doen Roje Rinus en P daalemmer het eigenlijk nogquote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woont
en die kennen dan Roje Rinus en P Daalemmer weer niet
Ja, maar ze hadden naar mijn mening allang moeten stoppen :-/quote:Op woensdag 12 april 2006 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
doen Roje Rinus en P daalemmer het eigenlijk nog
was wel leuke muziek ik weet alleen niet hoe ik het op mijn i pod kan krijgen heb alleen een aftands bandje
Of liever gezegd, ze kennen Ede Staal niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woont
en die kennen dan Roje Rinus en P Daalemmer weer niet
Oeh, barely legalquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
We hadden een nieuw uitzendkrachtje vandaag.
Een 18-jarige versie van Colin Farrell.
heeft hij ook al een uitgelekte home video dan ???quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
We hadden een nieuw uitzendkrachtje vandaag.
Een 18-jarige versie van Colin Farrell.
Wat voor kleur heeft 't toilet?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
JeumigBureau's opruimen... dara komt me ene lading zooi uit zeg
Hehe da's altijd bij het verhuizen en opruimen, allemaal troep en papier die je tegenkomt. Alhoewel, m'n kasten in m'n container zijn onderhand ook volgestouwd met troepquote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
JeumigBureau's opruimen... dara komt me ene lading zooi uit zeg
Sweet Dreams Vanitasquote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga vandaag es lekker vroeg naar bed. Truste!![]()
Licht-groen/gele muur en plafond, fel-groen/gele muur, en dan straks nog een donkere groen/gele muurquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft 't toilet?
Een paar keer verhuizen is goed voor je troepquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe da's altijd bij het verhuizen en opruimen, allemaal troep en papier die je tegenkomt. Alhoewel, m'n kasten in m'n container zijn onderhand ook volgestouwd met troep
Ga je dan die leuke jongen vragen om te komen helpen, die ook in Amsterdam geholpen heeft met het sjouwen van boeken en dergelijke op die zaterdag toen jij ook ging helpen bij het verzoeken van een vriend van jequote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar keer verhuizen is goed voor je troep
*sjouwt wetboeken en woordenboeken uit de kast* tering zeg.... dat gaat iemand z'n rug kosten
Ik HEB al spierpijn, hoor...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar keer verhuizen is goed voor je troep
*sjouwt wetboeken en woordenboeken uit de kast* tering zeg.... dat gaat iemand z'n rug kosten
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je dan die leuke jongen vragen om te komen helpen, die ook in Amsterdam geholpen heeft met het sjouwen van boeken en dergelijke op die zaterdag toen jij ook ging helpen bij het verzoeken van een vriend van je![]()
Volgens mij moesten jullie toen telkens naar 4e verdieping toe zonder lift
Zaterdag zal er nog niet veel te verhuizen en sjouwen zijn.quote:
ja daar kwam weer dat olifantengeheugen om de hoek kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat je dta nog weet zeg.
Damn, die was eigenlijk wel heel erg leuk ja .... Hmmz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |