Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hoe vaak zal Bianca vandaag van stemming veranderen?
Waarom krijg ik zo het idee dat de productie heel veel moeite aan het doen is om de heren een beetje inhoud en sympathie mee te geven. De voice-over vertelt ons net iets te vaak dat de heren het een stuk moeilijker hebben dan ze in de eerste instantie hadden verwacht. Alsof we echt iets van medelijden met ze moeten hebben,
Bianca komt erachter dat ze zich aanstelt, Bianca geschokt, de rest van de wereld vrij onverschillig.
Een fris klinkende dame heeft interesse in het vervullen van een fantasie... ze klinkt zo fris als iemand van 80 met slechts 1 long en een vastberaden rookverslaving.
Bianca laat zich moed in praten door de vrijgezelle heren... ze zal ongetwijfeld geloven wat die opgepompte anabolen bundels haar te vertellen hebben, niet zo verwonderlijk, volgens mij gelooft Bianca vrijwel alles, ongeacht wie het haar zegt, dat kind kan ongetwijfeld indrukwekkende gesprekken voeren met een lamp, of een plastic Mickey Mouse figuurtje, en alle stemmen in haar hoofd.
Ik krimp ineen iedere keer als Bianca lacht, het gezicht dat ze er telkens bij trekt is angstaanjagend pijnlijk, alsof er iets gruwelijk mis is gegaan. Ze lijkt een beetje zwakbegaafd, wat op zich niet verwonderlijk is, het arme wicht heeft niet bepaald een beeld neergezet van elitaire jongedame die een zekere interesse heeft in haar academische prestaties en met een vastberaden blik op haar levensdoelen afstapt. Helaas, Bianca, die tijdens haar formatieve jaren waarschijnlijk meer dan eens van een trap is gevallen, is waarschijnlijk nog te langzaam van begrip om te weten hoeven tien keer acht is, ze zal in snikken uitbarsten, om vervolgens met een kinderlijk gemak haar gezichtje te vertrekken in dat van een goedmoedig doch lelijk mongooltje...
Getver, een shirtloze Len, daar gaat mijn eetlust... daar gaat mijn levenslust.
Dates van de dames. Hoe boeiend, wanneer leren de verleiders het eens, dat macho gedrag niet veel uithaalt in dit programma. Ieder jaar weer denken die hompen leeg vlees dat ze met spieren oprechte indruk maken op de dames, maar dan vervallen ze weer in puberaal haantjesgedrag, en verknallen ze alle kansen, en dus kijkt heel Nederland en heel België weer braaf naar een stel frigide dozen.
Getver, Len onder de douche, daar gaat mijn gezichtsvermogen.
Bianca is bang voor apen. Ach Bjorn maak je niet druk, twee pillen later, twee verschillende persoonlijkheden, of drie minuten later zal ze ongetwijfeld weer interesse hebben in apen, om vier minuten daarna weer alle hoop te hebben verloren en te jammeren om haar vriendje.
Bianca lacht, Bianca huilt, Bianca heeft professionele hulp nodig.
Cheyenne's date volgt het stereotype dames-date gebeuren... het leeghoofdige wicht kijkt ongemakkelijk, de heer denkt dat hij indruk kan maken door niet al te subtiele opmerkingen te maken, godzijdank is Cheyenne zoals elke andere jongedame die meedoet aan Temptation Island, een leeghoofdige snol die alles oplepelt als ware het de meest zoete honing.
Godnondeju! Andries in zijn blote reet! Ik vervloek de productie, de regie, de wereld, teleurgesteld in God... waarom, waarom, waarom!? Is er dan werkelijk niets meer heilig op deze aarde dat we dit schrikbeeld voorgeschoteld krijgen!? Wil Veronica dan echt zo graag dat ik van pure elende een einde aan mij leven maak?
Bianca krijgt een subtiel praatje van een verleider, die ook al doorhad dat Bianca wispelturig is. No shit Sherlock, knappe zet gozer, dat je nu ontdekt wat 86% van de bevolking al lang en breed heeft ontdekt.
Aaah de dames zijn gefrustreerd.
Waarom moeite doen, als er godsongenadig veel alcohol aanwezig is. Als ze GHB hadden dan zouden ze het gisteren al in de strijd hebben gegooid.
Hoezee, hoezee, we hebben een tweetal gewillige greppeldelletjes, heuse professionals... maar blijkbaar is dat voor deze bevallige jongedames een compliment. De overige zes figuren zijn nieuw vlees, wat een aangename verrassing... nee echt... ik meen het... als je je ogen tot spleetjes knijpt en drie keer met je hakken klikt.
As de vrijgezelle heren concurrentie krijgen zullen ze gaan janken en klagen als bakvissen die zojuist gehoord hebben dat de breezah op is. Het resultaat, irritant haantjesgedrag en het oppompen van de spieren. Penisnijd dit is het ultieme voorbeeld ervan. Ieder jaar hetzelfde gezever, en ieder jaar blijft het een triest monument van hormonale stupiditeit. Maar ergens heeft het wel een amusante toegevoegde waarde. Degene die het hardste protesteert is degene met de meeste onzekerheid in zijn broek, en de nieuweling die denkt het alfamannetje te kunnen worden is waarschijnlijk net zo onzeker over zijn verschrompelde garnaaltje.
Mijn god kan ik dan toch iets van respect opbrengen voor Kevin!? Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ben het eens met een van de spelers op Temptation Island!
Dit is geen verleiding, dit is gewoon een verschrikkelijk trieste poging van een stel domme hockey sletjes,met het IQ van de welbekende emmer stront, om mannen op te geilen. Ach, dat is inderdaad hun taak, Andries heeft gelijk, dit is waarom die sloebersletjes hier zijn, om zo snel mogelijk op hun rug te belanden met hun magere beentjes in de lucht.
En inderdaad, de standaard routine verloopt precies volgens schema wat betreft de nieuwe vrijgezelle heren.
In het mannenresort gaat alles zoals het ieder jaar gaat… drank vloeit en de mongolen gaan los.
Een van de pretentieuze mutsen denkt dat er werkelijk iets van een emotionele band kan ontstaan. Jaloezie drijft haar tot deze wanhoopsdaad. Ze schrijft een sentimentele brief, ongetwijfeld van hoogstaande literaire waarde.
Wat betreft de nieuwe heren, ze hebben de professionele eikel Bob weer opgeroepen om te fungeren als achtergrond vulling. Bob kennen we van een voorgaande editie van Temptation Island, maar dit groots Licht heeft zich ook eens op MTV’s Dismissed vertoont, een dating-show, waarbij leeghoofdige modellen hun gesprekken van een kaartje oplezen. Standaard modellenbureau. Niet knap genoeg om echt werk te vinden, dus hij eindigt op trieste programma’s zoals dit.
En met de belofte dat harige Edwin scoort sluiten we deze aflevering eindelijk af.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!