oh joh ik kijk nu 4.07quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had het einde van 16 niet goed bekeken, dus maakte het begin van 17 wel een hele grote twist![]()
Maar dan ben ik off to bedquote:
nee Dina is net geraakt..die zat ook in American Dreamzquote:Op donderdag 13 april 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan geniet nog maar even van Berouz en z'n moeder![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:10 schreef Excess_All het volgende:
hallo mijn lieve beeldbuiskinderen
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag zal er nog niet veel te verhuizen en sjouwen zijn.
Dan zijn ze de vloer aan 't leggen. Maar we kunnen hier (boerderij) wel veel in dozen proppen en zo
Is t niet vervelend om de hele dag in zo'n container te zitten (als je dr tenminste wel eens een hele dag in bent)? Weliswaar merk je niet dat t een container is, maar je hebt maar 1 'kamer' waar je de hele tijd in bent. Enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
in m'n container zijn onderhand ook volgestouwd met troep
Ben benieuwd naar je recensie van de optredensquote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef wonderer het volgende:
*kijkt AI*
Hallo, ik ben BBquote:Op donderdag 13 april 2006 00:10 schreef Excess_All het volgende:
hallo mijn lieve beeldbuiskinderen
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hallo, ik ben BBen ik overschat mijnzelf
Eerst dacht ik dat je broertje gewoon een vervelend rotjoch was, maar hij heeft gewoon een kwal als oudere broer, dat verklaart zn gedragquote:
Bucky: wel apart, redelijk te luisterenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je recensie van de optredens![]()
jahoorquote:
mjah morgen weer de hele dag lerenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goh..erm..klinkt als mij of als davidov![]()
Sorry dat was te makkelijk
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:59 schreef wonderer het volgende:
Als het om 8:30 begint, begint het over een half uur
Het verschil tussen hier en de oostkust is 6 uur. Lekker makkelijk rekenenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thank you. dus is het om 3.30 afgelopen..da's nog te doen
![]()
en central is dus 7 uur?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het verschil tussen hier en de oostkust is 6 uur. Lekker makkelijk rekenen
Yep.quote:
quote:
[uberjealous]quote:Op donderdag 13 april 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
Ik kan de AI finale waarschijnlijk live kijken.. ook wel een raar idee
Ah tofquote:Op donderdag 13 april 2006 02:33 schreef wonderer het volgende:
*krijgt les in tijdzones en tv*
quote:Op donderdag 13 april 2006 03:14 schreef wonderer het volgende:
ik ben de 25ste trouwens in Amsterdam, ga je mee ijsje eten dan?
Ace, Bucky en Elliott zijn nu de laagste 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 03:27 schreef wonderer het volgende:
Wacht, wie is er nou uit?
Oh ja jullie hebben vandaag Superkoopavondquote:Op donderdag 13 april 2006 08:31 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
ik moet misschien wel tot 22.00u werken
Die schelp doet me denken aan een kut.quote:Op donderdag 13 april 2006 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dta ik straks gene bad meer heb
legt een soepkluif klaar voor grommende hondquote:Op donderdag 13 april 2006 08:54 schreef Sunjammer het volgende:
*grom*
Euhmm, ik heb geen abonnement op de sportschoolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat je moet GAAN FITNESSEN!!!
1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2![]()
Nou, zeg dat wel...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
't Is wat...
Ik ga vanavond wel weerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat je moet GAAN FITNESSEN!!!
1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2![]()
HARDLOPEN DAN!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, ik heb geen abonnement op de sportschool![]()
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!quote:
Ik zit op m'n werk muts...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
HARDLOPEN DAN!!!![]()
[..]
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!
Ik ben allergisch voor sport. Maar ik ga straks wel naar de stad fietsen om naar de kapper te gaan. Dat telt toch ook wel voor sport?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
HARDLOPEN DAN!!!![]()
[..]
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!
Mja! En ik schrok om 8 uur al wakker dat ik moest gaan werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want jij had nu toch al reeds weekend??
Arme jij als je tot 22.00 uur magmoet blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef creno het volgende:
toch best lastig, niemand staat ingepland op de kassa tot 22.00u
onder mijn naam staat "sluit", maar dat komt denk ik omdat ik normaal altijd afsluit op donderdag.
Met een beetje geluk neemt de baas het over om acht uur, met een beetje pech sta ik daar tot 10uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |