Hoezo NOG? Ben nog niet begonnen.quote:
De vloer welquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo NOG? Ben nog niet begonnen.
Dat jij genoegen neemt met de kleuren en vloeren van de vorige bewoners
quote:
Ja we horen je wel hoor, klein baronesje van suburbiaquote:Op woensdag 12 april 2006 18:07 schreef LuQas het volgende:
I'm pieciiiiiiiiing a pooooootttiooooooon too cooommbaaaat your poooooooisssooooooooon
SHE IS RISEN! SHE IS RISEN BOYS! I SAID SHE IS RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNN
Dat gaat hij zeker.quote:
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[ JONGENS ] Kussende jongens [#2]![]()
Misschien houden ze wel van elkaarquote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.
't is nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat kussende-emo-jongens-gezeik. Allemaal aandachtstrekkerij.
Kun je me helpen, Wand Film gedownloaded-->ondertitelingsbestand apart-->wil samen ?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef wonderer het volgende:
*is weer terug uit de sportschool*
Morgenavondquote:Op woensdag 12 april 2006 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zit je er over overmorgen dus compleet in?
neeh nog niet, denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus voor jouw ook een slapeloze nacht aanstaande ?![]()
Hmmm, ik weet het niet, het doet me vrij weinig, van die verwijfde zoenende nichtjes. Als ik het even kort mag samenvatten.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is nog wel leuk om naar te kijken.
Ik vind het schattig.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet het niet, het doet me vrij weinig, van die verwijfde zoenende nichtjes. Als ik het even kort mag samenvatten.
![]()
Veel plezier, en als je een leuke jongen met blonde krullen ziet, dan is het Tom, geef hem dan maar een kusje van mij.quote:
En je gaat ook daar toch wel lekker lopen rellen en zo hoorquote:
Is het weer schafttijd in de lik?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we gaan hier eindelijk eten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |