Hoezo NOG? Ben nog niet begonnen.quote:
De vloer welquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo NOG? Ben nog niet begonnen.
Dat jij genoegen neemt met de kleuren en vloeren van de vorige bewoners
quote:
Ja we horen je wel hoor, klein baronesje van suburbiaquote:Op woensdag 12 april 2006 18:07 schreef LuQas het volgende:
I'm pieciiiiiiiiing a pooooootttiooooooon too cooommbaaaat your poooooooisssooooooooon
SHE IS RISEN! SHE IS RISEN BOYS! I SAID SHE IS RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNN
Dat gaat hij zeker.quote:
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[ JONGENS ] Kussende jongens [#2]![]()
Misschien houden ze wel van elkaarquote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.
't is nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.
Kun je me helpen, Wand Film gedownloaded-->ondertitelingsbestand apart-->wil samen ?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef wonderer het volgende:
*is weer terug uit de sportschool*
Morgenavondquote:Op woensdag 12 april 2006 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zit je er over overmorgen dus compleet in?
neeh nog niet, denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus voor jouw ook een slapeloze nacht aanstaande ?![]()
Hmmm, ik weet het niet, het doet me vrij weinig, van die verwijfde zoenende nichtjes. Als ik het even kort mag samenvatten.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is nog wel leuk om naar te kijken.
Ik vind het schattig.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet het niet, het doet me vrij weinig, van die verwijfde zoenende nichtjes. Als ik het even kort mag samenvatten.
![]()
Veel plezier, en als je een leuke jongen met blonde krullen ziet, dan is het Tom, geef hem dan maar een kusje van mij.quote:
En je gaat ook daar toch wel lekker lopen rellen en zo hoorquote:
Is het weer schafttijd in de lik?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we gaan hier eindelijk eten halen
Hopelijk wordt ie dan elkaar gemept wegens het begaan van homosexuele handelingen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Veel plezier, en als je een leuke jongen met blonde krullen ziet, dan is het Tom, geef hem dan maar een kusje van mij.
Ja maar dat mag niet van de kinderbeschermingquote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ie dan elkaar gemept wegens het begaan van homosexuele handelingen.
Je mag geen avatars hebben uit de gemeente nuenen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nuenen.nl/gemeente/nuenen/navigatie.nsf/0/8e9b996b2db9fe60c12571490042e4df/Content/74.2CA2?OpenElement&FieldElemFormat=gif
waarom kan ik deze niet als usericon gebruiken
[afbeelding]
omdat het te groot is om als avatar te gebruikenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nuenen.nl/gemeente/nuenen/navigatie.nsf/0/8e9b996b2db9fe60c12571490042e4df/Content/74.2CA2?OpenElement&FieldElemFormat=gif
[afbeelding]
Jeutje wat 'n formele man! Je lijkt wel een directeur!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
Zal ik het even a/d buren vragen van de penitaire instelling?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is het weer schafttijd in de lik?
ach wie weet wat de toekomst voor TheaterMama brengen zal..quote:Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jeutje wat 'n formele man! Je lijkt wel een directeur!
Nu ja, of de burgemeester ofzo... Hij ziet er uit als een respectabel manquote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach wie weet wat de toekomst voor TheaterMama brengen zal..
Directeur van de B.V. Nuenen![]()
Omdat ie je geen eer aandoet, daaromquote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat hij er niet alleen respectabel uitziet, maar ook in de omgang zeer respectabel is. Al dachten de mensen aan de tafel naast ons daar wellicht anders overquote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, of de burgemeester ofzo... Hij ziet er uit als een respectabel man
Arme Waxxer, zo iets kan ook alleen maar jou overkomenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed.
Ik ga gelijk weer terug naar die stoffige zooi.Ook leuk: bel je de verzekering, hebben ze daar een fout gemaakt en zou ik een reisverzekering hebben ipv een inboedelverzekering.
. Maar dat is iig opgelost. Bah bah bah!
Anyhow, ik moet dus maar eens terug en de boel een beetje bij elkaar ruimen
Ja die kregen bijna een theezakje om de oren geslingerdquote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat hij er niet alleen respectabel uitziet, maar ook in de omgang zeer respectabel is. Al dachten de mensen aan de tafel naast ons daar wellicht anders over
dus daar had je de srt files van binnengehaaldquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
Hey Steven, ik heb Sommer Sturm gedownloaded![]()
Maar volgens de laatste geruchten hangt het er nog steedsquote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die kregen bijna een theezakje om de oren geslingerd
Theatermama zat toch bij de PvdA? Is hij nu wethouder ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat hij er niet alleen respectabel uitziet, maar ook in de omgang zeer respectabel is. Al dachten de mensen aan de tafel naast ons daar wellicht anders over
Als ik alles naga, dan was de moeite van het uitvogelen hoe alles werkt best 9 euro waardquote:Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus daar had je de srt files van binnengehaald
die lag tijdens de open huis weken bij Bijenkorf voor 9 euro![]()
Hoeveel ben je dan per uur waard, gezien je opleiding en werkervaring e.d.?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik alles naga, dan was de moeite van het uitvogelen hoe alles werkt best 9 euro waard
mallerd, ik bedoelde dat ik best 9 euro had willen betalen ipv uitzoeken hoe ik alles op de pc moet afspelenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoeveel ben je dan per uur waard, gezien je opleiding en werkervaring e.d.?
Maar je hebt nu toch ook veel geleerd over BS warez en zo....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
mallerd, ik bedoelde dat ik best 9 euro had willen betalen ipv uitzoeken hoe ik alles op de pc moet afspelen
volgens deze link nietquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Theatermama zat toch bij de PvdA? Is hij nu wethouder ofzo?
Die heb ik voor 9,- 2 weken geleden bij de Bijenkorf gekochtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef BB_Koning het volgende:
Hey Steven, ik heb Sommer Sturm gedownloaded![]()
Ik weet nog steeds wat BS is, maar wel vaag wat 'warez' inhoudt. Nu nog een gelegenheid vinden om dat woord terloops in een gesprek te noemen om iemand van zn/haar stoel te laten glijdenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch ook veel geleerd over BS warez en zo....![]()
en dat moderator zomaar een topique kan sluiten
Nee, gemeenteraadslidquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Theatermama zat toch bij de PvdA? Is hij nu wethouder ofzo?
Ik heb wel het idee dat het een tienerfilm is. Zijn er geen films als deze met oudere jongens? (En g aniet zeggen BBMquote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik voor 9,- 2 weken geleden bij de Bijenkorf gekocht
En dan stata ie kei haske enorm leuk in de kast met origineel hoesje en zo
Volgens mij was JIJ hier toch juist de de man van de jargon fetisjquote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds wat BS is, maar wel vaag wat 'warez' inhoudt. Nu nog een gelegenheid vinden om dat woord terloops in een gesprek te noemen om iemand van zn/haar stoel te laten glijden(mits diegene kickt op jargon
) .
![]()
Ik heb misschien nog wel een homevideoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het een tienerfilm is. Zijn er geen films als deze met oudere jongens? (En g aniet zeggen BBM![]()
)
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0097095/quote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het een tienerfilm is. Zijn er geen films als deze met oudere jongens? (En g aniet zeggen BBM![]()
)
![]()
ZIEN! Na de musicalsquote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een homevideo
Shit, eigenlijk moet ik snelquote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij was JIJ hier toch juist de de man van de jargon fetisj![]()
Dan zien we hoe je transformeert van iemand die met een gayachtige zachte 'g' meisjes versiert in iemand die die met een gayachtige zachte 'g' jongens versiert, hihi. Zeg eens 'Scheveningen'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een homevideo
Nóg dikker erbovenop zou het neit kunnen liggenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0097095/
*toiletpapier aangeeftquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
druk hier
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island Ang3l...
Kun je nagaan wat voor lol ik kon hebben bij scheikunde.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
GAAF!!
Net pleuren ze Kadmium en Cesium in water bij Brainiac in een badkuip. 2 gram van elk en de badkuip explodeert compleet
ik ben morgen in Eindhoven... comics kopenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volk
Dat had met één van de twee ook al wel gelukt denk ik...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Vlarp het volgende:
GAAF!!
Net pleuren ze Kadmium en Cesium in water bij Brainiac in een badkuip. 2 gram van elk en de badkuip explodeert compleet
Als je Tim ziet dan piep je wel andersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god .... wordt daar serieus naar gekeken? Goedkope sbs6 softpron in een reality jasje voor ugjes-volk
Foto.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef creno het volgende:
[..]
Als je Tim ziet dan piep je wel anders
Jij houd van camp begrijp ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Cairon het volgende:
Temptation Island Ang3l... Temptatio Island, Bianca is labiele debiel met een lelijke kop en dikke memmen. Ze huilt, ze lacht, ze praat met alle stemmen in haar hoofd.
Ik ben morgen gewoon werkenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik ben morgen in Eindhoven... comics kopen
En als ik dat nu eens op z'n Gronings spreek?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan zien we hoe je transformeert van iemand die met een gayachtige zachte 'g' meisjes versiert in iemand die die met een gayachtige zachte 'g' jongens versiert, hihi. Zeg eens 'Scheveningen'![]()
![]()
Ik heb vandaag ook geschilderd, op de wc... ik denk dat als ik 's ochtends half slaperig ene lampje aanknip op de wc... dat ik dan ACCUUT wakker benquote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kwast neerleg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |