Dan zien we hoe je transformeert van iemand die met een gayachtige zachte 'g' meisjes versiert in iemand die die met een gayachtige zachte 'g' jongens versiert, hihi. Zeg eens 'Scheveningen'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een homevideo
Nóg dikker erbovenop zou het neit kunnen liggenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097095/
*toiletpapier aangeeftquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
druk hier
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island Ang3l...
Kun je nagaan wat voor lol ik kon hebben bij scheikunde.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
GAAF!!
Net pleuren ze Kadmium en Cesium in water bij Brainiac in een badkuip. 2 gram van elk en de badkuip explodeert compleet
ik ben morgen in Eindhoven... comics kopenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volk
Dat had met één van de twee ook al wel gelukt denk ik...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
GAAF!!
Net pleuren ze Kadmium en Cesium in water bij Brainiac in een badkuip. 2 gram van elk en de badkuip explodeert compleet
Als je Tim ziet dan piep je wel andersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volk
Foto.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef creno het volgende:
[..]
Als je Tim ziet dan piep je wel anders
Jij houd van camp begrijp ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island Ang3l... Temptatio Island, Bianca is labiele debiel met een lelijke kop en dikke memmen. Ze huilt, ze lacht, ze praat met alle stemmen in haar hoofd.
Ik ben morgen gewoon werkenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik ben morgen in Eindhoven... comics kopen
En als ik dat nu eens op z'n Gronings spreek?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan zien we hoe je transformeert van iemand die met een gayachtige zachte 'g' meisjes versiert in iemand die die met een gayachtige zachte 'g' jongens versiert, hihi. Zeg eens 'Scheveningen'![]()
![]()
Ik heb vandaag ook geschilderd, op de wc... ik denk dat als ik 's ochtends half slaperig ene lampje aanknip op de wc... dat ik dan ACCUUT wakker benquote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kwast neerleg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |