Op naar de Mile High Clubquote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga zometeen alvast even slapen. Vannacht niet slapen, en dan in het vliegtuig weer wel.
Ik vraag me af hoe dat zal gaan..
lijkt me toch vrij onhandig als je dat doet terwijl je weet dat ouders 1 rij achter je zittenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan als je dorkne bent ook nog wel prutsen met een purser hoor..
Mijn wekker gaat eigenlijk pas over twee minuten...quote:
gewoon goedquote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga zometeen alvast even slapen. Vannacht niet slapen, en dan in het vliegtuig weer wel.
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij gaat naar Amerika, schat. En hij is 14...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon goed
en gewoon lekker rode wijn bij de maaltijd vragen, en later een cognacje bij de koffie![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt.
Heb je een directe vlucht?
Moet je nu TRS al het slechte pad op helpen, al voordat hij ook maar 1 voet op JFK gezet heeftquote:
Yep. Als je wind mee hebt zelfs nog wat sneller. Ik ben ooit in 6.5 uur naar Montreal gevlogenquote:
Ben ik nu zo onhandig, of past er maar echt 1 pad in die houder?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Senseo T-Pads zijn zo verslavend..
Ben ik nou zuinig of haal ik met gemak 2 grote mokken uit een padjequote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben ik nu zo onhandig, of past er maar echt 1 pad in die houder?
want als er maar 1 in past dan komt er veel de weinig thee uit, want ik zet altijd direct een grote mok koffie, en dus gebruik 2 pads en dus ook het rechterknopje.
en je die Rooibos variant is zeer wel te drinken![]()
straks eens op die manier proberenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben ik nou zuinig of haal ik met gemak 2 grote mokken uit een padje?
Ik gebruik 1 padje en dar haal ik 2 grote mokken uit. 1 mok is gewoon 2 kopjes, past net.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks eens op die manier proberen
gisteren heb ik gewoon mok volgemaakt met behulp rechter knopje en op de bodem gewoon een pad neergelegd.
Ach, MTV doet het tenminste goed itt de Nederlandse/Britse zendersquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef HuubTuub het volgende:
ow alweeeeer zo'n reality show... ben blij als die hype eindelijk een keer voorbij is.
Hear hearquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef HuubTuub het volgende:
Plus Rooibos is toch al van die kattenzeik thee.
Doe ik straks even, ben nu een beetje gestresstquote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Weemz het volgende:
Fijn. Verslag schrijven... Maar goed...
Hoest hier?
Oh, en wonderer: Als je ècht wilt weten wat ik van JSC vind, moet je maar even toevoegen op MSN...
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen die topic over kussende jongens niet checkt![]()
't is een goude kikker, jij kleurenblinde slungel.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk zo'n gele kikker.
Bovvered.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is een goude kikker, jij kleurenblinde slungel.
waarwaarwaarquote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen die topic over kussende jongens niet checkt![]()
Nóg aan het verhuizen?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Damn, alsof ik 't met het verhuizen nog niet druk genoeg heb plannen ze ff 3 optredens in: 20 April, 29 April en 7 MeiEn ik heb kei veel lessen gemist ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |