Feit is wel dat je hopeloos te vroeg was. Je had minimaal de laatste post kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geloof dat we een wereldramp hebben kunnen voorkomen...
De hulptroepen kunnen weer terug hun kazerne in ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geloof dat we een wereldramp hebben kunnen voorkomen...
Er waren mensen 12 minuten aan het wachten en dan ben ik je net voor?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
je was me voor
een eeuwigheidquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er waren mensen 12 minuten aan het wachten en dan ben ik je net voor?
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Cazman het volgende:
Fok wordt steeds vreemder met hun regeltjes.
Stuff it, meatbag!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hey, bite my shiny metal ass!
Staat hier zelfs op de marktquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
Bakkerij het Stoepje... wat een naam.
Gordon begint al meteen met klagen, het zal wel weer een drama worden.
is van hetzelfde bedrijf als de gele broodbus en ook Bakker Bart maakt deel uit van dit concernquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef HuubTuub het volgende:
Hier in Delft ook, ik zie het aan die vrachtwagen. Nooit geweten dat het "het Stoepje" heet.
Prima, maar dat gaat je wat kostenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Gerard is ook tofferquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Ik wil er minstens een geranium bij. En dan niet de rozequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is een zak tuinaarde genoeg?
Persoonlijk ga ik dan voor een Franse geranium, die vind ik dan net iets mooier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wil er minstens een geranium bij. En dan niet de roze
ik wil die ijsschaaltjes!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
*Ben & Jerry's Chocolate Therapy lepel*
Ik de colombiaanse. Die geven een goed gevoelquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik dan voor een Franse geranium, die vind ik dan net iets mooier.
Gaat gebeuren vanavond!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Gratis bij de AH bij 1 bak B&J's.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:01 schreef HuubTuub het volgende:
en hoe kun je aan die schaaltjes komen?
quote:Neem ijsvrij op 25 april
Zorg ervoor dat je dinsdag 25 april 2006 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist: Free Cone Day! Vanaf 12.00 uur kan jij als grootste ijsliefhebber bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld genieten van een gratis hoorntje of bekertje met je favoriete smaak.
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. enne... iedereen mag zo vaak terugkomen als die wilt (wij staan alleen niet in voor je buikpijnklachten na 20 ijsjes!).
Mooi excuus om deze week 6 potten te kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gratis bij de AH bij 1 bak B&J's.
Er zijn maar 4 verschillende kleuren schaaltjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Mooi excuus om deze week 6 potten te kopen![]()
Mooi, een soort vogelgriep onder de homo's. Die was er al maar die werk veel te langzaam.quote:
...struikelt over het badmatje?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Thuis na een leuke werkdag, nog barstend vol energie zet als eerst "Luna - Alessandro Safina" aan huppeld naar de badkamer laat het bad vullen, kleed zich uit en ......
zo hoef je inderdaad niet meer te zeggen dat je homo bentquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Thuis na een leuke werkdag, nog barstend vol energie zet als eerst "Luna - Alessandro Safina" aan huppeld naar de badkamer laat het bad vullen, kleed zich uit en ......
Bekt toch heel wat lekkerder dan, mam, pap, ik val op jongens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo hoef je inderdaad niet meer te zeggen dat je homo bent
dat je sowieso nog lekker kunt bekken tijdens het huppelen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bekt toch heel wat lekkerder dan, mam, pap, ik val op jongens.
omdat hij het bad voor zich laat vullen? Ik vond het ook wel een give-a-wayquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo hoef je inderdaad niet meer te zeggen dat je homo bent
Ohw.. jij bent ook nieuw hier? Dan zet ik je in de Hquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Thuis na een leuke werkdag, nog barstend vol energie zet als eerst "Luna - Alessandro Safina" aan, huppeld naar de badkamer laat het bad vullen, kleed zich uit en ......
Ik vind sex onder de douche al ernstig, laat staan dat ik erbij moet gaan huppelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat je sowieso nog lekker kunt bekken tijdens het huppelen...
Luna tuquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:16 schreef error het volgende:
omdat hij het bad voor zich laat vullen? Ik vond het ook wel een give-a-way
mi dispiace, parlo soltanto lo Spagnolo ed il papiamantuquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Luna tu
Che conosci il tempo delléternita
E il sentiero stretto della verita
Fa piu luce dentro questo Cuore mio
Questo cuore d’uomo che non sa, non sa
Zolang het water niet te warm isquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vind sex onder de douche al ernstig, laat staan dat ik erbij moet gaan huppelen.
....,mobiel rinkeld..... moeder.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
...struikelt over het badmatje?
omdat het een dikke homo is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arend Langenberg is echt een talent
Oh, ik dacht je gooit er even die ontzettende zwoelequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:22 schreef error het volgende:
[..]
mi dispiace, parlo soltanto lo Spagnolo ed il papiamantu![]()
En je bent...hoe oud?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:24 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
....,mobiel rinkeld..... moeder.![]()
Mobiel uitschakeld en gaat lekker genieten van het warme bad.
Ik kan me herinneren dat ie keurig getrouwd is.quote:
ik gokte op een que sera, seraquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh, ik dacht je gooit er even die ontzettende zwoele
"Only you, can hear my voice" in![]()
ja en?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ie keurig getrouwd is.
Omdat ie de meest vulgaire teksten en gebeurtenissen kan beschrijven zonder emotie.quote:
subtle, SAJ, subtlequote:
nunca, vrees ik in jouw geval.quote:
Alleen als je daarin gelooftquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat maakt hem minimaal een bi-sexueel.
phat chancequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:29 schreef error het volgende:
nunca, vrees ik in jouw geval.
Tenzij je ooit nog eens stopt met die Ikea kasten![]()
u mist de betekenis van mijn opmerking volledigquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef HuubTuub het volgende:
Er is toch niks mis met Ikea? Ons vorig huis stond vol met Ikea.
't is maar waar je de nadruk op legt en veel mensen leggen die op IKEAquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef error het volgende:
u mist de betekenis van mijn opmerking volledig![]()
Idd, vers vlees op de markt, zeggen ze bij ons.quote:
Leuk... dankje.quote:Dan zet ik je in de H
Precies!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef HuubTuub het volgende:
Inderdaad. Er zal nou nooit eens een ouder een zucht van oplichting geven en eerlijk toegeven dat het toch eigenlijk best wel een stom kind was... en stonk.
En nu moet je nog gekeurd worden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:23 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Idd, vers vlees op de markt, zeggen ze bij ons.
Asje!quote:Leuk... dankje.![]()
Huiliesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Heel het noorden moet in één winkel in Groningen in de rij staan voor 'n ijsje, terwijl je in A'dam over de winkels struikelt...
Belachelijk...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies!
Net zoals ouders die een (verstandelijk) gehandicapt kind hebben en nooit een minuutje voor zichzelf. "Ja, maar je krijgt er zoveel liefde voor terug". Rot toch op. Durf toch es te zeggen dat je liever een abortus gehad had als je dit had geweten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |