Feit is wel dat je hopeloos te vroeg was. Je had minimaal de laatste post kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geloof dat we een wereldramp hebben kunnen voorkomen...
De hulptroepen kunnen weer terug hun kazerne in ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geloof dat we een wereldramp hebben kunnen voorkomen...
Er waren mensen 12 minuten aan het wachten en dan ben ik je net voor?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
je was me voor
een eeuwigheidquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er waren mensen 12 minuten aan het wachten en dan ben ik je net voor?
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Cazman het volgende:
Fok wordt steeds vreemder met hun regeltjes.
Stuff it, meatbag!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hey, bite my shiny metal ass!
Staat hier zelfs op de marktquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef HuubTuub het volgende:
Bakkerij het Stoepje... wat een naam.
Gordon begint al meteen met klagen, het zal wel weer een drama worden.
is van hetzelfde bedrijf als de gele broodbus en ook Bakker Bart maakt deel uit van dit concernquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:44 schreef HuubTuub het volgende:
Hier in Delft ook, ik zie het aan die vrachtwagen. Nooit geweten dat het "het Stoepje" heet.
Prima, maar dat gaat je wat kostenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Gerard is ook tofferquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Ik wil er minstens een geranium bij. En dan niet de rozequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is een zak tuinaarde genoeg?
Persoonlijk ga ik dan voor een Franse geranium, die vind ik dan net iets mooier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wil er minstens een geranium bij. En dan niet de roze
ik wil die ijsschaaltjes!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
*Ben & Jerry's Chocolate Therapy lepel*
Ik de colombiaanse. Die geven een goed gevoelquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik dan voor een Franse geranium, die vind ik dan net iets mooier.
Gaat gebeuren vanavond!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gordon moet dood.
Gratis bij de AH bij 1 bak B&J's.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:01 schreef HuubTuub het volgende:
en hoe kun je aan die schaaltjes komen?
quote:Neem ijsvrij op 25 april
Zorg ervoor dat je dinsdag 25 april 2006 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist: Free Cone Day! Vanaf 12.00 uur kan jij als grootste ijsliefhebber bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld genieten van een gratis hoorntje of bekertje met je favoriete smaak.
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. enne... iedereen mag zo vaak terugkomen als die wilt (wij staan alleen niet in voor je buikpijnklachten na 20 ijsjes!).
Mooi excuus om deze week 6 potten te kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gratis bij de AH bij 1 bak B&J's.
Er zijn maar 4 verschillende kleuren schaaltjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Mooi excuus om deze week 6 potten te kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |